- Olen kirjoittanut cv:ni että puhun ja kirjoitan suomea paremmin kuin mitä todellisuudessa teen.
- Minut on raiskattu lapsena, pahoinpidelty ja olen kokeillut cannabista sekä amfetamiinia.
- Valehtelin nuorempana minun ongelmista ja tein niista vakavampia kuin mitä ne olivat.
- Minut on petetty ja olen pettänyt.
- Kerran löin pikkusiskoni.
- Vihaan työni ja haluaisin hakea sairauslomaa vaikka en ole sairaana.
- Rakastan äitini mutta hän ärsyttää mua älyttömästi.
- Rakastan mieheni ja pelkään menettäväni hänet. Vakoilin suhteemme alussa häntä.
- Juon liian usein. Ei paljon mutta usein.
- Rakastan poikani ja kun vien hänet ulos kaupunkille/lastenhoitajalle pelkään aina että joku satuttaa häntä. Kerran minua ahdisti niin kovasti että teskentelin pahonvointia jotta saisin jäädä hänen kanssaan kotiin.
- Poltan vaikka annoin perheeni ymmärtää että lopetin.
- Laiskottelen kun olen yksin kotona.
- Pelkään ampiasia, pimeetä, ihmisiä, kukkia ja perhosia.
Minun tunnustuksiani
A.T.S.R.
1
1285
Vastaukset
- SpreadTheFreeSpeech
http://www.mypicx.com/09062010/Facebook_-_Ida_Sjölander_-_Prague/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725