noidat on vanhoja!

ulla

Sarjan noidat on vanhoja ja rupsahtaneita yli kolmekymppisiä akkoja. Oliskohan aika vaihtaa ne nuorempiin.

8

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori

      No ei ne mun mielestä oo rupsahtaneita, ja sarjasta menis idea jos ne aina vaan vaihdettais nuorempiin, se olis silkkaa ikärasismia vaik ei ne vanhoja olekkaan! Mahdatkohan ajatella itsestäsi noin kun olet kolmekymppinen!?!

    • phoebs

      ei sarjasta noin vaan VAIHDETA näyttelijöitä. Jos siin on jotkut näyttelijät, niin niitä sitten pidetään siinä koko ajan. Ei se sarja muuten oo enää sama.

      Mä en aikanaan sitäpaitsi haluis siit sellast sabrina teininoita 2:sta... parempi vaan, ettei ne näyttelijät oo ihan teinei

    • Piper Halliwell

      No ei ne kyl kovin vanhoi oo. En mä ainakaan kattois koko sarjaa jos näyttelijät vaihettas. Eikä niitä voi noin vain vaihtaa nuorempiin.

      • jehkotar

        Ja pitäähän muistaa, että tarinassakin on kulunut vuosia. Eli kyllä ne näyttelee tällä hetkellä itseasiassa aika oman ikäisiä vielä melkeen. JOten ei niiden noitien kuulu olla enää mitään 20v.

        Jo juonellisesti homma menisi metsään, jo näyttelijöitä alettaisiin vaihtamaan nuorempiin.

        Ei kiitos!!


    • Witched

      Itseni ikäisiä ovat nuo näyttelijät tuossa, ei minusta mitenkään vanhoja. Ja kyllähän se Paige näytteli sellaista itsesi ikäistä hammasrautanörttiä siinä yhdessä jaksossa - sellaisiako haluat lisää?

    • hefee

      se oli jo tarpeeks paha, et se rose mcnovan-mikä liänee tuli siihe sarjaa mukaa... melkee lakkasin kattoost... mut missään nimes ei alyssaa ja holly marieta saa vaihtaa!!! varsinkaan hollya!

      • Ippe

        Holly on ihan paska!


      • Piper Halliwell
        Ippe kirjoitti:

        Holly on ihan paska!

        Holly on mun mielestä paras näyttelijä siinä sarjassa ja se on mun lempinäyttelijä muutenkin.jos Holly poistettais sarjasta nii en mää enää varmaan kattos sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe