Pyydän anteeksi Lifestyle!

Huuhaan hattupää.

Arvoisa Lifestyle palsta. Pyydän anteeksi huuhaalaisten puolesta, sillä he itse eivät siihen kykene. Olikohan nyt aivan oikein tulla röyhkeästi toisten palstalle kuin katujyrä, tänne änkeytyen kysymättä teiltä lupaa, vieläpä perkele mainostaen huuhaa palstalla, että "NYT KAIKKI LIFESTYLE PALSTALLE". Perkele se on väärin, sanon minä! Olen huuhaalainen, rekattu, puska, joskus nälvijä. Mutta huuhaalla pysyn. Minun ykseyttäni eivät kaada jotkut häiriköt. Osaan häiriköidä vasta iskuja.

Tämän tulin sanomaan teille. Anteeksi vielä kerran huuhaalaisten hölmöilyt.

11

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinen.

      palsta oli tyhjä, joten no bad feelings...

    • Yxitypy

      Ensinnäkin kysymys, kenen toisten palsta tää on?
      Mua ärsyttää kun usein saa lukea, miks tuut tänne MEIDÄN palstalle. Joka ikiselle suomi24 palstalle saa kirjoitella ihan kuka haluaa. Näitä palstoja ei omista kukaan.
      Mutta se on ikävää, jos palsta menee siihen suuntaan, mihin huuhaa on mennyt :=((

      Ai sinäkö pyydät anteeksi huuhaalaisten puolesta :=))

      • 5+4

        Mistähän johtuu että mulle kirjoitetaan: Kiva kun tulit meidän palstalle.

        Tottakai kaikille S24 palstoille saa kirjoittaa, mutta onko tervetullut, se on eri asia


    • .....

      kotka Perkele. sinäkö oot kaiken tämän häiriköinnin takana.

    • sola"

      ..huuhaalaisilta, kun oot olevinas meiltä..samperin lifepuska

      • Ketjun aloittaja!

        daisari...
        en oo life en oo live puska vaan ehta aito huuhaalainen HUUUUUUUHAAAAAAAAAAAAAN ihminen. SIISpä on tullut aika pyytää anteeksi Lifeläisiltä että HUUHAA loiset pilaa tämänkin kentän! Sanon loiset sillä loisiahan olette siirtymällä tänne ja imemällä huuhaa paskalaisia mukaanne. Hyi vittu teitä samallaisia.


      • toteaja.
        Ketjun aloittaja! kirjoitti:

        daisari...
        en oo life en oo live puska vaan ehta aito huuhaalainen HUUUUUUUHAAAAAAAAAAAAAN ihminen. SIISpä on tullut aika pyytää anteeksi Lifeläisiltä että HUUHAA loiset pilaa tämänkin kentän! Sanon loiset sillä loisiahan olette siirtymällä tänne ja imemällä huuhaa paskalaisia mukaanne. Hyi vittu teitä samallaisia.

        ja sinä kuljet muiden huuhaalaisten mukana tekemässä huuhaa-palstalle ominaisia aloituksia.

        Etkö itse huomaa....taidat olla pahasti sekaisin...


      • oooh-g
        toteaja. kirjoitti:

        ja sinä kuljet muiden huuhaalaisten mukana tekemässä huuhaa-palstalle ominaisia aloituksia.

        Etkö itse huomaa....taidat olla pahasti sekaisin...

        ugh


      • sola"
        Ketjun aloittaja! kirjoitti:

        daisari...
        en oo life en oo live puska vaan ehta aito huuhaalainen HUUUUUUUHAAAAAAAAAAAAAN ihminen. SIISpä on tullut aika pyytää anteeksi Lifeläisiltä että HUUHAA loiset pilaa tämänkin kentän! Sanon loiset sillä loisiahan olette siirtymällä tänne ja imemällä huuhaa paskalaisia mukaanne. Hyi vittu teitä samallaisia.

        ..juu, siis sekopää oot. Kas kun et luule olevas prinsessa.. ;)


    • Ei täällä käy enää ketään jolta kannattaisi mitään anteeksi pyytää, sen kun jatkatte kuten mielitte.

      Täytyy kyllä todeta että näyttää tämä ihan samalta kuin huuhaalla. Liian ADHD:ta mun makuun...

    • Tervas

      Huudetaan porukassa "kyrsele", että koko maailma kuulee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe