Parhaat Lucio Fulci leffat

eli mitkö ovat parhaat leffat tältä 1970-1980 kulttielokuvia ohjanneelta herralta.

Omi Top-5

1.City of the living dead
2. The Beyond
3. Zombi flesh eaters
4. Cat in the brain
5. The New York Ripper (en ole nähnyt vielä, mutta kuulopuheiden mukaan on hyvä. Voi kertoa mieliåpiteitä kyseisestä rainasta.)

4

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HERNIK

      MINUSTA PEKKÄ JÄ PÄTKÄ-ELOKUVIA EI PIDÄ UNOHTAA

    • Ripper on erittäin tyly ja väkivaltainen giallo eli omasta mielestäni oikein hyvä.kovin naisvihaiseksi haukuttu mutta aika paljon niitä naisuhreja näissä elokuvissa muissakin tulee.
      cat in the brainia en ole nähnyt,hyvä tuntemattomampi fulcin giallo on The Psychic(1977)
      noi muut löytyy iteltä ja toimii

    • rakastankauhuleffoja

      new york ripper todellakin on hyvin väkivaltainen ja julma elokuva, mutta ihan hyvä se myös on. kyllähän jokaisen on minun mielestäni nähtävä se kerran eläessään ja nähdä, MINKÄLAISIA elokuvia lucio fulci tekee.
      minun top 5:
      1.The beyond
      2.New york ripper
      3.The psychic
      4.City of the living dead
      5.Zombie flesh eaters

    • kunssi_69

      Ripper on toisaalta aika paska leffa, jos vertaa esim. House By The Cemeteryn goottilaiseen kauhutunnelmaan, myös Gates of Hell (City of The Living Dead) on aika hyvä, Paura Nella Citta Dei Morti Viventi on sama raina italiaksi dubattuna, jossa tuo dubbaus on tehty todella hyvin (ammattimaisesti.) Myös Michele Soavin filmeihin kannattaa tutustua, parhaat ovat The Church ja The Sect.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe