"Tamperelainen stand up-koomikko JP Kangas suututti monet Ylen Nenäpäivä-hyväntekeväisyysohjelman katsojat.
Syynä suuttumukseen oli Kankaan kertoma vitsi "Kuinka moni nauttii joukkoraiskauksista - yhdeksän kymmenestä." Kankaan esitys alkoi kello 23.40.
JP Kangas, onko joukkoraiskauksella sopivaa vitsailla koko perheen tapahtumassa, jossa kerätään varoja naisille ja lapsille?
- Siitä on tullut paljon kyselyä. Kun minua pyydettiin ohjelmaan, kerrottiin, että esitys tulee siihen aikaan illasta, että mukana voi olla rankkojakin juttuja, sanoo Kangas.
- En osaa sanoa, oliko kyseessä sopiva vitsi, mutta kyseessä ei todellakaan ole minkään asian ihannoiminen tai kannanotto.
Mietitkö etukäteen, sopiiko kyseinen vitsi ohjelmaan?
- Mietin tottakai ja kysyin sitä jopa eräältä henkilöltä ennen esitystä. Sain vastauksen, että "anna mennä vaan."
Keneltä kysyit asiaa?
- En halua mitään nimiä sanoa tässä.
Joku saattoi pahoittaa mielensä, olisiko anteeksipyyntö paikallaan?
- Tarkoitus ei ollut ketään loukata. Huumori on tapa käsitellä vaikeitakin asioita. Se ei tarkoita sitä, että aihe olisi vähäpätöisempi.
- Enkä missään nimessä kannata joukkoraiskausta. Olen hyvin humaani ihminen. En kai nyt muuten olisi ilmaiseksi esiintynyt hyväntekeväisyysohjelmassa.
- Jos vitsi oli jonkun mielestä mauton, sehän osoittaa vain, että ihmisellä on hyvä moraali. Olen keikoillanikin sanonut, että jos joku mauton vitsi ei naurata, ihmisellä on hyvä moraali, mutta huono huumorintaju."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009110710560622_uu.shtml
JP-Kankaasta lisää täällä: http://www.naurunpaikka.fi/
Aika tosikko pitää olla, joka tuollaisesta vitsistä herneen vetää nokkaan!
Koomikko vitsaili
10
1667
Vastaukset
hyvin muistan ja samassa ohjelmassa leikola kysyi että missä menee hyvänmaun raja, hän itse vastasi että eiköhän se siinä välilihan tienoilla mene....
- HEEHHEEHHEE
Hehee, välilihan tienoilla ;-) REPS!!!!!
- Jussuf (se sama)
vitsiä, tosin sen faktan huomasin, että tosiaankin yhdeksän kymmenestä nauttii joukkoraiskauksesta.
Pitäisiköhän tuotakin tapaa alkaa kutsua "demokraattiseksi rakasteluksi"?nämä kaverit kertoivat sen vitsinä, te tuskin muistatte sitä kun anna-kaisa hermunen kysyi kolme kertaa suorassa lähetyksessä katri-helenalta että kuinka monta kertaa päivässä hän ottaa panu rajalalta suihin päivässä. silloin alkoi minuakin jo hämmentää, no hermunen sai potkut ja panun panomaine kasvoi vain... ja uskokaa tää on ihan tosi!
- Mitä mitä?
Miksi joukkoraiskauksista ei saa puhua?
- ööö yyy äää buuu jee
suomalaisten olisi pikkuhiljaa aika tajuta yhteiskunnassa esiintyvät epäkohdat, niistä pitää ja saa tehdä vitsejä..
se hyssyttely ja asioiden vähättely on täysin väärin..
lisää ironiaa ja poliittista satiiria, alkaa porukka ehkä heräämään sitten tähän "hyvinvointiin"..
vakavista asioista voi tehdä huumoria huonolla maulla, mutta suomessa on myös koomikkoja, jotka osaavat tehdä huumoria hyvälläkin maulla, vaikka kyseessä olisi vakavakin asia..
ei tämä mikään lintukoto ole..yhteiskuntakritiikki on hyvä asia, vaikka jotkut tahot eivät hyväksy sitä ja polttavat näppinsä, se on heidän ongelmansa..
9/10 siitä nauttii joo, se 1 jota siinä raiskataan tuskin siitä nauttii.. - kuin nenä naamaan.
Nenäpäivällä kun loppujenlopuksi kerätään rahaa joukkoraiskaajille.
- eroigf4rtiu340
- wannabekoomikko
Kävin noiden keikalla Kotkassa. Hauskaa settiä. Sedät jaksaa heilua ;-)
- Anonyymi00008UUSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981182
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 55845
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632