Olin aikoinaan keikkamieshierojana eräässä laitoksessa. Siellä oli aika-ajoin himottavia naisia hierottavana, joista tiesin useimpien olevan yksinäisiä. Aloin tehdä rohkeanpuoleisa liikkeitä, ja johdattelin puhetta vähän siihen suuntaan. Jollei hierottava varsinaisesti tuntunut säikähtävän asiaa aloin rohkeammaksi. Eräällekin aloin sitten työntää esille ottamaani mulkkua pyllyväliin, sanoen tätähän sinä oot vailla...et mitään oikeasti masentunut. ...varmuusvälinettä kyllä aina käytettiin.
Panin hierottaviani
20
5350
Vastaukset
- Arska__
Tiätkö mullekki on käyny just samalla tavalla... Kunnes säpsähdin ja tajusin olevani kirjanpidon luennoilla.
- hyhhyh
Arska saatana...keskity opetukseen!
- Unel-moi-ja.
hyhhyh kirjoitti:
Arska saatana...keskity opetukseen!
aina ku pakara on otillaan, herään kesken kaiken, se unista:)
- Hierojapanija
Unel-moi-ja. kirjoitti:
aina ku pakara on otillaan, herään kesken kaiken, se unista:)
Ei niitä "hoitoja" nyt niin montaa ollut, muutama kumminkin. Tuommoiset viisikymppiset naiset ovat monesti niin vailla hellyyttä ja puutteessa muutenkin, että heidät on suhteellisen helppo viekoitella. Sitten kun esiintyy luotettavana -- ettei tästä kukaan muu tule koskaan tietämään, ei edes se kotona oleva nahjusmainen ukkokaan, niin naiset ovat sen ottaneet pienenä tuhmana seikkailuna!
Viiskymppinen nainen on sitäpaitsi melkolailla makoisa! :) - vanhakin nuortuu...
Hierojapanija kirjoitti:
Ei niitä "hoitoja" nyt niin montaa ollut, muutama kumminkin. Tuommoiset viisikymppiset naiset ovat monesti niin vailla hellyyttä ja puutteessa muutenkin, että heidät on suhteellisen helppo viekoitella. Sitten kun esiintyy luotettavana -- ettei tästä kukaan muu tule koskaan tietämään, ei edes se kotona oleva nahjusmainen ukkokaan, niin naiset ovat sen ottaneet pienenä tuhmana seikkailuna!
Viiskymppinen nainen on sitäpaitsi melkolailla makoisa! :)joita perseeseen panit...
- Hierojapanija
vanhakin nuortuu... kirjoitti:
joita perseeseen panit...
Luuletko minun houraavan?! Sitäpaitsi en ole miesten perään...vaan 80% hetero.
- ploploplplli
Hierojapanija kirjoitti:
Luuletko minun houraavan?! Sitäpaitsi en ole miesten perään...vaan 80% hetero.
20% ?
- Hierojapanija
ploploplplli kirjoitti:
20% ?
No, 20% prosenttia minussa on homoseksuellia, mutta olen tullut huomaamaan, että sen vertanen on vain hyväksi suhteessa naisiin. He tykkäävät, että mies osaa eläytyä myös naisen ajatusmaailmaan olematta kuitenkaan liian naismainen. :)
- Kantri-Jyri
Hierojapanija kirjoitti:
No, 20% prosenttia minussa on homoseksuellia, mutta olen tullut huomaamaan, että sen vertanen on vain hyväksi suhteessa naisiin. He tykkäävät, että mies osaa eläytyä myös naisen ajatusmaailmaan olematta kuitenkaan liian naismainen. :)
Molskis ja loiskis. Vesipää oli kerran homoseksualistina.
- mmmmmhhhh
Oletkin ollut aikamoinen .... nammm ..... harmi ettet enään tee kotikäyntejä.....
- jkljlkjlj
Hyi inhottavaa! Hyi häpeä! Inhottaa tuollaiset ihmiset jotka hyväksi käyttävät toisten herkkyyttä. Menee naisena luottamus. Epäilinkin tuollaista. Enkä käy mies hierojilla. Hyi! Käyn vain nais hierojalla niin ei tarvitse ajatellakkaan hieromiseen liittyvän mitään seksuaalista.
- lirputilirputi...
jos hierojanainen onkin lepsu??
- ---
Yksinäisille?
- ..........
Minulla taasen naishieroja otti kaluni tissien väliin ja hieroi tisseillä, jonkin ajan kuluttua hän alkoi imemään kaluani ja otti lastin suuhun asti. Nyt moni tietysti ajatelee, että ollut thai hieroja, ei ollut vaan aivan perinteinen Suomalainen nainen.
- Hierojapanija
Nyt mie en kyllä usko..kerro enemmän yksityiskohtia. Minun tositarinani oli paljon uskottavampi.
- ....................
Hierojapanija kirjoitti:
Nyt mie en kyllä usko..kerro enemmän yksityiskohtia. Minun tositarinani oli paljon uskottavampi.
..jos mä niin tekisin, niin kohta sä tietäsit kuka, teillä on kuitenkin ne piirit hyvin pienet. Koska sain niin hyvää palvelua ja olen herrasmies, niin en toiselle aiheuta harmeja.
- hierojapanija
olevani 80% homoseksuaalimies
- kipeät hartiat
Tämä on ihan tosi, varmaankin muillakin panijoilla
- Hultahan se
No terve, vihdoinkin selvisi tämäkin asia. Minua on tapahtuneesta saakka kiusannut arvoitus miksi väitit minun olevan mehupilliä vailla. En minä nyt sentään hampaaton mummo ole vaikka muut paikat onkin rupsahtaneet.
- j k
vai nin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949