Ei ole järkevän miehen hommaa tämä taksiautoilu,velvotteita riittää,yö päivystys niistä kiusallisin perheelliselle!
Työtunteja kertyy n350 kuukautta kohti.
Joudun piakkoin vaihtamaan alaa,ei tätä jaksa,20 vuotta riittää.
Lopetan kohta
5
422
Vastaukset
- fgjjty
Olen samassa tilanteessa ja autoilua takana 15 vuotta. Ajan nykyisen auton loppuun ja koitan päästä hommasta eroon siten ettei jäisi vehkeiden myymisen jälkeen ainakaan kauheasti velkaa jäljelle.
- väsynyt taksihommiin
Minäkin lopetan parin vuoden päästä. Lopettaisin vaikka tähän paikkaan, vaan eläkeikä tulee täyteen vasta parin vuoden päästä. Miksen tietty voisi lopettaa hetikin, vaan en enää viittis paria vuotta ajaa toiselle. Kun en enää jaksa ajaa kuin 5-10 vuoeoa kuukausittain, on taksihomma vaan sen verran paskamaista ja rankkaa duunia.
- €rkki
Tyypillistä: isäntä ajaa 5-10 vuoroa/kk. Taas yksi esimerkki perusteeksi alentaa taksoja!
- x1x11x1x11
€rkki kirjoitti:
Tyypillistä: isäntä ajaa 5-10 vuoroa/kk. Taas yksi esimerkki perusteeksi alentaa taksoja!
"Tyypillistä: isäntä ajaa 5-10 vuoroa/kk. Taas yksi esimerkki perusteeksi alentaa taksoja! "
Niin 60v tyyppi, jolla luultavasti velaton auto ja ajaa sen verran että tulee toimeen. Huom ei todellakaan tienaa kuin n. 1000€/kk työllistäen samalla 1-2 kuljettajaa. Mikä on ongelma? Turha teidän tyhmien täällä huudella, taksat ovat surkeat kuluttajille (tuntuu liian kalliilta) ja kuljettajille (ei saa tarpeeksi palkkaa). Asumme suomessa missä kaikki maksaa liikaa ja veroja ym menee liikaa, ymmärtäkää se ja arvostakaa (suhteessa) halpoja taksihintoja. - väsynyt taksihommiin
€rkki kirjoitti:
Tyypillistä: isäntä ajaa 5-10 vuoroa/kk. Taas yksi esimerkki perusteeksi alentaa taksoja!
"Tyypillistä: isäntä ajaa 5-10 vuoroa/kk. Taas yksi esimerkki perusteeksi alentaa taksoja!"
Siis mitä kummaa? Jos olen jo iäkkäämpi ja vanhempi patu, enkä jaksa enää tehdä paljon taksiduunia, onko se joku määre taksojen alentamiseen? Mitä teidän pässinpäitten päässäliikkuu? Eikö mieleesi tullut, että työllistän pari jopa 3 kuljettajaa, ja että he tekevät työn puolestani? Eikö taksiyritys saisi tuottaa lainkaan voittoa?
Pitääkö ikääntyvän suutarinkin alentaa kantalapun teon hintaa sen vuoksi, ettei enää jaksa kovin montaa kantalappua laittaa?
Mihin oikein perustat väitteesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701