Mistä kannattaa kysellä vuokralle sammaleen poistamiseen ruohonleikkuria erikoisterillä tai pelkkiä teriä (jos saa?)
Ramirentin ja RK-konevuokraamon listoilla ei ainakaan näy ja puutarha-alan yritykset sanovat että nurin vaan koko nurmikko ja uusiksi - kahden vuoden päästä on jo oikein hyvä ;)
Keski-Suomi
Sammalenpoistokoneen vuokraus
4
3105
Vastaukset
- pml
Me ainakin saimme vuokrattua kyseisen koneen agri-marketista joten kysele paikkallisista pienkoneita myyvistä liikkeistä. Vähän kun laittaa sammalsyöppöä ensin nurmelle niin sammaleet irtoaa erittäin hyvin ja sen jälkeen kalkkia ja yleislannosta niin kesällä saa leikata vähän väliä nurmikkoa kun kasvaa niin hyvin.
- No more mätäs
Kiitos vinkistä, ehkä sieltä löytyy.
Olen kädet rakoille saakka jo kokeillut erilaisia haravamalleja kyseisessä hommassa ja uskon että mekaaninen poisto on kemiallista tehokkaampaa.
Aurinkoista kevättä! - junnu
0,5-4 mm hiekkaa tasoitukseksi , ilmaa riittää juurille .
- Arto K.
Kallioinen rentistä löytyy ainakin. www.kallioinenyhtiot.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415