Olen alisuorittaja

9+6

Läheiset ja kaverit pitävät minua monilahjakkuutena. En kuitenkaan viitsi tehdä mitään kunnolla tai loppuun. Opin helposti uusia asioita ja taitoja mutta kyllästyn niihin pian ja jätän kaiken kesken. Minua on moitittu siitä etten ota mitään vakavasti ja kuinka haaskaan elämäni vaikka potentiaalia olisi vaikka mihin. Olen kyllästynyt myös elämään ja joutaisin omasta mielestäni jo kuolemaan.

9

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfhh

      Sulla ADHD???

    • whw

      sama. kun kaiken osaa, mikään ei riitä. tarvitset haasteen.

    • ------------....

      Sama vika, mutta muutenkaan ei osaa olla.

    • maailmanparantamises

      sa haastetta riittävästi... tai sitten vaan sen yhden ainoan oikean etsimisessä :D

    • ei saa mitään aikaan

      Sun pitäis saada itselles kunnon päällikkö joka määrää kaiken!

    • sffffffffffffewsasdf

      sikäli olen itsekkin samanlainen.

      Minustakin luullaan ja vaikka ja mitä, osaan kaiken läheisteni mielestä.
      Paskat. Yleensä hyvä jos jaksan esim. autosta nesteet tarkistaa ja nimitän sitä "huolloksi",
      toisinaan lauon muka viisaita kommentteja asioista mistä en todellisuudessa tiedä mitään.
      Ja yleensä jos kuulen jtn niin käytän sen hyödyksi.

      Ja sikäli, sain ylä-asteelta päästyäni 3 stipendiä. poissaoloja yli puolet lukukausista. eli ns. 2vuotta pois.
      Silti 7:n keskiarvo, ei tukiopetusta ja jopa minut palkittiin 80eurolla kun tein muka muutakin kuin opiskelin. Paskat, nukuin pommiin aina tai vastaavaa.

      Ja siittä jatkunut koulut, sama jatkuu. olen n. 2,4keskiarvolla ammattikoulussa, poissaoloja on ja näin, mutta huom. En IKINÄ lue kokeisiin, olen pois tunneilta ja enkä edes lunttaa!
      eikä edes monivalinta kokeita ole.

      huoh. Sikäli olen kyllästyny itseeni, kun en jaksa keskittyä mihinkään.
      Esim. Entinen tyttöystävänki vaihdoin sinkkuuteen kun sen paneminen puudutti.

      sikäli en osaa tuntea mitään tunnettakaan.

      Olen tasapaksu pulla pitko =)

      • Keskiarvo 9,1

        Tyypillinen luuseri sinä olet. Turha yrittää väittää muuta.


    • Täysin sama täällä.

      Olen ollut ala-asteelta asti yli kasin (yleensä lähemmäs ysin) keskiarvolla, ja vaikka kulutin "tuhottomasti" aikaa pänttäämiseen, todellisuudessa aloin aina lueskelemaan jotain opiskeluun liittymätöntä, piirtämään tai koneelle heti kun äiti lähti huoneesta. Nolottaa kauheasti, kun kaikki on aina pitänyt "sinä tähtioppilaana" vaikka todellisuudessa kaikki muut on nähny opintojensa eteen enemmän vaivaa kuin itse olen. Yksi noloimmista tapauksista oli yläasteella, kun kävimme äikästä kirjastossa, ja opettaja sanoi minulle kun en tiennyt mitä olisin valinnut, että "no niin no, olet varmaan jo kaiken täältä nuorten puolelta lukenut". Täh? Siis tosiaankaan en ollut, enkä tänä päivänäkään ole tajunnut mistä ope oli saanut päähänsä tuollaisen käsityksen... jos luin nuoruudessani jotain niin sarjakuvia ne olivat ;)

      Tällä hetkellä opiskelen korkeammalla asteella. Ala kiinnostaa, ja varsinkin se motivoi kun ajattelen, kuinka joskus pääsen oikeasti tätä alaa toteuttamaan. Kuitenkin vituttaa, sillä huolimatta siitä, että tiedostan kuinka tärkeää tieto on tulevassa alassani, on sitä välillä tosi vaikea ottaa itseä niskasta kiinni kun pitäisi oikeasti tenttiin lukea. Huoh, tänäänkin olis pitäny...

    • gtuni

      Täälläkin on yksi alisuorittaja ja vama ADHD tapaus. Lääkkeet maksaa ja opiskelijana siihen ei oo varaa. Tai ehkä oliskin, jos en sitä innoissani tuhlais kaikkiin miljooniin projekteihin joita jutskailen, joskus jopa vien loppuun mutta alisuorituksella kuitenki...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe