Aavistus tulevasta....

visukinttu-tre

-Huuhaa huhut kertovat, että tämä saitti on kulkenut tiensä päähän? Kuulemma, taas kerran tämä viemäri lopetetaan Lokakuun ensimmäinen päivä?
-Kyselen vienosti,,, mihin moiset "huntsit" perustuvat? Täyttä huuhaata mielestäni, koska suomi24 tarvitsee tälläisen pakoputken, jottei saaste leviä muille palstoille, vai mitä? Hih, eiköhän taas jatketa älykästä keskustelua? ,-))

http://www.youtube.com/watch?v=MqMI0V1rKtI

13

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cassis-Alma

huhuihin?,,, no jokaisellahan on omat uskomuksensa,,, Koskas tää on lopetettu aikasemmin, kun sanot tuossa et : Kuulemma, taas kerran tämä viemäri lopetetaan Lokakuun ensimmäinen päivä?

Joojoo,,, että huhuihinkin voi ottaa kantaa ;o),,,

• visukinttu-tre

-otin kantaa, vaan en usko navetantakus kirjoituksiin. ;-))
        -Eihän tää huuhis kaadu, ennen kuin aurinko on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi ja se onpi fakta...

• Cassis-Alma
        visukinttu-tre kirjoitti:

-otin kantaa, vaan en usko navetantakus kirjoituksiin. ;-))
        -Eihän tää huuhis kaadu, ennen kuin aurinko on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi ja se onpi fakta...

kantaa,,, kengissä ainakin,,, noin 5cm.,,, mut en mä niillä navetan takana kuleksi,,, ihan vaan normaalilla katuosuudella,,, ;o),,,

No ei kait tää muuhun tökkää, kun noihin jonninjoutaviin nakkelijoihin,,, eipä ne oikein mieltä ylennä kun joka aamu samaa ihtiään,,,

• visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

kantaa,,, kengissä ainakin,,, noin 5cm.,,, mut en mä niillä navetan takana kuleksi,,, ihan vaan normaalilla katuosuudella,,, ;o),,,

No ei kait tää muuhun tökkää, kun noihin jonninjoutaviin nakkelijoihin,,, eipä ne oikein mieltä ylennä kun joka aamu samaa ihtiään,,,

-Aina on yhtä rattoisaa avata aamulla huuhaa ja nähdä Jeeppi-Tenhon oksennukset? (ja hänen komppaajansa)
        Ei ole mitään uutta,, ainoastaan toivotonta itsensä toistoa ja vihaa kotkaa kohtaan??? Mikä inehmosta tekee tuollaisen yksilön? Sitä ei ajatteleva ymmärrä......

• Cassis-Alma

-Aina on yhtä rattoisaa avata aamulla huuhaa ja nähdä Jeeppi-Tenhon oksennukset? (ja hänen komppaajansa)
        Ei ole mitään uutta,, ainoastaan toivotonta itsensä toistoa ja vihaa kotkaa kohtaan??? Mikä inehmosta tekee tuollaisen yksilön? Sitä ei ajatteleva ymmärrä......

se niitä tehtailee,,, olen ihan varma,,, kaikki ne kehut mitä niissä katjuissa on, on yksinomaan yhden ihmisen tekeleitä,,, ja vielä siihen kelloaikaan. Kuka niitä komppais,,, pakko omatoimisuuteen vedoten kehua, ja joskus välillä antaa negatiivistakin palautetta,,,

• visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

se niitä tehtailee,,, olen ihan varma,,, kaikki ne kehut mitä niissä katjuissa on, on yksinomaan yhden ihmisen tekeleitä,,, ja vielä siihen kelloaikaan. Kuka niitä komppais,,, pakko omatoimisuuteen vedoten kehua, ja joskus välillä antaa negatiivistakin palautetta,,,

-Itse oikein kerjään miinuksia, koska eivät minua haittaa... Tein taannoin kisankin, mutta noi "pellet" ei osallistuneet?

• tietäjä.

olet Pelle!

• visukinttu-tre

-taas hukkateillä?
        -Olen kirvesmies! Ja ylpeä ammatistani,-) Mitäs sinä teet?

• pahapena

-taas hukkateillä?
        -Olen kirvesmies! Ja ylpeä ammatistani,-) Mitäs sinä teet?

ei kirvesmiehelle,tällä palstalla oliskin paljon hommia :)

• visukinttu-tre
        pahapena kirjoitti:

ei kirvesmiehelle,tällä palstalla oliskin paljon hommia :)

-No, ollaan vaan ja sovitaan sekaan.. heh... Ei tässä mitään, kaik kulkee ratojaan....

• Cassis-Alma

-No, ollaan vaan ja sovitaan sekaan.. heh... Ei tässä mitään, kaik kulkee ratojaan....

ei joku keksi samanlaista alotusta kun iltapäivälehtien lööpit: Juna ajoi auton päälle! Pitäs kait veturikuskeja varottaa etteivät silleen koukkaile kiskoilta ;o),,, Siltähän täällä välilä vaikuttaa kun joku ois tallonu toisen varpaille, ellei peräti yliajanu,,,

• visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

ei joku keksi samanlaista alotusta kun iltapäivälehtien lööpit: Juna ajoi auton päälle! Pitäs kait veturikuskeja varottaa etteivät silleen koukkaile kiskoilta ;o),,, Siltähän täällä välilä vaikuttaa kun joku ois tallonu toisen varpaille, ellei peräti yliajanu,,,

-veturimiehet aamulla hommiin ja ne myös meni!
        -Melkoinen auktoriteetti.... ,-)) Hovarissa sain bonukset,))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3081
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2679
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      1759
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1071
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe