Carita Kallion näkyprofetia: http://www.youtube.com/watch?v=oWjjjHPH5xM&feature=channel
Valtava viljapelto
12
831
Vastaukset
- kiinnostuneet
Nimimerkki sadonkorjaajalle:
Voisitko ystävävällisesti huolehtia, että yoytuben sanoma on tekstitetty suomeksi, tai Carita Kallion näkyprofetia suomennetaan? Kaikki eivät osaa englantia; minulle se ole ongelma, mutta toisille. Kiitos!- Nonoh?
Carita Kallio on suomalainen ja puhui selvää suomea. Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi linkkien heittelystä vaikka itse osaankin jonkin verran englantia. Suomenkieltä suomalaisille kiitos, miksi suomalaisten pitäisi diivailla englanniksi suomalaisille?
- Synnin palkka on...
hukkakauraa vaan... joten niitä ei kannattanut leikatakaan. Tai oli nokitähkä pilannut laihon, siksi ei kelvannut direktiivien mukaiseen sadonkorjuuseen ja varastointiin leipäviljaksi. Ne jäi mätänemään sinne maahan siinä näyssä vai ja Luojan kyynel vierähti: miksei maanviljelijä ollut peitannut siemeniä veren evankeliumilla ja terveellä opilla, että pääsi paholaisen nokitähkä työntämään rihmastoaan viljaan? Jospa vilja oli täynnä synnin härmää, uneliaisuutta ja välinpitämättömyyttä, kieroutta, korrupitota, tottelemattomuutta Jumalan käskyjä vastaan ja laittomuutta, joka aiheutti viljaruosteen?
http://www.alibi.fi/uutiset/ota-kantaa-saako-kansanedustaja-ostaa-seksia
Silloin satoa ei kannata korjata, vaan laiho pitäisi kulottaa ja kyntää maahan... Voi Herra, armahda meitä!
http://erikoiskasvit.wikispaces.com/VEHNÄ- Nonoh?
Kyllä mun mielestäni näyn tarkoitus oli aito viljapelto, se on selvää. Jos se olisi näyttänyt huonolta, se olisi ollut pilalla. Siis aitoa viljaa olisi tulossa mutta ei ole työntekijöitä!
Sanoma oli vähän outo, koska sirppejähän käyttävät enkelit. Sinun kuvasi maanviljelijästä sopii paremmin meihin ihmisiin. Me kylvämme ja hoidamme, enkelit korjaavat sadon Jumalalle. Muuten kuvailusi on masentavampi kuin Carita Kallion näky, olisimme antaneet sadon jo pilaantua korjauskelvottomaksi! Voi Herra, armahda meitä!
No, ajatus on kuitenkin sama molemmissa. Työntekijöitä tarvitaan elonleikkuuseen. - oijoijoi
Nonoh? kirjoitti:
Kyllä mun mielestäni näyn tarkoitus oli aito viljapelto, se on selvää. Jos se olisi näyttänyt huonolta, se olisi ollut pilalla. Siis aitoa viljaa olisi tulossa mutta ei ole työntekijöitä!
Sanoma oli vähän outo, koska sirppejähän käyttävät enkelit. Sinun kuvasi maanviljelijästä sopii paremmin meihin ihmisiin. Me kylvämme ja hoidamme, enkelit korjaavat sadon Jumalalle. Muuten kuvailusi on masentavampi kuin Carita Kallion näky, olisimme antaneet sadon jo pilaantua korjauskelvottomaksi! Voi Herra, armahda meitä!
No, ajatus on kuitenkin sama molemmissa. Työntekijöitä tarvitaan elonleikkuuseen.Ikävää, että Carita Kallion näystä esitetään vain puheosa. Näyn jakamisen jälkeen hän lauloi laulun, joka oli syntynyt näyn näkemisen yhteydessä. Näky avautuu enemmän, kun kuuntelee laulun, joka syntyi näyn jälkeen. Siinä selviää sirppien merkitys ja muutenkin se kuvastaa näkyn tarkoitusta vielä tarkemmin. Se löytyy Carita Kallion, Maihin kaukaisiin-cd:ltä. Biisin nimi on Viljava maa. Kantsii kuunnella myös biisi.
- Hah!
