Vip finland/ Resolvium Group

tiedotonmies24

Mitähän vittua oikeasti! Otin taannoin 100e lainan. Lainasta tullut yksi maksumuistus, mutta perintäkirjettä ei ollenkaan. Tänään tuli postissa kirje jossa kerrotaan että on ryhdytty oikeudellisiin toimenpiteisiin maksun saamiseksi. Hintaa 358,60e. Miten mahdollista tuommonen ettei edes perintä kirjettä ole tullut? Pistää hieman sylettään.

20

2467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonjaniinon

      Olisiko sitten kuitenkin kannattanut maksaa aiemmin. Aika vaikea todentaa että perintäkirjettä ei ole tullut perille asti? Luultavasti ovat sen kuitenkin lähettäneet.

    • Kasku12

      on täysi kusetuspulju, samoin kuin Resolvium. Laita rikosilmoitusta vaan menemään, ne on kuulemma sikaillut jo todella paljon tota ennenkin.

    • Haloo?!?

      Täälläkin on eletty jo kauhun hetkiä... Samanlainen kirje -> täysi MAHDOTTOMUUS! Oletko ehtinyt soittaa ja kysyä, et mikä juttu tää on? Yritin tänää soittaa, mutta ei ollut enää auki. Onks lisää vastaavanlaisia tapauksia`?

    • 2+6

      Koska sun alkuperäisessä vipissä oli eräpäivä?

    • tiedotonmies24

      Sanoivat että ovat mukamas lähettäneet perintäkirjeen. Itse en sitä ikinä ole saanut. Ja summa tulee maksettavaksi koska on mennyt käräjäoikeuteen. Sitten sanoivat että asiaa voi kokeilla selvittää Itellan kanssa. Tietää tuloksen kun alkaa valtion puljun kanssa vääntämään kättä... :S Elikkä voi vittu!

    • kakkis11

      Enpä tiedä vip finlandista, mutta resolvium ei suostunut minun kanssani tekemään maksusuunnitelmaa enää. Muutenkin aikas näreetä toimintaa, sanovat etten ole yhteistyöhaluinen, vaikka itse ehdotin maksusuunnitelmaa. Nyt velka siirtyy oikeudelliseen perintään ja teen siihen silloin uuden maksusuunnitelman.

      • jusjust

        itselläni muistaakseni kävi samanlailla ei suostunu maksusuunnitelmaan... ja nyt asiasta tuli haaste ja maksoin velan kokonaan pois ja nyt venailen et ne poistaa tuon haasteen.. ettei tuu merkintää kun haasteen jättöpäivästä on kymmene päivää aikaa maksaa velka pois..


      • maksi35
        jusjust kirjoitti:

        itselläni muistaakseni kävi samanlailla ei suostunu maksusuunnitelmaan... ja nyt asiasta tuli haaste ja maksoin velan kokonaan pois ja nyt venailen et ne poistaa tuon haasteen.. ettei tuu merkintää kun haasteen jättöpäivästä on kymmene päivää aikaa maksaa velka pois..

        Eikös pitäis olla 60pv myöhässä maksu, ennen kuin mitään merkintöjä tapahtuu. 30pv pitäs tulla perintälasku ja sitä ennen huomautus.


    • IDIOOTTITYÖNTEKIJÖIT

      Mulle tuli eilen postissa resolviumilta kirje tosta 358,60e joka on jostain vipfinlandilta huhtikuussa... kas kummaa puol vuotta menny eikä kukaan ottanu muhun yhteyttä en tiennyt enää edes tollaisen velan olemassa olosta. nyt ne sit selvittää asiaa sieltä uudelta vipfinlandilta tai mikä nykyinen nimi onkaan, mutta resolvium oli törkee mulle puhelimessa. vääns ja kääns vaan sitä summaa mulle siinä vaikka nään sen paperistakin eikä auttanut mua yhtään, väitin huijareiks ja suutuin kipeenä vielä äänikin menny ja se nainen siltä sanoi ettei jaksa kuunnella mua!!! :O alkuperäinen laina 100e maksettavakas 120e ja ei oo tullu myöskään maksuhuomautukset tänne kotiin päin.. ja tälläinen yllätys sitten puolenvuoden jälkeen. muista pikavip paikoista sain vielä laskun maksettuakin muistutuksen, kivaa verrattuna tähän!!

      • kaiju

        minulla on juuri tuohon perintätoimistoon velka. Maksoin pikavipin kylläkin myöhässä, mutta luulin että asia olisi sillä ok. Jäinkin heille n. 26€ velkaa ja seuraavan kerran sain heiltä lapun tästä kotiini, että ovat ryhtyneet oikeudellisiin toimenpiteisiin. He väittävät lähettäneensä yhden maksuhuomautuksen/perintäkirjeen (mikä lie olikaan) tässä välissä, enkä ole mitään saanut. Eikä minulla ollut mahdollisuus enää mitään sovitellakaan. Joten nyt minulla olisi sitten 5pv aikaa vielä maksaa kaikki oikeudenkäyntikulut (voitte uskoa miten vituttaa jostain 26€ velasta maksaa yli 200€ oikeudenkäyntiä!)


      • velaton
        kaiju kirjoitti:

        minulla on juuri tuohon perintätoimistoon velka. Maksoin pikavipin kylläkin myöhässä, mutta luulin että asia olisi sillä ok. Jäinkin heille n. 26€ velkaa ja seuraavan kerran sain heiltä lapun tästä kotiini, että ovat ryhtyneet oikeudellisiin toimenpiteisiin. He väittävät lähettäneensä yhden maksuhuomautuksen/perintäkirjeen (mikä lie olikaan) tässä välissä, enkä ole mitään saanut. Eikä minulla ollut mahdollisuus enää mitään sovitellakaan. Joten nyt minulla olisi sitten 5pv aikaa vielä maksaa kaikki oikeudenkäyntikulut (voitte uskoa miten vituttaa jostain 26€ velasta maksaa yli 200€ oikeudenkäyntiä!)

        Ota silta huijari perintäfirmalta tiedot siitä heidän ns. lähettämästä perintäkirjeestä, ja ongi tiedot itellalta, onko sellanen kirje koskaan laitettu edes itellalle lähetettäväks.

        Itellä kävi joskus jostain laskusta samantyylisesti, mutta sitten selviskin, ettei ollu edes laitettu mitään kirjettä minulle päin. Yritettiin vaan kusettaa, ja saada perintäkuluja lisää.


      • 1613
        velaton kirjoitti:

        Ota silta huijari perintäfirmalta tiedot siitä heidän ns. lähettämästä perintäkirjeestä, ja ongi tiedot itellalta, onko sellanen kirje koskaan laitettu edes itellalle lähetettäväks.

        Itellä kävi joskus jostain laskusta samantyylisesti, mutta sitten selviskin, ettei ollu edes laitettu mitään kirjettä minulle päin. Yritettiin vaan kusettaa, ja saada perintäkuluja lisää.

        maksakaa vittu ajallaan ne lainanne niin ei tärvitse täällä itkeä!!! Tai menkää äidin helmaa valittamaan.
        Juntit, eräpäivä on se päivä milloin lasku pitää viimeistään maksaa.


    • tarkkana

      suosittelen olemaan kuluttaja-asiamieheen yhteydessä kyseisestä firmasta koska he lähettivät minulle hyvin epämääräisen laskun missä oli hyvin huonosti ilmoitettu mitä he ovat minulta perimästä ei ollut eräpäivää eikä korkoja,velanpääomaa ja perintäkuluja ilmoitettuna...kuluttaja-asiamies oli hyvin närkästänyt kyseisen firman toiminnasta ja sanoi että tämä perintä menetelmä ei ole laillinen

    • hOHHOIJAAnär

      Ollaan kaikki närkästyneitä, NÄR NÄR

      • Vip-Finland

        eli Tekstivippi ei ole ollut minkään Resolvium Groupin laina elää pitkään aikaan...


    • Seppo S
    • kfkfkfkf

      sama homma oli aika kusetusta. sitte ku soitti ja kysy asiasta nii halusivat lopettaa puhelun

    • Vaasalainen69

      Ottakaa Resolvium Groupilta kirjeen lähettämis tiedot, jos heillä on sellaset antaa.

      Nää nimittäin tekee sellasta, että ovat olevinaan lähettäneet laskun, muttei olekkaan.. Näin kalastellaan kuluja yms. ainakin perinnän aikaan.

      Sit kannataa haasteilmotuksesta kysellä käräjäoikeudelta, ne voi siinäkin tehhä ns. kusetus yrityksen. Kalastaat 200e kuluja, vaikkei ole edes käräjille asiaa laittanut. Olkaa tarkkana, ja miettikää koko vippien ottamista.. Se lähtee lapasesta ennemmin tai myöhemmin.

    • rrrrr3e

      mulla oli heijän kanssa samanlaista en tienny koko velan olemassa olosta

      nii tuli haaste

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe