Mistä siinä on kyse? Onko se vain kapinaa Raamatun pyhiä arvoja vastaan? Miksi isku pride-kulkueeseen on täällä niin jyrkästi tuomittu, mutta kristittyjä loukataan ja ivataan? Harhautuneina kuljette, mutta puolestanne rukoilen, jotta määränpäänne ei olisi iankaikkinen kadotus vaan että Herra ottaa teidät lapsiksenne Taivaaseen. Meille annettiin Jeesus Kristus, jotta pelastuisimme. Miksi ette tätä hyväksy? Miksi olette niin synkkiä ja koette kuuluvanne helvetin saunaan, vaikka hyvän ihmisen paikka on Taivaan enkeleiden seurassa? Sammumaton tuli ja hiilihangon iskut ovat palkkio, jota saatana teille viekkaasti tarjoaa, mutta sinulla on vapaus valita, kiitos Kristuksen, jonka Herra meille uhrasi. Aamen.
Homojen ylistäminen
Knechtland
3
103
Vastaukset
- beenthere
Kerropa nyt ensin se, että kuinka homoja ylistetään, että tiedetään mistä puhutaan. Minä kun en ole tuoollaiseen ylistämiseen ikinä törmännyt.
>>Miksi isku pride-kulkueeseen on täällä niin jyrkästi tuomittu
- Jesucs
ole ikävää että jumalasi täytti kuuppasi keltaisella nesteellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594683
- 653798
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2113208- 1133061
- 482884
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471977- 1081872
- 361865