Best And Worst Of 2003

Homer

8

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katselija

Tosin vaikka mitään leffataivaan helmiä eivät millään osa-alueella olleet niin itse kyllä boat tripistä pidin, kerrankatsottavana aika hauska ja Moore uskomatonta kyllä sopi osaansa aika osuvasti vaikka aika erilaisissa rooleissa nähtykin useimmiten...Toinen ihan ok kerran katsottuna oli Basic. Sellainen perinteinen Travoltalla ratsastavahan tuo oli mutta omalla tavallaan hyvä.

Yksi aikamoinen ihmetys tuolla on, MIKÄ IHME on että 28 päivää myöhemmin on saanut noin korkean arvostuksen. Leffa on ainakin omasta mielestäni niin järkyttävän huono kopio ja tekele Romeron Zombie klassikoista, etupäässä kahdesta viimeisestä...Eli alkaa oikeastaan keskimmäisen leffan alusta ja etenee siitä kolmannen loppuun. Siinähän on valtaosa kohtauksistakin täysin samoja mutta pelkkiä huonoja kopioita alkuperäisestä.

Noh, joku varmaan tykkää tästäkin varsinkin jos ei ole alkuperäisiä nähnyt mutta tuo oli ainut sellainen ihmetys listalla.

• Keso

Huomasin itsekin, että leffa oli lähes kokonaan pelkkä kopio. Oli se silti ihan hyvä.

• Huuhaa

Onko kukaan oikeasti nähnyt Gigliä? Minun tietoni siitä, että Gigli on huono elokuva tulee lehdistöstä, joka ruotiessaan päätähtien kihlausta on vain todennut, että Gigli floppasi.

No niin floppasi. Mutta onko se oikeasti huono elokuva? Floppasihan Tears of Sunkin jenkeissä, mutta meillä sitä on jopa kehuttu.

Onko siis kenelläkään katsomiskokemukseen eikä lehti- ja nettiartikkeleihin perustuvaa kommenttia Giglistä?

• Ese

...ja voin vahvistaa tiedot, Gigli on aivan uskomattoman puuduttava. Ben Assfleckin huonous saa Lopezinkin "näyttelemisen" tuntumaan lahjakkaalta. Al Pacinon ja Christopher Walkenin yhden kohtauksen mittaiset suoritukset eivät pelasta tätä katastrofia. Gigli on huono elokuva. Olen puhunut.

• Yksi mielipide

Huonoimmista tosin kai vain puolet on mennyt Suomessa.
      Pistäisin kyllä Paycheckin parhaitten listan perälle ja Viimeisen Samurain huonoimpien puoliväliin.

• Minä

Paycheck? Varmaankin yksi paskimmista, sori vaan. Tehosteet tietenkin tekevät elokuvasta hyvän vai mitä? Ei se sisältö mutta ne TEHOSTEET!!! :)

• Zizi

Tulipa tämäkin leffa katsottua, ja voin sanoa että todellakin puuduttavaa katsottavaa. Mikä on tämän leffan juoni? Vitsit (jos ne olivat vitsejä) olivat kuivia eikä naurattaneet yhtään. Kohtaukset olivat irrallisia eivätkä liittyneet leffaan (juoneen?) millään tavalla. Sanalla sanoen: kamala.

Halusin katsoa tämän elokuvan vain siksi, että tiedän mistä puhutaan ja varmistaa että arvostelut todellakin pitävät paikkaansa. Oikeassa olivat!

• Huippuosaaja

Lord of the Rings -elokuvat roikkuvat Best Of -listoilla kuin huono ihottuma. Kun hype haihtuu ja krapula iskee, muutaman vuoden päästä näitä ei muista elokuvallisista ansioista kukaan. Lukuunottamatta erikoistehosteita: nämä kuuluvat kieltämättä aikansa huippuihin.

Vähän sama juttu kuin aikoinaan ET:n kanssa. Suomessa samaan aikaan näytettyä Blade Runneria ei noteerannut kukaan, sittemmin Blade Runneria on hehkuteltu milloin mistäkin ja ET:n ansioita ei kukaan enää muista vaikka ei toisaalta kehtaa suoraan kritisoidakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2795
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      434
      2363
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      23
      2292
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2110
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1786
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      141
      1747
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1275
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      2
      1180
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1079
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe