Aavistus tulevasta....

visukinttu-tre

-Huuhaa huhut kertovat, että tämä saitti on kulkenut tiensä päähän? Kuulemma, taas kerran tämä viemäri lopetetaan Lokakuun ensimmäinen päivä?
-Kyselen vienosti,,, mihin moiset "huntsit" perustuvat? Täyttä huuhaata mielestäni, koska suomi24 tarvitsee tälläisen pakoputken, jottei saaste leviä muille palstoille, vai mitä? Hih, eiköhän taas jatketa älykästä keskustelua? ,-))

http://www.youtube.com/watch?v=MqMI0V1rKtI

13

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cassis-Alma

huhuihin?,,, no jokaisellahan on omat uskomuksensa,,, Koskas tää on lopetettu aikasemmin, kun sanot tuossa et : Kuulemma, taas kerran tämä viemäri lopetetaan Lokakuun ensimmäinen päivä?

Joojoo,,, että huhuihinkin voi ottaa kantaa ;o),,,

• visukinttu-tre

-otin kantaa, vaan en usko navetantakus kirjoituksiin. ;-))
        -Eihän tää huuhis kaadu, ennen kuin aurinko on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi ja se onpi fakta...

• Cassis-Alma
        visukinttu-tre kirjoitti:

-otin kantaa, vaan en usko navetantakus kirjoituksiin. ;-))
        -Eihän tää huuhis kaadu, ennen kuin aurinko on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi ja se onpi fakta...

kantaa,,, kengissä ainakin,,, noin 5cm.,,, mut en mä niillä navetan takana kuleksi,,, ihan vaan normaalilla katuosuudella,,, ;o),,,

No ei kait tää muuhun tökkää, kun noihin jonninjoutaviin nakkelijoihin,,, eipä ne oikein mieltä ylennä kun joka aamu samaa ihtiään,,,

• visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

kantaa,,, kengissä ainakin,,, noin 5cm.,,, mut en mä niillä navetan takana kuleksi,,, ihan vaan normaalilla katuosuudella,,, ;o),,,

No ei kait tää muuhun tökkää, kun noihin jonninjoutaviin nakkelijoihin,,, eipä ne oikein mieltä ylennä kun joka aamu samaa ihtiään,,,

-Aina on yhtä rattoisaa avata aamulla huuhaa ja nähdä Jeeppi-Tenhon oksennukset? (ja hänen komppaajansa)
        Ei ole mitään uutta,, ainoastaan toivotonta itsensä toistoa ja vihaa kotkaa kohtaan??? Mikä inehmosta tekee tuollaisen yksilön? Sitä ei ajatteleva ymmärrä......

• Cassis-Alma

-Aina on yhtä rattoisaa avata aamulla huuhaa ja nähdä Jeeppi-Tenhon oksennukset? (ja hänen komppaajansa)
        Ei ole mitään uutta,, ainoastaan toivotonta itsensä toistoa ja vihaa kotkaa kohtaan??? Mikä inehmosta tekee tuollaisen yksilön? Sitä ei ajatteleva ymmärrä......

se niitä tehtailee,,, olen ihan varma,,, kaikki ne kehut mitä niissä katjuissa on, on yksinomaan yhden ihmisen tekeleitä,,, ja vielä siihen kelloaikaan. Kuka niitä komppais,,, pakko omatoimisuuteen vedoten kehua, ja joskus välillä antaa negatiivistakin palautetta,,,

• visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

se niitä tehtailee,,, olen ihan varma,,, kaikki ne kehut mitä niissä katjuissa on, on yksinomaan yhden ihmisen tekeleitä,,, ja vielä siihen kelloaikaan. Kuka niitä komppais,,, pakko omatoimisuuteen vedoten kehua, ja joskus välillä antaa negatiivistakin palautetta,,,

-Itse oikein kerjään miinuksia, koska eivät minua haittaa... Tein taannoin kisankin, mutta noi "pellet" ei osallistuneet?

• tietäjä.

olet Pelle!

• visukinttu-tre

-taas hukkateillä?
        -Olen kirvesmies! Ja ylpeä ammatistani,-) Mitäs sinä teet?

• pahapena

-taas hukkateillä?
        -Olen kirvesmies! Ja ylpeä ammatistani,-) Mitäs sinä teet?

ei kirvesmiehelle,tällä palstalla oliskin paljon hommia :)

• visukinttu-tre
        pahapena kirjoitti:

ei kirvesmiehelle,tällä palstalla oliskin paljon hommia :)

-No, ollaan vaan ja sovitaan sekaan.. heh... Ei tässä mitään, kaik kulkee ratojaan....

• Cassis-Alma

-No, ollaan vaan ja sovitaan sekaan.. heh... Ei tässä mitään, kaik kulkee ratojaan....

ei joku keksi samanlaista alotusta kun iltapäivälehtien lööpit: Juna ajoi auton päälle! Pitäs kait veturikuskeja varottaa etteivät silleen koukkaile kiskoilta ;o),,, Siltähän täällä välilä vaikuttaa kun joku ois tallonu toisen varpaille, ellei peräti yliajanu,,,

• visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

ei joku keksi samanlaista alotusta kun iltapäivälehtien lööpit: Juna ajoi auton päälle! Pitäs kait veturikuskeja varottaa etteivät silleen koukkaile kiskoilta ;o),,, Siltähän täällä välilä vaikuttaa kun joku ois tallonu toisen varpaille, ellei peräti yliajanu,,,

-veturimiehet aamulla hommiin ja ne myös meni!
        -Melkoinen auktoriteetti.... ,-)) Hovarissa sain bonukset,))

• liikkuu senverta runsaasti et osa niist valuu tään laulun mukana....
      http://www.youtube.com/watch?v=AUDPWiv28MI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4516
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      99
      3267
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1777
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1387
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1346
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1213
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      52
      1148
    8. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      249
      1144
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1131
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      55
      1059
    Aihe