Aavistus tulevasta....

visukinttu-tre

-Huuhaa huhut kertovat, että tämä saitti on kulkenut tiensä päähän? Kuulemma, taas kerran tämä viemäri lopetetaan Lokakuun ensimmäinen päivä?
-Kyselen vienosti,,, mihin moiset "huntsit" perustuvat? Täyttä huuhaata mielestäni, koska suomi24 tarvitsee tälläisen pakoputken, jottei saaste leviä muille palstoille, vai mitä? Hih, eiköhän taas jatketa älykästä keskustelua? ,-))

http://www.youtube.com/watch?v=MqMI0V1rKtI

13

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cassis-Alma

      huhuihin?,,, no jokaisellahan on omat uskomuksensa,,, Koskas tää on lopetettu aikasemmin, kun sanot tuossa et : Kuulemma, taas kerran tämä viemäri lopetetaan Lokakuun ensimmäinen päivä?

      Joojoo,,, että huhuihinkin voi ottaa kantaa ;o),,,

      • visukinttu-tre

        -otin kantaa, vaan en usko navetantakus kirjoituksiin. ;-))
        -Eihän tää huuhis kaadu, ennen kuin aurinko on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi ja se onpi fakta...


      • Cassis-Alma
        visukinttu-tre kirjoitti:

        -otin kantaa, vaan en usko navetantakus kirjoituksiin. ;-))
        -Eihän tää huuhis kaadu, ennen kuin aurinko on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi ja se onpi fakta...

        kantaa,,, kengissä ainakin,,, noin 5cm.,,, mut en mä niillä navetan takana kuleksi,,, ihan vaan normaalilla katuosuudella,,, ;o),,,

        No ei kait tää muuhun tökkää, kun noihin jonninjoutaviin nakkelijoihin,,, eipä ne oikein mieltä ylennä kun joka aamu samaa ihtiään,,,


      • visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

        kantaa,,, kengissä ainakin,,, noin 5cm.,,, mut en mä niillä navetan takana kuleksi,,, ihan vaan normaalilla katuosuudella,,, ;o),,,

        No ei kait tää muuhun tökkää, kun noihin jonninjoutaviin nakkelijoihin,,, eipä ne oikein mieltä ylennä kun joka aamu samaa ihtiään,,,

        -Aina on yhtä rattoisaa avata aamulla huuhaa ja nähdä Jeeppi-Tenhon oksennukset? (ja hänen komppaajansa)
        Ei ole mitään uutta,, ainoastaan toivotonta itsensä toistoa ja vihaa kotkaa kohtaan??? Mikä inehmosta tekee tuollaisen yksilön? Sitä ei ajatteleva ymmärrä......


      • Cassis-Alma
        visukinttu-tre kirjoitti:

        -Aina on yhtä rattoisaa avata aamulla huuhaa ja nähdä Jeeppi-Tenhon oksennukset? (ja hänen komppaajansa)
        Ei ole mitään uutta,, ainoastaan toivotonta itsensä toistoa ja vihaa kotkaa kohtaan??? Mikä inehmosta tekee tuollaisen yksilön? Sitä ei ajatteleva ymmärrä......

        se niitä tehtailee,,, olen ihan varma,,, kaikki ne kehut mitä niissä katjuissa on, on yksinomaan yhden ihmisen tekeleitä,,, ja vielä siihen kelloaikaan. Kuka niitä komppais,,, pakko omatoimisuuteen vedoten kehua, ja joskus välillä antaa negatiivistakin palautetta,,,


      • visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

        se niitä tehtailee,,, olen ihan varma,,, kaikki ne kehut mitä niissä katjuissa on, on yksinomaan yhden ihmisen tekeleitä,,, ja vielä siihen kelloaikaan. Kuka niitä komppais,,, pakko omatoimisuuteen vedoten kehua, ja joskus välillä antaa negatiivistakin palautetta,,,

        -Itse oikein kerjään miinuksia, koska eivät minua haittaa... Tein taannoin kisankin, mutta noi "pellet" ei osallistuneet?


    • tietäjä.

      olet Pelle!

      • visukinttu-tre

        -taas hukkateillä?
        -Olen kirvesmies! Ja ylpeä ammatistani,-) Mitäs sinä teet?


      • pahapena
        visukinttu-tre kirjoitti:

        -taas hukkateillä?
        -Olen kirvesmies! Ja ylpeä ammatistani,-) Mitäs sinä teet?

        ei kirvesmiehelle,tällä palstalla oliskin paljon hommia :)


      • visukinttu-tre
        pahapena kirjoitti:

        ei kirvesmiehelle,tällä palstalla oliskin paljon hommia :)

        -No, ollaan vaan ja sovitaan sekaan.. heh... Ei tässä mitään, kaik kulkee ratojaan....


      • Cassis-Alma
        visukinttu-tre kirjoitti:

        -No, ollaan vaan ja sovitaan sekaan.. heh... Ei tässä mitään, kaik kulkee ratojaan....

        ei joku keksi samanlaista alotusta kun iltapäivälehtien lööpit: Juna ajoi auton päälle! Pitäs kait veturikuskeja varottaa etteivät silleen koukkaile kiskoilta ;o),,, Siltähän täällä välilä vaikuttaa kun joku ois tallonu toisen varpaille, ellei peräti yliajanu,,,


      • visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

        ei joku keksi samanlaista alotusta kun iltapäivälehtien lööpit: Juna ajoi auton päälle! Pitäs kait veturikuskeja varottaa etteivät silleen koukkaile kiskoilta ;o),,, Siltähän täällä välilä vaikuttaa kun joku ois tallonu toisen varpaille, ellei peräti yliajanu,,,

        -veturimiehet aamulla hommiin ja ne myös meni!
        -Melkoinen auktoriteetti.... ,-)) Hovarissa sain bonukset,))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe