kotisivut ja verkkokauppa

kisumisu25

Mistä olette hankkineet kotisivut,joissa verkkokauppa?
Ja minkä hintaiset ne ovat olleet?

Haen tässä parhaillaan edullisia kotisivuja ja verkkokauppaa.

21

1495

Vastaukset

  • Suosittelen parin perus asian laskemista ensin.

    Paljonko olit ajatellut verkkokaupan liikevaihdon olevan vuodessa?
    Onko sinulla jotain sellaista mitä muilta ei voi ostaa netistä?
    Mikä on kate tuoteilasi?
    Kuinka kauan verkkopaupan investointeja joudut katteesta maksamaan?

    Tarkista nyt ensin kävijöiden määrä nettisivuillasi enne kin moisen varaan aiot nettikaupa rakaentaa?

    • >> Onko sinulla jotain sellaista mitä muilta ei voi ostaa netistä?

      Eipä näin hienoa eksklusiivisyyttä netissä ole oikein kellään kauppiaalla. Kilpailu on ihan riittävän kovaa likimain kaikilla alueilla.

      > Tarkista nyt ensin kävijöiden määrä nettisivuillasi enne kin moisen
      > varaan aiot nettikaupa rakaentaa?

      Millainen toiminnallinen ajatus ja etenemistie tässä mahtanee olla takana? Että ensin laittaa nettisivuston pystyyn jossa esittelee tuotteitaan, mutta ei laita vielä kauppaa pystyyn? Jos kyselyjä tulee paljon niin sitten laittaa sen kaupankin pystyynkö?
      Vai millä keinolla niitä kävijäitä pystyy etukäteen "tarkistamaan"? Siis yhtään millään menetelmällä?

      Alkuperäistä kysyjääkään ei tosin pysty auttamaan. Kun ei ole näköjään itse tehnyt minkäänlaisia omia tutkimuksiaan asian suhteen. Nettihän on pullollaan hintatietoja ja ominaisuuksia eri nettikaupoista, kun vähän aikaa googlettaa, kauppojen hinnat alkaen 0:sta eurosta. Kysyjän antamilla olemattomilla tiedoilla on kenenkään ulkopuolisen mahdotonta neuvoa juuri mihinkään suuntaan.

      .


    • Närppi kirjoitti:

      >> Onko sinulla jotain sellaista mitä muilta ei voi ostaa netistä?

      Eipä näin hienoa eksklusiivisyyttä netissä ole oikein kellään kauppiaalla. Kilpailu on ihan riittävän kovaa likimain kaikilla alueilla.

      > Tarkista nyt ensin kävijöiden määrä nettisivuillasi enne kin moisen
      > varaan aiot nettikaupa rakaentaa?

      Millainen toiminnallinen ajatus ja etenemistie tässä mahtanee olla takana? Että ensin laittaa nettisivuston pystyyn jossa esittelee tuotteitaan, mutta ei laita vielä kauppaa pystyyn? Jos kyselyjä tulee paljon niin sitten laittaa sen kaupankin pystyynkö?
      Vai millä keinolla niitä kävijäitä pystyy etukäteen "tarkistamaan"? Siis yhtään millään menetelmällä?

      Alkuperäistä kysyjääkään ei tosin pysty auttamaan. Kun ei ole näköjään itse tehnyt minkäänlaisia omia tutkimuksiaan asian suhteen. Nettihän on pullollaan hintatietoja ja ominaisuuksia eri nettikaupoista, kun vähän aikaa googlettaa, kauppojen hinnat alkaen 0:sta eurosta. Kysyjän antamilla olemattomilla tiedoilla on kenenkään ulkopuolisen mahdotonta neuvoa juuri mihinkään suuntaan.

      .

      Nettikauppa on yksi uusi it-kupla. Olennaista on miettiä, mika on asiakassegmentti ja miksi he toimisivat netin kautta. Yksinkertaiset ja selkeät nettisivut ensin verkkoon. Sivulle Google analytics linkit ja saat ilmaiseksi päivitäin tietää esim. alueellisen jakauman asiakkaista.
      http://www.google.com/intl/fi/analytics/index.html

      Paikallisislla markinoilla nettisivut toimivat parhaimmillaan hyvänä markkinointikanavana ja yhteydenpitö kanavana. Mutta jos kivijalkaliike on allle 50 km on ihmisille helpompaa ja luonnollisempaa mennä paikanpäälle kuin vinguttaa Visaa nettikaupassa.


