Rippikoulussa piti käydä kuuntelemassa ja oli tylsää. Selän takana urkujen toisella puolella lehterillä soitti tyyppi ja ketään muuta ei ollut ylhäällä vaan kaikki oli alhaalla penkeillä. Vedin siinä sitten kesken riemulaulun käteen. Ajattelin, et jos joku isoherra olisikin, niin ei tuommoisesta riemusta nyt kukaan todella voi pahakseen pistää, ellei ole jossain pahassa paikassa.
Vedin käteen kirkossa
1
933
Vastaukset
- orkut sain
Mihinkä laskit lastin? vai tuliko ees paljon? itse nuorempana vedin käteen poikakaverini luona nukkuessa no nukuin tosin olohuoneen sohvalla mutta sen äiti sattui joskus yllättämään kun meni veskiin.
Joskus pyyhin mällit sukkaan tai paperiin mut sit kerran sen äiti taas kuljeskeli veskiin ja luulin että se ei huomaa et olin hereillä,no huomas se kun meni takas makkariinsa siinä samalla se toi pyyhkeen ja kuiski et älä sotke sohvaa hieman pelästyin.
Kerran hieman ottaneena se tuli yöllä mun luo huomas et vetelin no otti vehkeestä kiinni ja laukesin,sit se nosti yöpaidan helmaa ja laitto mun käden haaroihin pikkareita en löytäny vaan pimpsan,hieroin reilusti ja kohta oli sormet ja koko sohva märkä.
Tämän jälkeen ei se enää tullu mun luo vaan touhusi ukkosa kanssa sillon kun huomas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687