European Trophy

Missä hehkutus ??

Aivan upea europeantrophy ja suomalaisen liigakiekon tason mittari !
Hävitään saksalaisille ja itävaltalaisille, on siinä varsinainen huippuseura.
Hunajata Hunajata !!!

10

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haudat puheet

Euroopan valloittamisesta hetkeksi. Ei riitä rahat, eikä edes pelillinen taso !

• Suomi Juntero

kokemusta saatiin kansainvälisistä peleistä vaikkei nyt loppuun asti mentykään. Suomalaiset putosivat kaikki eilen jatkosta mutta uskon, että Kärpät, Jokerit ja Tps mittaavat hyödyn näistä peleistä kokonaisuutena.
        Ajatelkaas vaikka jotain Jypiä, joka puhaltelee muniinsa jossakin Kouvolan jäähallissa jotain KooKoota vastaan.
        Ei kehity peli ei kielitaito ja kansainvälisyys.

• Sillä...
        Suomi Juntero kirjoitti:

kokemusta saatiin kansainvälisistä peleistä vaikkei nyt loppuun asti mentykään. Suomalaiset putosivat kaikki eilen jatkosta mutta uskon, että Kärpät, Jokerit ja Tps mittaavat hyödyn näistä peleistä kokonaisuutena.
        Ajatelkaas vaikka jotain Jypiä, joka puhaltelee muniinsa jossakin Kouvolan jäähallissa jotain KooKoota vastaan.

kielitaidollahan niitä pelejä on aiemminkin voitettu!

Tikitalk on siitä loistava esimerkki.

• voi voi
        Suomi Juntero kirjoitti:

puolustuskannalla kuten tepsiläisen kuuluukin. Jatkossa kannattaa ulkomaille kuitenkin lähettää ihan oikea ammattilaisjoukkue, harjoittelijoiden sijaan.

• zzzzp
        Suomi Juntero kirjoitti:

Jyp sentäs voitti Venäjän mestarin AK Bars Kazanin vaikka kyse olikin harjoitusottelusta :b

• Doubt

Mielenkiinnolla näitä tuloksia seurailin ja todella petyin miten suomalaisseurat pärjäsivät varsinkin saksalaisia ja keskieurooppalaisia vastaan. Tähänkö on tultu!? Onko se tosi että taso on tippunut vai mikä on, ainakin kaikki hyvät pelaajat menee aina jonnekin muualle ja suomeen jää vain liuta amatöörejä.

Esimerkiksi saksassahan pelaa monia kanadalaisia ja vanhoja veteraaneja, rahaa näyttää riittävän siellä ihan kiitettävästi, mutta kannatais sm-liiga seurojenkin katsoa itseänsä peiliin koska minun mielestäni tämä on huolestuttavaa sm-liiga tason kannalta tänä päivänä.

• tärkeää kokemusta

häviämisestä ensikautta ajatellen. Tuonne turnauksiin edustamaan sm-liigaa pitäisi lähettää parhaat, ei halukkaat.

• Tsadin Kingi
        tärkeää kokemusta kirjoitti:

häviämisestä ensikautta ajatellen. Tuonne turnauksiin edustamaan sm-liigaa pitäisi lähettää parhaat, ei halukkaat.

olla lopultakin aika suomalaisten huippuseurojen Helsingissä, Tampereella ja Turussa karistaa pölyt jaloista ja suunnata Euroopan liigaa kohti. Ei siinä kehity kun tahkotaan tällaisia Jypeja ja Saipoja vastaan.
        Olen huolestunut tilanteesta todella ja olen huippukiekkoilun asialla.

• on helppo yhtyä
        Tsadin Kingi kirjoitti:

olla lopultakin aika suomalaisten huippuseurojen Helsingissä, Tampereella ja Turussa karistaa pölyt jaloista ja suunnata Euroopan liigaa kohti. Ei siinä kehity kun tahkotaan tällaisia Jypeja ja Saipoja vastaan.
        Olen huolestunut tilanteesta todella ja olen huippukiekkoilun asialla.

Varsin mielenkiintoiset pelit oli suomalaisjoukkueiden osalta. Toivottavasti tämä kansainvälistymistrendi jatkuu, koska sitä tunnutaan tarvitsevan. Mitä kovempi liiga, sen parempi suomalaiselle jääkiekkoilulle pitkällä tähtäimellä

Ai niin ja uskon yhä Tepsin olevan kolmen parhaan joukossa kauden päätyttyä. Siis ihan sm-liigassa. Ainakin noilla miehillä pitäisi, on paperilla sen verran kova.

• jumjm,tu,

Ihan totta. Sanoin jo silloin kun näin ilmoittautuneet joukkueet, että nyt nolataan suomen kiekko. On toi turnaus toisaalta tollanen sekundajoukkueiden leikkikenttä muutenkin, et sikäli ihan ymmärrettävää että esim. jyppiä tai kalpaa ei moinen pelleily kiinnosta. Jypin hieno voitto Kazanista sentään vähän pelastaa suomalaisten mainetta. Se matsi sentään näytti kiekolta toisin kuin joku helvetin trophy.

PS: Hunajata hunajata!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1319
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1105
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      801
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    Aihe