Hyvä että palstanne lopetetaan. Minua ei edes säälitä sellaiset ihmiset jotka tukeutuvat toisiinsa ja ilkeilevät porukalla...ja siitä kun ette pääse mihinkään, että loiset elää...moraalittomat, säälittävät raukat, jotka epäasiallisin keinoin kulkevat päämääräänsä.
Niin, että kuka pärjää omillaan, ja kuka pärjää porukan voimalla.:)
Olen ilmoittanut ylläpidolle tästä riekumisestanne.
Ja taas se alkaa
2
255
Vastaukset 2
- kiittäjä.
kiitos...kiitos...
- Inkku'
*Kummallista...
...minustakin se, että ihmisistä ei löydy inhimillisiä piirteitä enää ollenkaan...jopa heistäkään enää, joiden kanssa vuosia pidettiin hauskaa eri palstoilla.
Nyt teistä on tullut vihan ja koston vääristämiä epäinhimillisiä olentoja, jotka eivät osaa lopettaa vainoamista...mihin ihmisistä on jäänyt kyky antaa anteeksi. Jokainen meistä tekee virheitä, asioita jotka eivät ole kaikkien mieleen ja silti pitäisi yrittää tulla toimeen kaikkien kanssa.
Minusta on sairasta vainota ja herjata ihmisiä, vajota niin alas kostonhimoissaan, että tuodaan ihmisten yksityisiä sähköpostiviestejä yleiseen foorumiin vain siitä syystä, että saa tyydytettyä omat tuskansa kun ei osaa jo hellittää ja antaa anteeksi.
Jos itse kantaisin kaunaa kaikesta siitä mitä olen näillä palstoilla saanut osakseni, niin kysyisin itseltäni peiliin katsoen, että oletko enää järjissäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1381587Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431383Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak124901Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123856- 77815
- 62778
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero156606Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt310601- 38582
- 6540