Sössin pahasti elämäni. Minulla oli ihana salarakas, mutta menin pettämään sitä vakinaiseni kanssa joka oli raskaana. Jäin kiinni.
Nyt molemmat elämäni naiset ovat karanneet ja löytäneet uudet. Kait se oli ihan oikein minulle, kun petin kummiskin vielä kumpaakin vielä kolmannen osapuolen kanssa, vaikken jäänytkään kiinni.
Nykyisin olen pelinaisen fuckbuddy. Tykkään siitä naisesta ihan liikaa vaikka se onkin tosi julma minulle. Kerrankin ennen iltamenoja putsasin sen vaatteita - spermatahroja pois.. Osaan kyllä erottaa mille spermatahrat näyttävät..
sössin elämäni - petin
kurja elämä
2
1410
Vastaukset
- Kaverille kans.
Näi meillä, kuinkas teillä pannaan?
- missämitenvaan
Meilläkin petetään salarakasta vaimon kanssa, eli ihan normaalia meninkiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594