Parkanon kaunehin.

+++++

Kuka siis? Ei nimiä kuitenkaan mainita. Tuntomerkit.

32

8102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis on

      Haetaanko tässä nyt koiraa vai takapihaa vai mitä? Mulla on ainakin aika kaunis.

      • oliko oikein

        no naista tietenkin, vaikea tietenkin ilmaista kun ei ole nimeä.


    • on

      Kaunehin on nainen joka aamulla talutti pientä koiraa satakunnankadulla. Löytää usein myöskin lenkkeilemästä.

    • kohotusta...

      Toivotko, että osuisi tuntomerkit sinuun?

      • 2+12

        Kaunein (ja viisain) on se nainen, kuka on muuttanut pois Parkanosta. Eli minä.


      • :D
        2+12 kirjoitti:

        Kaunein (ja viisain) on se nainen, kuka on muuttanut pois Parkanosta. Eli minä.

        Sitten meitä on kaksi kaunista. :D Ja viisasta!?


      • Tosi kaunis

        jolleivät tuntomerkit osu? Aika älytön puheenaihe... Paitsi jos tuntomerkit osuisivat minuun? Mitäs mä sitten tekisin? En kai mä (tai kukaan muukaan) pysyisi nahoissani, jossei nimeäkään saa mainita. Mitäs iloa siitä sitten olisi? Ei täss taida paljon järkeä olla...


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Tosi kaunis kirjoitti:

        jolleivät tuntomerkit osu? Aika älytön puheenaihe... Paitsi jos tuntomerkit osuisivat minuun? Mitäs mä sitten tekisin? En kai mä (tai kukaan muukaan) pysyisi nahoissani, jossei nimeäkään saa mainita. Mitäs iloa siitä sitten olisi? Ei täss taida paljon järkeä olla...

        alooitus! Katsojan silmissä se kauneus on. Kauneuttakin on monenlaista. Joku arvostaa isotissistä vetyperoxidi blondia ja joku taas jotain muuta. Kauneus ja rumuus on suhteellinen käsite.


      • huokailija
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        alooitus! Katsojan silmissä se kauneus on. Kauneuttakin on monenlaista. Joku arvostaa isotissistä vetyperoxidi blondia ja joku taas jotain muuta. Kauneus ja rumuus on suhteellinen käsite.

        Huoh. No eiköhän tässä ole jokaisella katsojalla mahdollisuus kertoa, mikä miellyttää omaa silmää.


    • Ville Eerola

      Karjatilan emäntä , kun lasketaan huomioon ikä n40v

      • Karjatilan emäntä

        Millainen ja minkänäköinen tämä karjatilan emäntä on? Missä kylässä?


      • so so poika
        Karjatilan emäntä kirjoitti:

        Millainen ja minkänäköinen tämä karjatilan emäntä on? Missä kylässä?

        ei kai vain naapurin isäntä haaveile..................


      • vilperi77
        Karjatilan emäntä kirjoitti:

        Millainen ja minkänäköinen tämä karjatilan emäntä on? Missä kylässä?

        liian harvassa tiloja sillä kylällä kuten koko Parkanossa. Joten en kerro, salisuudeksi jääköön, mutta


      • make.67
        Karjatilan emäntä kirjoitti:

        Millainen ja minkänäköinen tämä karjatilan emäntä on? Missä kylässä?

        sellainen n:40v.hoitoalalla töissä oleva,joka käy usein shellillä.


      • tahtoo tietää
        make.67 kirjoitti:

        sellainen n:40v.hoitoalalla töissä oleva,joka käy usein shellillä.

        Onko hän tumma vai vaaleaverikkö ?


      • on
        make.67 kirjoitti:

        sellainen n:40v.hoitoalalla töissä oleva,joka käy usein shellillä.

        Tuohan on aivan liian pullea kaunottareksi.
        Tainnut shellin pullat lihottaa.


      • helihulina
        on kirjoitti:

        Tuohan on aivan liian pullea kaunottareksi.
        Tainnut shellin pullat lihottaa.

        Mieskin on komeampi jos on roteva tai jopa pulska. Luuviulut, no thanks. Sama varmaan miehillä. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttäristä. Luulen ainakin niin. Rautalangasta väännellen: lautaa saa K-raudastakin.


      • vastaan
        helihulina kirjoitti:

        Mieskin on komeampi jos on roteva tai jopa pulska. Luuviulut, no thanks. Sama varmaan miehillä. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttäristä. Luulen ainakin niin. Rautalangasta väännellen: lautaa saa K-raudastakin.

        Naiselle vastaan, että parempi tykätä tyttärestä mikäli ei yhtä pullea kuin äitinsä.


      • make.67
        tahtoo tietää kirjoitti:

        Onko hän tumma vai vaaleaverikkö ?

        tumma n.37.v tällä hetkellä rinnatd.kuppi lantiohoikka peppukomea


    • on

      M............

      • Yäk mitä akkoja

        Oikea kysymys kuuluu kuka on Parkanon vähiten ruma?


      • Jokke123876

        No on tosiaan :))))))


      • Ei komeita miehiä
        Yäk mitä akkoja kirjoitti:

        Oikea kysymys kuuluu kuka on Parkanon vähiten ruma?

        Eipä Parkanon miestarjonnassakaan ole hurraamista! Vai osaatteko kertoa jonkun hyvännäköisen miehen Parkanossa? Jonkun muun kuin itsenne?


      • make030367
        Ei komeita miehiä kirjoitti:

        Eipä Parkanon miestarjonnassakaan ole hurraamista! Vai osaatteko kertoa jonkun hyvännäköisen miehen Parkanossa? Jonkun muun kuin itsenne?

        ette, te parkanolaiset,naiset mitään kovin ihania ole,mut on 2:ksi kertaa ajatettu.50:km.päästä,luvattu antaa,mut perillepäästyä kieltäydytty.


      • nolasit itses
        make030367 kirjoitti:

        ette, te parkanolaiset,naiset mitään kovin ihania ole,mut on 2:ksi kertaa ajatettu.50:km.päästä,luvattu antaa,mut perillepäästyä kieltäydytty.

        Eli jossakin lähikunnassa asuu vielä tyhmempiä miehiä!! :D


      • Nainen545645
        make030367 kirjoitti:

        ette, te parkanolaiset,naiset mitään kovin ihania ole,mut on 2:ksi kertaa ajatettu.50:km.päästä,luvattu antaa,mut perillepäästyä kieltäydytty.

        Kiitos, Make! Sain ansiostasi kunnot naurut! :D

        Lähdetkö oikeasti 50 km:n päähän vain siksi, että sulle luvataan antaa? Ja vielä kaksi kertaa, etkö oppinut ensimmäisellä kerralla mitään....?! Oliko kummallakin kerralla sama nainen, vai onko kaksi eri naista päässyt tekemään sinulle noin katalan tempun?

        Minkä ikäinen olet? Oletko hyvännäköinen? Missä asut?


      • minä vaan
        Nainen545645 kirjoitti:

        Kiitos, Make! Sain ansiostasi kunnot naurut! :D

        Lähdetkö oikeasti 50 km:n päähän vain siksi, että sulle luvataan antaa? Ja vielä kaksi kertaa, etkö oppinut ensimmäisellä kerralla mitään....?! Oliko kummallakin kerralla sama nainen, vai onko kaksi eri naista päässyt tekemään sinulle noin katalan tempun?

        Minkä ikäinen olet? Oletko hyvännäköinen? Missä asut?

        hah haa,sainpasnarattua,jotain parkanolaista henkilöä,en todellakaan, ole turhaan ajanut parkanoon ton asian takia joudun muista syistä käyttämään parkanoa läpi kulku paikkana.ja muita tietoja et saa.


      • Et narrannut
        minä vaan kirjoitti:

        hah haa,sainpasnarattua,jotain parkanolaista henkilöä,en todellakaan, ole turhaan ajanut parkanoon ton asian takia joudun muista syistä käyttämään parkanoa läpi kulku paikkana.ja muita tietoja et saa.

        Äläs, Make ala perumaan puheitasi! Alkuperäisessä viestissäsi luki nimenomaan, että sinut on ajatettu Parkanoon, eikä, että olisit ollut läpikulkumatkalla.

        Ei tuollaista 50 km:n päästä ajamisjuttua kukaan päästään keksi. Tai jos keksii, niin huonosti on asiat, jos ei ole muuta tekemistä, kuin keksiä tuommoisia tarinoita tänne. Tuokin tarinoiden keksimisaika kannattaisi käyttää esim. oikeinkirjoituksen opettelemiseen!


      • minä vaan
        Et narrannut kirjoitti:

        Äläs, Make ala perumaan puheitasi! Alkuperäisessä viestissäsi luki nimenomaan, että sinut on ajatettu Parkanoon, eikä, että olisit ollut läpikulkumatkalla.

        Ei tuollaista 50 km:n päästä ajamisjuttua kukaan päästään keksi. Tai jos keksii, niin huonosti on asiat, jos ei ole muuta tekemistä, kuin keksiä tuommoisia tarinoita tänne. Tuokin tarinoiden keksimisaika kannattaisi käyttää esim. oikeinkirjoituksen opettelemiseen!

        ethän vain ole m alkava etunimeltäsi ja42v.hoito alalla työskentelevä?.joka roikut 0700alkavalla viihde linjalla.


    • Anonyymi

      Voi voi. Nii salasta taas

    • Anonyymi

      siis parkanon kaunein siinä ei paljo tarvita ku melkein kaikki on pallinaamoja ja loput persenaamoja

      • Anonyymi

        Tutustuin vuosia sitten laivalla erääseen Parkanolaiseen naiseen tukeva naimisissa oleva nainen.ja oli mahtavaa seksiä yöllä ja päivällä, hieno ja muistoja.en nyt muista nimeä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe