Hei
Eräs täällä annettu ennustus koskien elämääni on toteutunut. Kummallisisnta asiassa oli miten lähellä minua kaikki oli.
Löytyykö täältä ketään joka voisi vielä valaista tulevaisuuttani. Menneisyyden jo tiedän ja olen onnellinen siitä. Ja uskon näkemisen lahjaan. Minulla sitä ei ole.
Miten tämä uusi suhteeni jatkuu?
Toteutunut ennustus
8
543
Vastaukset
- 1wai.tride.
waitride at @ netti.fi
tuttuun tapaan välilyönnit ja tu at pois...- Laajasydän66
Hei
Tällä kertaa petyin tähän ennustus keskuystelualueeseen. Ehkä odotukset toisella kertaa oli liikaa ja tuo ensimmäinen kerta oli vain sattumaa :-( - Beata.
Laajasydän66 kirjoitti:
Hei
Tällä kertaa petyin tähän ennustus keskuystelualueeseen. Ehkä odotukset toisella kertaa oli liikaa ja tuo ensimmäinen kerta oli vain sattumaa :-(Minä näen suhteellesi lämpöä, joka jatkuu. Oletko miettinyt tunteitasi, ovatko ne rakkautta vai syvää ystävyyden kaltaista kiintymystä ja läheisyyden, tuttuuden tunnetta toisessa ihmisessä? Minä tunnen välillänne rauhallisen etenemisen, joka soljuu luontevana eteenpäin kuin kevätpuro.
Näen teidän tanssivan lähekkäin. - Laajasydän66
Beata. kirjoitti:
Minä näen suhteellesi lämpöä, joka jatkuu. Oletko miettinyt tunteitasi, ovatko ne rakkautta vai syvää ystävyyden kaltaista kiintymystä ja läheisyyden, tuttuuden tunnetta toisessa ihmisessä? Minä tunnen välillänne rauhallisen etenemisen, joka soljuu luontevana eteenpäin kuin kevätpuro.
Näen teidän tanssivan lähekkäin.Kiitoksia vastauksesta. Tuo sinun kysymyksesi oli kyllä aiheellinen. Minä olen miettinyt omia tunteitani ja siinä on pientä "hämmennystä". Tunnen noita kaikkia yhtä aikaa rakkautta, syvää ystävyyden kaltaista kiintymystä ja läheisyyden, tuttuuden tunnetta toisessa ihmisessä. Tiedän että tämä uusi suhteeni kohde tuntee varmasti samoin. Tosin eilen tapahtui jotain sellaista mikä sai minut tuntemaan hänen lämpönsä minua kohtaan.
Joskus toivoisi että itsellä olisi tuo näkemisen lahja mikä sinulla Beata on. Kiitän kuitenkin sinua vastauksesta. Ja jos pystyt näkemään mikä on hänen ajatukset minua kohtaan olisi se vielä kivaa. Tiedän että tulevaisuudessa se selviää mutta ihan ajatuksena.
KIITOS VIELÄ KERRAN - Beata.
Laajasydän66 kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta. Tuo sinun kysymyksesi oli kyllä aiheellinen. Minä olen miettinyt omia tunteitani ja siinä on pientä "hämmennystä". Tunnen noita kaikkia yhtä aikaa rakkautta, syvää ystävyyden kaltaista kiintymystä ja läheisyyden, tuttuuden tunnetta toisessa ihmisessä. Tiedän että tämä uusi suhteeni kohde tuntee varmasti samoin. Tosin eilen tapahtui jotain sellaista mikä sai minut tuntemaan hänen lämpönsä minua kohtaan.
Joskus toivoisi että itsellä olisi tuo näkemisen lahja mikä sinulla Beata on. Kiitän kuitenkin sinua vastauksesta. Ja jos pystyt näkemään mikä on hänen ajatukset minua kohtaan olisi se vielä kivaa. Tiedän että tulevaisuudessa se selviää mutta ihan ajatuksena.
KIITOS VIELÄ KERRANMies tuntee sinua kohtaan aitoa kiintymystä, mutta on myös hieman hämillään, ja haluaa edetä varovaisesti. Hienoinen epävarmuus kumpuaa todennäköisesti siitä, että tunne on jollain tavoin uudenlainen molemmille. Mies haluaa sinulle vain hyvää.
Näkemisen lahjasta sanoisin omasta puolestani sen verran, että jokaisella ihmisellä on valmius käyttää selvännäkökykyään. Siinä on vain hienoinen ero, kuka on valmis valjastamaan kyvyn käyttöönsä ja henkilökohtaisesti luulen, että ihminen ei voi aina vaikuttaa siihen edes itse vaikka miten haluaisi ja yrittäisi. Näkijä ei ole ketään muuta parempi, mutta tietynlaisella herkkyydellä ja empatiakyvyllä on iso osuutensa asiaan. Jos olet aidosti kiinnostunut, haluaisin sinun tietävän, että selvännäkö on myös opittavissa, tai sanotaan että harjoiteltavissa oleva taito.
Näkemiseen liittyy myös paljon vastuuta, ja se on vain tosiasia että joskus näkeminen voi mennä yksinkertaisesti pieleen monen asian summana. Se ei tarkoita, että näkijä yrittäisi silti huijata. Olen itse melko arka tekemään tulkintoja, mutta mielelläni sellaisen annan jos näen ja tunnen asiat vahvasti. Ihminen on erehtyväinen myös näkijänä, siksi tulkinnoissa esiin tulevat asiat pitäisi ottaa mahdollisuuksina ja ainoastaan suuntaa-antavana, niiden pohjalta ei pitäisi tehdä koskaan ratkaisuja sillä jokaisella on viimekädessä aina vastuu omasta elämästään.
Iloa ja valoa runsain mitoin elämääsi ! - jari.45
Beata. kirjoitti:
Mies tuntee sinua kohtaan aitoa kiintymystä, mutta on myös hieman hämillään, ja haluaa edetä varovaisesti. Hienoinen epävarmuus kumpuaa todennäköisesti siitä, että tunne on jollain tavoin uudenlainen molemmille. Mies haluaa sinulle vain hyvää.
Näkemisen lahjasta sanoisin omasta puolestani sen verran, että jokaisella ihmisellä on valmius käyttää selvännäkökykyään. Siinä on vain hienoinen ero, kuka on valmis valjastamaan kyvyn käyttöönsä ja henkilökohtaisesti luulen, että ihminen ei voi aina vaikuttaa siihen edes itse vaikka miten haluaisi ja yrittäisi. Näkijä ei ole ketään muuta parempi, mutta tietynlaisella herkkyydellä ja empatiakyvyllä on iso osuutensa asiaan. Jos olet aidosti kiinnostunut, haluaisin sinun tietävän, että selvännäkö on myös opittavissa, tai sanotaan että harjoiteltavissa oleva taito.
Näkemiseen liittyy myös paljon vastuuta, ja se on vain tosiasia että joskus näkeminen voi mennä yksinkertaisesti pieleen monen asian summana. Se ei tarkoita, että näkijä yrittäisi silti huijata. Olen itse melko arka tekemään tulkintoja, mutta mielelläni sellaisen annan jos näen ja tunnen asiat vahvasti. Ihminen on erehtyväinen myös näkijänä, siksi tulkinnoissa esiin tulevat asiat pitäisi ottaa mahdollisuuksina ja ainoastaan suuntaa-antavana, niiden pohjalta ei pitäisi tehdä koskaan ratkaisuja sillä jokaisella on viimekädessä aina vastuu omasta elämästään.
Iloa ja valoa runsain mitoin elämääsi !Kerro mullekki tulevaisuuteni
Beata. kirjoitti:
Mies tuntee sinua kohtaan aitoa kiintymystä, mutta on myös hieman hämillään, ja haluaa edetä varovaisesti. Hienoinen epävarmuus kumpuaa todennäköisesti siitä, että tunne on jollain tavoin uudenlainen molemmille. Mies haluaa sinulle vain hyvää.
Iloa ja valoa runsain mitoin elämääsi !Nostan tämän viestiketjun ylös, koska Beata kiteytti mielestäni erinomaisesti minunkin ajatukseni tuossa viimeisessä kommentissaan. Auttamisen halu meitä kaikkia vastaajia varmastikin ajaa tänne palstalle, aina emme onnistu, mutta se että meitä solvataan huijareiksi, sattuu...
Tänään en ehdi vastailla enempää, mutta yritän taas ehtiä palstalle tilaisuuden tullen. Voimia ja kärsivällisyyttä kaikille odottelijoille ja samoin roppakaupalla energiaa ja rakkautta teille kaikille ihanille auttajille! Lämmöllä cherry.- Beata.
cherrykirsikka kirjoitti:
Nostan tämän viestiketjun ylös, koska Beata kiteytti mielestäni erinomaisesti minunkin ajatukseni tuossa viimeisessä kommentissaan. Auttamisen halu meitä kaikkia vastaajia varmastikin ajaa tänne palstalle, aina emme onnistu, mutta se että meitä solvataan huijareiksi, sattuu...
Tänään en ehdi vastailla enempää, mutta yritän taas ehtiä palstalle tilaisuuden tullen. Voimia ja kärsivällisyyttä kaikille odottelijoille ja samoin roppakaupalla energiaa ja rakkautta teille kaikille ihanille auttajille! Lämmöllä cherry.juuri tuo voimakas auttamisen halu meidät näkijät tänne ohjaa. On toki varmasti olemassa niitä,
jotka toimivat puhtaasti egonsa kautta ja rahastavat palveluistaan aika huimasti. Mehän kuitenkin
teemme täällä palstalla näkemistä ilman palkkiovaatimuksia, puhtaasti auttamisen halusta ja olen ainakin itse hyvin iloinen siitä, että saan tästä itse lisää kokemusta ja harjoitusta, kehitystä kyvylle.
Toivoisin, että minullakin olisi enemmän aikaa vastailla täällä ja auttaa teitä ihmisiä. Mutta olen huomannut, että täällä säilyy hyvä henki ja kaikki tuntuvat olevan kärsivällisiä viiveistä huolimatta.
Siksi tänne on aina ilo tulla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877