    • 17 kirjoitti:

      Nettikauppa on yksi uusi it-kupla. Olennaista on miettiä, mika on asiakassegmentti ja miksi he toimisivat netin kautta. Yksinkertaiset ja selkeät nettisivut ensin verkkoon. Sivulle Google analytics linkit ja saat ilmaiseksi päivitäin tietää esim. alueellisen jakauman asiakkaista.
      http://www.google.com/intl/fi/analytics/index.html

      Paikallisislla markinoilla nettisivut toimivat parhaimmillaan hyvänä markkinointikanavana ja yhteydenpitö kanavana. Mutta jos kivijalkaliike on allle 50 km on ihmisille helpompaa ja luonnollisempaa mennä paikanpäälle kuin vinguttaa Visaa nettikaupassa.

      > Yksinkertaiset ja selkeät nettisivut ensin verkkoon. Sivulle Google analytics linkit ja saat
      > ilmaiseksi päivitäin tietää esim. alueellisen jakauman asiakkaista.

      Siis mitä juttua tämä oikeen on olevinaan?? Jos laitan nettiin selkeät ja yksinkertaiset sivut pystyyn, ja niillä käy satunnaisesti surffaamassa 5..10 henkeä 2 viikon aikana, niin mitä ihmettä Google Analytycs pystyy tuosta saamaan irti?

      Google Analyticshän ei anna mitään yleiskävijätietoa kaikkialta verkosta, vaikka Googlesta "huuliharppu" avainsanalla tuotteiden hakemisista. Vaan vain sen oman kotisivuni kävijöiden osalta.

      Jotta saisin kävijöitä käymään sivullani, niin pitäisi alkaa haalia kävijöitä sisään, alkaa panostaa rahallisesti sekä lehtimainontaan, Googlen Adwords mainontaan, sosiaaliseen nettiin jne. Ja näillä sitten saisin kävijöitä käymään noilla perustamillani "Yksinkertaisilla ja selkeillä nettisivuilla".
      Joilta ei kuitenkaan voisi vielä ostaa mitään, koska nettikauppaa ei ole siellä olemassa.

      Sori vaan etten tässä kohtaa vaan pääse kärryille esitetystä ideasta. Tietääkseni ei ole olemassa eikä saatavilla Googlelta *ilmaiseksi* saatavaa kävijä- ja kiinnostustietoa, mitään kautta.

      .


  • Hyvin suhteellista mitä tarkoitetaan edullisella verkkokaupalla.

    Verkkokaupan hankinta hintaan vaikuttaa mm. oman osallistumisen / osaamisen määrä verkkokaupan rakentamiseen liittyen.

    Jos edullisella tarkoitetaan sitä, että verkkokaupan hankintahinta suhteessa sen tuomaan tuottoon on kohdillaan niin ok.

    Jos sillä tarkoitetaan vain halpaa hintaa, niin suosittelen harkitsemaan verkkokaupan perustamista uudemman kerran.

    Hyvin usein käy niin että perustetaan verkkokauppa, koska se on niin halpaa, mutta ei olla valmiita panostamaan markkinointiin. Sitten verkkokauppa lopetetaan vuoden sisään kannattamattomana.

    Verkkokaupan todellisia kustannuksia suhteessa tuottoon voi verrata perinteiseen kivijalkamyymälään.
    Suurin ero kivijalkamyymälällä ja verkkokaupalla on verkkokaupan perustamisen hinta. Mutta aivan samoin sijainti vaikuttaa kävijämääriin. Verkkokaupassa toki tarkoitetaan muuta kuin fyysistä sijaintia.

    Mutta juuri sen vuoksi verkkokauppoja on paljon ja kilpailu on kovaa. Siksi markkinointiin pitää panostaa
    jonkin verran rahaa mutta ennenkaikkea järkeä!

    Monelle verkkokauppiaalle myös kovatkin markkinointipanostukset ovat olleen täysin turhia kun itse kamppanja ei ole erottunut kilpailijoista mitenkään. Tai on ollut muuten vain mitäänsanomaton.

    Tänä päivänä on aivan turhaa markkinoida tyyliin "Verkkokaupastamme laadukkaat tuotteet x ja y superhalvalla" Tai sanotaan pikemminkin että tämän tyyppisellä massaluukutuksella voi saada jonkinlaisia tuloksia aikaan mutta se vaatisi niin isoja rahoja että harvalla uudella verkkokauppiaalla siihen on varaa.

    Ja vaikka olisikin niin ehkä silloinkin kannattaisi pyrkiä tekemään erottuvaa markkinointia.

    Alla muutamia tutustumisen arvoisia blogeja liittyen verkkokauppaan sekä järkevään markkinointiin yleensä:

    http://www.ollikopakkala.com/
    http://http://gurumarkkinointi.fi/
    http://pollitasta.fi/
    http://sissimarkkinointi.fi/

    • www.wosbee.fi = maksuton, vaatii paneutumista.
      www.kotisivukone.fi = maksullinen, mutta edullinen. Lisäksi todella helppo käyttää! pari viikkoa maksutonta testaamista.


    • mallimanna kirjoitti:

      www.wosbee.fi = maksuton, vaatii paneutumista.
      www.kotisivukone.fi = maksullinen, mutta edullinen. Lisäksi todella helppo käyttää! pari viikkoa maksutonta testaamista.

      >> www.wosbee.fi = maksuton, vaatii paneutumista.

      Jos ei ole kotisivuja ja verkkokauppoja tehnyt jo aikaisemmin, on wosbee-kauppaakin melko mahdotonta saada itse pystyyn. Koska tämä on ilmaisversio, ei myöskään esitettyihin kysymyksiin kukaan vastaa. On kokemusta.

      >>www.kotisivukone.fi = maksullinen, mutta edullinen.

      Verkkokauppa maksaa näköjään 29,90€/kk alv:eineen, joka ei sinänsä ole paha hinta.
      http://www.kotisivukone.fi/verkkokauppa
      Referensseinä esiteltävissä verkkokaupoissa on ihan raflaavia otsikoitakin http://www.lemmenlaiva.fi/tuotteet.html?id=175/
      Mutta jollain lailla melko vaisuja verkkokauppoina kaikki nämä kauppareferenssit ovat. Alkuvaiheen kaupaksi varmaan ihan OK.

      .


    • Vaikee-88 kirjoitti:

      >> www.wosbee.fi = maksuton, vaatii paneutumista.

      Jos ei ole kotisivuja ja verkkokauppoja tehnyt jo aikaisemmin, on wosbee-kauppaakin melko mahdotonta saada itse pystyyn. Koska tämä on ilmaisversio, ei myöskään esitettyihin kysymyksiin kukaan vastaa. On kokemusta.

      >>www.kotisivukone.fi = maksullinen, mutta edullinen.

      Verkkokauppa maksaa näköjään 29,90€/kk alv:eineen, joka ei sinänsä ole paha hinta.
      http://www.kotisivukone.fi/verkkokauppa
      Referensseinä esiteltävissä verkkokaupoissa on ihan raflaavia otsikoitakin http://www.lemmenlaiva.fi/tuotteet.html?id=175/
      Mutta jollain lailla melko vaisuja verkkokauppoina kaikki nämä kauppareferenssit ovat. Alkuvaiheen kaupaksi varmaan ihan OK.

      .

      Näkyy olevan alk. hinta tuo 29,90.

      Käytännössä kun tuohon vielä lisätään Suomen Verkkomaksut Oy:n palvelukustannus niin todellinen kustannus on n. 100 € kuussa.

      Eli kuten aikaisemmin totesinkin niin ehdottomasti kannattaa tehdä markkinointisuunnitelma ensin.

      kannattaa käyttää markkinointisuunnitelmassa enemmän järkeä kuin tunnetta. Yleinen virhe on, että markkinointi suunnitellaan omasta näkökulmasta. Vai oletko sinä itsesi paras asiakas?

      Esimerkki tyypillisestä tuotetekstistä: "Laadukas tarjotin moneen käyttöön"

      Esimerkki toisenlaisesta tekstistä: "Tätä tarjotinta kehtaa raavaskin mies kantaa! Leveyttä puolimetriä!
      Tähän mahtuu pihvit ja oluet kerralla. Korkeat reunat takaavat että tavarat pysyvät kyydissä paremmassakin laitamyötäisessä. Millainen isäntä sinä olet vieraillesi?"

      Esimerkin keksin päästä 10 sekunnissa. Mutta pointtina se että myy paremmin pienemmällä kohderyhmälle kuin huonosti kaikille. Jos markkinointisi saa jonkun yksittäisen asiakkaan vetämään vihannekset nokkaan on se merkki siitä, että olet onnistunut! Ja myös myyntinousee.

      Vain ne verkkokaupat jotka muistetaan voivat menestyä.

      No miksi sitten vain aniharva tekee näin? Siksi koska on pelottavaa olla erilainen. Moni miettii, että mitähän minusta ajatellaan jos käytän näin 'rohkeaa' mainontaa.

      ps. Esimerkin tuoteteksti ei ole edes kovin rohkea tai riittävän erilainen. Toivottavasti eron kuitenkin huomaa jokainen.

      internetmarkkinointi.info 'ajatuksia verkkomarkkinoinnista,


    • internetmarkkinointiinfo kirjoitti:

      Näkyy olevan alk. hinta tuo 29,90.

      Käytännössä kun tuohon vielä lisätään Suomen Verkkomaksut Oy:n palvelukustannus niin todellinen kustannus on n. 100 € kuussa.

      Eli kuten aikaisemmin totesinkin niin ehdottomasti kannattaa tehdä markkinointisuunnitelma ensin.

      kannattaa käyttää markkinointisuunnitelmassa enemmän järkeä kuin tunnetta. Yleinen virhe on, että markkinointi suunnitellaan omasta näkökulmasta. Vai oletko sinä itsesi paras asiakas?

      Esimerkki tyypillisestä tuotetekstistä: "Laadukas tarjotin moneen käyttöön"

      Esimerkki toisenlaisesta tekstistä: "Tätä tarjotinta kehtaa raavaskin mies kantaa! Leveyttä puolimetriä!
      Tähän mahtuu pihvit ja oluet kerralla. Korkeat reunat takaavat että tavarat pysyvät kyydissä paremmassakin laitamyötäisessä. Millainen isäntä sinä olet vieraillesi?"

      Esimerkin keksin päästä 10 sekunnissa. Mutta pointtina se että myy paremmin pienemmällä kohderyhmälle kuin huonosti kaikille. Jos markkinointisi saa jonkun yksittäisen asiakkaan vetämään vihannekset nokkaan on se merkki siitä, että olet onnistunut! Ja myös myyntinousee.

      Vain ne verkkokaupat jotka muistetaan voivat menestyä.

      No miksi sitten vain aniharva tekee näin? Siksi koska on pelottavaa olla erilainen. Moni miettii, että mitähän minusta ajatellaan jos käytän näin 'rohkeaa' mainontaa.

      ps. Esimerkin tuoteteksti ei ole edes kovin rohkea tai riittävän erilainen. Toivottavasti eron kuitenkin huomaa jokainen.

      internetmarkkinointi.info 'ajatuksia verkkomarkkinoinnista,

      >...laitamyötäisessä. Millainen isäntä sinä olet vieraillesi?"

      > Esimerkin keksin päästä 10 sekunnissa.

      Okei, kymmenen sekunnin säännön perusteella saat tekstimokasi anteeksi. Nimittäin tuollaisia kyseleviä juttuja on turhaa laittaa tekstiin, että ostaja saisi aikaa miettiäkin asioita ja kenties unohtaa tilaamisen.

      Vaan nettiajan tyyliin päälle ja kimppuun aivan vaan heti paikalla. "Tilaa tästä pukin konttiin välittömästi!!!"

      .


    • Röh-röh-röh kirjoitti:

      >...laitamyötäisessä. Millainen isäntä sinä olet vieraillesi?"

      > Esimerkin keksin päästä 10 sekunnissa.

      Okei, kymmenen sekunnin säännön perusteella saat tekstimokasi anteeksi. Nimittäin tuollaisia kyseleviä juttuja on turhaa laittaa tekstiin, että ostaja saisi aikaa miettiäkin asioita ja kenties unohtaa tilaamisen.

      Vaan nettiajan tyyliin päälle ja kimppuun aivan vaan heti paikalla. "Tilaa tästä pukin konttiin välittömästi!!!"

      .

      Kysymykset toimivat oikein aseteltuna joissain tilanteissa.

      Mutta olet oikeassa, että tuossa tekstissä näyttää hieman hölmöltä.

      Mutta nettiajan tyyliin ihmisiä houkuttelee käskyäkin voimakkaammin muiden ihmisten erimerkki.
      Lampaita kun olemme vaikka emme sitä tietoisesti myönnäkkään.

      Siksi verkkokaupan ominaisuuksissa onkin hyvä olla toiminto, joka näyttää myös mitä muita tuotteita kyseisen tuotteen ostaneet ovat ostaneet.

      Kaikista tärkein verkkokaupan myyntiin vaikuttava asia siinä vaiheessa kun asiakas on saatu kauppaan on se, että rekisteröityminen ei saa missään nimessä olla pakollista!

      ps. Mieti jos saisit ostaa ruokakaupasta vain jos sinulla on kyseisen kaupan bonuskortti.


    • internetmarkkinointiinfo kirjoitti:

      Kysymykset toimivat oikein aseteltuna joissain tilanteissa.

      Mutta olet oikeassa, että tuossa tekstissä näyttää hieman hölmöltä.

      Mutta nettiajan tyyliin ihmisiä houkuttelee käskyäkin voimakkaammin muiden ihmisten erimerkki.
      Lampaita kun olemme vaikka emme sitä tietoisesti myönnäkkään.

      Siksi verkkokaupan ominaisuuksissa onkin hyvä olla toiminto, joka näyttää myös mitä muita tuotteita kyseisen tuotteen ostaneet ovat ostaneet.

      Kaikista tärkein verkkokaupan myyntiin vaikuttava asia siinä vaiheessa kun asiakas on saatu kauppaan on se, että rekisteröityminen ei saa missään nimessä olla pakollista!

      ps. Mieti jos saisit ostaa ruokakaupasta vain jos sinulla on kyseisen kaupan bonuskortti.

      hostingpalvelu....toimii ja on ihan edullinenkin.




    • Ei riitä kirjoitti:

      >> Verkkokauppaa yms
      >> Edullinen, tyyliköäs, helppo, nopeasti käyttöön
      >> http://www.kotisivukone.fi/?s7945c1

      Eikös tuo laajimmassakin vaihtoehdossaan ole kuitenkin vähän sellainen tynkäverkkokauppa?
      http://www.kotisivukone.fi/hinnasto

      Nettimaksamisen/Korttimaksamisen vaihtoehtoja ei nähdäkseni ole tarjolla missään Kotisivukoneen paketissa

      --

      "Voit liittää Kotisivukoneella toteuttamaasi verkkokauppaan vaivattomasti kaikki yleisimmät maksutavat."

      -Verkkomaksupainikkeet
      -Luottokortit
      -Paypal

      KAIKKI MAKSUTAVAT YHDESTÄ PAIKASTA

      Tässä vielä lainausta:

      "Suomen Verkkomaksut Kotisivukoneen verkkokaupassa
      Voit liittää Kotisivukoneella toteuttamaasi verkkokauppaan vaivattomasti kaikki yleisimmät maksutavat Suomen Verkkomaksut Oy:n kautta. Sopimuksesta veloitetaan avausmaksu ja erillistä kuukausimaksua. Sopimuksen myötä yrityksenne ei tarvitse tehdä erikseen sopimuksia pankkien tai Luottokunnan kanssa.
      Suomen Verkkomaksut ostaa tässä toimintamallissa verkkokaupalta myyntisaatavan ja tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa tämä saatava millä tahansa maksutavalla. Lopuksi Suomen Verkkomaksut tilittää tämän myyntisaatavan kauppiaalle täysimääräisenä.
      Huom! Mikäli olet tehnyt sopimuksen pankin tai Luottokunnan kanssa erikseen, voidaan maksutavat kytkeä maksutta myös suoraan Kotisivukoneen kautta. On kuitenkin suositeltavaa, että verkkokaupassa on tarjolla useita eri maksutapoja."


