Tangoyhtye TheSkinheadin

Nesteen letku

Tangoyhtye TheSkinheadin
laulusolisti theBensis illalla uuvahtaneena, nakkikioskin taakse housut kintuissa sammuneena, aamulla yritti kömpiä ylös huuruiselta nurmikolta. Illalla kevät uhossaan riekkuneena hän oli kiertänyt paikkoja haastaen riitaa joka puolelle käyden läpi kymmenet kapakat ja pubit kaikista ulos heitettynä, ollen tehnyt taksikierroksen Mäntsälän Shellillekin uskaltamatta sisään astua.
Mutta Shellin pihalla, tavattuaan saunaisen.naisen, oli hänellä tuottaen ostanut neljän litran pänikän anusöljyä asian ollessa juuri niin, että siinä missä autoilijat käyttivät öljyn autotarkoitukseen, käytti theBensis sitä anusöljynä, milloin ulosteen ollessa uhosta kovana milloin pelosta ripulina milloin suolen vaatiessa tyhjennystä ennen treffejä lukuisien poikaystävien kanssa.

Todellisuudessahan theBensis oli nykyisin pelkkä poskisolisti sillä eihän miehen kanssa tulleet toimeen enään puiston pultsaritkaan, jotka sentään nykyisin joivat viron viinoja toisin kuin Bensiksen tyytyessä Lasol- ja Sinol- varastoihinsa sen jälkeen kun hän oli palanut ratista ja unohtanut koslansa Shellille...

Niinpä mies oli siis tehnyt valtavan uhoilukierroksen yrittäen haastaa riitaa ensisijaisesti naisten kanssa, neiti kun oli itsekin, mutta niin hänet singottiin pihalle anuspäniköineen kaikista paikoista, että pätkähti, päätyen hän lopulta nuutuneena paikalliselle nakkikioskille, ostaen Anusburgerin kaikilla mausteilla. Alkaessaan soittaa turpaansa väärälle miehelle kävi niin, että nyt tuli elämässä eteen varsinainen jerikon muuri. Yksi tirvaus ja TheBensis oli anusburgeri kitalaessa turvallaan nakkikioskin takana.
Näkipä tapauksen ikkunasta paikallisessa homobaarissa bailanneet ruskeanreiänrassaajat r.y ja kaikki vuorollaan kävivät tutustumassa theBensiksen anusmaailmaan kuluttaen siihen koko 4 litran pänikän anusöljyä tunkien lopulta kuusen kävyn anustapiksi.

Aamulla ex-TheSkinheadin ex-solistin herätessä housut kintuissa oli pakaroiden välissä turvokas ja kihelmöivä olo. Siitä ilahtuneena hän marssi lähimmälle poliisilaitokselle ja sen tiskillä ilmoitti asiakseen päivystävälle poliisille tekevänsä etsintäkuulutuksen. Poliisin kysellessä syytä moiseen "etsintäkuulutukseen", ilmoitti theBensis:
- Näin joko ihanaa unta tai sitten minut on raiskattu, mutta en nosta syytettä.

2

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OUJEEEEE!

      ;)

    • Hummeri / Heippa

      meikäläisen vanhojen juttujen varastelu ja spämmäily. Keksi jotain omaa. Julkaisin kirjoituksen jo kevät talvella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe