Aavistus tulevasta....

visukinttu-tre

-Huuhaa huhut kertovat, että tämä saitti on kulkenut tiensä päähän? Kuulemma, taas kerran tämä viemäri lopetetaan Lokakuun ensimmäinen päivä?
-Kyselen vienosti,,, mihin moiset "huntsit" perustuvat? Täyttä huuhaata mielestäni, koska suomi24 tarvitsee tälläisen pakoputken, jottei saaste leviä muille palstoille, vai mitä? Hih, eiköhän taas jatketa älykästä keskustelua? ,-))

http://www.youtube.com/watch?v=MqMI0V1rKtI

13

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cassis-Alma

huhuihin?,,, no jokaisellahan on omat uskomuksensa,,, Koskas tää on lopetettu aikasemmin, kun sanot tuossa et : Kuulemma, taas kerran tämä viemäri lopetetaan Lokakuun ensimmäinen päivä?

Joojoo,,, että huhuihinkin voi ottaa kantaa ;o),,,

• visukinttu-tre

-otin kantaa, vaan en usko navetantakus kirjoituksiin. ;-))
        -Eihän tää huuhis kaadu, ennen kuin aurinko on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi ja se onpi fakta...

• Cassis-Alma
        visukinttu-tre kirjoitti:

-otin kantaa, vaan en usko navetantakus kirjoituksiin. ;-))
        -Eihän tää huuhis kaadu, ennen kuin aurinko on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi ja se onpi fakta...

kantaa,,, kengissä ainakin,,, noin 5cm.,,, mut en mä niillä navetan takana kuleksi,,, ihan vaan normaalilla katuosuudella,,, ;o),,,

No ei kait tää muuhun tökkää, kun noihin jonninjoutaviin nakkelijoihin,,, eipä ne oikein mieltä ylennä kun joka aamu samaa ihtiään,,,

• visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

kantaa,,, kengissä ainakin,,, noin 5cm.,,, mut en mä niillä navetan takana kuleksi,,, ihan vaan normaalilla katuosuudella,,, ;o),,,

No ei kait tää muuhun tökkää, kun noihin jonninjoutaviin nakkelijoihin,,, eipä ne oikein mieltä ylennä kun joka aamu samaa ihtiään,,,

-Aina on yhtä rattoisaa avata aamulla huuhaa ja nähdä Jeeppi-Tenhon oksennukset? (ja hänen komppaajansa)
        Ei ole mitään uutta,, ainoastaan toivotonta itsensä toistoa ja vihaa kotkaa kohtaan??? Mikä inehmosta tekee tuollaisen yksilön? Sitä ei ajatteleva ymmärrä......

• Cassis-Alma

-Aina on yhtä rattoisaa avata aamulla huuhaa ja nähdä Jeeppi-Tenhon oksennukset? (ja hänen komppaajansa)
        Ei ole mitään uutta,, ainoastaan toivotonta itsensä toistoa ja vihaa kotkaa kohtaan??? Mikä inehmosta tekee tuollaisen yksilön? Sitä ei ajatteleva ymmärrä......

se niitä tehtailee,,, olen ihan varma,,, kaikki ne kehut mitä niissä katjuissa on, on yksinomaan yhden ihmisen tekeleitä,,, ja vielä siihen kelloaikaan. Kuka niitä komppais,,, pakko omatoimisuuteen vedoten kehua, ja joskus välillä antaa negatiivistakin palautetta,,,

• visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

se niitä tehtailee,,, olen ihan varma,,, kaikki ne kehut mitä niissä katjuissa on, on yksinomaan yhden ihmisen tekeleitä,,, ja vielä siihen kelloaikaan. Kuka niitä komppais,,, pakko omatoimisuuteen vedoten kehua, ja joskus välillä antaa negatiivistakin palautetta,,,

-Itse oikein kerjään miinuksia, koska eivät minua haittaa... Tein taannoin kisankin, mutta noi "pellet" ei osallistuneet?

• tietäjä.

olet Pelle!

• visukinttu-tre

-taas hukkateillä?
        -Olen kirvesmies! Ja ylpeä ammatistani,-) Mitäs sinä teet?

• pahapena

-taas hukkateillä?
        -Olen kirvesmies! Ja ylpeä ammatistani,-) Mitäs sinä teet?

ei kirvesmiehelle,tällä palstalla oliskin paljon hommia :)

• visukinttu-tre
        pahapena kirjoitti:

ei kirvesmiehelle,tällä palstalla oliskin paljon hommia :)

-No, ollaan vaan ja sovitaan sekaan.. heh... Ei tässä mitään, kaik kulkee ratojaan....

• Cassis-Alma

-No, ollaan vaan ja sovitaan sekaan.. heh... Ei tässä mitään, kaik kulkee ratojaan....

ei joku keksi samanlaista alotusta kun iltapäivälehtien lööpit: Juna ajoi auton päälle! Pitäs kait veturikuskeja varottaa etteivät silleen koukkaile kiskoilta ;o),,, Siltähän täällä välilä vaikuttaa kun joku ois tallonu toisen varpaille, ellei peräti yliajanu,,,

• visukinttu-tre
        Cassis-Alma kirjoitti:

ei joku keksi samanlaista alotusta kun iltapäivälehtien lööpit: Juna ajoi auton päälle! Pitäs kait veturikuskeja varottaa etteivät silleen koukkaile kiskoilta ;o),,, Siltähän täällä välilä vaikuttaa kun joku ois tallonu toisen varpaille, ellei peräti yliajanu,,,

-veturimiehet aamulla hommiin ja ne myös meni!
        -Melkoinen auktoriteetti.... ,-)) Hovarissa sain bonukset,))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe