Profeetat ovat puhuneet. Valmistautukaa sotaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9294126
30.8.2010
Nimimerkin "Jouko" uni 30.8.2010
Unessa tuntematon mies kertoi ponnekkaasti sanat: "Sosiaalidemokraattinen aika on tullut nyt päätepisteeseen."
Uni oli erittäin voimakas.
30.8.2010
Nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä" uni 30.8.2010
Viime yönä näin unen, jossa näytettiin raamatunkohta, joka tuli kertoa ihmisille. Se oli näin lyhyt: Jesaja 40:1:
" - Lohduttakaa, lohduttakaa minun kansaani, sanoo teidän Jumalanne.
Jumalan Henki valaiskoon jokaiselle lukijalle tämän ajankohtaisen sanoman!
__________________________________________________ __________________________________________________ ___________________
30.8.2010
Profeetallista puhetta Suomelle Jesajan kirjan 3. luvun pohjalta
Jesajan kirjan 3. luku puhuu paljolti myös Suomen nykyisestä tilanteesta. Ohessa valittuja poimintoja luvusta.
"Jumala ottaa pois... kaiken tuen ja turvan, runsaan veden ja leveän leivän."
"Minä panen poikaset kansan johtajiksi."
"Silloin kaikki sortavat toisiaan, ahdistavat toinen toistaan. Nuori rehentelee vanhalle, mitätön kunnianarvoiselle."
"Kuin Sodoman väki he kerskuvat synneistään, mitään kaihtamatta."
"Kansani valtiaat ovat lapsia, ja naiset hallitsevat sitä."
"Kansani, sinun opastajasi vievät sinut harhaan, he ovat hämmentäneet askeltesi suunnan."
"Herra asettuu käymään oikeutta, hän ryhtyy tuomitsemaan kansaansa. Hän tulee ja vaatii tilille kansansa vanhimmat ja hallitusmiehet: - Te olette riistäneet tyhjiin, te olette tärvelleet viinitarhan, köyhien omasta te olette koonneet omaisuutenne. Millä oikeudella te ruhjotte minun kansaani, iskette köyhiä vasten kasvoja?"
29.8.2010
Keijo Mustosen uni 28.8.2010
Näin viime yönä unen, että lipputanko, jossa oli Suomen lippu, oli kallellaan. Seuraavaksi lipputanko oli maassa. Kävelin unessa lipputangon luo ottaakseni lipun pois, mutta lippua ei enää ollut, vaan lipun paikalla oli reikäinen sukka.
29.8.2010
Reiskan saama vastaus 27.8.2010
Kävi toissapäivänä niin, että rukoillen kyselin Isältä, paljonko on Suomella aikaa jäljellä.
Sain selkeän vastauksen, kahdesti: “10 päivää.” Menin ystäväni luo rukoilemaan ja kerroin hänelle tästä. Hänpä ei ollutkaan ihmeissään, kun Isä oli hänelle sanonut samana päivänä, että on viikko ja muutama päivä jäljellä.
Tänään, 29.8.2010, on siis 8 päivää jäljellä. Mikä maata kohtaa, voin vain aavistella muiden profetioiden pohjalta.
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm
Venäjä miehittää Suomen huomenna!
43
620
Vastaukset
Haitanneeko tuo enää mitään, kun se Ylöstempauskin on aivan takuuvarmasti vain vajaan viikon päästä:
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html- Porin profeetta
Tuolta löytyy näköjään myös kartta Venäjän miehittämästä alueesta:
http://www.ilmatar.net/~np/misc/miehitysalue.jpg - Porin profeetta
Ylöstempaus koittaa kyllä 23.9.2010. Tästä on 100% varma profetia tunnetulta profeetalta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9259479 - Jurri
Zelig kirjoitti:
Naapuri kuuluu kirkkoon. Pyydänkin siltä Audin avaimet kun se lähtee taivaisiin.
"Naapuri kuuluu kirkkoon. Pyydänkin siltä Audin avaimet kun se lähtee taivaisiin. "
Kirkon jäsenyydellä yksinään ei taivaseen mennä, mitä Audiin tulee, ei kannatta ottaa itseleen autoa joka jatkuvasti korjaamolla. Porin profeetta kirjoitti:
Tuolta löytyy näköjään myös kartta Venäjän miehittämästä alueesta:
http://www.ilmatar.net/~np/misc/miehitysalue.jpgHuh, onneksi Helsinki on turvassa. Ja mökkikin jää kotisuomeen. Ei siis hätää.
Jurri kirjoitti:
"Naapuri kuuluu kirkkoon. Pyydänkin siltä Audin avaimet kun se lähtee taivaisiin. "
Kirkon jäsenyydellä yksinään ei taivaseen mennä, mitä Audiin tulee, ei kannatta ottaa itseleen autoa joka jatkuvasti korjaamolla.(ainakin unissaan). Se on uskovainen. Uskosta ja armosta, veljeni. Ei teoista.
Usko siirtää vuoria.- Atte Ateisti
Jurri kirjoitti:
Kirkon jäsenyydellä yksinään ei taivaseen mennä, mitä Audiin tulee, ei kannatta ottaa itseleen autoa joka jatkuvasti korjaamolla.Monet Audi-kuskit tuolla moottoriteillä on olleet niin veemäisiä ohittelijoita, että ihme ettei heitä ole temmattu ylös jo aikaisemmin.
- Vähän aikaa
Porin profeetta kirjoitti:
Ylöstempaus koittaa kyllä 23.9.2010. Tästä on 100% varma profetia tunnetulta profeetalta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9259479Mikähän sammakkomies on taas ollut asialla profetioineen vai kahvinporoistako lienee ennustanut? Jumalalta tulee profetioita mutta ne ovat ehdollisia siten että jos ihmiset tekevät parannusta synneistään jumala säälii ja jättää rankaisematta. Ylöstempaus on todellinen asia raamatun valossa eikä ole mikään vitsin aihe muttta sitä ei tiedä yksikään milloin ja miten se tapahtuu tarkalleen. Täällä pannaan halvalla uskon asioita mutta takaan että Jeesuksen takaisintulo on kauhun hetki niille jotka ovat häntä pilkanneet ja huomaavatkin sen olevan totta. Sitä en toivo kellekään joten ottakaa selvää onko raamatun sana totta ennenkuin alatte herjaamaan niitä asioita. Jeesus ei tajtoisi yhdenkään ihmisen hukkuvan joten uskokaa evankeliumi ja tehkää parannus synneistänne
- Rompix
"Put your money where your mouth is"
Elikkä paljonko oot valmis lyömään vetoa tuosta?
"Talk the talk, but do you walk the walk?" ;)- Porin profeetta
Profeetat ovat aivan varmasti oikeassa. Muutenhan he olisivat vääriä profeettoja, joista Jumala sanoo:
5. Moos. 18:20 "Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.' 21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: 22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. " - Porin profeetta
Profeetat ovat aivan varmasti oikeassa. Muutenhan he olisivat vääriä profeettoja, joista Jumala sanoo:
5. Moos. 18:20 "Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.' 21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: 22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. "Jumlala on kÅllia imävä kommunisti, onhan Hänen muotivärinsäkin PUNAINEN
- Porin profeetta
Jumlala on kÅllia imävä kommunisti, onhan Hänen muotivärinsäkin PUNAINEN
Vedä multinikki vittu päähäs.
5. Moos. 18:20 "Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.' 21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: 22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. ""Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava...Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta."
Muuten, jos tuo profetia ei toteudu, niin tuo muuttuisi tappouhkaukseksi.
Siirretään viestiä ylemmäksi, jotta kaikki näkisivät näiden 'profeettojen' naurettavuuden.
- Porin profeetta
Hyökkäys alkaa varmaan ihan lähitunteina.
- Porin profeetta
Uhrataan Jeesus kostoksi katanalla, jos näin käy. Kommari-Jeesus.
- Porin profeetta
Uhrataan Jeesus kostoksi katanalla, jos näin käy. Kommari-Jeesus.
- pelottaa...
Oon ollu aamukuudesta saakka kellaris piilos. Mis kohtaa ne panssarit on jo?
Kumma ku ei taisteluhelikopterien ääntä oo kuulunu. - Rompix
pelottaa... kirjoitti:
Oon ollu aamukuudesta saakka kellaris piilos. Mis kohtaa ne panssarit on jo?
Kumma ku ei taisteluhelikopterien ääntä oo kuulunu.Lappeenranta ja Imatra on jo menetetty. 6 tiellä on hirvee ruuhka evakkoja menossa kohti Kouvolaa.
- pelottaa...
Rompix kirjoitti:
Lappeenranta ja Imatra on jo menetetty. 6 tiellä on hirvee ruuhka evakkoja menossa kohti Kouvolaa.
Kyl mä sit taidan viel uskaltaa hakee äkkiä muutamii hernekeittopurkkei lisää siwasta.
Ja leipää.
Tulevatko ne, vai lipastinko turhaan?
- Kössönöm
Olen tässä asiassa optimisti. Jos en olisi, en olisi hakenut tänään uusia viherkasvejakaan.
- Mii-56
Ei täälläkään ole vielä venäläisiä tai kiinalaisia näkynyt. Ovat jätkät myöhässä. Minne minä valitan? Ja mitä teen näillä molotovin koktail-pulloilla, jos ei ne tuukkaan?
- Kössönöm
Mii-56 kirjoitti:
Ei täälläkään ole vielä venäläisiä tai kiinalaisia näkynyt. Ovat jätkät myöhässä. Minne minä valitan? Ja mitä teen näillä molotovin koktail-pulloilla, jos ei ne tuukkaan?
Joo. Valvo nyt varmuuden vuoksi vielä ensi yö, jospa ne hyökkäävät aamunkoitteessa. Lycka till.
Mii-56 kirjoitti:
Vie koktailit kierriksen kemikaali konttiin, mutta pyydän Älä pilkkaa
näkyjen näkiöitä vaikka päivät ei osuisikaan kohdilleen.- Rompix
hobo7 kirjoitti:
näkyjen näkiöitä vaikka päivät ei osuisikaan kohdilleen.Mä en enää usko, että sä oot tosissas. Pakko myöntää, että aivan mahtavaa trollausta, nauroin niin että meinasin pudota tuolilta.
hobo7 kirjoitti:
näkyjen näkiöitä vaikka päivät ei osuisikaan kohdilleen."...mutta pyydän Älä pilkkaa näkyjen näkiöitä vaikka päivät ei osuisikaan kohdilleen."
Sori, mutta naurettavat väitteet ansaitsevat pilkkansa. Eikä kyse liene päivistä, vaan viikoista, kuukausista, jopa vuosista. Mitä jos Venäjä ei koskaan enää hyökkää Suomeen?
Profeetat ja profetiat ovat puhdasta sontaa.- Vakava asia
Rompix kirjoitti:
Mä en enää usko, että sä oot tosissas. Pakko myöntää, että aivan mahtavaa trollausta, nauroin niin että meinasin pudota tuolilta.
Se voi olla että nauru loppuu lyhyeen jos nämä jutut toteutuvat. Trollaa mitä trollaat mutta voi olla että nauru vaihtuu itkuksi, se on mahdollista. En minäkään todellakaan toivo mitään sellaista tapahtuvan mutta maailma on epävakaa ja maamme kansasta moni pilkkaa avoimesti jumalaa ja säädetään lakeja jotka ovat täysin jumalan tahdon vastaisia. Pahalta vaikuttaa.
- pahat ajat uhkaa
jason_dax kirjoitti:
"...mutta pyydän Älä pilkkaa näkyjen näkiöitä vaikka päivät ei osuisikaan kohdilleen."
Sori, mutta naurettavat väitteet ansaitsevat pilkkansa. Eikä kyse liene päivistä, vaan viikoista, kuukausista, jopa vuosista. Mitä jos Venäjä ei koskaan enää hyökkää Suomeen?
Profeetat ja profetiat ovat puhdasta sontaa.Olet uhmakas etkä kovin viisas kun herjaat asioita joista et mitään tajua. Nöyrempi asenne olisi paikallaan. Toki profetioita on monenlaisia eikä kaikki tule jumalalta. On armoa jos Suomi selviää tulevista ajoista ilman vakavampia selkkauksia, sen näyttää Venäjän koveneva asenne ja vallanhalu. Pitää olla sokea jos ei näe mitä tapahtuu Venäjällä. Suomi on vaarassa siksi että päättäjiemme ja kansamme asenne jumalan tahdon mukaiseen hyvään elämään on ivallinen ja maassamme miltei urheillaan sillä kuka eniten loukkaa perinteisiä ja hyviä arvoja ja sitä mitä jumala sanassaan sanoo. Pelkään että ellei kansa kadu ja tee parannusta tulee varmasti tuomiot tälle maallle. Silloin on paha olla ja pilkkaajat hiljenevät varmasti.
- Toivoa on
Optimisti kannattaakin olla ja rukoilla että jumala armahtaisi kansaamme, kannattaa rukoilla jos uskovainen on. Jumala voi kääntää katuvan kansan ja yksilöihmisen kohtalon, hän on armollinen jumala.
Lasketaankohan tässä keskiyön Suomen vai Venäjän aikaa?
Kuinkas tässä näin kävi?
Olisko nyt jonkinlaisen selityksen paikka?- uskusk
Korkeintaan joku riemuitsee, että rukouksiini vastattiin ja korkeammat voimat puuttuivat peliin, niin ettei miehitystä tullut. Hallelujaa! Jesse armahti Suomen jälleen kerran!
