Mitähän tästäkin tulee

Liisa1972

meidän suhteesta jossa kummatkin on tempperamenttisiä, tappelemme pienimmästäkin asioista, mies saattaa ärsyttää mun pinnani kireelle ja saatan kostoksi lyödä häntä, jonka jälkeen hän käy kimppuuni ja kostaa takaisin. Ei kuulosta terveeltä ollenkaan että hyökkäilimme niin sanallisetsi ja väkivaltaisesti toisimme kimppuun.

Alkaa olla huolestuttavaa,ainakin ulkopuolisten silmin, muuten meillä on aina kulissit pystyssä ainakin kodin ulkopuolella.

Miksi tämä suhde näin meni? mietin sitä vieläkin,olisi parempi erota, mutta meillä on yhteinen lapsi. meidän prisuhde paheni kun jouduimme talousvankeuteen,velkaneuvonnasta ei ole apua kun yhteensä on 60.000 velkaa josta käräjäoikeus muistaa sekä ulosottovirasto, kummallakin on vakiduunit, mutta minä olen nyt hoitovapaalla niin ulosotto ei karhua ainakaan nyt.

Olen miettinyt milloin tämä tilanne helpottaa elämme kädestä suuhun,laskemme budjetin todella tarkkaan, jotain sentää opimme leveän elämän jälkeen, mutta taloushuolet on tuhonnut suhteemme.

Onneksi pojalla on kaikki mitä hän tarvitsee,häneltä ei koskaan tuu puuttuu mitään,viimeisetkin rahat laitamme poikaa, pihistelemme itse sitten.

Täytyy sanoa et lapsemme saa paljon rakkautta ja huolenpitoa,ja on iloinen,leikkisä ja hän saa kun esikoinen niin kaiken ja toista meille ei ole tulossa,koska olemme tyytväisiä yhteen.

Mietin tässä miten saisimme parisuhteen kukoistamaan taas ja kunnioittaisimme toisiamme eikä tarvitsisi hyökkäillä toisiamme kohti sanallisestii eikä väkivallalla.

Mies ei suostu parisuhdeterapiaan,juu eri eroko ainoa vaihtoehto ja kun alamme keksustelemaan minä olen tämän suhteen pahin ihminen,joka tuhonnut suhteen, miehellä alkaa ilmenee narsistisuutta,huolestuttavaa, eikö totta.

1

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä mittään tuu

      Tuo narsismikortti on taas vetäisty. Huolestuttavaa tässä on se, että keittiöpsykoloidessaan ihminen helposti syyttää muita jostain sellaisesta luonteenpiirteestä, jota ei huomaa itsessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe