Huuhaan ex-vakkarit

valtasivat

30

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä.

höpö höpö. eihän siellä ole ketään....

• ccccXX

Huhaan eliitti on ihan jossain muualla, että silleen:)

• ---

sä satu sanoit ennen teidän olevan kermaa ja nyt eliittiä, mutta taidatte olla vain luusereita

• Naurattaa täböllä:D

sun surkeat arvauksesi. :))
      Mutta etsi etsi, tosin eihän se nykyinen foorumi, missä vanha huuhaaväki on, ole edes Suomi24:llä.
      Sua muuten vituttaa tosi rankasti.....eeeh heh heh.....et muuten löydä ja meillä on muuten ihan mukavaa...ai niin lähettivät sulle puska paskaset terveiset, kun lupasin tulla käväsemään huuhaalla.

• ¤===0===¤

ne luuserit ovat. Nysä on näkynyt olleen täällä koko päivän.

• jatka vain

ei kuule kiinnosta.

• päättelet, että nysä kuuluisi huuhaan älymystöön?

• Ne potkittiin

Helvettiin sieltäkin!
      Ei niille ole enää paikkaa.
      Täällä yhä kyyläävät ja kirjoittavat anonyymeina.
      Niitä ottaa päähän kun kukaan ei niist pidä, eikä kukaan oikeasti välitä.

• Heh heee

ja kyllä niitä nyt vituttaa ihan täysillä....kyyläävät ja alapeukuttavat... hehh heh heh hee!!!

• on tuo. Nuo "alkuperäiset" lifestyle -palstan tyypit ovat aikoinaan tulleet kahvipalstalta, josta armoitettu seriffi MoM heidät ajoi pois. Mutta mistä sinä voit sitä tietää, kun et ollut silloin edes syntynyt.

• Laardi-setä puhuu/kirjoittaa täyttä asiaa. Noin ne asiat ovat pääpiirteittään menneet mitä hää haastaa viestissään. Aika monta muutakin palstaa on noi "alkuperäiset" kiertäneet ja ei vieläkään ole porukat koossa, vaan kirjoittelevat kuka missäkin palstalla sattuu.

• toteaja.
        kerbiili62 kirjoitti:

Laardi-setä puhuu/kirjoittaa täyttä asiaa. Noin ne asiat ovat pääpiirteittään menneet mitä hää haastaa viestissään. Aika monta muutakin palstaa on noi "alkuperäiset" kiertäneet ja ei vieläkään ole porukat koossa, vaan kirjoittelevat kuka missäkin palstalla sattuu.

tärkeintä on, että huuhaan porukka on koossa.

• toteaja. kirjoitti:

tärkeintä on, että huuhaan porukka on koossa.

täälläkään kaikki niin "uskollisia" olla, vaan kulkevat vieraissa sen minkä kerkiävät :))

• tieteilijä.

nyt sitten herää kysymys, että ketkä olivat Lifen alkuperäisasukkaita? Ja missä he ovat nyt?

• demoniiih

huuhaan ex-vakkarit?..Mikä ihmeen roskasakki...?...;o)...

• Kato peiliin,

... ...

• aloittajan tarkoittavan juuri "teitä" tai saattoi se tarkoittaa "meitäkin"? Ei toi juttu oikein auennut mullekaan, mutta sehän nyt ei mikään ihme olekaan :))

• demoniiih
        Kato peiliin, kirjoitti:

... ...

Ei sieltä näkynyt ex-vakkaria..ei roskasakkia..Eli..ei selvinnyt asia vieläkään...;o)...

• demoniiih
        kerbiili62 kirjoitti:

aloittajan tarkoittavan juuri "teitä" tai saattoi se tarkoittaa "meitäkin"? Ei toi juttu oikein auennut mullekaan, mutta sehän nyt ei mikään ihme olekaan :))

Mut en suostu olemaan roskasakkia..ja exänä olen vain vaimo..se entinen..ja siinäkään roolissa en mikään kamaluus...;o)..

Aloituksen tekijällä on ikävää ja ikävä..;o)...

• Se nyt olis ihme
        kerbiili62 kirjoitti:

aloittajan tarkoittavan juuri "teitä" tai saattoi se tarkoittaa "meitäkin"? Ei toi juttu oikein auennut mullekaan, mutta sehän nyt ei mikään ihme olekaan :))

jos teidän älykkyystasollanne aukeis mikään.
        Ei sitten tainnu olla kovin ihme palsta, kun piti takaisin hiipiä.

• MÄ olen aloituksen
        demoniiih kirjoitti:

Mut en suostu olemaan roskasakkia..ja exänä olen vain vaimo..se entinen..ja siinäkään roolissa en mikään kamaluus...;o)..

tekijä, eikä mulla todellakaan ole ikävä tuollaisia surkeita inisijöitä.
        Luuserisakkia ja roskakamaa olette koko lössi.
        Painukaa itkemään takaisin sinne omaan surkeaan koloonne, täällä teitä ei kaipaa kukaan.

• demoniiih kirjoitti:

ei noi jonkun anonyymin palstanikkarin sanat satuta, mutta jollakin konstin se on hänenkin yritettävä palstalla päteä :))

• demoniiih
        MÄ olen aloituksen kirjoitti:

tekijä, eikä mulla todellakaan ole ikävä tuollaisia surkeita inisijöitä.
        Luuserisakkia ja roskakamaa olette koko lössi.
        Painukaa itkemään takaisin sinne omaan surkeaan koloonne, täällä teitä ei kaipaa kukaan.

Ei mene läpi..Ikävissäs itket ja purat turhautumistas palstalla...;o)...

• Se nyt olis ihme kirjoitti:

sä tietää, missä palstoilla mä olen ennen kirjoitellut? Mulle, kun ei ole oikein kotia löytynyt suomi24 palstoilta, niin olempa kirjoitellut missä milloinkin olen halunnut, mutta en häiriköiden. Joten se siitä hiipimisistä :)

• demoniiih
        kerbiili62 kirjoitti:

ei noi jonkun anonyymin palstanikkarin sanat satuta, mutta jollakin konstin se on hänenkin yritettävä palstalla päteä :))

...naurattaa vain..Aika epätoivoinen yritys ja helvetin pienet ympyrät..Lähes säälittävää, mut vaan lähes...;o)...

• älykäs puska.
        Se nyt olis ihme kirjoitti:

ole pienintäkään murtumaa toisin kuin sinun pää tuntuu sisältävän hiusmurtumia sitäkin enemmän. Suosittelen älykkyyden testausta sinullekin. On selvää että Mensan ovet eivät aukea sinulle mutta paikallisessa mielenterveystoimistossa tekevät kailikkatestejä. Luit oikein k a l i k k a. Sillä koska et ymmärrä palikoista eli leegoista yhtään mitään, sinulle annetaan kasa koivuklapeja joita voi sijoitella eteesi mielesi mukaan ja se kertoo, onko sinusta saunan tai uunin lämmittäjäksi vai poltatko pääsi.

• rauhottaja.
        älykäs puska. kirjoitti:

ole pienintäkään murtumaa toisin kuin sinun pää tuntuu sisältävän hiusmurtumia sitäkin enemmän. Suosittelen älykkyyden testausta sinullekin. On selvää että Mensan ovet eivät aukea sinulle mutta paikallisessa mielenterveystoimistossa tekevät kailikkatestejä. Luit oikein k a l i k k a. Sillä koska et ymmärrä palikoista eli leegoista yhtään mitään, sinulle annetaan kasa koivuklapeja joita voi sijoitella eteesi mielesi mukaan ja se kertoo, onko sinusta saunan tai uunin lämmittäjäksi vai poltatko pääsi.

älä nyt noin pienistä hermostu.

• visukinttu-tre

-Ei meillä oo mitään hätää,-))
        -Karavaani jatkaa kulkemistaan, vaikka kulkukoirat hieman räksyttääkin....

• me teimme sen!
        visukinttu-tre kirjoitti:

-Ei meillä oo mitään hätää,-))
        -Karavaani jatkaa kulkemistaan, vaikka kulkukoirat hieman räksyttääkin....

Ei meillä ole enää mitään tarvetta pyöriä täällä.Pysytellään omalla tontillamme kun sellainen saatiin aikaiseksi.Jätetään noi ärsyttelyt kokonaan pois ja annetaan "voittajien hymyillä täällä"!

• up
        me teimme sen! kirjoitti:

Ei meillä ole enää mitään tarvetta pyöriä täällä.Pysytellään omalla tontillamme kun sellainen saatiin aikaiseksi.Jätetään noi ärsyttelyt kokonaan pois ja annetaan "voittajien hymyillä täällä"!

up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82