Jos olisitte eroamassa, haluaisitteko tietää, mikäli eksänne olisi löytänyt itselleen uuden kumppanin vielä teidän yhdessä ollessanne? Helpottaisiko tieto eroa vai lisäisikö se tuskaa?
Olen kärvistellyt kerrottuani pikaeronneelle ihmiselle, että hänen eksänsä petti häntä. Tuon tosiasian ääneen toteaminen tuskin hyödytti ketään, vaikkakin eronnut oli hyvin kiinnostunut tiedosta.
Kysymys eron kokeneille
6
996
Vastaukset
- niiloneuvova
suo siellä vetelä täällä, ei osaa sanoa..
- 33 77
ainakin itse haluaisin tietää kaikki FAKTAT, eli vaikka mitä sitten olisikaan. Parempi niin!
Yhdentekevää. Ei kiinnosta exäni teot, ei entiset eikä nykyiset. Eikä sillä ole mitään merkitystä silloin kun ero on muutenkin tulossa.
- hulipata
nimimerkki Katuva juoruilija, sullekin on paikka tässä yhteiskunnassa! En tosin viitsi sitä tässä kirjoittaa mutta todella Idiootti olet!!!
Toivotaan että säkin saat ansioisi mukaan!! - heitukka13
sitten kummin on parempi. Kertoa etukäteen, saada asia itse selville vai kuulla asiasta eron jälkeen, että toisella onkin ollut suhde jo pidempään. Yhtä kaikki, anteeksi antamattomia ja ilkeitä temppuja kaikki tyyni! Suru ja eron tuska on joka tapauksesa käytävä kaikissa vaihtoehdoissa läpi....
- Täti Tomera
Eipä tuota oo ollu kiinostunu eron syistä enää sen jälkeen kun ilmotus ko. asiasta on tullu...Jälkeenpäin saanu kyllä kuulla jopa parhailta kavereilta (jotka sellaisia eivät vissiin ole olleet), että vieraissa on käyty useampaan otteeseen jo suhteen aikana...Mut ei kai se auta koittaa kestää ku mies (vaikka nainen olenkin).... Mulla oli hyvä olla, tasan niin kauan ku se kesti.... Jospa sekin polonen löytäs jonku jonka kanssa olla uskollinen....minä ainakin (toivottavasti) oon onnistunu siinä...Ihan kuten rivien välistä saattaa lukea,usko kaksilahkeisiin meni toistaiseksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585030
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544552Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2881582- 2281298
- 811291
- 681245
- 305988
- 199930
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50810