Panin hierottaviani

Hierojapanija

Olin aikoinaan keikkamieshierojana eräässä laitoksessa. Siellä oli aika-ajoin himottavia naisia hierottavana, joista tiesin useimpien olevan yksinäisiä. Aloin tehdä rohkeanpuoleisa liikkeitä, ja johdattelin puhetta vähän siihen suuntaan. Jollei hierottava varsinaisesti tuntunut säikähtävän asiaa aloin rohkeammaksi. Eräällekin aloin sitten työntää esille ottamaani mulkkua pyllyväliin, sanoen tätähän sinä oot vailla...et mitään oikeasti masentunut. ...varmuusvälinettä kyllä aina käytettiin.

20

5236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska__

      Tiätkö mullekki on käyny just samalla tavalla... Kunnes säpsähdin ja tajusin olevani kirjanpidon luennoilla.

      • hyhhyh

        Arska saatana...keskity opetukseen!


      • Unel-moi-ja.
        hyhhyh kirjoitti:

        Arska saatana...keskity opetukseen!

        aina ku pakara on otillaan, herään kesken kaiken, se unista:)


      • Hierojapanija
        Unel-moi-ja. kirjoitti:

        aina ku pakara on otillaan, herään kesken kaiken, se unista:)

        Ei niitä "hoitoja" nyt niin montaa ollut, muutama kumminkin. Tuommoiset viisikymppiset naiset ovat monesti niin vailla hellyyttä ja puutteessa muutenkin, että heidät on suhteellisen helppo viekoitella. Sitten kun esiintyy luotettavana -- ettei tästä kukaan muu tule koskaan tietämään, ei edes se kotona oleva nahjusmainen ukkokaan, niin naiset ovat sen ottaneet pienenä tuhmana seikkailuna!
        Viiskymppinen nainen on sitäpaitsi melkolailla makoisa! :)


      • vanhakin nuortuu...
        Hierojapanija kirjoitti:

        Ei niitä "hoitoja" nyt niin montaa ollut, muutama kumminkin. Tuommoiset viisikymppiset naiset ovat monesti niin vailla hellyyttä ja puutteessa muutenkin, että heidät on suhteellisen helppo viekoitella. Sitten kun esiintyy luotettavana -- ettei tästä kukaan muu tule koskaan tietämään, ei edes se kotona oleva nahjusmainen ukkokaan, niin naiset ovat sen ottaneet pienenä tuhmana seikkailuna!
        Viiskymppinen nainen on sitäpaitsi melkolailla makoisa! :)

        joita perseeseen panit...


      • Hierojapanija
        vanhakin nuortuu... kirjoitti:

        joita perseeseen panit...

        Luuletko minun houraavan?! Sitäpaitsi en ole miesten perään...vaan 80% hetero.


      • ploploplplli
        Hierojapanija kirjoitti:

        Luuletko minun houraavan?! Sitäpaitsi en ole miesten perään...vaan 80% hetero.

        20% ?


      • Hierojapanija
        ploploplplli kirjoitti:

        20% ?

        No, 20% prosenttia minussa on homoseksuellia, mutta olen tullut huomaamaan, että sen vertanen on vain hyväksi suhteessa naisiin. He tykkäävät, että mies osaa eläytyä myös naisen ajatusmaailmaan olematta kuitenkaan liian naismainen. :)


      • Kantri-Jyri
        Hierojapanija kirjoitti:

        No, 20% prosenttia minussa on homoseksuellia, mutta olen tullut huomaamaan, että sen vertanen on vain hyväksi suhteessa naisiin. He tykkäävät, että mies osaa eläytyä myös naisen ajatusmaailmaan olematta kuitenkaan liian naismainen. :)

        Molskis ja loiskis. Vesipää oli kerran homoseksualistina.


    • mmmmmhhhh

      Oletkin ollut aikamoinen .... nammm ..... harmi ettet enään tee kotikäyntejä.....

    • jkljlkjlj

      Hyi inhottavaa! Hyi häpeä! Inhottaa tuollaiset ihmiset jotka hyväksi käyttävät toisten herkkyyttä. Menee naisena luottamus. Epäilinkin tuollaista. Enkä käy mies hierojilla. Hyi! Käyn vain nais hierojalla niin ei tarvitse ajatellakkaan hieromiseen liittyvän mitään seksuaalista.

      • lirputilirputi...

        jos hierojanainen onkin lepsu??


    • ---

      Yksinäisille?

    • ..........

      Minulla taasen naishieroja otti kaluni tissien väliin ja hieroi tisseillä, jonkin ajan kuluttua hän alkoi imemään kaluani ja otti lastin suuhun asti. Nyt moni tietysti ajatelee, että ollut thai hieroja, ei ollut vaan aivan perinteinen Suomalainen nainen.

      • Hierojapanija

        Nyt mie en kyllä usko..kerro enemmän yksityiskohtia. Minun tositarinani oli paljon uskottavampi.


      • ....................
        Hierojapanija kirjoitti:

        Nyt mie en kyllä usko..kerro enemmän yksityiskohtia. Minun tositarinani oli paljon uskottavampi.

        ..jos mä niin tekisin, niin kohta sä tietäsit kuka, teillä on kuitenkin ne piirit hyvin pienet. Koska sain niin hyvää palvelua ja olen herrasmies, niin en toiselle aiheuta harmeja.


    • hierojapanija

      olevani 80% homoseksuaalimies

      • kipeät hartiat

        Tämä on ihan tosi, varmaankin muillakin panijoilla


    • Hultahan se

      No terve, vihdoinkin selvisi tämäkin asia. Minua on tapahtuneesta saakka kiusannut arvoitus miksi väitit minun olevan mehupilliä vailla. En minä nyt sentään hampaaton mummo ole vaikka muut paikat onkin rupsahtaneet.

    • j k

      vai nin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe