Onko kellekään käynyt niin, että vipistä on tullut lasku, mutta ei rahoja?
Jos, niin miten saitte asian selvitettyä?
Itselleni kävin eilen näin, että hain paikasta x lainaa, ja rahat luvattiin tilille muutamassa minuutissa. Ei näkynyt, mutta nyt oli tullut lasku sähköpostiin. Otin tietysti firmaan yhteyttä, mutta toistaiseksi ei vastausta.
Lasku tuli, mutta ei rahoja?
29
4478
Vastaukset
- NBK perintä
Maksa velka jumalauta, tai liivimiesten perintätoimisto tulee ja muiluttaa sut.
- adasdasdasd
hehe, et oo mitenkänä tekemisissä mp jengien kanssa joten pää kii pelle.
- bgtrvwfdec
jostain tuli joskus mullekkin, laitoin spostia ja jonkin ajan kuluttua vastasivat, että kohta siirtyy, kesti taas mutta lopulta tuli tilille, olisko ollut joku pikkupaikka itäsuomesta en millään muista kunnolla enää.
- moonaee
Sen niistä pikavipeistä saa.
- järinfiksu
vain tyhmät oottaa pikavippejä, joten kärsikää tyhmyydestänne
- wippasfirmat kuriin
vuosikausia toiminnassa olleista, ei tule yllätyksiä vaan kaikki toimii.
Uusia hämäräyrittäjiähän nousee kuin sieniä sateella.
Jos ei muu auta, ilmoita puljuun, että teet tutkintapyynnön poliisille. Se ei maksa mitään.- kokemusta on vipeist
parhaat 1.risicum
2.ferratum
3.pikavippi.fi
4.fyrkkaa.fi
5.vippi24 HUONOIMMAT 1.kuningasvippi 2.credit24 3.plussavippi 4.satasenlaina 5.getcapital - ..............,....,
kokemusta on vipeist kirjoitti:
parhaat 1.risicum
2.ferratum
3.pikavippi.fi
4.fyrkkaa.fi
5.vippi24 HUONOIMMAT 1.kuningasvippi 2.credit24 3.plussavippi 4.satasenlaina 5.getcapitalRisicumin johtajahan asui Stadin jakiksella. Ei se firma paras voi olla jos pomokin asuu Jakomäessä vuokrakämpässä.
- huomhuom!!!!!1
..............,...., kirjoitti:
Risicumin johtajahan asui Stadin jakiksella. Ei se firma paras voi olla jos pomokin asuu Jakomäessä vuokrakämpässä.
Paras firma asiakkaan kannalta!
- Vipannut
kokemusta on vipeist kirjoitti:
parhaat 1.risicum
2.ferratum
3.pikavippi.fi
4.fyrkkaa.fi
5.vippi24 HUONOIMMAT 1.kuningasvippi 2.credit24 3.plussavippi 4.satasenlaina 5.getcapitallistaus? Jos ihan oikeita käyttökokemusta ja palvelun laatua etc. katsotaan itselläni on paras kokemus Credit24stä. Palvelu toiminut aina netissä, eli koskaan ei ole tarvinntu maksaa tekstiviesteistä, ilmainen asiakaspalvelupuhelin joka myös vastaa aina kun sinne soittaa, pisimmät laina-ajat, eli kaikki pikavipit saa vaikka 90pv laina-ajalla jos haluaa. Ehdottomasti paras ja tällä hetkellä ainoa jota itse käytän.
- kädestäsuuhun34werwe
Ei ole käynyt mulla noin, pikavippejä kun ei tarvitse ja jos tarvitsisi niin pyytäisin lähimmäisiltäni ekaksi vippiä ja jos heillä ei ole niin sitten olisin ilman rahaa enkä ostelis tarpeetonta.
Nämä pikavippilainat kun ei ole millään lailla järkeviä ja ne pitäisi lailla kieltää, vai onko teistä järkevää ottaa vaikka 50-100 euron vippi johon helvatan turhaan ostokseen ja jopa sitten joutua maksamaan monikertaisina takas ja mikä pahinta, nykyään nämä pikavippilainafirmat tekevät bisnestä hyvinkin epämääräisten perintätyyppien kanssa eli myyvät sen pikavipin snadilla voitolla "nahkaliivi äijille", jotka sitten perivät sulta rahat ihan älyttömillä koroilla ja jos et maksa niin voi vähän hieman jäsenet katkeilla sen jälkeen (tällästäkin on siis jo päässyt tässä Suomen rakkaassa kotomaassamme tapahtumaan).
Näitä pikavippejä on paha valvoa kun näitä firmoja on nykysin vähän liikaa, joten hieman pitäisi nyt jengin varota näitä helppolainoja vai pitäisikö sanoa "helppoheikki-lainoja".
Älkää ottako pikavippejä, kun niitä ei ole pakko ottaa oikeasti, pikavippejä yleensä otetaan vielä kaiken kukkuraksi johonkin ihan veen älyttömään kuten viinan juontiin ja juhlimiseen tai nättien kenkien jne. ostoon, näitä ei oikeasti tarvitse ja voi ilmankin olla ja jos on hätä niin sossu-, pankki- tai vaikkapa laskua odottava yritys tulee vastaan jos rahapula yllättää. Jos ei ole varaa elää yltäkylläisyydessä niin sitten sitä vyötä pitää kiristää eikä elää yli varojen.
Opetelkaa hyvät ihmiset se rahan käyttö.
Toivon että kaikilla olis mukavaa ja kivaa ja hyvä elämä, joten älkää pilatko sitä pikavipeillä ja väärällä rahan käytöllä.- mummo harmaapää
tuo Kädestä suuhun -kommentoijan kirjoitus! Allekirjoitan itsekin kaiken mitä hän opetti. Mummona tiedän elämästä paljon ja siksi ihmettelen minäkin miksi nuoret elävät niin kallista elämää juuri sen impulsiivisuutensa vuoksi. On tosi mukavaa elää missä iässä tahansa kun ei velat paina ja vie unia. Minullakin on kulunutta tässä kodissa eikä melkein mitään muodin mukaista, mutta on mielenrauha eikä pelota tulevaisuus kun ei ole velkaa. Sitten jos jotain halan, niin sen voin ostaa käteisellä ja saan käteisalennuksenkin vielä.
Hyvää syksyä kuitenkin! - 40 pa mies
mummo harmaapää kirjoitti:
tuo Kädestä suuhun -kommentoijan kirjoitus! Allekirjoitan itsekin kaiken mitä hän opetti. Mummona tiedän elämästä paljon ja siksi ihmettelen minäkin miksi nuoret elävät niin kallista elämää juuri sen impulsiivisuutensa vuoksi. On tosi mukavaa elää missä iässä tahansa kun ei velat paina ja vie unia. Minullakin on kulunutta tässä kodissa eikä melkein mitään muodin mukaista, mutta on mielenrauha eikä pelota tulevaisuus kun ei ole velkaa. Sitten jos jotain halan, niin sen voin ostaa käteisellä ja saan käteisalennuksenkin vielä.
Hyvää syksyä kuitenkin!35% säästötilellä olevista rahoista on yli 75 vuotiaiden rahoja.
- Kokenut tietää
mummo harmaapää kirjoitti:
tuo Kädestä suuhun -kommentoijan kirjoitus! Allekirjoitan itsekin kaiken mitä hän opetti. Mummona tiedän elämästä paljon ja siksi ihmettelen minäkin miksi nuoret elävät niin kallista elämää juuri sen impulsiivisuutensa vuoksi. On tosi mukavaa elää missä iässä tahansa kun ei velat paina ja vie unia. Minullakin on kulunutta tässä kodissa eikä melkein mitään muodin mukaista, mutta on mielenrauha eikä pelota tulevaisuus kun ei ole velkaa. Sitten jos jotain halan, niin sen voin ostaa käteisellä ja saan käteisalennuksenkin vielä.
Hyvää syksyä kuitenkin!Olipa aika hurjia ylistyksiä. Etkö mummo tiedä että myös monet vanhukset ovat joutuneet ikävyyksiin pikavippien takia? Ei ole todellakaan mikään nuorten asia. Toisekseen, kaikki eivät ota pikavippiä juhlimiseen, vaatteisiin tms turhaan. Itse en edes juo enkä kulje ravintoloissa, en shoppaile jne. Olen joutunut ottamaan pikavipin ruokaan ja lääkkeisiin.
- ulla p
menepä tekemään rikosilmoitus ja mahdollisimman nopeasti. kannattaa ottaa myös yhteyttä kuluttajaasiamieheen, joka osaa selvittää hankalimmat mutkat. tsemppiä
t. Ulla P.- .......
Pikavippiä saa, jos ei muualta saa lainaa; esim. pankki ei anna lainaa ilman säännöllisiä tuloja. Pikavipit kaikista kalleinta lainaa, jota saavat myös esim. työttömät. Sossusta ei saa myöskään esim. sosiaalista luottoa ilman säännöllisiä tuloja, eikä sieltä muutenkaan ihan noin vaan saa rahaa (toimeentulotuen määrä ei ole kovin iso). Jos kuitenkin pikavippejä ei ole pystynyt maksamaan takaisin ja luottotiedot ovat menneet, opiskelu on hyvä vaihtoehto; ei tarvitse ottaa opintolainaa, sossusta saa silloin rahaa jos ei tulot riitä. Eli raha-asiansa huonosti hoitaneet palkitaan eikä heidän tarvitse opiskella velaksi.
- ville vilppaaja
kyseessä on pikaVILPPI ei VIPPI eli kyseessä on poliisiasia!
- peukku alas kiitos..
Jos tämä aihe on ihan skeidaa painakaa pidän, jos tämä viestiketju on asiaa painakaa en pidä.... Katsotaan tuleeko negatiivisuus ennätys. Eli jos plussia tulee niin tämä viestiketju on TODELLA HUONOA materiaalia täynnä....
- vippipepe
Lueppa artikkeli vippipaikkojen moraalista, sikamaisia riistokiskusreita kaikki, eikä mitään hyväntekeväisyyttä:
http://paraspikavippi.info/2010/06/04/pikavippi-ja-myontajan-moraali/- Wallstreet
Yksi henkilö tuomittu koronkiskonnasta ja hänen korkonsa vuotuisella tasolla olivat 16-18 prosenttia!
Tämä kuuluisa koronkiskuri oli Teuvo Auran puoliso Sirkka Aura!
Nykyään taitavat vippifirmojen korot olla ihan toista luokkaa, mutta kun siinä ei tämänpäivän tulkinnan mukaan ole mitään väärää! - kassuhalonen
Wallstreet kirjoitti:
Yksi henkilö tuomittu koronkiskonnasta ja hänen korkonsa vuotuisella tasolla olivat 16-18 prosenttia!
Tämä kuuluisa koronkiskuri oli Teuvo Auran puoliso Sirkka Aura!
Nykyään taitavat vippifirmojen korot olla ihan toista luokkaa, mutta kun siinä ei tämänpäivän tulkinnan mukaan ole mitään väärää!Alkakaa pelaamaan pokeria mielummin! Paljon ilmaisia turnauksia josta voi voittaa oikeaa rahaa aina kymmenistä eurioista tuhansiin euroihin, ja siis kaikki ilmaiseksi. ei pitäis löytyä valittamista vaan pääsee myös kehittämään itseään jollain osa alueella. Ite pelaan hemmetin paljon ilmaisturnauksia tän saitin kautta ja voitan noin 300 euroa viikossa pelkistä ilmaisturnauksista joita ne tarjoaa: www.pelicanbaypokerclub.com
- MyrkkyMirkku
kassuhalonen kirjoitti:
Alkakaa pelaamaan pokeria mielummin! Paljon ilmaisia turnauksia josta voi voittaa oikeaa rahaa aina kymmenistä eurioista tuhansiin euroihin, ja siis kaikki ilmaiseksi. ei pitäis löytyä valittamista vaan pääsee myös kehittämään itseään jollain osa alueella. Ite pelaan hemmetin paljon ilmaisturnauksia tän saitin kautta ja voitan noin 300 euroa viikossa pelkistä ilmaisturnauksista joita ne tarjoaa: www.pelicanbaypokerclub.com
Kyl sitä on tullu oteltua vippejä usea sata kipaletta..... Täysikäsestä tähän 22 ikään...
- fhgfdhhjj
kassuhalonen kirjoitti:
Alkakaa pelaamaan pokeria mielummin! Paljon ilmaisia turnauksia josta voi voittaa oikeaa rahaa aina kymmenistä eurioista tuhansiin euroihin, ja siis kaikki ilmaiseksi. ei pitäis löytyä valittamista vaan pääsee myös kehittämään itseään jollain osa alueella. Ite pelaan hemmetin paljon ilmaisturnauksia tän saitin kautta ja voitan noin 300 euroa viikossa pelkistä ilmaisturnauksista joita ne tarjoaa: www.pelicanbaypokerclub.com
http://www.pokerstrategy.com/uLZ56E
ylläolevan linkin kautta saat 50 100$ ilmaista pelirahaa.
sinun pitää ainoastaan läpäistä visa ja valita pelisivu mihin haluat alkupääoman
- 2+7
Ota sieltä toinen laina, niin saat sen edellisen siinä samalla. Samalla saat alennuksen takaisin maksussa.
t: Kokenut- 12+2
velka on veli otettaessa, mutta velipuoli maksettaessa
- mospa
rahat luvattiin tilille muutamassa minuutissa. Ei näkynyt rahoja, mut ei laskuakaan...vielä.
- sggggggg
http://www.pokerstrategy.com/uLZ56E
ylläolevan linkin kautta saat 50 100$ ilmaista pelirahaa.
sinun pitää ainoastaan läpäistä visa ja valita pelisivu mihin haluat alkupääoman- nyrkkiraudasta tulee
Just katkaistiin polvilumpiot yhdeltä jannulta kun oli laskut maksamatta, ja nyt onki jo uus kiikarissa. Nyt ei mene plekät polvet, vaan kädet ja polvet.... xD xD
- Lannenikama
nyrkkiraudasta tulee kirjoitti:
Just katkaistiin polvilumpiot yhdeltä jannulta kun oli laskut maksamatta, ja nyt onki jo uus kiikarissa. Nyt ei mene plekät polvet, vaan kädet ja polvet.... xD xD
huomennako lissää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483