- shjthrthtr
Profetia saattoi liittyä tähän:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090712305505_uu.shtml
Eilen alkoi vyyhti purkautumaan. shjthrthtr kirjoitti:
Profetia saattoi liittyä tähän:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090712305505_uu.shtml
Eilen alkoi vyyhti purkautumaan.Eilen asia uutisoitiin! Ei sen kummempaa.
Vyyhtiä on purettu jo viisi vuotta ja se ei käsittele Venäjää vaan NATO:a.
Säälittävin selitysyritys vuosiin.- Ei käy kateeksi
uskusk kirjoitti:
Korkeintaan joku riemuitsee, että rukouksiini vastattiin ja korkeammat voimat puuttuivat peliin, niin ettei miehitystä tullut. Hallelujaa! Jesse armahti Suomen jälleen kerran!
Luuleeko joku ettei rukouksia kuulla. Nämä nykyiset pilkkaaajat ovat itsevarmoja röyhkeitä ateisteja ja todella hömöjä kun pilkkaavat sitä jonka kädessä on heidän koko elämänsä. Vai oliko heidän mielestään Suomen sodan aikainen presidentti typerä kun kehotti kansaa rukoilemaan maamme puolesta. Jumala on todellinen ja hänen kädessään on kaikki kansojen kohtalot. Kansojen johtajat ovat vain pelinappuloita laudalla. EN vihaa näitä pilkkaajia, säälin heidän hullua asennettaan, ei kateeksi käy.
- Kalapagos (ei kirj.)
Ei käy kateeksi kirjoitti:
Luuleeko joku ettei rukouksia kuulla. Nämä nykyiset pilkkaaajat ovat itsevarmoja röyhkeitä ateisteja ja todella hömöjä kun pilkkaavat sitä jonka kädessä on heidän koko elämänsä. Vai oliko heidän mielestään Suomen sodan aikainen presidentti typerä kun kehotti kansaa rukoilemaan maamme puolesta. Jumala on todellinen ja hänen kädessään on kaikki kansojen kohtalot. Kansojen johtajat ovat vain pelinappuloita laudalla. EN vihaa näitä pilkkaajia, säälin heidän hullua asennettaan, ei kateeksi käy.
Totta. Tuhat rukoilevaa kättä saa enemmän aikaan kuin yhdet tekevät? Hetkinen sehän menikin toisinpäin. Yksi tekevä käsipari saa enemmän aikaan kuin tuhat rukoilevaa.
Ystävättäreni kävi metsässä eilen! Sienestämässä! Hänet miehitetiin! Venäjältä tulleet hirvikärpäset surahtivat joukolla hänen tukkaansa! Prohvetija toteutui! Halleluijaa!
- O'ou
Mitä ihmeen tarkoitusta varten se Julle nekin meni luomaan:D
- Atte Ateisti
Dobryi den! Hyvää huomenta!
Tekipä hyvää nousta tänä venäläisen Suomen uutena aamuna. - Aika näyttää
Kaikki profetiat eivät ole jumalalta, voivat olla ihmisten peloista ja mielenterveysongelmaisiakin löytyy ynnä jos jonkinmoisia sekopäitä. On kuitenkin myös oikeita profetioita jotka todellakin tulevat jumalalta vaikket varmaan häneen uskokaan. Jumala kuitenkin voi muuttaa päätöksiään jos ihmiset kääntyvät hänen puoleensa apua pyytäen, hänellä on tahto hyvään. Ei kannata pilkata jos ei tunne asiaa, ei se ainakaan suurta älykkyyttä osoita.
- Kalapapagos (ei k.)
Jotain olit saanut oikeinkin.
"Kaikki profetiat eivät ole jumalalta, voivat olla ihmisten peloista ja mielenterveysongelmaisiakin löytyy ynnä jos jonkinmoisia sekopäitä."
Totta
"On kuitenkin myös oikeita profetioita jotka todellakin tulevat jumalalta vaikket varmaan häneen uskokaan."
Ei. Nämäkin profeetat menevät ensimmäiseen kategoriaan.
"Jumala kuitenkin voi muuttaa päätöksiään jos ihmiset kääntyvät hänen puoleensa apua pyytäen, hänellä on tahto hyvään."
Ei. Jumalan vaikutusvalta on sama kuin hevosenkengällä.
"Ei kannata pilkata jos ei tunne asiaa, ei se ainakaan suurta älykkyyttä osoita."
Yksikään profeetta ei ole vielä tähän mennessä ollut "oikea". Älykkyyden puutetta on ainostaan profeetoihin uskominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232418
- 402361
- 322318
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1382267- 402070
- 281981
- 1081822
- 361795