Torajyvä eli nokitähkä paras tähkä. Torajyvän kemiallisen koostumuksen selvittäminen johti aikoinaan LSD:n keksimiseen ja synteettiseen valmistamiseen - jyvässä olevat ainesosat ovat samoja kuin lysergihapon dietyyliamidissa eli LSD:ssä. Ennen vanhaan Suomessakin maajussien lapset tykkäsivät syödä torajyviä ja saivat elämänsä huumetrippejä. Sitten keksittiin torajyvät tappava kasvisuojeluaine.
- Merkkien seuraaja
Carola Kallion näky herättelee uskovia teroittamaan ajatuksiaan ja turvaamaan Herran johdatukseen jotta tulevassa herätyksessä joka on nopea, saadaan kerättyä mahdollisimman paljon satoa. Monella on vielä ajatukset hukasssa ja emme ole valmiita siihen mitä Niilo Yli-Vainio profetoi. Alla Pihon sivuilta.
Niilo Yli-Vainion näky v.1956 Alajärvellä (Mauno Saaren kirjasta Saarnaaja, s. 266-267)
Nämä tapahtumat selvisivät minulle tavallaan jo vuonna 1956 Alajärvellä, kun seurakunnan rukoushuonetta
rakennettiin. Olin sairas jo, 36-vuotiaana. Tuli ilmoitus, "pääni näky", ei ilmestys eikä uni, vaan näky, yöllä!
Näin suunnilleen hehtaarin kokoisen viljavainion. Seisoin sen reunassa. Minulla oli halu ruveta sitä leikkaamaan, mutta vainio oli vihreä.
Kuva katosi niin kuin filmi katoaa.
Sitten ilmestyi sama vainio taas. Nyt se näytti kypsältä, mutta kun katsoin sitä, siinä oli ohdakkeita ja juolaa. Taaskin minulla oli tunne, että pitäisi ruveta leikkaamaan.Mutta tämäkin kuva katosi.
Sitten tuli kolmas kerta. Pelto oli muuttunut kullankeltaiseksi. Sellaiseksi kuin pellon pitää leikkuuaikana olla.
Taas kuva katosi ja tuli sitten neljännen kerran. Tuuli nousi, idästä, toi synkkiä pilviä, isoja lonkoja, ne
laskeutuivat alaspäin. Minulle tuli tunne, että tulossa on hirmumyrsky. Juuri silloin lähtivät vanhanaikaiset vankkurit liikkeelle. Tuli miehiä, jotka nostivat hirmuisella kiireellä lyhteitä vankkureille, leikattua viljaa, pilvien alla, tuulessa, mustien pilvien alla. Siihen päättyi näky.
Olin hereillä ja tajusin sellaisen päivän tulevan, jona Jumalan viljaa kootaan kiireesti, myrskyn alta, aivan
samanlaisin vanhanaikaisin keinoin kuin aikaisemmin, kuin alkuseurakunnan aikana.
Se tarkoittaa esimerkiksi sitä, ajattelin, että herätys alkaa myöhään, niin että pelto on ja vilja on jo kasvanut ja ollut, leikkuuta on mietitty. Ja kun herätys alkaa, se alkaa nopeasti, ihmein, merkein ja tunnusteoin. Sen vuoksi se etenee niin, että kuuroille ei tarvitse huutaa. Ei tarvitse temppuilla eikä keksiä konsteja, ei tarvitse kuin antaa mennä, vanhanaikaisilla vankkureilla, ei tarvitse kuin vain julistaa evankeliumia Jeesuksesta. - nuori kristitty
Vau. Sanattomaks vetää.
- Elon leikkuusta
´Toisen vertauksen Jeesus puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa. Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois. Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin. Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?' Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?' Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin. Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"´ (Matteus 13:24-30)
´Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. "Totisesti" sanoo Henki "he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä." Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänelllä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt". Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.´ (Ilmestyskirja 14:12-16)
´Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".´ (Ilmestyskirja 14:1-7)
´Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään, ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta". Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!" Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä. Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle, sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."´ (Ilmestyskirja 7:9-17)- K.P.
Joka on viisas, jolla on "korva kuulla", se kuulee, mitä Henki seurakunnille; uskoville sanoo. Viisas pysähtyy, varustautuu.
- Herra elää ja puhuu
K.P. kirjoitti:
Joka on viisas, jolla on "korva kuulla", se kuulee, mitä Henki seurakunnille; uskoville sanoo. Viisas pysähtyy, varustautuu.
>Joka on viisas, jolla on "korva kuulla", se kuulee, mitä Henki seurakunnille; uskoville sanoo. Viisas pysähtyy, varustautuu. >
Näin on!
- ....
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161