    • kotisivumies kirjoitti:

      "Voit liittää Kotisivukoneella toteuttamaasi verkkokauppaan vaivattomasti kaikki yleisimmät maksutavat."

      -Verkkomaksupainikkeet
      -Luottokortit
      -Paypal

      KAIKKI MAKSUTAVAT YHDESTÄ PAIKASTA

      Tässä vielä lainausta:

      "Suomen Verkkomaksut Kotisivukoneen verkkokaupassa
      Voit liittää Kotisivukoneella toteuttamaasi verkkokauppaan vaivattomasti kaikki yleisimmät maksutavat Suomen Verkkomaksut Oy:n kautta. Sopimuksesta veloitetaan avausmaksu ja erillistä kuukausimaksua. Sopimuksen myötä yrityksenne ei tarvitse tehdä erikseen sopimuksia pankkien tai Luottokunnan kanssa.
      Suomen Verkkomaksut ostaa tässä toimintamallissa verkkokaupalta myyntisaatavan ja tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa tämä saatava millä tahansa maksutavalla. Lopuksi Suomen Verkkomaksut tilittää tämän myyntisaatavan kauppiaalle täysimääräisenä.
      Huom! Mikäli olet tehnyt sopimuksen pankin tai Luottokunnan kanssa erikseen, voidaan maksutavat kytkeä maksutta myös suoraan Kotisivukoneen kautta. On kuitenkin suositeltavaa, että verkkokaupassa on tarjolla useita eri maksutapoja."

      ""Suomen Verkkomaksut Kotisivukoneen verkkokaupassa
      Voit liittää Kotisivukoneella toteuttamaasi verkkokauppaan vaivattomasti kaikki yleisimmät maksutavat Suomen Verkkomaksut Oy:n kautta.""

      Kauppojenne referenssilistalla ei taida kellään kuitenkaan olle em. verkkomaksujen ominaisuutta olemassa?

      Yksi ihan kuolleen tuntuinenkin referenssi on mukana http://www.mennytmaailma.fi/

      Tarjolla ei ole myöskään Verkkomaksuja melkein puolet edullisempaa Chckoutin palvelua http://checkout.fi/home/yritysasiakkaat/hinnasto.html


  • Verkkokauppamme ollut toiminnassa vajaan vuoden. Hankimme aluksi verkkokauppamme toiselta yritykseltä, mutta useiden ongelmien takia vaihdoimme verkkokauppa-ratkaisut.fi tarjoamaan verkkokauppapakettiin. Pelkkää positiivista ja koen sen olevan edullinen!

  • Kannattaa hankkia:
    A) Suomalainen asiakaspalvelu
    B) Pakistanilaiset/Intialaiset ohjemoijat

    En muista yrityksen nimeä jota käytin, joku softend tai softapp. Paljon halvempi kuin suomalaiset kilpailijat.

  • http://www.kotisivukone.fi/?s7945c1

    Verkkokauppa ja kotisivut saat sopuhintaan kätevästi tuolta.

    Olen suositellut kotisivukonetta jo kymmenille verkkokaupan tai kotisivujen aloittelijoille.

    Suosittelen!

  • Kotisivukonetta en enää suosittele (kokemusta on), koska sen toiminta on mennyt huonompaan suuntaan. Syy taitaa olla fonectan. Meidän firman nettisivut tehtiin wordressillä ja siihen lisättiin verkkokauppa (woocommerce). Koko homma meni suht hyvin ja helposti. Toteutin koko projektin ihan itse, vaikka ei meikäläinen ole edes mikään nettisivunörtti. Aikaa meni kokonaisuudessaan noin kuukausi ja rahaa ei palanu paljoa. Wordpressin oppii suht nopeesti, ainakin perusteet. Netti on pullollaan ohjeita ja tuolta aloitin tiedon hakemisen. https://www.wp-kotisivut.com/

    • Minkäs operaattorin alustalla kauppasi toimii? Noissakin on eroja, että minne alkaa pystyttämään, vaikka Wordpressiä osaisikin.
      On teknisen tuen osalta eroja ja tietenkin hintojen puolesta eroa.


Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.