Minä-profiilit

Suomi24toimitus

Hei,

Kiitos kaikista palautteista ja kehitysehdotuksista.

Minä-profiileja kehitetään koko ajan eteenpäin ja varsinkin profiilien vielä olllessa beta-vaiheessa, tehdään korjauksia ja päivityksiä usein. Valitettavasti tämä näkyy käyttäjille katkoksina profiilien käytössä. Näiden päivitysten avulla saamme kuitenkin palvelua entistä toimivammaksi ja vakaammaksi.

Galleria oli teknisesti useita vuosia vanha palvelu, eikä vastannut enää kaikilta osin tämän päivän vaateita. Galleriassa esiintyneiden ongelmien korjaaminen tai jatkokehittäminen ei ollut enää järkevää ja tämän vuoksi palvelu uudistettiin ottamalla käyttöön Minä-profiilit. Uudet Minä-profiilit mahdollistavat nopeamman kehityksen ja toimivan palvelun. Uskomme myös, että Suomi24 palveluiden käytöstä tulee entistä helpompaa ja yhtenäisempää. Lisäksi profiileja voidaan joustavasti kehittää eteenpäin ja tuoda käyttäjien saataville erilaisia ja uusia palveluita.

Erilaisissa sosiaalisen median palveluissa on tyypillisiä ydintoimintoja, esim tilapäivitykset ja kaveri-toiminnot. Jokainen palveluntarjoaja rakentaa ydintoimintojen lisäksi omaan palveluun kuuluvia ja sopivia toiminteita ja näin myös me olemme tekemässä.

Ymmärrämme hyvin, että varsinkin näin alkuvaiheessa profiilien käytöstä tulee monenlaisia kysymyksiä. Tässä vastauksia muutamiin mieltä askarruttaneisiin asioihin:

Asetuksiin tehdyt muutokset, esimerkiksi muutokset yksityisyysasetuksissa, tulevat voimaan muutaman minuutin kuluessa, eli välittömästi tietojen muuttamisen jälkeen asetus ei ole voimassa.

Yksityisviestien osalta näyttötapa on Minä-profiileissa erilainen kuin Galleriassa. Viesteissä ei ole kansiorakennetta ja kaikki viestit näkyvät keskusteluketjun omaisesti. Eli kun olet saanut vastauksen lähettämääsi viestiin, näkyy se oman aloitusviestisi yhteydessä.

Pieneltä osalta käyttäjistämme eivät kuvat ole siirtyneet Galleriasta Minä-palveluun oikein. Pyrimme korjaamaan tämän puutteen mahdollisimman pikaisesti.

Lisäksi olemme saaneet palautetta vanhojen viestien poistamisesta sekä kaverilistalla olevista tuntemattomista profiileista. Näistä molemmista vikatilanteista tarvitsemme lisätietoja:

- Oma nimimerkkisi ja päivämäärä sekä lähettäjä sellaisesta viestistä, jota et saa poistettua
- Oma nimimerkkisi ja se nimimerkki, joka ei kuulu omalle kaverilistallesi

Kaikki palaute on meille tärkeää ja palautetta voit lähettää meille edelleen kirjoittamalla viestin tämän tiedotteen jatkoksi, tai palautelomaketta käyttämällä.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

125

4752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tähän minä juttuun saisi jonkun merkin, josta tietäis kuka ystävistä, viestin lähettäneistä tai vierailijoista on kirjautuneena sisälle. Toinen, joka oli hieno juttu oli se luettelo viimeksi sisäänkirjautuneista profiileista, niin kuin ennen. Se kavereiden tapahtumat osio pois, se on ihan turha ja mielestäni typerä, anteeksi vaan. Kaikenkaikkiaan jos saisi tästä taas sosiaalisen yhteisön, mitä se olikin ennen tätä epäonnistunutta uudistusta, anteeksi taasen. Olisi pitänyt säilyttää se vanhan gallerian perusidea ja vaikka muuttaa ulkoasua, jos se nyt teistä on niin tärkeetä.

    • sevalo

      palamaan "minässä" onlain tilassa ollessa ja laskurit toimiviksi, koska nollaa kävijämäärä näyttää edelleenkin vaikka varmaan sivuillani on käyty.

      • 19-11=

        käy kukaan muu kuin sä toisella nikillä. ;))


      • Näin se on. Kokeilimme useaan kertaan. "Minä-profiili" ei reagoi vierailuihin, laskuri ei toimi ja
        vieraskirjan viestit häviävät jonnekkin ulkoavaruuteen.


      • 14=3+?

        vanhassa galleriassakaan toiminut se laskuri.
        Aina näytti nollaa esim. siinä Vierailijat tänään-kohdassa,
        vaikka just sinä päivänä oli saattanut käydä useita vierailijoita,
        mitkä näkyi sitten vasta itselle kun kirjautui sisälle.


      • Suomi24toimitus
        lungwein kirjoitti:

        Näin se on. Kokeilimme useaan kertaan. "Minä-profiili" ei reagoi vierailuihin, laskuri ei toimi ja
        vieraskirjan viestit häviävät jonnekkin ulkoavaruuteen.

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Vierailijoiden laskuri ei valitettavasti vielä toimi oikein. Vika on tiedossamme ja korjaamme ongelman mahdollisimman pian.

        Mahdollista vikaa vieraskirjaviestien kanssa emme ole pystyneet toistamaan. Tilanteen selvittämiseksi otamme mielellämme vastaan tarkempia lisätietoja, esimerkiksi minkä kahden profiilin välillä vika on esiintynyt ja milloin. Tiedot voi lähettää meille palautelomakkeen kautta.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • vastauksia
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Vierailijoiden laskuri ei valitettavasti vielä toimi oikein. Vika on tiedossamme ja korjaamme ongelman mahdollisimman pian.

        Mahdollista vikaa vieraskirjaviestien kanssa emme ole pystyneet toistamaan. Tilanteen selvittämiseksi otamme mielellämme vastaan tarkempia lisätietoja, esimerkiksi minkä kahden profiilin välillä vika on esiintynyt ja milloin. Tiedot voi lähettää meille palautelomakkeen kautta.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        En ole piilottanut galleriaani, silti näyttää viestiä... Sivua ei löytynyt? Edelleenkin näen minulle tuntemattomien ihmisten kommentteja, ainuttakaan en ole hyväksynyt kaveriksi. Sama koskee outoja Suosikkeja!


      • seviree
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Vierailijoiden laskuri ei valitettavasti vielä toimi oikein. Vika on tiedossamme ja korjaamme ongelman mahdollisimman pian.

        Mahdollista vikaa vieraskirjaviestien kanssa emme ole pystyneet toistamaan. Tilanteen selvittämiseksi otamme mielellämme vastaan tarkempia lisätietoja, esimerkiksi minkä kahden profiilin välillä vika on esiintynyt ja milloin. Tiedot voi lähettää meille palautelomakkeen kautta.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        että kun 100 vierailijaa käy minässä silloin vasta 1 vierailija tulee näkyviin..? Tältä vaikuttaa laskurit, mutta eihän ne pelanneet oikein galleriassakaan.. silti se oli huomattavasti selkeempi ja miellyttävämpi käyttää. Takaisin se ja vähän äkkiä, vai onko se jo kokonaan tuhottu ?


      • iiiii

        Niin näkis sen kävijämäärän mutta näkis myös ketkä ovat kurkistaneet


    • Että sillai

      ja miksi se vierailijat laskuri piti nollata???!!! Takaisin se lukema mikä oli ennen UUDISTUSTA!!!... kun vanhat poistetut viestitkin palautettiin???

    • Kuva on edelleen hukassa!!! EIkö sitä jo vihdoinki voisi julkaista??? Kuvassa on iha normi pärstä! 2 viikkoa on jo liian pitkä aika odottaa!!

      • Eh-heh-heh ...

        esittää sinua itseäsi - niinkö? Buahahhaaa.. ;)))


      • Eh-heh-heh ... kirjoitti:

        esittää sinua itseäsi - niinkö? Buahahhaaa.. ;)))

        no ketäs muutakaa?? Apina apinanaamalleen mitää mahda??


      • 5+1=0

        mikä ei ole tullu näkyviin ja lataa uudelleen se kuva.
        Mun kuvat katos kanssa jonnekkin, mitkä oli odottamassa
        ylläpidon profiiliin latausta, mutta poistin ne ja latasin
        uudelleen. Muutaman tunnin päästä ne oli näkyvillä.


      • Meerypä
        5+1=0 kirjoitti:

        mikä ei ole tullu näkyviin ja lataa uudelleen se kuva.
        Mun kuvat katos kanssa jonnekkin, mitkä oli odottamassa
        ylläpidon profiiliin latausta, mutta poistin ne ja latasin
        uudelleen. Muutaman tunnin päästä ne oli näkyvillä.

        kokeilin uudestaan jo pari päivää sitte. ei vaan tuu mun uus kuva näkyviin! Alan jo tässä miettimään, että onko täällä joku pärstäkerroin raja?


      • Suomi24toimitus
        Meerypä kirjoitti:

        kokeilin uudestaan jo pari päivää sitte. ei vaan tuu mun uus kuva näkyviin! Alan jo tässä miettimään, että onko täällä joku pärstäkerroin raja?

        Hei,

        Kiitos palautteestasi,

        Selvitämme häiriöitä kuvien lataamisessa. Osalla käyttäjistämme on esiintynyt ongelmia kuvien lataamisessa, varsinkin jos kuvat ovat olleet isoja.

        Kuvien lataamista voi kokeilla uudestaan ja myös selaimen välimuistin tyhjentämistä kannattaa kokeilla.

        Pahoittelemme vikaa kuvien lataamisessa ja pyrimme korjaamaan tämän mahdollisimman pian

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • Avenging.Angel
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos palautteestasi,

        Selvitämme häiriöitä kuvien lataamisessa. Osalla käyttäjistämme on esiintynyt ongelmia kuvien lataamisessa, varsinkin jos kuvat ovat olleet isoja.

        Kuvien lataamista voi kokeilla uudestaan ja myös selaimen välimuistin tyhjentämistä kannattaa kokeilla.

        Pahoittelemme vikaa kuvien lataamisessa ja pyrimme korjaamaan tämän mahdollisimman pian

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Kuvien lataaminen ei onnistu kun puuttu profiilista se osa.


    • yksityisyyttä..

      Minä-profiilissa näkyy s.postissa käynti aika, entisessä galleriassa ei näkynyt.

      • Suomi24toimitus

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Tilasto-osiossa näytetään viimeisin kirjautumisaika Suomi24:n palveluihin. Tämä sama toiminto oli myös vanhassa Galleriassa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • vanhaan totuttiin
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Tilasto-osiossa näytetään viimeisin kirjautumisaika Suomi24:n palveluihin. Tämä sama toiminto oli myös vanhassa Galleriassa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        mutta vanhassa Galleriassa se ei sit toiminut.
        Siellä näkyi viimeisin kerta kun oli kirjautuneena avannut oman galleriasivun. Jos kirjautui ja kirjoitti viestejä, katsoi sähköpostin tms käymättä galleriasivulla niin se ei näkynyt galleriassa.


      • ajattelua
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Tilasto-osiossa näytetään viimeisin kirjautumisaika Suomi24:n palveluihin. Tämä sama toiminto oli myös vanhassa Galleriassa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        että näytettäsiin myös edellien kirjautumisaika. Tämä voisi olla näytillä pelkästään tunnuksen omistajalle itselleen.


    • Kylläpä vaaditte paljon vanhojen viestien poistamiseksi, kun vaaditte lähettäjän nimimerkin sekä viestin saapumispäivän. Mikäli niitä viestejä sattuu olemaan useampi sivullinen, niin en ainakaan minä ala sieltä poimimaan yksittäisiä lähettäjiä. Kyllä pitää olla helpompi keino saada ne itse poistetuksi. Minulla ainakin näkyisi olevan vanhat viestit ihan siitä asti, kun olen niitä alkanut saada rekisteröityäni nikkini. Vai onko tarkoituksena, että jatkossakin ylläpito poistaa kaikki vanhat tarpeettomat viestit, kun ei anneta itselle mahdollisuutta niiden poistamiseen. Itsehän sitä kaikkein parhaiten tietää, mitä haluaa säilyttää ja mitä haluaa poistaa.

      • Suomi24toimitus

        Hei,

        kiitos viestistäsi.

        Olemme testanneet vanhojen viestien poistamista, emmekä ole saaneet vikatilannetta toistettua.

        Tämän vuoksi tarvitsisimme lisätietoja asian selvittämiseksi. Emme tarvitse tietoja kaikista viesteistä, vaan esimerkin omaisesti yhdestä tai kahdesta viestistä. Nämä tiedot voi lähettää meille palautelomakkeen kautta.

        Ystävällisin terveisin
        Suomi24


      • 19+13
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos viestistäsi.

        Olemme testanneet vanhojen viestien poistamista, emmekä ole saaneet vikatilannetta toistettua.

        Tämän vuoksi tarvitsisimme lisätietoja asian selvittämiseksi. Emme tarvitse tietoja kaikista viesteistä, vaan esimerkin omaisesti yhdestä tai kahdesta viestistä. Nämä tiedot voi lähettää meille palautelomakkeen kautta.

        Ystävällisin terveisin
        Suomi24

        En ole koskaan merkinnyt ketään suosikkilistalle. Mutta "yhteisö luonut minulle pitkän listan suosikkeja, joista en pääse eroon. En ole myöskään kiinnostunut heidän tilapäivityksistään....


      • Ei tunnu onnistuvan
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos viestistäsi.

        Olemme testanneet vanhojen viestien poistamista, emmekä ole saaneet vikatilannetta toistettua.

        Tämän vuoksi tarvitsisimme lisätietoja asian selvittämiseksi. Emme tarvitse tietoja kaikista viesteistä, vaan esimerkin omaisesti yhdestä tai kahdesta viestistä. Nämä tiedot voi lähettää meille palautelomakkeen kautta.

        Ystävällisin terveisin
        Suomi24

        "Olemme testanneet vanhojen viestien poistamista, emmekä ole saaneet vikatilannetta toistettua."

        Ette taida onnistua sitten missään? ;)


      • vanha ja kiukkuinen

        mielessäni kun sivulleni oli tullut 2000 vanhaa saatua viestiä ja 500 lähettämääni aina kesältä 2008 astu ja niitä yksitellen poistelin. Outoja suosikkeja 20 ja niitä ei saa ees pois.
        Täysin susi systeemi.


    • Mä vain

      Yhteisö S24:nen, eikö tällöin pitäisi olla rekisteröitynyt S24:sen jäseneksi, nyt kuka tahansa netin käyttäjä voi tsekata profiileja.

      Ei kaikki halua asetuksillaan muuttaa profiiliaan sellaiseksi että vain kaverit niihin pääsisi.

      • 9+6

        toistaa viallisessa systeemissä?


    • lioopM

      Moron....
      Jos on sattunut hyväksymään väärän henkilön kaverikseen, niin miten siitä pääsee eroon ???

      • eroon

        Menet hänen sivulleen.
        Profiilikuvan alapuolella on kohta: poista kavereista.


      • toimii jos
        eroon kirjoitti:

        Menet hänen sivulleen.
        Profiilikuvan alapuolella on kohta: poista kavereista.

        On itse kaveriksi valinnut tietyt henkilöt. Mutta eipä toimi silloin, kun Minä profiili on "arponut" kaverit. Silloin ei tietenkään ole mahdollista käyttää tuota tekniikkaa, kun "kaverin" kuvan alla ei lue, että poista kavereista. Kun sitä ei itse sinne ole hommanutkaan... :(( Ja edelleen tulee outoja kavereita esille, samoin kun suosikiksi ilmestyy myöskin. Ei kerkeä niitä klikkailee pois kun uudet jo sivulla!!


      • pekka49
        eroon kirjoitti:

        Menet hänen sivulleen.
        Profiilikuvan alapuolella on kohta: poista kavereista.

        kun sellaista nappulaa ei ainakaan tänään ollut. Jos taas aattelit, että suosikit pois, niin siinä lukee lisää suosikki tai poista jos koitat poistaa jää mollukka lataamaan vaan. ja jokin ihmenikki sen tekosia, niinkuin olisin itse kirjoitanut lojuu nyt ylinnä, siinä tyhmässä listassa, joka on ihan turha.
        Paras sulkee koko munaprofiili ja siirtää tiedon sun muut jonnekin muualle.


    • ketuttaa nämäkin

      Miten saa ei-toivotut eli torjutut niin ettei en pääse m-prof?
      jos HALUATTE parannuksia tehdä:......

      Nyt m-prof. on -->kaikille avoin ja kaikki ei toivotut kusipäätkin pääsee profiliin kyttään, jos ei prof. piilota!!

      Toiminto tulee säätää niin että se esto toimii ja että VAIN rekatut pääsee profiileihin sisälle.

      Samoten uutta-osio pois! Vitut kiinnostaa jos joku muutta toimintojaan tai kirjoittelee toisille.

      Nytkin on uutta-sivu täynnä erään kaverin sivun-rukkauksia. Arvaa,vittu että kiinnostaako!!!

      Ja viesti-merkki näkyviin jonnekin kun viesti on tullut.

      muuta tuolla paskaprof. teekään kuin että toimii viestien vastaanottamissivuna, jos sinäkään kohta..

    • Avenging.Angel

      Ei onnistu kuvan vaihto.Kun klikkaa "vaihda kuva" kohtaa ilmoittaa : Sivua ei löytynyt. Sama jos klikkaa kuvaa.

      • profiilisissasi

        Kuvan kohdalle tulee tieto: page not found.
        Minulla avautuu tyhjä profiilikuva sivusto.

        On todella outoa miten joillakin kuvien lataaminen/vaihtaminen onnistuu, toisilla ei useista yrityksistä huolimatta. Ei siltikään vaikka kuvat on oikean kokoisia, vaikka välimuisti tyhjentyy automaattisesti selaimen sulkemisen yhteydessä ja valikosta valitsee oikean tiedostomuodon.
        Profiilit pitää saada toimimaan kaikilla käyttäjillä samoilla ominaisuuksilla.

        Vanhoja viestejä ei edelleenkään voi poistaa, eipä silti, ei myös uusia.
        Vaikka ette olekaan saaneet vikatilannetta toistettua, on se edelleen kiusallinen ongelma monella käyttäjällä. Tai ainakin ärsyttää suunnattomasti kun itse ei voi valita mitä säilyttää ja mitä poistaa.
        Palautelomakkeella lähetetyn esimerkin avulla saatte EHKÄ yksittäisen käyttäjän ongelman korjattua.
        Tässäkin yhteydessä toistan itseäni. Profiilit pitää saada toimimaan kaikille käyttäjille samoilla ominaisuuksilla, ilman että vikatilanteista pitää erikseen ilmoittaa.

