Usan törkeä valehtelu

12

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eetettettt

      tuppeen sahatut laudat liittyy wtc7 :aan.

    • entinen,

      homoreppana IronmikeSS!!!!
      Et ole käyttänyt Jussufiakaan vähään aikaan, laitas jotain maajusseista mielipidettä!

      Tuliko monta nimeä SKPn kannatuskortteihin tänään, onko 100 korttia jo koossa???

      Meinaatko valvoa ensi yönkin?

      • Etsihän poju yksikin viesti, jossa tuen tai ylistän kommunismia, niin saat 100 000 euroa köyhyyteesi! Hopi, hopi! Älä vaan ala parkua, kun et siihen kykene. Ei ole kyennyt kukaan mukaan. heheheh!


    • Shellistä

      Todellisuudessa WTC:hen ei törmännyt kahta konetta, eikä lentäjät olleet muslimeja. Hollywoodin tunnettu lavastteiden tekijä ei kuitenkaan suostunut kommentoimaan, mihin kahta pahvista ja kartongista valmistettua luonnollisenkokoeista feikkikonetta käytettiin. Lähde: Shellin kantaporukan jutut kusilaarilla.

      • Lentokoneista ei nyt ollut puhetta talikko!


      • jakinboas11
        ironmikess kirjoitti:

        Lentokoneista ei nyt ollut puhetta talikko!

        Juu,, aivan varmaa että hallittu purku tämäkin ja yhtä varmaa että hallittuja purkuja ei tehdä lentokoneilla.
        Täytyy myöntää että menin itsekin lankaan vaikka heti tapahtuma jo päivänä ihmettelin tornien sortumatapaa.


        http://www.youtube.com/watch?v=nIZp6aOibiM


      • Aku Ankka
        jakinboas11 kirjoitti:

        Juu,, aivan varmaa että hallittu purku tämäkin ja yhtä varmaa että hallittuja purkuja ei tehdä lentokoneilla.
        Täytyy myöntää että menin itsekin lankaan vaikka heti tapahtuma jo päivänä ihmettelin tornien sortumatapaa.


        http://www.youtube.com/watch?v=nIZp6aOibiM

        Totta. Kovin on hallitun näköistä kun pilvenpiirtäjän tukirakenteet pettää. Joku purkufirma siinä sai hyvän referenssikohteen. Oli tietysti jännäö sattuma, että juuri sillä sekunnin murto-osalla kaksi lentokonetta sattui törmäämään päin rakennuksia ja niissä oli kiilusilmäiset musulmaanit. Mutta maailmahan on ihmeitä täynnä eikä ihmeiden aika ole ohi - varsinkaan netissä.


    • .

      vieläkö kommunista päätäsi vaivaat tuollaisilla asioilla.

      • kissamies57

        Kokoomuksen taistolaiset taas täällä moittii omia syntejänsä joita heidän edeltäjänsä SKP harrasti ennekuin pääbolshevikit astuivat tilalle rakentamaan uutta euvostoliittoa


    • Hekotanko?

      Tämän nyt jokainen valveutunut huomasi. Minä tästä kirjoittelin myös iät ajat sitten. Tämän rakennuksen "räjäytyksestä" ei puhuta missään. Mussutetaan vain kaksoistornien tuhosta! Eikö ole perin merkillistä, että tämä rakennus oli kuin ei minkään arvoinen. Ei siitä mitään puhuta juuri mitään muistopäivänäkään!! Kuitenkin tämä oli ihan selvä tapaus ja tuossa on aika hyviä myöhempiä todisteita tuo Youtuben tarina. Tornien tuhokin jotenkin haiskahti sodan haluamisella ja tahallisella tuhoamisella, jotta sotateollisuus pääsisi taas kokeilemaan uusimpia aseita. Silloin ei ihmishengillä ole merkitystä oman käsitykseni mukaan. Maalaisjärjellä tuo lentoturvallisuus oli retuperällä, sen jälkeen sitten järjettömiä ylilyöntejä: minultakin hammastahna takavarikoitiin, kun oli liian iso tuubi, vaikka jäljellä olikin vain tahnaa ripaus viikon tarpeisiin!

    • War is Peace

      että USA on rosvovaltio!

      • Mehit (vihr)

        Niin on! Todellisuudessa rakennuksiin ei osunut lentokoneita vaan kaksi valolavastetta. Estoniakin upposi kristillisdemokraattien salaräjähteiden ansiosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe