Formatointi ja uudeleenasennus!

gfsdokjokjsd

Älkää laittako jtn vanhoja aiheita ku en saa niist selvää niitten ohjeista :D
joo oon avuton tiien... eli koko jutussa yritän formatoida ja uudelleenasentaa, mutta ne hommat osaan tavallaan, mutta cd-levy ei aukea joten muitten ohjeiden mukaan täytyy avata BIOS menu mutta minä en tajua että mistä joten tavallaan yritän pelkästään avata BIOS menua mutta en tiedämiten se aukaistaan, olen kokeillut kaikkea melkein, BIOSmenun aukaisu apua kiitos :D, ja syy koneen uudelleenasentamiseen ja formatointiin on virukset, niitä ei pysty poistaa millään ohjelmilla ja virus on levinnyt aika paljon ...
tässä mun tarina:
Laitan 1 uudelleenasennuslevyn asemaan käynnistän uudelleen, käynnistää normaalisti, sitten katon kaikki ohjeita uudelleenasentamisesta ja formatoimisesta, kokeilen uudestaan käynnistää koneen ja kokeilen joka kerta painaa siinä sinisessä kohdassa kaikki näppäimiä, aina ilmestyy eri "menu" mut en tiie mikä on oikee, eli sinises kohdas lukee alapuolella enkuks, [ESC] Boot Menu ja [F1] Setup" ja [F10] System Recovery... ESC "menusta" en tajua, enkä f10 "menusta", mutta F1 "menussa" tulee 5 välilehteä:
"MAIN" "ADVANCED" "POWER" "BOOT" JA "EXIT"pitääkö sieltä tehdä jotain? ... joten mitä teen? olen kokeillut myös DEL näppäintä josta on tullut musta näyttä jossa lukee valkoisella pitkä teksti mut laitan tähän vain vaihtoehdot jota sieltä voi valita nuolinäppäimillä:
Vikasietotila
vikasietotila ja verkko toiminnot
vikasietotilan komentorivi
Viimeisin toimiva kokoonpano (asetukset, joilla järjestelmä toimi)
Normaali Windowslin käynnistys

en voi sanoo muutaku miljoona kertaa kiitti joka saa autettua mua

6

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaaiheentyyppi

ja kaikki anteeks unohdin kertoo mulla on Windows XP Media Center Edition kone
      ja mul on kyl kummakki asennuslevyt

• sekjfkejf

lol SORI TAAS oon tyhmä dunno mut nii saan aina asetuksetki kuntoo nii pitäis tulla Press eny key to booot from cd... mut mullA ei tuu sitä, eli se on ongelmaaaaa :(:((

• forestwkcom
        sekjfkejf kirjoitti:

lol SORI TAAS oon tyhmä dunno mut nii saan aina asetuksetki kuntoo nii pitäis tulla Press eny key to booot from cd... mut mullA ei tuu sitä, eli se on ongelmaaaaa :(:((

silti enteriä siinä alussa, kun alkaa hakemaan levyjä. Vai saitko sieltä biossin BOOT-osiosta vaihdettua 1. bootdevice CD-ROM

• dfghhjkkj

kannattaa nykäistä sitä naapurin linux nörttiä hihasta ja sanoa, että tarvit apua windowsin asennukseen...

• eafegrsgagardg

joo hyvä ku ees tunnen naapureit ja muutenki ei oo ketää nörttityyppii ketä tunnen tai on mut ne asuu aika kaukana :D sori

• Linusduuwalt

Toista se oli DOS aikaan.

Käynnistä/suorita/format c:

Jos ei toimi niin etsi kometokehote, löytyy ehkä windosws helpistä.

Auttekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1832
    3. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      274
      1528
    4. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1504
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1487
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1341
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      398
      1293
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      347
      1253
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      382
      1238
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1195
    Aihe