        Moni tuntuu kaipaavan asetusvalikkoihin lisäominaisuuksia.
        Onko todellakin mahdotonta lisätä asetuksiin neljättä vaihtoehtoa esimerkiksi profiilin näkyvyyteen?
        Profiilia saa katsoa
        - kaikki
        - kaverit
        - rekisteröityneet
        - ei kukaan


        Myös lisäkuvien katsominen linkin avulla pitäisi poistaa. Tällä hetkellä voi katsella kaikkien kuvia vaikka asetuksiin olisi laitettu profiilin näkyvyys vain ystäville.


      • Entistä kaipaava
        profiilisissasi kirjoitti:

        Kuvan kohdalle tulee tieto: page not found.
        Minulla avautuu tyhjä profiilikuva sivusto.

        On todella outoa miten joillakin kuvien lataaminen/vaihtaminen onnistuu, toisilla ei useista yrityksistä huolimatta. Ei siltikään vaikka kuvat on oikean kokoisia, vaikka välimuisti tyhjentyy automaattisesti selaimen sulkemisen yhteydessä ja valikosta valitsee oikean tiedostomuodon.
        Profiilit pitää saada toimimaan kaikilla käyttäjillä samoilla ominaisuuksilla.

        Vanhoja viestejä ei edelleenkään voi poistaa, eipä silti, ei myös uusia.
        Vaikka ette olekaan saaneet vikatilannetta toistettua, on se edelleen kiusallinen ongelma monella käyttäjällä. Tai ainakin ärsyttää suunnattomasti kun itse ei voi valita mitä säilyttää ja mitä poistaa.
        Palautelomakkeella lähetetyn esimerkin avulla saatte EHKÄ yksittäisen käyttäjän ongelman korjattua.
        Tässäkin yhteydessä toistan itseäni. Profiilit pitää saada toimimaan kaikille käyttäjille samoilla ominaisuuksilla, ilman että vikatilanteista pitää erikseen ilmoittaa.

        Moni tuntuu kaipaavan asetusvalikkoihin lisäominaisuuksia.
        Onko todellakin mahdotonta lisätä asetuksiin neljättä vaihtoehtoa esimerkiksi profiilin näkyvyyteen?
        Profiilia saa katsoa
        - kaikki
        - kaverit
        - rekisteröityneet
        - ei kukaan


        Myös lisäkuvien katsominen linkin avulla pitäisi poistaa. Tällä hetkellä voi katsella kaikkien kuvia vaikka asetuksiin olisi laitettu profiilin näkyvyys vain ystäville.

        Minulla on vuosikausia ollut minä-profiili, johon olen laittanut valokuvia ja muuta mukavaa tietoa.
        Välillä olen sinkkuuntunut ja luonut täysin eri nimimerkillä itselleni deitti-profiilin tuonne treffien puolelle.
        Nyt huomasin kauhukseni, että sinne pitääkin laittaa SAMA nimimerkki kuin minä-profiiliin. JA valokuvat näkyvät nyt myös niin, ettei henkilö ole kirjautuneena.
        En siis voi käyttää koko treffejä. Menin sitten citylehden deittiin ja iskuri.nettiin, kun siellä voi vielä olla
        anonyymi. Minusta on ollut mukava tuo Minä/Galleria juttu. Kaverit on sen löytäneet ja huikkailleet ja on voinut antaa kirjoittelijalle kasvot. Nyt surettaa, ettei voi hakea anonyymisti seuraa ellei sitten tuhoa koko minä-profiiliaan samantien.


      • 3+5
        Entistä kaipaava kirjoitti:

        Minulla on vuosikausia ollut minä-profiili, johon olen laittanut valokuvia ja muuta mukavaa tietoa.
        Välillä olen sinkkuuntunut ja luonut täysin eri nimimerkillä itselleni deitti-profiilin tuonne treffien puolelle.
        Nyt huomasin kauhukseni, että sinne pitääkin laittaa SAMA nimimerkki kuin minä-profiiliin. JA valokuvat näkyvät nyt myös niin, ettei henkilö ole kirjautuneena.
        En siis voi käyttää koko treffejä. Menin sitten citylehden deittiin ja iskuri.nettiin, kun siellä voi vielä olla
        anonyymi. Minusta on ollut mukava tuo Minä/Galleria juttu. Kaverit on sen löytäneet ja huikkailleet ja on voinut antaa kirjoittelijalle kasvot. Nyt surettaa, ettei voi hakea anonyymisti seuraa ellei sitten tuhoa koko minä-profiiliaan samantien.

        Niin millä &/()(/&lla pääsee näistä suosikeista eroon, en ole koskaan tehnyt mitään suosikkilistaa. Ei voi vähempää kiinnostaa toisten ns uutiset. Vaustauksia!!! Miksi käyttäjiä ei kuunneltu? Galleria pitäisi ehdottomasti saada takaisin, omana yksikkönään.


      • 2+6=8
        3+5 kirjoitti:

        Niin millä &/()(/&lla pääsee näistä suosikeista eroon, en ole koskaan tehnyt mitään suosikkilistaa. Ei voi vähempää kiinnostaa toisten ns uutiset. Vaustauksia!!! Miksi käyttäjiä ei kuunneltu? Galleria pitäisi ehdottomasti saada takaisin, omana yksikkönään.

        Mene sen sivulle kenestä haluat eroon.
        Profiilikuvan alapuolella on kohta: poista suosikeista.
        Jonkun aikaa lataa, lataa ja lataa. Paina toistamiseen ja mene takaisin omalle sivulle ja huomaat että ko. nimimerkki on poistunut suosikeistasi.


      • 7+3
        3+5 kirjoitti:

        Niin millä &/()(/&lla pääsee näistä suosikeista eroon, en ole koskaan tehnyt mitään suosikkilistaa. Ei voi vähempää kiinnostaa toisten ns uutiset. Vaustauksia!!! Miksi käyttäjiä ei kuunneltu? Galleria pitäisi ehdottomasti saada takaisin, omana yksikkönään.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9299737


      • 3+13
        2+6=8 kirjoitti:

        Mene sen sivulle kenestä haluat eroon.
        Profiilikuvan alapuolella on kohta: poista suosikeista.
        Jonkun aikaa lataa, lataa ja lataa. Paina toistamiseen ja mene takaisin omalle sivulle ja huomaat että ko. nimimerkki on poistunut suosikeistasi.

        Lataa, lataaa.... ei sitten kohtuullisessa ajassa poista näitä "siirrossa luotuja suosikkeja".

        Miten voidaankin sössiä tällä tapaa?


      • nimmari100
        profiilisissasi kirjoitti:

        Kuvan kohdalle tulee tieto: page not found.
        Minulla avautuu tyhjä profiilikuva sivusto.

        On todella outoa miten joillakin kuvien lataaminen/vaihtaminen onnistuu, toisilla ei useista yrityksistä huolimatta. Ei siltikään vaikka kuvat on oikean kokoisia, vaikka välimuisti tyhjentyy automaattisesti selaimen sulkemisen yhteydessä ja valikosta valitsee oikean tiedostomuodon.
        Profiilit pitää saada toimimaan kaikilla käyttäjillä samoilla ominaisuuksilla.

        Vanhoja viestejä ei edelleenkään voi poistaa, eipä silti, ei myös uusia.
        Vaikka ette olekaan saaneet vikatilannetta toistettua, on se edelleen kiusallinen ongelma monella käyttäjällä. Tai ainakin ärsyttää suunnattomasti kun itse ei voi valita mitä säilyttää ja mitä poistaa.
        Palautelomakkeella lähetetyn esimerkin avulla saatte EHKÄ yksittäisen käyttäjän ongelman korjattua.
        Tässäkin yhteydessä toistan itseäni. Profiilit pitää saada toimimaan kaikille käyttäjille samoilla ominaisuuksilla, ilman että vikatilanteista pitää erikseen ilmoittaa.

        Moni tuntuu kaipaavan asetusvalikkoihin lisäominaisuuksia.
        Onko todellakin mahdotonta lisätä asetuksiin neljättä vaihtoehtoa esimerkiksi profiilin näkyvyyteen?
        Profiilia saa katsoa
        - kaikki
        - kaverit
        - rekisteröityneet
        - ei kukaan


        Myös lisäkuvien katsominen linkin avulla pitäisi poistaa. Tällä hetkellä voi katsella kaikkien kuvia vaikka asetuksiin olisi laitettu profiilin näkyvyys vain ystäville.

        Latasin kuvan ja olen odottanut nyt useamman päivän, että se näkyisi profiilissani.
        Täällä ohjeistetaan lataamaan kuva uudelleen, mutta miten lataat kun klikkaamalla kyseistä linkkiä, tulee vastaus "page not found"?


      • Suututtaa
        profiilisissasi kirjoitti:

        Kuvan kohdalle tulee tieto: page not found.
        Minulla avautuu tyhjä profiilikuva sivusto.

        On todella outoa miten joillakin kuvien lataaminen/vaihtaminen onnistuu, toisilla ei useista yrityksistä huolimatta. Ei siltikään vaikka kuvat on oikean kokoisia, vaikka välimuisti tyhjentyy automaattisesti selaimen sulkemisen yhteydessä ja valikosta valitsee oikean tiedostomuodon.
        Profiilit pitää saada toimimaan kaikilla käyttäjillä samoilla ominaisuuksilla.

        Vanhoja viestejä ei edelleenkään voi poistaa, eipä silti, ei myös uusia.
        Vaikka ette olekaan saaneet vikatilannetta toistettua, on se edelleen kiusallinen ongelma monella käyttäjällä. Tai ainakin ärsyttää suunnattomasti kun itse ei voi valita mitä säilyttää ja mitä poistaa.
        Palautelomakkeella lähetetyn esimerkin avulla saatte EHKÄ yksittäisen käyttäjän ongelman korjattua.
        Tässäkin yhteydessä toistan itseäni. Profiilit pitää saada toimimaan kaikille käyttäjille samoilla ominaisuuksilla, ilman että vikatilanteista pitää erikseen ilmoittaa.

        Moni tuntuu kaipaavan asetusvalikkoihin lisäominaisuuksia.
        Onko todellakin mahdotonta lisätä asetuksiin neljättä vaihtoehtoa esimerkiksi profiilin näkyvyyteen?
        Profiilia saa katsoa
        - kaikki
        - kaverit
        - rekisteröityneet
        - ei kukaan


        Myös lisäkuvien katsominen linkin avulla pitäisi poistaa. Tällä hetkellä voi katsella kaikkien kuvia vaikka asetuksiin olisi laitettu profiilin näkyvyys vain ystäville.

        Eivät näytä toimivan! Kun avaan "minä" profiilin huomaan, että kävijöitä kyllä näyttää on käynyt jopa paljon,mutta laskuri näyttää että yksi on tänään vieraillut! Laittakaa nyt jo vihdoinkin edes se asia kuntoon!


    • otatte myös vanhan gallerian takaisin käyttöön tamän minä jutun rinnalle. Kaikki saisivat itse valita, kumpaa käyttää. Veikkan että tämä uusi minäjuttu jäisi lähes kaikilta käyttämättä, kun katsoo tätä palautetta mitä saatte.

    • Hei.

      Mä olen nyt melkein kolme viikkoa yrittänyt saada kuvaani minä-profiiliin siinä onnistumatta.
      Formaatti ja koko täsmää, välimuistu tyhjätty, perus pärstä kuva kyseessä.
      Vajaan viikon olen aina yhtä kuvaa odotellut ennen kuin ladannut uuden.

      Pitäiskö mun nähdä jostain että onko kuva edes latautunut palvelimelle, esim ku
      vanhoissa profiileissa luki että kuva odottaa hyväksyntää. Nyt kuvan lataamisen jälkeen
      sivu ihan saman näköinen ja teksti lisää oma kuva muuttuu vain pariksi minuutiksi
      tekstiksi vaihda kuvasi.

      • Koko profiilin sivu tulee täyteen kaikkien tekemisistä ja niitä ei saa pois mistään, jos kirjoitat viestin laskuri vähentää ja tulleet ja lähetetyt ovat sekaisin ja viestiä siis yhtä ketjusta ei voi poistaa, vaan koko rimpsu.
        Että korjauspuuhaa on vielä paljon. Katsokaa nyt miten laskurit toimii, joltain sivulta, missä opastetetaan kotisivujen teko, ei pitäs olla vaikeeta. eihän eivät oo toimineet vielä koskaan ennenkään.


    • Vastausta odotelless

      Tahtoisin sivuni näkyville!! Chathuoneesta käsin tai ns. "eteisestä" jos klikkaa käyntikorttia, ilmoittaa... että sivua ei löytynyt. On julkinen Minä galleria... Mistä syystä tulee tuollainen ilmoitus? Tuleeko siihen muutosta, voiko sen joku korjata myöhemmin vai joutuuko vaihtamaan nicciä? Sitä en mielellään tekisi, sama Nicci ollut jo 7v.

    • mutta aikaisemmin näkyi, minkä ihmeen takia?

      • Koko minä profiilin idea on ihan turha, kun vanhaa galleriakaan ei saatu pelaamaan, niin nyt söhelletään jo uuden kimpussa. Nää on näitä uudistus uudistuksen vuoksi, ei muuta kun sekaannus aikaseksi ja kun alkaa vähän toimia sinnepäin, niin ei tarvii kristallipalloa, uusi tulee heti.
        Operan selain se ei myös oikein pelaa Suoli24 sivuilla. Että aina jo jokin ei pelaa, voi koittaa vaihtaa selain.
        Empä tiedä muita sivuja, jossa pitää vaihdella selainta, että saa toiminnot näkyvään. Onkohan vika sepissä vai sysissä.


    • Käyttäjä xxx

      Onko toisillakin edelleen ongelmana viestien poisto Minä osiosta. Ainakaan minä en saa millään ilveellä niitä poistettua. Vaikka kuinka laitan ruksia viestin eteen ja valitsen poista, niin siinä se viesti vaan edelleen olla möllöttää tyytyväisenä. Ilmeisesti ovat ilmaantuneet jäädäkseen käyttäjän kiusaksi.

      Lisäksi aivan tuntemattomien ihmisten tekemisistä tulee ilmoitus minulle vaikka en heidän kanssaan ole ollut minkäänlaisessa yhteydessä.

      Aika huonoksi meni tämä uudistus. Luulisi ylläpitäjienkin jo tajuavan ja palauttavan vanhan gallerian takaisin, tämä oli ihan käyttökelvoton uudistus.

      • &#"

        Miksi ei uloskirjautuminen onnistu ? Online merkki jää päälle vaikka kirjautuu ulos minästä tai postista, kokeiltu monta kertaa! Vierailut ei kirjaudu. Lähetettyjen viestien avaamisesta joku tieto, kiitos!


      • **(('**
        &#" kirjoitti:

        Miksi ei uloskirjautuminen onnistu ? Online merkki jää päälle vaikka kirjautuu ulos minästä tai postista, kokeiltu monta kertaa! Vierailut ei kirjaudu. Lähetettyjen viestien avaamisesta joku tieto, kiitos!

        Kukaan ei muka enää vieraile sivuillani. Uuden systeemin jälkeen aina vain 2 samaa vierailijaa. En ole saanut viestejä, joita tuttavani ovat lähettäneet pariin päivään....Miksi


      • outoforder
        **(('** kirjoitti:

        Kukaan ei muka enää vieraile sivuillani. Uuden systeemin jälkeen aina vain 2 samaa vierailijaa. En ole saanut viestejä, joita tuttavani ovat lähettäneet pariin päivään....Miksi

        no ihmettelinkin jo, kun olen käynyt vieraisilla ihmisten profiileissa, niin kukaan ei ole
        tullut vastavierailulle mun profiiliin. Ainakin siinä vanhassa galleriassa vierailtiin puolin
        ja toisin ihmisten profiileissa. Eli ne vierailut ei näy, eikä päivity siinä vierailijat-kohdassa,
        vaikka profiilissa olisikin käynyt porukkaa. Ja kulkeekohan viestitkään minnekkään, vähän
        tuntuu siltä, että ei kulje. Oikeastaan mikään ei tunnu toimivan, ainoastaan ihmisten
        vieraskirjoihin taitaa voida kirjoittaa. Ja uloskirjautuminenkaan ei toimi reaaliajassa,
        vaan se vihreä valo jää useiksi kymmeniksi minuuteiksi päälle.


      • seviree
        outoforder kirjoitti:

        no ihmettelinkin jo, kun olen käynyt vieraisilla ihmisten profiileissa, niin kukaan ei ole
        tullut vastavierailulle mun profiiliin. Ainakin siinä vanhassa galleriassa vierailtiin puolin
        ja toisin ihmisten profiileissa. Eli ne vierailut ei näy, eikä päivity siinä vierailijat-kohdassa,
        vaikka profiilissa olisikin käynyt porukkaa. Ja kulkeekohan viestitkään minnekkään, vähän
        tuntuu siltä, että ei kulje. Oikeastaan mikään ei tunnu toimivan, ainoastaan ihmisten
        vieraskirjoihin taitaa voida kirjoittaa. Ja uloskirjautuminenkaan ei toimi reaaliajassa,
        vaan se vihreä valo jää useiksi kymmeniksi minuuteiksi päälle.

        palaako minässä vihreä valo kirjautuneena, ei ainakaan minulla ole mitään valoja


      • N54

        Pitkään pähkäilin minäkin saman ongelman kanssa,mutta kun kana on viisaampi kuin muna,huomasin että se ongelma poistuu kun vaihdat selaimen! Itse vaihdoin Mozilla Firefox;iin kyllä hävisi viestit!


    • Hmm.

      Latasin Firolex selaimen , sain toimivaa paremmin kuin internet Esporet kumma juttu , jotain on tapahtunut.. yhteisö-haku onnistui mutta keskusteluja ei näy alku vaihe oli ok mutta muuttui vaikeamaksi tosi outoa?

    • *************************

      --SIVUA EI LÖYDY--- ei edelleenkään löydy----

      Tässä rupee jo pikkuhiljaa vituttamaan,,

      • sinulla

        samasta syystä kuin minullakaan, ei sivua löydy. Minun nimimerkissä on ä kirjain ja sinulla ö. Kukaan ei ole tiedottanut, että tuon takia profiili jää näkymättömiin! En halua vaihtaa jo kauan ollutta nicciäni toiseen, on ollut sama niin monta vuotta. Ihmettelen, että kuinka se entisessä systeemissä näkyi ja nyt ovat saaneet näkymättömiin.
        Samoin... alkaa jo pikkasen v........aa


      • 8+17
        sinulla kirjoitti:

        samasta syystä kuin minullakaan, ei sivua löydy. Minun nimimerkissä on ä kirjain ja sinulla ö. Kukaan ei ole tiedottanut, että tuon takia profiili jää näkymättömiin! En halua vaihtaa jo kauan ollutta nicciäni toiseen, on ollut sama niin monta vuotta. Ihmettelen, että kuinka se entisessä systeemissä näkyi ja nyt ovat saaneet näkymättömiin.
        Samoin... alkaa jo pikkasen v........aa

        Ylläpito kun siellä säätää ja näitä viestejä lukee. Niin miten olisi kkun 20.9. oikein alatte taas päivittelemään niin palauttaisitte gallerian???????

        Vastaus myös siihen mikä järjetön syy tähän vaihtoon on? Käyttäjäthän tekee sen sisällön. Ei täällä ole kuin läjäpäin vihaisia galleristeja. Kerätkää vaikka kolehti meiltä. Putoaisi samalla nuo käyttämättömät haamuprofiilit pois.


      • sinulla kirjoitti:

        samasta syystä kuin minullakaan, ei sivua löydy. Minun nimimerkissä on ä kirjain ja sinulla ö. Kukaan ei ole tiedottanut, että tuon takia profiili jää näkymättömiin! En halua vaihtaa jo kauan ollutta nicciäni toiseen, on ollut sama niin monta vuotta. Ihmettelen, että kuinka se entisessä systeemissä näkyi ja nyt ovat saaneet näkymättömiin.
        Samoin... alkaa jo pikkasen v........aa

        Hei-

        ei tämä vieläkään

        -toimi-

        mites sinulla ?


      • potuttaa!!!
        sinulla kirjoitti:

        samasta syystä kuin minullakaan, ei sivua löydy. Minun nimimerkissä on ä kirjain ja sinulla ö. Kukaan ei ole tiedottanut, että tuon takia profiili jää näkymättömiin! En halua vaihtaa jo kauan ollutta nicciäni toiseen, on ollut sama niin monta vuotta. Ihmettelen, että kuinka se entisessä systeemissä näkyi ja nyt ovat saaneet näkymättömiin.
        Samoin... alkaa jo pikkasen v........aa

        On myöskin,,,se ä kirjain, on jollakin toisella,,,ilmoittaa. Vaikka pian olis 4 vuotta ollut minulla..


    • n54

      Milloin saatte vierailijalistat näkyviin? "Minässä" eikä vieläkään poistu vanhat viestit! Tehkää jo viimein jotakin!! Pian taas lähtee yksi "minä" ja poistaa nimimerkkinsä!

    • kansiot takas

      Onko minä-profiiliin tulossa viestikansiot? Eli voiko sinne muodostaa omia kansioita?

    • ei ymmärrä

      nyt saada se vierailijalaskuri ja -näyttö toimimaan, mikä siinä mättää?

      • kuukiM

        ...saako näkyviin ajankohtaa jolloin vierailu on tehty ????
        Jossakin vaiheessa mielestäni siinä kuvan vieressä oli myös päiväys ??


      • Hanu.
        kuukiM kirjoitti:

        ...saako näkyviin ajankohtaa jolloin vierailu on tehty ????
        Jossakin vaiheessa mielestäni siinä kuvan vieressä oli myös päiväys ??

        Ylläpito pökeltää niin ymmärtäväistä infoa taas että, missä sokkotreffien lopettamista koskevat palautteet viipyy ylläpidolta?? Kysyn vaan ..! Ei taida paljoa kiinnostaa arvoisaa ylläpitoa..?


    • ntes

      Mikäs tässä mättää? Olen yksityisasetuksiani muuttanut niin,ettei tapahtumiani saa näyttää,ja ne kuitenkin vielä näkyvät,kun avaan yhteisösivun.Olen poistanut kaverilistaltani henkilön ja tämä tieto on edelleen näkyvillä! Tähän pikaisesti korjaus!! Kiitos!

      • Kyllästynyt MINÄÄN!!

        Ei vaan mene piiloon!!! nyt on niin mitta täynnä tätä MINÄÄ, että poistan profiilini kokonaan!!! Olen oikeesti yrittänyt tottua tähän MINÄÄN, mutta ei vaan kiinnosta enää!!! Tämä on kalsea, kylmä, autio, yksinäinen paikka nykyään!! Aito facebook on viihtyisämpi paikka kun tämä!!! Tämä oli tässä.


      • ntes
        Kyllästynyt MINÄÄN!! kirjoitti:

        Ei vaan mene piiloon!!! nyt on niin mitta täynnä tätä MINÄÄ, että poistan profiilini kokonaan!!! Olen oikeesti yrittänyt tottua tähän MINÄÄN, mutta ei vaan kiinnosta enää!!! Tämä on kalsea, kylmä, autio, yksinäinen paikka nykyään!! Aito facebook on viihtyisämpi paikka kun tämä!!! Tämä oli tässä.

        Yksityisasetuksella ei ole mitään merkitystä,jos ei ne tule käytäntöön! On se kummaa jos haluaa tietojaan suojella ja laittaa ne piilotetusi,jostain kumman syystä ne tiedot tulevat vaan jokaisen uteliaan tietoon! Yksityisyys on kaukana tästä!!!


    • NITAlia

      Kun nyt suomi24;ssa teette niitä päivityksiä ja jatkuvasti korjaatte,millon mitäkin;)voisitteko paneutua tuohon "Minä" profiliin niin että saisitte uutta osion toimimaan vihdoinkin,olen muuttanut yksityisasetuksia niin etteivät siellä näkyisi kaikille tapahtumat, mitä milloinkin olen tehnyt ja mitä kukakin on tehnyt.Nyt kun luulen että nämä tiedot ovat piilotettuna,ne kuitenkin tulevat vielä näkyviin,kun avaan yhteisöhaun MIKSI? Olen poistanut kaverin ja tämäkin näkyy vielä,tuossa uutta osiossa.Laittakaa tämä uutta osio toimimaan niin että sen voi piilottaa halutessaan!

    • Meery

      Olen ohjeittenne mukaan toiminut ja kuvani koko on jumalattoman pieni ja siltikään ei tuu kuvaani Mina profiiliin! oon monet kerrat yrittänyt ja aikaa on kulunut ensimmäisestä latauksesta jo 2 kokonaista Kuukautta! Voisitteko korjata vian ja laittaa sen kuvan sinne??? Onneksi en maksa palvelustanne, koska tämä olisi pöyristyttävää ja vaatisin rahojen palautusta huonosta palvelusta taikka jotakin korvausta.

      • Fletcherine

        ... 36 päivää on sun mukaan kaksi kokonaista kuukautta.

        KUVA! MeeryKäyttäjän viestit7.9.2010 12:23 Kuva on edelleen hukassa!!! EIkö sitä jo vihdoinki voisi julkaista??? Kuvassa on iha normi pärstä! 2 viikkoa on jo liian pitkä aika odottaa!!


    • KITOSSSSS

      Joko olette saaneet "minä" profiilista tuon uutta osion toimimaan,niin etteivät kaikki kavereiden ja omat tapahtumat tulisi näkyviin? Olisi tosi hyvä jos sen saisi kokonaan poistetuksi! Siis uutta osion!

    • N54

      Laskurit toimimaan! ja vanhat viestit...niitäkään ei vielä näytä saavan poistetuksi!

    • Ei kukaan erityinen

      Mitenkään saada ton Minä jutun toimimaan niinkun entisessä....... Näkyisi vain rekatuille ja toinen iso juttu olisi saada vierailijoihin joku tolkku, ei selviä koska on käynyt eikä kaikki näy sitten kuitenkaan.... Poistin kaikki tiedot ja kuvat kun ihan kaikki kerran pääsee kyyläämään, ei kivaa. Ei se naamakirjakaan päästä ihan kaikkia kattelamaan sun juttuja eikä tätä kukaan mikskään fb:n korvikkeeksi. Täällä oli ennen ja luulen, että vieläkin suurin osa, jotka haluaa olla ns,. anonymeja vaikka kuvankin kanssa. Koittakaa nyt siellä ylläpidossa kuunnella käyttäjien ääntä..... Vai onko se jotenkin vaikeaa ymmärtää niitä, jotka tätä oikeasti haluaisi käyttää???????

      • morseM

        ...vierailijoita käy ja sen näkee, mutta sitä ei näe että koska ovat käyneet..Samoin päivän laskuri näyttää nollaa, vaikka juuri chatissa juteltu että kävästään katsomassa toisiamme. Ei ole hyvä ,, ei


      • morseM kirjoitti:

        ...vierailijoita käy ja sen näkee, mutta sitä ei näe että koska ovat käyneet..Samoin päivän laskuri näyttää nollaa, vaikka juuri chatissa juteltu että kävästään katsomassa toisiamme. Ei ole hyvä ,, ei

        Mitähän noi kompakti näkymä oikein tarkoittaa ja status tiedän mitä ne ovat Suomeks noin suurinpiirtein.
        Mutta miksi se on samaa kuin lasten hiekkalaatikolla, kuka vei mun ämpärin jne...
        Eikö millään saa päivämäärää tai edes ajallista järjestystä vierailijoille, kun nykyään pitänee vain arvata.
        Ja viestilaskuri on vinkee, kun kirjoitan viestin vastaa, niin se laskee yhdellä viestillä ja nyt jos koitat poistaa ketjusta yhden niin ei oo nappulaa, vaan koko rimpsu pois. Sitten mitä muut tekee, se täyttää lopujenlopulta koko munaiteprofiilin, seköhän sen tarkoitus onkin?
        Koitaakaa nyt laitaa vauhtiin, että saatte toimimaan, ennekun seuraava uudistus tulee.


    • Kylläkylläkyllä

      Oon samaa mieltä tosta, että tartteis vierailijat saaha selllaseen järjestykseen, että kuka on viimeks käynyt, on ensimmäisenä listalla. Tää koko proviilisysteemi on täysin epäonnistunut juttu, mutta tokihan se on tyhjää parempi.

    • himohiekka

      Minun rekisteröidyllä nimimerkilläni "himohiekka" oli kirjoitettu minun pofiilini kautta. Avasin kirjoittajan nimimerkin profiilin, ja koneellani avautin minun profiili.
      On kai yleinen käsitys - minulla ainakin on ollut - että rekisteröidyllä nimimerkillä ei voi toinen kirjoittaa. Näin pitäisi myös olla. Ilmoitin asiasta ylläpidolle, ja kysyin miten se on mahdollista. Jonkin ajan päästä koko ketju, joka oli muutenkin sisällöltään poistettava poistettiin, mutta en ole saanut kysymykseeni vastausta.
      Joku bittinikkari oli sen tehnyt, ja vielä hekotteli palstalla, että jäikö minulta profiili auki. 2 min. ennen tämän hakkerin lähettämää viestiä olin itse lähettänyt viesti toiseen ketjuun.
      Että näin tämä Suomi24 toimii!????

      TÄSSÄVIESTI JOKA KINÄ KIRJOIITN 8:34, SEKÄ HEKOTTELIJAN MYÖHEMMIN PÄIVÄLLÄ LÄHETTÄMÄ VIESTI NIMIMERKIN PÄÄLLEJÄÄMISESTÄ.

      >himohiekka=sekopolla>>>>; Kirjoittelet arabinaisena ym:na- ja vastailet tälle palstalle kuuluamttomasti omiin kirjoituksiisiJäikö vahingossa nimimerkki päälle

      • himohiekka

        HUOMAA HEKOTTELIJAN NIMIMERKKI "Himoshiekka"


      • himohiekka
        himohiekka kirjoitti:

        HUOMAA HEKOTTELIJAN NIMIMERKKI "Himoshiekka"

        Jos kirjautuu vasta teksin kirjoitusosassa,, niin järjestelmä panee koko tekstin perätysten.
        On työlästä ja vaikeaa jakaa teksti uudelleen kappaleisiin, ja osa kirjoitusmerkeistä muuttaa muotoaan.

        Ongelma on ainakin niillä, jotka kirjoittaa rekiiisteröidyllä nimimerkillä


      • mlukku
        himohiekka kirjoitti:

        Jos kirjautuu vasta teksin kirjoitusosassa,, niin järjestelmä panee koko tekstin perätysten.
        On työlästä ja vaikeaa jakaa teksti uudelleen kappaleisiin, ja osa kirjoitusmerkeistä muuttaa muotoaan.

        Ongelma on ainakin niillä, jotka kirjoittaa rekiiisteröidyllä nimimerkillä

        ...päivittävät ja lisäävät vierailijoiden lukumääriä ???
        Tänään lkm = 3, mutta ainakin 5 varmaa (puhelimella varmistettua) vierailijaa ???
        Päivittävätkö pelkästään rekatut nikit lukumääriä ???
        Mitä eroa jos kurkistaa chat-huoneessa nikin lipun taakse, tai kurkistaa yhteisöstä ??


      • muutenkin
        mlukku kirjoitti:

        ...päivittävät ja lisäävät vierailijoiden lukumääriä ???
        Tänään lkm = 3, mutta ainakin 5 varmaa (puhelimella varmistettua) vierailijaa ???
        Päivittävätkö pelkästään rekatut nikit lukumääriä ???
        Mitä eroa jos kurkistaa chat-huoneessa nikin lipun taakse, tai kurkistaa yhteisöstä ??

        olen siitä että vain ne rekatut nikit kasvattavat vierailijoiden kävijämäärää.
        Galleriaa ennen olevassa systeemissä kaikkien kävijöiden käynti kasvatti lukemaa. Näin sen kuuluiskin olla, vai
        mitä mieltä muut ovat ?


    • Ymmällään oleva

      Miksi en voi poistaa minä-profiilini suosikkeja, joka ilmaantuivat sinne teidän päivitysjumpan yhteydessä?
      Muutenkin ihmetyttää päivitettyjen sivustojen teknisessä toiminnassa aivan alkeellisten toimintojen toimimattomuus ( haut, hakujen rajaukset yms.). Olisiko viisasta pitää yllä käyttäjille ns, bugilistaa, jota ylläpito yrittäisi korjata lyhyemmäksi ja samalla käyttäjille tulisi tunne, että meitäkin kuunnellaan. Nyt vaikuttaa kokolailla sisäpiirihommalta, jossa käyttäjät saavat mitä milloinkin.

    • Murrrrr.....

      Miksi, vierailijat on piilotettu "lukkojen" taakse??? Miksi ei käynnistä jää päivämäärää???
      Tämä systeemi on typerä!!! Eihän oikeassa elämässäkään vieraita laiteta piiloon toisiltaan ...... noh, samapa tuo fb on parempi kuin tämä. Poistin jo profiilini kun ei meidän mielipiteitä ole otettu huomioon missään vaiheessa!!!!! Kiitti mutta nyt riitti!!!

      • On se kumma, kun vierailijoiden aikoja tai jotakin järkevää järjestystä ei saada aikaan. Ja noi uutta huitsiin koko juttu, lopulta se täyttää koko munaprofiilin tilan, kun siitä ei saa pois kai millään. JOs sanotte että naamakirjassa on sama juttu, niin siellä saa ainakin poistettua, mitä muut ovat tehneet, ja onko se edes niin tärkeetä, että pitää olla.
        Koittakaa nyt saada pelaamaan, sillä ei tarvita mitään ennustajaa, seuraava suuri uudistus on tulossa.


    • vierailijasysteemi

      ajan tasalla olevaksi, pitäis näkyä edes käyntiaika, kun nykyisin ei tiedä kuka on käynyt ja milloin...kaiken järjen mukaan pitäisi nousta listan alkuun viimeksi vierailleet, mutta olen todennut, että noin ei systeemi mene.
      Nyt tulee pompittua sitten turhaan sellaisissa gallerioissa, jotka eivät ole edes käyneet kyseisenä päivänä vierailulla. Kun tämän systeemin mukaan taitaa listassa nousta alkuun online-tilassa olevat???
      Samoin pitäis saada tuonne yhteisön puolella korjaus, ettei turhaan tule käytyä profiilissa, joka on ollut avoinna viimeksi vuonna 2005!!!

    • Jälleen kerran.
      Minne ihmeeseen on kaikkien profiileista kuvat hävinneet?

      Jälleen, vähän rotia siihen puuhaan.

    • ehkäannanehkäen

      Kas kun tuli poistettua minä-sivu kokonaan, oli mukava huomata etten pääse etusivuani pitemmälle, kiitos kun informoitte että tällänenkin saattaa tapahtua

      • 16+4

        Ei voi muuta kuin kaivata vanhaa galleriaa.


      • Nounounou
        16+4 kirjoitti:

        Ei voi muuta kuin kaivata vanhaa galleriaa.

        Mikään ei ole muuttunut muuta kuin huononpaan suuntaan. Kirjautuminen ei onnistu, ja siitäkö pitäisi ottaa yhteyttä webmasteriin ja kysyä mitä olen tehnyt ;)


      • Nounounou kirjoitti:

        Mikään ei ole muuttunut muuta kuin huononpaan suuntaan. Kirjautuminen ei onnistu, ja siitäkö pitäisi ottaa yhteyttä webmasteriin ja kysyä mitä olen tehnyt ;)

        Milloinka Suomi 24 Neito toimisi moitteettomasti tökkimisen ja Errorin sijaan :

        sillä sen hetken haluaisin vielä kokea,sillä ei missään muualla tälläistä
        jatkuvaa sekundaa ilmene,eikä edes meitä käyttäjiä kuunnella mm.
        Gallerian suhteen - joka oli todella hyvä.

        Jokohan tämä raiskaus riittäisi ? ? ?


    • lepomieli3

      Olen koko tämän ajan kun Minä sivu on ollut käytössä pyytänyt että saisin kuvani sivulleni,

      pyyntöni ei ole tullut kuulluksi Miksi? Lepomieli3.

    • Vihainen .....

      mukavaa .... kun tietäisi kuka on uusi vierailija profiilissa. Vierailijoita alkaa olla jo niin monta, että ei enää muista kuka on uusi vierailija, kunei näy edes päivämäärää joko sitten kellonaikaa :((
      Jos yleens muistaa katsoa, kun ne on PIILOSSA!!!!! Laittakaa näkyviin vierailijat!! Kummallista kun pitää piilottaa!!! Piilotatteko kotonakin vieraat lukkojen taakse????
      Tämä on turhaa tiedän sen, ette te huomioi käyttäjiä vaikka täällä pyytäisi, rukoilisi, anelisi, raivoaisi!!! Mikään teihin ei tehoa!!!

    • Turhia toiveitako???

      Laittakaa nyt hyvät ihmiset vierailijoihin aika, että vähän tietäis kuka käy profiilissa!! Nyt ei enää muista kuka on uusi vierailija kun niitä on useita kymmeniä :(( Ja miksi ne pitää olla "lukkojen" takana??
      Toisi vähän eloisuutta tähän MINÄÄN jos vierailijat olisivat näkyvissä. Voi kunpa te kuuntelisitte käyttäjiäkin vaihteeksi :((

    • Woe että

      Kavereiden tapahtumissa on sellaisen henkilön tapahtumia, jota en ole koskaan hyväksynyt kaveriksi ja jota en edes tunne mitenkään.
      Noita tapahtumia ei näköjään saa poistettua mitenkään. Ja uusia juttuja tulee, kun ko henkilö tekee jotain omassa minä -profiilissaan.
      Siis miten saan poistettua tuon kaverin tapahtumineen omasta minä -profiilista?

      • Kiusaantunut

        Olen kysellyt useaan eri kertaan;) kertokaa miten onnistun poistamaan viestit "minä" profiilista! Haluan puhtaaksi sivuni! Olen ruksannut viestit ja hakannut jo riittävästi tuota poista nappulaa,enkä ole yhtä ainoatakaan viestiä saanut poistetuksi;) missä se vika? vai onko tosiaankin niin etteivät uudet eikvätkä vanhan viestit poistu?


      • Takaisin hyvä
        Kiusaantunut kirjoitti:

        Olen kysellyt useaan eri kertaan;) kertokaa miten onnistun poistamaan viestit "minä" profiilista! Haluan puhtaaksi sivuni! Olen ruksannut viestit ja hakannut jo riittävästi tuota poista nappulaa,enkä ole yhtä ainoatakaan viestiä saanut poistetuksi;) missä se vika? vai onko tosiaankin niin etteivät uudet eikvätkä vanhan viestit poistu?

        Missä on toimiva galleria? Missä vastaukset? Kehitykset? Entinen galleria oli todellinen helmi nettifoorumeiden viidakossa.


    • Voi rähmä!

      Hakemaasi sivua ei ole olemassa.

      Tarkista, että olet kirjoittanut sivun osoitteen oikein. Sivu on myös saattanut vanhentua, ja olemme poistaneet sen käytöstä. Voit kokeilla myös käyttää hakua löytääksesi haluamasi sisällön.
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Olisiko mahdollista saada myös tämä osio toimimaan,,
      ilmenee chatin puolella,,
      muuten toimii ihan ok,

      • Että näin .....

        Minä- profiili ..... haloo tehkää jotakin tai poistakaa koko MINÄ- osio!!!!!!!
        Vierailijoista ei tiedä yhtään kuka käy ja koska käy!!! Vierailijat on PIILOTETTU..... VAIN sinä näet!!!!! Miksi VAIN minä näen???? VASTATKAA miksi on piilossa!!!
        Seuraava asia on se, että kun haluaa etsiä profiileja ja haet tietyn ikäryhmän esim 45- 50 v miehiä vaikkapa kuvallisia, ja kun löydät jonkun jota haluat katsoa, niin profiilissa on viimeksi kirjautunut vuonna 2006, 2008, 2009!!!! sitten kun yrität palata takaisin ottaaksesi toisen profiilin, niin aloitappa alusta!!! Kaikki tiedot pitää laittaa uudelleen joka ainoa kerta!!! Siihen loppuu mielenkiinto!! Profiileja on yli 23000 joista varmaan on yli puolet poistettu/ piilotettu/ vuosiin käyttämättömiä!!!
        Olen jo ajat sitten siirtynyt facebookiin ja siellä myös pysyn, täällä käyn enää harvakseltaan nykyisin ja aina vaan harvemmin tulen käymään, niin on monet muutkin tehneet!!


      • Sama .....
        Että näin ..... kirjoitti:

        Minä- profiili ..... haloo tehkää jotakin tai poistakaa koko MINÄ- osio!!!!!!!
        Vierailijoista ei tiedä yhtään kuka käy ja koska käy!!! Vierailijat on PIILOTETTU..... VAIN sinä näet!!!!! Miksi VAIN minä näen???? VASTATKAA miksi on piilossa!!!
        Seuraava asia on se, että kun haluaa etsiä profiileja ja haet tietyn ikäryhmän esim 45- 50 v miehiä vaikkapa kuvallisia, ja kun löydät jonkun jota haluat katsoa, niin profiilissa on viimeksi kirjautunut vuonna 2006, 2008, 2009!!!! sitten kun yrität palata takaisin ottaaksesi toisen profiilin, niin aloitappa alusta!!! Kaikki tiedot pitää laittaa uudelleen joka ainoa kerta!!! Siihen loppuu mielenkiinto!! Profiileja on yli 23000 joista varmaan on yli puolet poistettu/ piilotettu/ vuosiin käyttämättömiä!!!
        Olen jo ajat sitten siirtynyt facebookiin ja siellä myös pysyn, täällä käyn enää harvakseltaan nykyisin ja aina vaan harvemmin tulen käymään, niin on monet muutkin tehneet!!

        edelliseen viestiini tarkka luku on 28870 prifiilia, miehiä ja naisia!! ja moniko niistä on käytössä???


    • rattataa

      Häiritsevä tekijä on myös profiilin oletuskuva. Miehen varjokuva... ensinnäkin miksi sen pitää olla musta?
      Ja vaihtakaa äkkiä naisille omansa, naisen kuva....!!!!!

      Liian (järkyttävän) hitaasti sivut toimivat omassa profiilissa (ja kaikkialla suomi24:ssä).
      Hyvä (?) neuvo: Vähentäkää flash-mainoksia sivuillanne, ne hidastaa ihan kaikkea!
      Pääsen siirtymään profiili-sivullani nopeammin, kun pienennän sivun alapalkkiin. Tosi häiritsevää, että pitää aina sitä pienentää ja suurentaa, jos haluaa edetä sivulla suhteellisen joutuisasti.
      Yleensä kun lopettelen suomi24:n käytön ja haluan sitten käydä jollakin muulla sivulla, suljen yleensä selaimen ja avaan sen uudestaan, niin hidasta on poistua häiritsevien mainosten keskeltä suoraan esim. kirjanmerkki-valikon kautta.

      • rattataa

        Vierailijat lista.
        Nykyään siinä on valinnat siitä, kuka on viimeksi ollut online jne.
        Sitä tärkeämpi olisi valinta kuka / ketkä on viimeksi käynyt sivulla (niinku oli vanhassa galleriassa).
        Ja viimeiset vierailijat lista näkyviin sivupalkkiin!!


      • Mitä tämä on?
        rattataa kirjoitti:

        Vierailijat lista.
        Nykyään siinä on valinnat siitä, kuka on viimeksi ollut online jne.
        Sitä tärkeämpi olisi valinta kuka / ketkä on viimeksi käynyt sivulla (niinku oli vanhassa galleriassa).
        Ja viimeiset vierailijat lista näkyviin sivupalkkiin!!

        torjua henkilöä joka on sulkenut galleriansa muilta kävijöiltä?
        Omassa profiilissani vierailee vakoilemista varten tekaistu nimimerkki jota en pysty torjumaan, sillä hän on piilottanut kaiken omasta profiilistaan. Monta kertaa päivässä.
        Olen yrittänyt tehdä sitten ilmoituksia kyseisestä mariamaniasta, jos niin saisin vierailut ja kyttäämisen loppumaan.


      • Grrrrrrrr
        Mitä tämä on? kirjoitti:

        torjua henkilöä joka on sulkenut galleriansa muilta kävijöiltä?
        Omassa profiilissani vierailee vakoilemista varten tekaistu nimimerkki jota en pysty torjumaan, sillä hän on piilottanut kaiken omasta profiilistaan. Monta kertaa päivässä.
        Olen yrittänyt tehdä sitten ilmoituksia kyseisestä mariamaniasta, jos niin saisin vierailut ja kyttäämisen loppumaan.

        Internal Server Error !!!!! Siinä viesti kun ja jos haluaa katsoa vierailijoitaan!!! Vierailijat on nyt niin hyvän lukon takana ettet itsekää pääse näkemään!!!!


    • kiusaantunut

      Miksi estetyt henkilöt pääsevät kiusantekoon ja kurkkimaan edelleen profiiliani? Eikö tätä kiusantekoa voitais jotenkin saada järjestykseen? Koittakaa nyt hyvät päättäjät tehdä tästä loppu!! minä en halua niiden estettyjen henkilöiden vierailevan myöskään profiilissani! Tuskin täällä toisetkaan!!

      • 11

        Nimittäin minun profiilissani on käynyt tasan tarkkaan kaksi vierailijaa, siis profiilin omistavia.
        Laskurissa kyllä näkyy itsepintaisesti joka päivä yksi vierailija tänään mutta se on minun oma tuloni sivustolle. Ja tietsti se kumuloi sen oman käynnin vierailijat yhteensä -laskuriin.

        En kyllä totta totisesti muista toista yhtä pahasti pieleen mennyttä 'uudistusta' kuin tämä on. En oikein jaksa ymmärtää sitäkään että mainoksilla rahoitusta hankkiva sivusto tappaa lypsävän lehmän. Tällä uudistuksella palvelu ei jää henkiin eikä sitä tältä pohjalta saada koskaan vanhan tasolle. Uudistajat eivät ole tiedostaneet tai selvittäneet miksi ja miten sitä vanhaa käytettiin.


    • counter

      Millähän logiikalla se laskuri toimii noissa minä-profiileissa?
      Laskeeko se kaikki sivun katsomiset, nekin, jos katsoja ei ole kirjautunut sisään,
      vai vaan ne käynnit, kun katsoja/vierailija on itse online eli kirjautuneena, vai ihan kaikki katsomiset?

      Tällainenkin on profiili osunut silmiin:

      145 vierailijaa tänään
      144 vierailijaa yhteensä
      (eikös noiden lukujen pitäisi olla toisinpäin?)

      Taitaa olla sekaisin kuin käkikello koko laskurisysteemi.

      • 3+3=3

        Se ei toimi reaaliajassa, vaan viiveellä. Jos nyt käyn kurkkaamassa jonkun tutun
        minä-profiilia, niin käyntini ei näy laskurissa, kun katson sitä uudelleen.
        Ilmeisesti vasta seuraava kävijä päivittää laskuriin edellisen kävijän vierailun?
        Laskeekos se laskuri myös omat käynnit, jos käy vaikka katsomassa
        omaa etusivuaan, että onko vaikka tänään käynyt vieraisilla ketään?


      • sompailua
        3+3=3 kirjoitti:

        Se ei toimi reaaliajassa, vaan viiveellä. Jos nyt käyn kurkkaamassa jonkun tutun
        minä-profiilia, niin käyntini ei näy laskurissa, kun katson sitä uudelleen.
        Ilmeisesti vasta seuraava kävijä päivittää laskuriin edellisen kävijän vierailun?
        Laskeekos se laskuri myös omat käynnit, jos käy vaikka katsomassa
        omaa etusivuaan, että onko vaikka tänään käynyt vieraisilla ketään?

        Testailtu on nyt.
        Laskuri listaa myös kaikki kirjautumattomat kävijät.

        Sinänsä en ole sitä vastaan, mutta sais olla vielä erikseen laskuri joka näyttää vain kirjautuneet kävijät ja toinen, joka näyttää kaikki.


      • 2+19
        sompailua kirjoitti:

        Testailtu on nyt.
        Laskuri listaa myös kaikki kirjautumattomat kävijät.

        Sinänsä en ole sitä vastaan, mutta sais olla vielä erikseen laskuri joka näyttää vain kirjautuneet kävijät ja toinen, joka näyttää kaikki.

        kaikki käynnit lasketaan, niidenkin jotka ei ole kirjautuneena.
        testailin myös, omia käyntejä se laskuri ei taida noteerata, koska vaikka kuinka monta kertaa avaa oman minäsivun, niin kävijämäärä ei kasva laskurissa.


    • rampakoo

      Tässä toiminnossa on virhe.
      Vaikka joku valitsee toimnnon, että vain kaverit näkevät hänen sivunsa, suoralla linkillä sitä sivua pääsee katsomaan.

      esim. linkillä http://mina.suomi24.fi/tunnus/tiedot näkee kyseisen tunnuksen tiedot, vaikka ei olisikaan hänen kaverinsa. Ilmeisesti kyseinen linkki toimii ihan ilman kirjautumista. Samoin on vieraskirja-linkin laita. Näyttäisi siltä, että Uutta-sivu ei avaudu suoralla linkillä, jos on asettanut siten että sivu näkyy vain kavereille.

      • rampakoo

        vaikka tuo viesti teki linkin ja sieltä löytyi ihan oikea "tunnuksen" sivu :D


      • rekisteröimätön nimi

        on sekaisin, kuin vanha käkikello.
        Kaikkien rekisteröityjen käyttäjien tiedot ovat vuotaneet nettiin. Ylläpito on selvittänyt ongelman, ja kieltäytyy informoimasta siitä enemmän. Siis ilmiselvästi joku ylläpidosta on syyllistynyt rikokseen ja nyt vain ilmoitetaan asiakkaille, että ongelma ratkaistu. Koska kyseessä on selkeä tietoturvarikos, niin ongelma ei suinkaan ole ratkaistu, vaan vaatii ehdottoman poliisitutkinnan.
        Ps. Tietosuojavaltuutetun tutkinta asiasta tuo ainakin valaistusta siihen, että onko minä rekisterin asiat kunnossa.


      • rampakoo

        on se, että profiilit, jotka on kokonaan piilotettu eli on valittu "Ei kukaan" näe sivua, pysyvät piilossa myös suoralla linkillä.
        Mutta olen huomannut, että monella entisen kaverini (jotka olivat valinneet, että vain kaverit näkevät heidän sivunsa) sivulla, jotka ovat poistaneet profiilinsa, poistamisen jälkeen edelleen pääsee suoralla linkillä lukemaan heidän -tiedot ja vieraskirja sivuja. Tämä on suorastaan lapsellinen virhe suomi24-ohjelmoijalta. Täysin amatöörimaista.


      • nunnuuuuuu
        rampakoo kirjoitti:

        on se, että profiilit, jotka on kokonaan piilotettu eli on valittu "Ei kukaan" näe sivua, pysyvät piilossa myös suoralla linkillä.
        Mutta olen huomannut, että monella entisen kaverini (jotka olivat valinneet, että vain kaverit näkevät heidän sivunsa) sivulla, jotka ovat poistaneet profiilinsa, poistamisen jälkeen edelleen pääsee suoralla linkillä lukemaan heidän -tiedot ja vieraskirja sivuja. Tämä on suorastaan lapsellinen virhe suomi24-ohjelmoijalta. Täysin amatöörimaista.

        Ne ketkä ovat poistaneet profiilinsa eivätkä ole piilottaneet profiiliaan poiston yhteydessä
        haun tuloksena lukee:
        "Toiminto ei onnistunut. Käyttäjä on voinut piilottaa profiilinsa tai se on poistettu."
        silti profiilista voi lukea käyttäjän tiedot ja vieraskirjaviestit ja kaikki kuvat on katsottavissa.
        Tiedoksi niille jotka aikovat sulkea profiilinsa
        - poistakaa kuvanne
        - poistakaa kaikki tietonne
        - poistakaa vieraskirjaviestit
        kaiken tuon lisäksi piilottakaa myös profiilinne ennen kuin suljette profiilin kokonaan, jos ette halua että tietonne ja kuvanne jää kaikkien nähtäviksi.


      • 15+16
        nunnuuuuuu kirjoitti:

        Ne ketkä ovat poistaneet profiilinsa eivätkä ole piilottaneet profiiliaan poiston yhteydessä
        haun tuloksena lukee:
        "Toiminto ei onnistunut. Käyttäjä on voinut piilottaa profiilinsa tai se on poistettu."
        silti profiilista voi lukea käyttäjän tiedot ja vieraskirjaviestit ja kaikki kuvat on katsottavissa.
        Tiedoksi niille jotka aikovat sulkea profiilinsa
        - poistakaa kuvanne
        - poistakaa kaikki tietonne
        - poistakaa vieraskirjaviestit
        kaiken tuon lisäksi piilottakaa myös profiilinne ennen kuin suljette profiilin kokonaan, jos ette halua että tietonne ja kuvanne jää kaikkien nähtäviksi.

        herranen aika tämä suteen mennyt minä-kyhäelmä. Mitä ihmeen "vikaa" oli galleriassa???? Kait sen voisi ylläpito ihan selkeästi kertoa.... tai sitten palauttaa sen. Vai oliko se liian kallis? Vastauksia.

        Kaikki edellä kirjoitetut viestit on niin totta. Mitäpä niitä enää toistelemaan.


      • Apua 100200
        nunnuuuuuu kirjoitti:

        Ne ketkä ovat poistaneet profiilinsa eivätkä ole piilottaneet profiiliaan poiston yhteydessä
        haun tuloksena lukee:
        "Toiminto ei onnistunut. Käyttäjä on voinut piilottaa profiilinsa tai se on poistettu."
        silti profiilista voi lukea käyttäjän tiedot ja vieraskirjaviestit ja kaikki kuvat on katsottavissa.
        Tiedoksi niille jotka aikovat sulkea profiilinsa
        - poistakaa kuvanne
        - poistakaa kaikki tietonne
        - poistakaa vieraskirjaviestit
        kaiken tuon lisäksi piilottakaa myös profiilinne ennen kuin suljette profiilin kokonaan, jos ette halua että tietonne ja kuvanne jää kaikkien nähtäviksi.

        Jos sulkee profiilinsa niin silloin pitäisi sisällön myös poistua, eikä jäädä näkyviin!
        Korjausta tähän!


    • tatusse

      Miksi siellä lukee "Sinä kirjoitit statuspäivityksen:"
      Mihin sitä tietoa minä tarvitsen, kun vieressä on jo minun profiili-kuva? Ja eihän kukaan muu voi kirjoittaa minun Omia kuulumisia kuin minä.

    • paskeli

      Jos joku, jonka sivu on piilotettu, käväisee jollakin sivulla, niin käynnistä jää jälki vierailijat listaan. Ja siinä näkyy myös status-teksti, joka on piilotetulla sivulla. Koska sivu on piilotettu, siihen kuulumisiin voi krjoittaa ihan mitä tahansa henkilökohtaista joka ei kuulu muille. Miksi näin paha tietoturvan vuoto?!!!!

      • nyt-paskattaa

        Mitä varten suomi24 kuvittelee tuon piilottamis-ominaisuuden olevan?!!!


    • lioop

      Toimiiko kenelläkään uusien kavereiden lisäys ???
      Onnistuuko kenelläkään viestin lähetys YHTEISÖstä löydetylle henkilölle ??
      Minulla kaikki ruksit = kaikki (sallittu kaikille), kuitenkin kone sanoo, että profiili piiloitettu tai poistettu ???
      Onko MINÄän lisätty uusia tietoja jotka ensin pitäisi päivittää ??
      Miksi tämäkin viesti poistetaan ??? eikä siihen vastata ???

    • muuppi

      EI toimi
      Ei toimi...ei iei

    • että joo ...

      Hakusi ei tuottanut osumia. Älä kuitenkaan luovuta, vaan yritä uudelleen!.

      Tämän viestin saa, kun yrittää hakea jäseniä!!!!! Tätä on jo kestänyt monta päivää!! Mutta hei tämä MINÄ onkin sosiaalisempi kun vanha galleria!!!!

      "UUDET" jäsenet saa profiiliinsa kuvan samalla hetkellä kun liittyvät, mutta vanhat odottaa viikkoja eikä kuitenkaan onnistu saamaan profiilikuvaa!!!!!
      Lisäksi ne uudet jäsenet on jostain kumman syystä ALAIKÄISIÄ!!!! ESIM. 13 vee on useita!!! Vanhat ovat joko poistaneet tai piilottaneet profiilinsa!!!

      • -----------

        Hakusi ei tuottanut osumia. Älä kuitenkaan luovuta, vaan yritä uudelleen!.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe