Ketä opettajia Järvenpään liikennekoululla on? En löytänyt netistä mistään tietoa!!
Järvenpään liikennekoulu - opettajat?
5
1181
Vastaukset
- ??? :(
nettisivut on aika kivikautiset ku vertaa muiden koulujen sivuihin.Huonosti infoo ja autotkin on erilaiset nykyään.Päivityksen tarpeessa sivut
- Emira
Eikä kukaan muukaan tiedä?!
- Tietoa8
Jyrki, Harri ja Jari. Mutta en tiedä sukunimiä.
- creislicht
Yritin ottaa selvää samasta asiasta, eikä mitään. Kyllähän tänä päivänä, joka firmasta pitää olla työntekijöiden nimet ja yhteystiedot esillä, se on yksi rehellisen ja laillisen firman perusedellytyksiä.
Nettisivut ovat aikaansa jäljessä. - Salamanteri 1
Nyt osuit naulan kantaan. Tämän koulun yrittäjien toimintatavat ovat kaikkea muuta kuin lailliset ja moraalikin puuttuu täysin. Opettajien nimiä ei voi laittaa esiin, koska silloin kaikki näkisi, että opettajat eivät pysy talossa mielivaltaisen kohtelun vuoksi. Lisäksi olisi aika kova työ muistaa pitää sivut ajantasalla. Kannattaakin valita suoraan koulu jolla ei ole tällaista taustaa. On opetuksenkin taso hieman toistamasta, eikä maksulliset lisätunnitkaan pauku vaan koska se on näppärä tapa lisätä liikevaihtoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576