Eräs palstalla kirjoitteleva, pahan ihmissen puolustelija, yrittää samanlaista piilottamista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090512296607_uu.shtml
"Terttu Utriaisen mielestä Suomessa pienten lasten raiskaukset piilotetaan lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö -nimikkeen alle.
- Tämä on törkeän rikoksen piilottamista liian positiivisia mielikuvia herättävään pykälään. Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö antaa ihan väärän signaalin. Sen voisi vaikka pedofiilirinki ottaa toiminimekseen, professori sanoo.
Utriainen on juuri saanut päätökseen kolme vuotta kestäneen tutkimuksensa raiskausrikoksista. Hän havaitsi, että rikoslain säännökset eivät toimi. Monet tavallisina raiskauksina ja lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä tuomitut teot olisi voitu tuomita törkeinä"
Seksuaalinen hyväksikäyttö
vakava asia
2
121
Vastaukset 2
- sd
todella vakavaa asiaa.
- Anonyymi00002
mita tama liity helluntai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598