Missä on kuvattu mistä täällä saa keskustella ja kuka saa keskustella, kun palstan kuvauksen mukaiset viestit tuntuvat mystisesti katoavan ?
Ihan vaan uteliaisuuttani kysyisin myös poistetaanko palstalta jokainen viesti, jota joku vaan keksii ehdottaa poistettavaksi? Vai riittääkö poiston syyksi oikea nimimerkki vai liittyykö poistettavan viestin sisältökin asiaan jortenkin? Jos YLE:n tai Maikkarin ohjelmia kritisoitaisiin samaan tapaan, niin kritiikkiä ei varmasti poistettaisi.
Arvatkaapa mistä tuo kertoo?
TV7:N TOIMINTA EI KESTÄ KRITIIKKIÄ, EIKÖ SALLI SEN ESITTÄMISTÄ!!!
Huomenta!
1
361
Vastaukset
Anteeksi typo, uudet rillit tulevat piakkoin. Viimeisin lause uudelleen:
TV7:N TOIMINTA EI KESTÄ KRITIIKKIÄ, EIKÄ SE SALLI SEN ESITTÄMISTÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727