Veikkauksen uusi uljas sivusto on hanurista. Inttää vain, että "pyytämääsi pelipalvelua ei ole olemassa". Sitten kun lopulta saan näkyviin nämä uudet punamustat sivut (latautuminen kestää nälkävuoden verran kuten ennenkin), ei sieltä millään löydy Kiffen-Gnistan-ottelun tulosta. Pelasin 2/6 pitkävetosysteemin viime perjantaina. Laitoin viimeiseen kohteeseen ristin hyvin tasaväkisten joukkueiden ottelun kohdalle. Viidestä pe-la kohteesta kaksi osui, jäi vielä vähän persnettoa. Itäsuomalaisen provinssilehden Etelä-Saimaan pelipalstaa toimittaa joku tihrusilmä lottomummo, joka ei ole 15 vuoden aikana saanut kertaakaan julkaistua koko viikon pelituloksia. Eilen vilkaisin kirjastossa Erkon Pravdaa enkä tietenkään muistanut etsiä sitä tulosta sieltä... Tänään onnistuin kuukkelista löytämään sen tuloksen _turkinkieliseltä_ sivulta. Uskokaa tai älkää, sinne asti minun piti mennä saadakseni selville, että vähän persnetolle jäätiin, se kakkospankin tiliote kun tulee vasta loppukuusta...
Uutispimento
0
426
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645