LADY LINE - naisten

blondeistablondein72hki

kuntosali jäsenyys tehty!
Maksoin osallistumismaksun ja kk-maksu alkaa vasta kun paikka kokonaan valmis eli loka-marraskk.
Siskontyttö vaavinsa kanssa oli kanssani ja kävimme lasten vaate kaupassa,Tarjoustalossa sekä Lindexillä.
Kohta pitäis tehä ruoka,tietäis vaan milloin kukakin suvaistee kotiutua.
16v likka värjää mun hiukset tänään sellaisiksi minkä unen näin klopus apuva toivottavasti ei ihan järkky tule mutta piristää ainakin hetkekSI;D.Mulle on toisaalta ihan sama miltä tää pää näyttää.Pääasia että ite tykkään.

37

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moninainenostaaturha

      oisis ostanu kuminauhoja ja pari4/8kg kahvakuulaa ja treenannu kotona.ois tullu paljo halvemmaks.luonnolliset pitkät liikeradat. eikä sitä tukkoistavaa laitehinkkausta.pitäs koko elämän läpi käydä salilla jos hyöätyy.paras kun on elämäntapa että reenaa kotona niin se eijää pois missää välis.mut näkeehä siel ihmisiä. ainut hyöty?

      • blondeistablondein72hki

        sovi kotona treenaaminen.En jaksais yksin.Oon liikaa himassa joten päästävä ihmisten ilmoille ja se sali on pelkästään naisille.Siellä on tavallisen saunan lisäksi infrapunasauna,zumbaa,muunlaista yhteistä liikuntaa,pilatesta,joogaa ym ym mikä mulle hyvä koska kyllästyn helposti niin saan joka viikolle vaihtelua ja pääsen kotoa pois,saan parempia tuloksia laihdutukseenkin.

        Kohta lähden siskontytön kanssa Itikseen uimaan ja illalla 13v tytön vanhempainilta.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sovi kotona treenaaminen.En jaksais yksin.Oon liikaa himassa joten päästävä ihmisten ilmoille ja se sali on pelkästään naisille.Siellä on tavallisen saunan lisäksi infrapunasauna,zumbaa,muunlaista yhteistä liikuntaa,pilatesta,joogaa ym ym mikä mulle hyvä koska kyllästyn helposti niin saan joka viikolle vaihtelua ja pääsen kotoa pois,saan parempia tuloksia laihdutukseenkin.

        Kohta lähden siskontytön kanssa Itikseen uimaan ja illalla 13v tytön vanhempainilta.

        Meni taas koko päivä.Käytiin sen jälkeen shoppailemassa ja syömässä.
        Just tulin 13v likan vanhempainillasta ja kohta koira ulos vietävä.
        16v tyttö ja 17v likka ilotulituksessa.Kivaa kun tytär tuli kotiin viikonlopuksi;))))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Meni taas koko päivä.Käytiin sen jälkeen shoppailemassa ja syömässä.
        Just tulin 13v likan vanhempainillasta ja kohta koira ulos vietävä.
        16v tyttö ja 17v likka ilotulituksessa.Kivaa kun tytär tuli kotiin viikonlopuksi;))))

        hotellin reissu ei mennyt oikein hyvin kun kaveri kännissä jo ennen sinne menoa;((((((
        Ihanaa kun 17v likan poikakaveri meil koko viikonlopun!
        Vituttaa toi ukko saatana paska perkele!
        Kohta pimahdan!
        Mun saatava se asunto vittu!!!!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        hotellin reissu ei mennyt oikein hyvin kun kaveri kännissä jo ennen sinne menoa;((((((
        Ihanaa kun 17v likan poikakaveri meil koko viikonlopun!
        Vituttaa toi ukko saatana paska perkele!
        Kohta pimahdan!
        Mun saatava se asunto vittu!!!!

        naapurin kanssa kaupassa ja sit oli pihakahvit.
        16v tyttö poikakaverillaan yö.
        17v tyttö poikakaverinsa kanssa pojan serkun synttäreille kohta.
        Oli eilen ihanaa kuitenkin nähdä Dingo;)).Ei ollut paskin ilta kuitenkaan.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        naapurin kanssa kaupassa ja sit oli pihakahvit.
        16v tyttö poikakaverillaan yö.
        17v tyttö poikakaverinsa kanssa pojan serkun synttäreille kohta.
        Oli eilen ihanaa kuitenkin nähdä Dingo;)).Ei ollut paskin ilta kuitenkaan.

        kaksi aivan ihanaa kohteliaisuutta joista ekana vanhemmalta naiselta,naapurilta OLETPAS SINÄ NÄTTI JA NIIN FREESI.KYLLÄ TUOLLAISENA KEHTAA KULKEA MISSÄ VAAN.
        Ja toinen jätkältä OLET NOIN NÄTTI KAUNIS JA VIEHÄTTÄVÄ ETTÄ SAISIT TAATUSTI KENEN MIEHEN TAHANSA.
        Outoa mutta mukavaa kuulla;)
        Kaverin 3v poika sanoi tässä pari päivää sitten äidilleen ÄITI,MINÄ SITTEN VALEHTELEN.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaksi aivan ihanaa kohteliaisuutta joista ekana vanhemmalta naiselta,naapurilta OLETPAS SINÄ NÄTTI JA NIIN FREESI.KYLLÄ TUOLLAISENA KEHTAA KULKEA MISSÄ VAAN.
        Ja toinen jätkältä OLET NOIN NÄTTI KAUNIS JA VIEHÄTTÄVÄ ETTÄ SAISIT TAATUSTI KENEN MIEHEN TAHANSA.
        Outoa mutta mukavaa kuulla;)
        Kaverin 3v poika sanoi tässä pari päivää sitten äidilleen ÄITI,MINÄ SITTEN VALEHTELEN.

        pihakahviklla naapuri priskunnan kannssa jota ennen kävimme äitillä syömässä kaalilaatikko ja kaalitkeittoa nam nam
        Ihana tuo 17v tytötn poikakavgeri nyt vasta ekan karrean kuunnolla näin siis tosi suloinen ja rakastaa tytästäni a idosti poikeesti ;))))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pihakahviklla naapuri priskunnan kannssa jota ennen kävimme äitillä syömässä kaalilaatikko ja kaalitkeittoa nam nam
        Ihana tuo 17v tytötn poikakavgeri nyt vasta ekan karrean kuunnolla näin siis tosi suloinen ja rakastaa tytästäni a idosti poikeesti ;))))

        virheitä;((((
        Tänään kävimme kaupassa,nukuttiin reilu tunti ja juuri tulimme kaveripariskunnan luota kahvilta.
        Eilen kaamee riita ukon kanssa jonka takia se ei tänään mennyt töihin...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        virheitä;((((
        Tänään kävimme kaupassa,nukuttiin reilu tunti ja juuri tulimme kaveripariskunnan luota kahvilta.
        Eilen kaamee riita ukon kanssa jonka takia se ei tänään mennyt töihin...

        nukkuessa melkein ...
        En mennyt likan vanhempainiltaan kun tiedän kokemuksesta että ukko ois nolannut minut jalapsensa joten se meni yksin.
        Voi hitto olen kadottanut matkakorttini;(((
        Eilen oli ihana fysikaalinen.
        Äijän piti kaksi viikkoa sitten vaihtaa meille lakanat mutta sitä ei vieläkään tapahtunut.Ei uutta.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        nukkuessa melkein ...
        En mennyt likan vanhempainiltaan kun tiedän kokemuksesta että ukko ois nolannut minut jalapsensa joten se meni yksin.
        Voi hitto olen kadottanut matkakorttini;(((
        Eilen oli ihana fysikaalinen.
        Äijän piti kaksi viikkoa sitten vaihtaa meille lakanat mutta sitä ei vieläkään tapahtunut.Ei uutta.

        tuosta lakanoiden vaihdosta ennen kuin kukaan ehtii skitsoilemaan niin yleensä sen teen minä tai sit ukko lahjoo lapset tekemään eli odotin kerrankin noinkin pienessä asiassa luotettavuutta mutta turha kuvitella.
        Eilen kapakassa kaverin kanssa se ryyppäs kaksi päivää peräkkäin.Puhuin tänään ukon kanssa ja lapsilta pyysin anteeksi kun olen liikaa juonut viimeaikoina.Nyt se leikki loppu ettei pahemmaksi mene.Tuntuu ihanalta kuitenkin että likat luottaa minuun,en ole niille ikinä ilkeä enkä huuda mutta riitelen turhaan ukon kanssa ja se ei kivaa kellekkään.En halua riitaa missään tilanteessa.En missään vaiheessa ja nyt rajoitettava ja meen sovitusti mutta en näin usein.
        Olin eilen äitin kanssa Itiksessä ja sit Malmille Tissariin josta kaverin kanssa Dominoon.Kotona jo klo 20.Aamulla otin kaverin kanssa yhen tuopin Dominossa ennenkuin menein äitiä tapaamaan.


      • hieloska
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tuosta lakanoiden vaihdosta ennen kuin kukaan ehtii skitsoilemaan niin yleensä sen teen minä tai sit ukko lahjoo lapset tekemään eli odotin kerrankin noinkin pienessä asiassa luotettavuutta mutta turha kuvitella.
        Eilen kapakassa kaverin kanssa se ryyppäs kaksi päivää peräkkäin.Puhuin tänään ukon kanssa ja lapsilta pyysin anteeksi kun olen liikaa juonut viimeaikoina.Nyt se leikki loppu ettei pahemmaksi mene.Tuntuu ihanalta kuitenkin että likat luottaa minuun,en ole niille ikinä ilkeä enkä huuda mutta riitelen turhaan ukon kanssa ja se ei kivaa kellekkään.En halua riitaa missään tilanteessa.En missään vaiheessa ja nyt rajoitettava ja meen sovitusti mutta en näin usein.
        Olin eilen äitin kanssa Itiksessä ja sit Malmille Tissariin josta kaverin kanssa Dominoon.Kotona jo klo 20.Aamulla otin kaverin kanssa yhen tuopin Dominossa ennenkuin menein äitiä tapaamaan.

        Alkaako olla alko-ongelmaa sinulla? Aamuryyppy ei hyvää tiedä.


      • blondeistablondein72hki
        hieloska kirjoitti:

        Alkaako olla alko-ongelmaa sinulla? Aamuryyppy ei hyvää tiedä.

        vuosia sitten alkoholiongelma mutta pääsin siitä irti ja nyt uhkaa olla taas samat jutut liikkeellä mutta onneksi nyt tajusin oman tilani ja omat virheeni ajoissa jotta pystyn lopettamaan ennen kuin menee todella pahaksi.Juttelin ukon ja lasteni kanssa ja pyysin heiltä anteeksi,halasin kaikkia ja lupasin muuttua enkä lupaustani petä.Menen kunnolla sovitusti ulos 1-2 kertaa kk ja muuten osta ees kotiin tai max 4 lonkeroa ja sekin vain viikonloppuna.Tää ei oo kivaa kun en jaksa siivota kotona ja ei laihduttaminenkaan onnistu jos juon koko ajan.Juttelin asiasta myös äitini,siskoni sekä kaverini kanssa ja heille voin aina puhua pahan oloni pois.Kaverilla alkaa olla sama ongelma joten sovimme että toisiamme tuetaan ja puhutaan toisillemme järkeä ja menemme vaikka puhumaan jonnekin jos ei muu auta.Oon turhan kiree himassakin,syön ku hevonen ja en jaksa sitä että turhaan kännissä riitelen.Meillä ei ollut mitään riitoja vaikka join kun osasin ottaa harvoin ja nyt päästävä samaan.

        Nuorin likka meni serkuilleen Malmille yöksi ja 13v tyttö kaverinsa synttäreille,16v tyttö poikakaverinsa kanssa jossain ulkona.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vuosia sitten alkoholiongelma mutta pääsin siitä irti ja nyt uhkaa olla taas samat jutut liikkeellä mutta onneksi nyt tajusin oman tilani ja omat virheeni ajoissa jotta pystyn lopettamaan ennen kuin menee todella pahaksi.Juttelin ukon ja lasteni kanssa ja pyysin heiltä anteeksi,halasin kaikkia ja lupasin muuttua enkä lupaustani petä.Menen kunnolla sovitusti ulos 1-2 kertaa kk ja muuten osta ees kotiin tai max 4 lonkeroa ja sekin vain viikonloppuna.Tää ei oo kivaa kun en jaksa siivota kotona ja ei laihduttaminenkaan onnistu jos juon koko ajan.Juttelin asiasta myös äitini,siskoni sekä kaverini kanssa ja heille voin aina puhua pahan oloni pois.Kaverilla alkaa olla sama ongelma joten sovimme että toisiamme tuetaan ja puhutaan toisillemme järkeä ja menemme vaikka puhumaan jonnekin jos ei muu auta.Oon turhan kiree himassakin,syön ku hevonen ja en jaksa sitä että turhaan kännissä riitelen.Meillä ei ollut mitään riitoja vaikka join kun osasin ottaa harvoin ja nyt päästävä samaan.

        Nuorin likka meni serkuilleen Malmille yöksi ja 13v tyttö kaverinsa synttäreille,16v tyttö poikakaverinsa kanssa jossain ulkona.

        sairaasti vituttaa ja saa mut entistä varmemmaksi eron oikeellisuudesta,nimittäin ukon jatkuva valehtelu ja kasnaamaisuus! Valehteli kaverilleen että uhkasin soittaa sille poliisit ja se etsii itselleen seksiseuraa mutta vittuilee mulle mun kavereistani.Mulla ei ole aikomustakaan sotkea tähän kolmatta osapuolta! Oi helvetti rehellien ees joskus!!! Mua yllättävän vähän harmittaa,ainoastaan toi jatkuva paskanjauhanta!!
        16v likka meni yöksi poikakaverilleen.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sairaasti vituttaa ja saa mut entistä varmemmaksi eron oikeellisuudesta,nimittäin ukon jatkuva valehtelu ja kasnaamaisuus! Valehteli kaverilleen että uhkasin soittaa sille poliisit ja se etsii itselleen seksiseuraa mutta vittuilee mulle mun kavereistani.Mulla ei ole aikomustakaan sotkea tähän kolmatta osapuolta! Oi helvetti rehellien ees joskus!!! Mua yllättävän vähän harmittaa,ainoastaan toi jatkuva paskanjauhanta!!
        16v likka meni yöksi poikakaverilleen.

        fiilis kun tajusin myöntää ongelmani ja tajuan tehdä asialle jotain ja huomasin saavani kaikilta tukea eikä kukaan arvostele vaan auttavat kuuntelevat ymmärtävät;))
        Äijä nyt Sammatissa kaverinsa kanssa.Sanoin että soittaa ajoissa kun tulee niin teen ruokaa.Mausteisen jaulihaseoksen ja wokkivihanneksia sekä kanaa nam.
        Tänä aamuna huvitti kun 16v tytär soitti : ÄITI OOTSÄ HENGISSÄ? , vastasin EN johon likka EIKU MÄ VAAN KELASIN KUN SÄ ET AAMULLA SOITTANUT MULLE eli oli tytär huolissaan kun en heti aamusta komentanut sitä himaan ;D
        Olen pessyt pyykkiä ja kaik astiat,vaihdoin lakanat ja olo kuumeinen ..


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        fiilis kun tajusin myöntää ongelmani ja tajuan tehdä asialle jotain ja huomasin saavani kaikilta tukea eikä kukaan arvostele vaan auttavat kuuntelevat ymmärtävät;))
        Äijä nyt Sammatissa kaverinsa kanssa.Sanoin että soittaa ajoissa kun tulee niin teen ruokaa.Mausteisen jaulihaseoksen ja wokkivihanneksia sekä kanaa nam.
        Tänä aamuna huvitti kun 16v tytär soitti : ÄITI OOTSÄ HENGISSÄ? , vastasin EN johon likka EIKU MÄ VAAN KELASIN KUN SÄ ET AAMULLA SOITTANUT MULLE eli oli tytär huolissaan kun en heti aamusta komentanut sitä himaan ;D
        Olen pessyt pyykkiä ja kaik astiat,vaihdoin lakanat ja olo kuumeinen ..

        ystävyyden kaverimiehen kanssa,en kestänyt enää ...
        Kaveripariskunta kävi kahvilla,en ois halunnut että tulivat..
        Oon koko päivän siivonnut ja samalla likatkin omasta aloitteestaan isnpiroituivat ja siivosivat huoneensa hyvin ;))
        Tein todella maukasta lihakeittoa nam ja tietty söin liikaa.
        13v likka isänsä mukana Mustiolla hakemassa kaverimme tytärtä äidiltään.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ystävyyden kaverimiehen kanssa,en kestänyt enää ...
        Kaveripariskunta kävi kahvilla,en ois halunnut että tulivat..
        Oon koko päivän siivonnut ja samalla likatkin omasta aloitteestaan isnpiroituivat ja siivosivat huoneensa hyvin ;))
        Tein todella maukasta lihakeittoa nam ja tietty söin liikaa.
        13v likka isänsä mukana Mustiolla hakemassa kaverimme tytärtä äidiltään.

        todella hyvä! Nukuin pitkästä aikaa erinomaisesti,vein koiran ulos,söin aamupalan,tein eilen illalla ja kunhan likka lähtee kouluun niin nyt aamullakin pienen jumpan,kuuntelen C-kasetteja joita eilen siivotessa löytyi ja heitän samantien huonot veke.Jääpähän makoilu,juominen,löhööminen,tvn tuijottaminen,masistelu vähemmälle;)))))))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        todella hyvä! Nukuin pitkästä aikaa erinomaisesti,vein koiran ulos,söin aamupalan,tein eilen illalla ja kunhan likka lähtee kouluun niin nyt aamullakin pienen jumpan,kuuntelen C-kasetteja joita eilen siivotessa löytyi ja heitän samantien huonot veke.Jääpähän makoilu,juominen,löhööminen,tvn tuijottaminen,masistelu vähemmälle;)))))))

        olla pitkästä aikaa 16v likan futista katsomassa pitkän tauon jälkeen.
        11v tyttö oli kaverinsa synttäreillä se tyttö asuu lastenkodissa.
        Illalla kävimme kahvilla kaveripariskunnalla en ois halunnut...
        Voi hitto olin just lähdössä fysikaaliseen kun tuli peruutus mutta uus aika ensi viikon alussa ja jumppanauha ostettu.
        Nyt taas nautin rauhasta ja kasetien kuuntelemisesta kun niitä ei voi kuunnella ukon ollessa läsnä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        olla pitkästä aikaa 16v likan futista katsomassa pitkän tauon jälkeen.
        11v tyttö oli kaverinsa synttäreillä se tyttö asuu lastenkodissa.
        Illalla kävimme kahvilla kaveripariskunnalla en ois halunnut...
        Voi hitto olin just lähdössä fysikaaliseen kun tuli peruutus mutta uus aika ensi viikon alussa ja jumppanauha ostettu.
        Nyt taas nautin rauhasta ja kasetien kuuntelemisesta kun niitä ei voi kuunnella ukon ollessa läsnä.

        vanhempainillassa eilen ja meitä oli siellä lisäkseni vain kakis äitiä.
        Kaveripariskunta kävi tänään kahvilla.
        Ukon kanssa käytiin kaupoilla.
        Heti kun toi äijä tuli himaan alkoi likoille natina riitely huuto ja vain koska eivät syöneet sillai kuten toi ois halunnut eli söivät "väärin" hmmm joopa joo että sillai ...
        16v tytöllä tänään tossa lähellä 21-22 harkat.
        Ihanaa kun saatiin sovittua yhen kaverijätkän kanssa tapaaminen pitkästä aikaa.
        Ihmeellistä miten vaikeeta on anteeksipyyntö ja sitten toi viel ihmettelee lasten käytöstä sitä kohtaan ja vikahan tietty aina lapsissa eikä tietty koskaan huutavassa isässä jooh ..


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vanhempainillassa eilen ja meitä oli siellä lisäkseni vain kakis äitiä.
        Kaveripariskunta kävi tänään kahvilla.
        Ukon kanssa käytiin kaupoilla.
        Heti kun toi äijä tuli himaan alkoi likoille natina riitely huuto ja vain koska eivät syöneet sillai kuten toi ois halunnut eli söivät "väärin" hmmm joopa joo että sillai ...
        16v tytöllä tänään tossa lähellä 21-22 harkat.
        Ihanaa kun saatiin sovittua yhen kaverijätkän kanssa tapaaminen pitkästä aikaa.
        Ihmeellistä miten vaikeeta on anteeksipyyntö ja sitten toi viel ihmettelee lasten käytöstä sitä kohtaan ja vikahan tietty aina lapsissa eikä tietty koskaan huutavassa isässä jooh ..

        ihana 5kk vai onko jo 6kk hmm siskontytön ihana poju jonka otimme mukaan kaupoille ja kun kävimme kahvilla Kontulassa johon veimme 11v likan viikonlopuksi.Tyttö sen kaveri ja kaverin isä menivät sinne isän äitille.
        Serkuiilleen meni 13v tyttö Malmille ja 16v likka poikakaverinsa luo.
        Ostin itselleni uusia alusasuja;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ihana 5kk vai onko jo 6kk hmm siskontytön ihana poju jonka otimme mukaan kaupoille ja kun kävimme kahvilla Kontulassa johon veimme 11v likan viikonlopuksi.Tyttö sen kaveri ja kaverin isä menivät sinne isän äitille.
        Serkuiilleen meni 13v tyttö Malmille ja 16v likka poikakaverinsa luo.
        Ostin itselleni uusia alusasuja;)

        tänään.
        16v tyttö teki ihanaa salaattia ja he menivät siis likka ja poikakaverinsa äidilleni ensi yöksi.
        Toi ukko nukkuu taas kuinka olakkaan no ei uutinen sitähän se aian tekee jos ei vittuile niin se nukkuu.
        Katsoin yhen hyvän seikkailu leffan ja nyt meneillään kauhu/trilleri.
        11v tyttö ois halunnut jo tänään kotiin mutta haemme huomenna.
        Eilen illalla puhuin yli tunnin systerin kanssa eli ihan normipuhelun ;))))


      • FANI VANTAALTA
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tänään.
        16v tyttö teki ihanaa salaattia ja he menivät siis likka ja poikakaverinsa äidilleni ensi yöksi.
        Toi ukko nukkuu taas kuinka olakkaan no ei uutinen sitähän se aian tekee jos ei vittuile niin se nukkuu.
        Katsoin yhen hyvän seikkailu leffan ja nyt meneillään kauhu/trilleri.
        11v tyttö ois halunnut jo tänään kotiin mutta haemme huomenna.
        Eilen illalla puhuin yli tunnin systerin kanssa eli ihan normipuhelun ;))))

        Hienoa kuulla kuulumisiasi ja mitä olen seurannut kirjoitustesi perusteella elämääsi niin sinun kannattaa muuttaa vaikka sitten äitisi luo.Pääsetpähän nopeammin omillesi.Kerro ihmeessä taas uusia kuulumisia.Toivottavasti mitään pahaa ei ole tapahtunut kun sinusta ei ole pariin päivään kuulunut mitään? Toivoo ja kyselee "ERÄS FANI VANTAALTA"


      • blondeistablondein72hki
        FANI VANTAALTA kirjoitti:

        Hienoa kuulla kuulumisiasi ja mitä olen seurannut kirjoitustesi perusteella elämääsi niin sinun kannattaa muuttaa vaikka sitten äitisi luo.Pääsetpähän nopeammin omillesi.Kerro ihmeessä taas uusia kuulumisia.Toivottavasti mitään pahaa ei ole tapahtunut kun sinusta ei ole pariin päivään kuulunut mitään? Toivoo ja kyselee "ERÄS FANI VANTAALTA"

        Meillä toi exän kannettava sekos joten ollut harvoin tällä lasteni koneella.
        Jeeeee nyt sain sossusta ja oikeusaputoimistosta lisää neuvoa ja opastusta eli asiat alakavat mennä liukkaammin eteenpäin;))))
        Eilen käytiin kaveripariskunnalla kahvilla ja toissapäivänä he olivat meillä.
        Tytär sain kokeesta 10 joka elämänsä eka joten sanoin että säästää sen muistoksi;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Meillä toi exän kannettava sekos joten ollut harvoin tällä lasteni koneella.
        Jeeeee nyt sain sossusta ja oikeusaputoimistosta lisää neuvoa ja opastusta eli asiat alakavat mennä liukkaammin eteenpäin;))))
        Eilen käytiin kaveripariskunnalla kahvilla ja toissapäivänä he olivat meillä.
        Tytär sain kokeesta 10 joka elämänsä eka joten sanoin että säästää sen muistoksi;)

        eilen ja kivasti meni.Nuorin tyttö siel koko viikonlopun.
        Olimme pihakahvilla,en eees muista päivää,en halunnut mennä,exä antoi 10e ja menin ..
        Tänään oli kummipoikamme kanssa kaveripariskunta meillä syömässä.

        KATEELLISET JAUHAA,
        IDIOOTIT PUHUU,
        KUSIPÄÄT JUORUU,JA
        HUONOIMMAT KEKSII HUHUU.
        PUHU VAAN PASKAA EI SE SATUTA MUA KUMMISKAAN,
        YRITÄ VAAN UUDESTAAN EI SUSTA TUU VOITTAJAA.
        PASKAA PUHUU VAAN NE JOITA VITUTTAA OLLA HUONOMPI.


      • pihakahvi
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        eilen ja kivasti meni.Nuorin tyttö siel koko viikonlopun.
        Olimme pihakahvilla,en eees muista päivää,en halunnut mennä,exä antoi 10e ja menin ..
        Tänään oli kummipoikamme kanssa kaveripariskunta meillä syömässä.

        KATEELLISET JAUHAA,
        IDIOOTIT PUHUU,
        KUSIPÄÄT JUORUU,JA
        HUONOIMMAT KEKSII HUHUU.
        PUHU VAAN PASKAA EI SE SATUTA MUA KUMMISKAAN,
        YRITÄ VAAN UUDESTAAN EI SUSTA TUU VOITTAJAA.
        PASKAA PUHUU VAAN NE JOITA VITUTTAA OLLA HUONOMPI.

        Mukavaa, että olen 10 euron arvoinen kahviseuralainen.
        Ex-miehesi naismaku on näköjään parantunut huimasti kun
        maksaa sinulle, että pääsee minun seuraani edes kahville.


      • blondeistablondein72hki
        pihakahvi kirjoitti:

        Mukavaa, että olen 10 euron arvoinen kahviseuralainen.
        Ex-miehesi naismaku on näköjään parantunut huimasti kun
        maksaa sinulle, että pääsee minun seuraani edes kahville.

        Se vaan ei yksin halua eikä uskalla mennä pihakahville vaikka monesti sanonut että mua ei siellä kaivata eikä mua siellä tarvita joten mene yksin mutta ei halua;D;D
        En viitsi aina olla se ylimääräinen ei kaivattu ei toivottu ihminen pihakahvilla joten siksi ei ne kahvittelut kiinnosta ja eihän pihakahvi naapurit ole minun kavereita ei minun ystäviä ei minun hyviä tuttujani vaan ton äijän joten miksi sellaisessa seurassa haluaisn aikaani turhaan tuhlata ;)))?????
        Tää viikonloppu ollut himassa toisn kaverit eilen kävi meillä syömässä.
        Nyt ihana rauha olla yksin kotona.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Se vaan ei yksin halua eikä uskalla mennä pihakahville vaikka monesti sanonut että mua ei siellä kaivata eikä mua siellä tarvita joten mene yksin mutta ei halua;D;D
        En viitsi aina olla se ylimääräinen ei kaivattu ei toivottu ihminen pihakahvilla joten siksi ei ne kahvittelut kiinnosta ja eihän pihakahvi naapurit ole minun kavereita ei minun ystäviä ei minun hyviä tuttujani vaan ton äijän joten miksi sellaisessa seurassa haluaisn aikaani turhaan tuhlata ;)))?????
        Tää viikonloppu ollut himassa toisn kaverit eilen kävi meillä syömässä.
        Nyt ihana rauha olla yksin kotona.

        niin paha,
        ettei siinä olisi jotain hyvääkin.
        Ainakin voimme aina oppia jotakin arvokasta myös tästä elämän nurjasta puolesta."

        Huvittavaa kuika jotain voi miellyttää olla maksullinen hmm mutta nooh jokainen tyylillään ;D
        Jee ihana kaveri ystävä minulle taas soitteli pitkän ajan kuluttua ja pian näemme;))
        Harmi kun en päässyt tänään tapaamaan yhtä ystävää joka Keminmaalta tuli taas hesaan ;(
        Pääsispä muuttamaan täältä veke!
        En jäis kaipaamaan ketään eikä kukaan jää kaipaamaan minua mutta helvetti kun asuntoja vaikea saada ;(((
        Nuorin tyttö nyt serkuillaan ja 16v likka leffassa poikakaverinsa kanssa ja 13v kaverinsa kera ulkona.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        niin paha,
        ettei siinä olisi jotain hyvääkin.
        Ainakin voimme aina oppia jotakin arvokasta myös tästä elämän nurjasta puolesta."

        Huvittavaa kuika jotain voi miellyttää olla maksullinen hmm mutta nooh jokainen tyylillään ;D
        Jee ihana kaveri ystävä minulle taas soitteli pitkän ajan kuluttua ja pian näemme;))
        Harmi kun en päässyt tänään tapaamaan yhtä ystävää joka Keminmaalta tuli taas hesaan ;(
        Pääsispä muuttamaan täältä veke!
        En jäis kaipaamaan ketään eikä kukaan jää kaipaamaan minua mutta helvetti kun asuntoja vaikea saada ;(((
        Nuorin tyttö nyt serkuillaan ja 16v likka leffassa poikakaverinsa kanssa ja 13v kaverinsa kera ulkona.

        vituttaa asua paikassa jossa monilla ei oo omaa elämää kun pitää jatkuvasti puhua muista ja kytätä muiden tekemisiä;/
        Äijä just soitti yhteisen kaverimme exästä siis huh huh ...

        MINULLA ON KAUNIITA MUISTOJA MENNEISYYDESSÄNI JA
        TOIVEIKKAITA ODOTUKSIA TULEVAISUUDESTANI.
        SILTI HALUAN ELÄÄ TÄSSÄ JA NYT,
        RATSASTAA ELÄMÄN AALLONHAJALLA,
        SILLÄ ELÄMÄ TAPAHTUU TÄLLÄ HETKELLÄ.

        Kaunista päivän jatkoa ystävät lukijat kaverit tutut ja ei tutut kaikki kommentoijat naapurit ja muutkin teille jokaiselle ISO HALI ;)


      • kavereita myöskin
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vituttaa asua paikassa jossa monilla ei oo omaa elämää kun pitää jatkuvasti puhua muista ja kytätä muiden tekemisiä;/
        Äijä just soitti yhteisen kaverimme exästä siis huh huh ...

        MINULLA ON KAUNIITA MUISTOJA MENNEISYYDESSÄNI JA
        TOIVEIKKAITA ODOTUKSIA TULEVAISUUDESTANI.
        SILTI HALUAN ELÄÄ TÄSSÄ JA NYT,
        RATSASTAA ELÄMÄN AALLONHAJALLA,
        SILLÄ ELÄMÄ TAPAHTUU TÄLLÄ HETKELLÄ.

        Kaunista päivän jatkoa ystävät lukijat kaverit tutut ja ei tutut kaikki kommentoijat naapurit ja muutkin teille jokaiselle ISO HALI ;)

        pari lainausta sinulta blondi, siis sinun omista kirjoituksista ....

        "eihän pihakahvi naapurit ole minun kavereita ei minun ystäviä ei minun hyviä tuttujani vaan ton äijän joten miksi sellaisessa seurassa haluaisn aikaani turhaan tuhlata ;)))????? "

        "Olimme pihakahvilla,en eees muista päivää,en halunnut mennä,exä antoi 10e ja menin .. "

        "Huvittavaa kuika jotain voi miellyttää olla maksullinen hmm mutta nooh jokainen tyylillään ;D "

        HUONOIMMAT KEKSII HUHUU.
        PUHU VAAN PASKAA EI SE SATUTA MUA KUMMISKAAN,
        YRITÄ VAAN UUDESTAAN EI SUSTA TUU VOITTAJAA.
        PASKAA PUHUU VAAN NE JOITA VITUTTAA OLLA HUONOMPI.

        Ja sitten minun mielipide asiasta; sinä menit kahville, että saisit 10 euroa. Sinä vihjaat, että toinen kirjoittaja on naurettava kun tekee jotain tuollaista rahasta, mutta käsitin, että Sinä olit se joka SAI sen 10 euroa tuosta kahvihetkestä. Piha kahvi naapurit EI ole SUN tuttuja tms., mutta viitsit sitten puhua paskaa niistä, oletko huonompi?


      • mopsi68
        kavereita myöskin kirjoitti:

        pari lainausta sinulta blondi, siis sinun omista kirjoituksista ....

        "eihän pihakahvi naapurit ole minun kavereita ei minun ystäviä ei minun hyviä tuttujani vaan ton äijän joten miksi sellaisessa seurassa haluaisn aikaani turhaan tuhlata ;)))????? "

        "Olimme pihakahvilla,en eees muista päivää,en halunnut mennä,exä antoi 10e ja menin .. "

        "Huvittavaa kuika jotain voi miellyttää olla maksullinen hmm mutta nooh jokainen tyylillään ;D "

        HUONOIMMAT KEKSII HUHUU.
        PUHU VAAN PASKAA EI SE SATUTA MUA KUMMISKAAN,
        YRITÄ VAAN UUDESTAAN EI SUSTA TUU VOITTAJAA.
        PASKAA PUHUU VAAN NE JOITA VITUTTAA OLLA HUONOMPI.

        Ja sitten minun mielipide asiasta; sinä menit kahville, että saisit 10 euroa. Sinä vihjaat, että toinen kirjoittaja on naurettava kun tekee jotain tuollaista rahasta, mutta käsitin, että Sinä olit se joka SAI sen 10 euroa tuosta kahvihetkestä. Piha kahvi naapurit EI ole SUN tuttuja tms., mutta viitsit sitten puhua paskaa niistä, oletko huonompi?

        sano naapurilles ota ja vie ;D


      • kappakalla
        mopsi68 kirjoitti:

        sano naapurilles ota ja vie ;D

        Aivan mahottoman hupaisaa on tottatosiaan tuon jutut
        Pelästyin jo, että on lopettanu ku on ollu taukoja, mutta onkin
        palannu ja taas ihan liekeissä
        HYVÄ BLONDI !!!!


      • blondeistablondein72hki
        kappakalla kirjoitti:

        Aivan mahottoman hupaisaa on tottatosiaan tuon jutut
        Pelästyin jo, että on lopettanu ku on ollu taukoja, mutta onkin
        palannu ja taas ihan liekeissä
        HYVÄ BLONDI !!!!

        Mua vaan huvittaa ja naurattaa ihmisten voimakkaat reaktiot meikän juttuihin mutta olen kuitenkin iloinen sillä en ihan mitätön manne ole kun saan hauskoja kommentteja.
        Joskus jälkikäteen nolottaa omat jutut mutta useimmiten ei sillä olen kuitenkin oma ihana rakastettava vittumainen aito ärsyttävä rasittava kiltti itseni ;D;D


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Mua vaan huvittaa ja naurattaa ihmisten voimakkaat reaktiot meikän juttuihin mutta olen kuitenkin iloinen sillä en ihan mitätön manne ole kun saan hauskoja kommentteja.
        Joskus jälkikäteen nolottaa omat jutut mutta useimmiten ei sillä olen kuitenkin oma ihana rakastettava vittumainen aito ärsyttävä rasittava kiltti itseni ;D;D

        Pyydän anteeksi jos tai kun olen naapuria tai muita loukannut!
        Ei ole tarkoitus!
        Nyt oksentamaan yöh ;/


      • pihakahvi
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Pyydän anteeksi jos tai kun olen naapuria tai muita loukannut!
        Ei ole tarkoitus!
        Nyt oksentamaan yöh ;/

        Asiasta saa sanoa, minunkin naapurini, vaikka ovatkin melkein kilometrin päässä, mutta älä hyvä ihminen lähde painamaan toisen arvoa alas luullen itse nousevasi arvokkaammaksi, näin ei käy, vaan päinvastoin. Jos on itselläsi pahamieli se ei oikeuta täällä "selän takana" arvostelemaan naapuria, joka syytön sinun murheisiisi.
        Aika hyökkäävästi taisin minäkin provosointiviestini kirjoittaa, mutta kävi niin pahasti "silmään" kun olen sinua pitänyt "reippaana" mammana ja nyt syksyn mittaan olet ruvennut arvostelemaan naapureita ja niiden lapsia, samalla omiasi kehuen ja minusta se ei ole sinun tapaista tuollanen maahan polkeminen syyttäsuotta, tai sitten olen kuvitellut sinut aivan erilaiseksi persoonaksi kuin olet oikeasti.
        Tietenkin kehut lapsiasi, niin äidin pitääkin, mutta eikö sinustakin olisi melko epämielyttävää jos sinun lapsiasi joku täällä moittisi skitsoilijoiksi tai rahanhimoisiksi koulupinnareiksi?

        Minä saan arvostella lapsiani, mutta muilla ei ole siihen oikeutta :)

        Toivottavasti oksennustauti meni ohi ja jo paremmin voit!

        Ps. Ei minua mielytä olla maksullinen, tuskin ketään mielyttää sellainen


      • blondeistablondein72hki
        pihakahvi kirjoitti:

        Asiasta saa sanoa, minunkin naapurini, vaikka ovatkin melkein kilometrin päässä, mutta älä hyvä ihminen lähde painamaan toisen arvoa alas luullen itse nousevasi arvokkaammaksi, näin ei käy, vaan päinvastoin. Jos on itselläsi pahamieli se ei oikeuta täällä "selän takana" arvostelemaan naapuria, joka syytön sinun murheisiisi.
        Aika hyökkäävästi taisin minäkin provosointiviestini kirjoittaa, mutta kävi niin pahasti "silmään" kun olen sinua pitänyt "reippaana" mammana ja nyt syksyn mittaan olet ruvennut arvostelemaan naapureita ja niiden lapsia, samalla omiasi kehuen ja minusta se ei ole sinun tapaista tuollanen maahan polkeminen syyttäsuotta, tai sitten olen kuvitellut sinut aivan erilaiseksi persoonaksi kuin olet oikeasti.
        Tietenkin kehut lapsiasi, niin äidin pitääkin, mutta eikö sinustakin olisi melko epämielyttävää jos sinun lapsiasi joku täällä moittisi skitsoilijoiksi tai rahanhimoisiksi koulupinnareiksi?

        Minä saan arvostella lapsiani, mutta muilla ei ole siihen oikeutta :)

        Toivottavasti oksennustauti meni ohi ja jo paremmin voit!

        Ps. Ei minua mielytä olla maksullinen, tuskin ketään mielyttää sellainen

        pointtisi ja osittain olet oikeassa!!!
        En ole halunnut ketään koskaan maahan alentaa en arvostella en haukkua ja tiettty jokaisella oikeus puhua omistaan mitä haluaa paitsi ei haukkua mutta varsinkaan toisella ei ole siihen varaa eikä oikeutta!!!!!!!!
        En ole tarkoittanut ja anteeksi tosiaankin koko sydämmestäni pyydän!!
        Olen pahoillani!!
        En halua loukata ketään!!!!
        Reppanaa musta ei saa tekemälläkään eikä ilkimystä vaikka oletkin saanut sellaisen kuvan olen vaan hiljainen ujo rauhallinen joka äkkipikaisuuksissaan päästää suustaan saammmakoita ja paskaa välillä ja en jaksa enkä halua riitaa siksi teen monesti kuten toi ukko sanoo koska kestänyt siltä vittuilua ja kuunnellut kuinka se mollaa kaikkia kaikkialla 18vuoden ajan!!;(((((
        En arvostele naapurita en muiden lapsia enkä muitakaan ku ihteeni!!¨
        Olen vain epätoivoinen surkeudessani ja sehän ei ole kenenkään syy paitsi mun oma vika kun en ole asioille tehnyt mitään,antanut vaan pahentua ... vasta nyt alkanut toimimaan jotta saan oman ja lasteni elämän paremmaksi..


      • pihakahvi
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pointtisi ja osittain olet oikeassa!!!
        En ole halunnut ketään koskaan maahan alentaa en arvostella en haukkua ja tiettty jokaisella oikeus puhua omistaan mitä haluaa paitsi ei haukkua mutta varsinkaan toisella ei ole siihen varaa eikä oikeutta!!!!!!!!
        En ole tarkoittanut ja anteeksi tosiaankin koko sydämmestäni pyydän!!
        Olen pahoillani!!
        En halua loukata ketään!!!!
        Reppanaa musta ei saa tekemälläkään eikä ilkimystä vaikka oletkin saanut sellaisen kuvan olen vaan hiljainen ujo rauhallinen joka äkkipikaisuuksissaan päästää suustaan saammmakoita ja paskaa välillä ja en jaksa enkä halua riitaa siksi teen monesti kuten toi ukko sanoo koska kestänyt siltä vittuilua ja kuunnellut kuinka se mollaa kaikkia kaikkialla 18vuoden ajan!!;(((((
        En arvostele naapurita en muiden lapsia enkä muitakaan ku ihteeni!!¨
        Olen vain epätoivoinen surkeudessani ja sehän ei ole kenenkään syy paitsi mun oma vika kun en ole asioille tehnyt mitään,antanut vaan pahentua ... vasta nyt alkanut toimimaan jotta saan oman ja lasteni elämän paremmaksi..

        olen ollut pomon kanssa vuorossa ja en ole päässyt lukemaan tarinoitasi. Nyt vihdoin se kyllästy ja lähti kotionsa ja minä pääsin
        nettiin. Ei meiltä kiellettyä ole koneella roikkuminen, mutta en kehtaa esimiehen läsnäollessa. Mutta sitten asiaan, sanoin sinun olevan reipas ja tarkoitin sillä, että kirjoitustesi perusteella olet saanut oman osuutesi elämän kääntöpuolesta ja silti olet "normaali elämässä"
        vielä haluan oikaista etten reppanaksi milläänmuotoa ole sanonut/tarkoittanut vaan päinvastoin olen ollut "ylpeä" naisesta joka vastatuuleen hymy huulilla kulkee vaikka elämä potkii ja siksi olikin pakko kommentoida kun tuntui että joku "toinen" kirjoittelee katkeraa päiväkirjaa sinun nimissäsi.
        Mutta odotan innolla niitä mukavia kommelluksia täynnä olevia juttujasi :)


      • pihakahvi
        pihakahvi kirjoitti:

        olen ollut pomon kanssa vuorossa ja en ole päässyt lukemaan tarinoitasi. Nyt vihdoin se kyllästy ja lähti kotionsa ja minä pääsin
        nettiin. Ei meiltä kiellettyä ole koneella roikkuminen, mutta en kehtaa esimiehen läsnäollessa. Mutta sitten asiaan, sanoin sinun olevan reipas ja tarkoitin sillä, että kirjoitustesi perusteella olet saanut oman osuutesi elämän kääntöpuolesta ja silti olet "normaali elämässä"
        vielä haluan oikaista etten reppanaksi milläänmuotoa ole sanonut/tarkoittanut vaan päinvastoin olen ollut "ylpeä" naisesta joka vastatuuleen hymy huulilla kulkee vaikka elämä potkii ja siksi olikin pakko kommentoida kun tuntui että joku "toinen" kirjoittelee katkeraa päiväkirjaa sinun nimissäsi.
        Mutta odotan innolla niitä mukavia kommelluksia täynnä olevia juttujasi :)

        huomasinkin tuolta toisesta ketjusta, että meinaat "lopettaa" kirjoittelun :( harmin paikka :(
        Tapahtumiasi oli mukava seurata :)


      • mikkijaminnituruust
        pihakahvi kirjoitti:

        huomasinkin tuolta toisesta ketjusta, että meinaat "lopettaa" kirjoittelun :( harmin paikka :(
        Tapahtumiasi oli mukava seurata :)

        hianosti kirjoitettu!

        blondi go go jatka samaan malliin!

        miksi sinusta ei ole kuulunut mitään????

        älä vaan anna noiden ääliöiden pelotella ittees pois!

        olet ehdottomasti pidetyimpiä aidoimpia ihmisiä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe