Nytpä mulla pillua kutkuttaa, sitä pitäis kyrvällä jutkuttaa!
Jos siellä on nuoria poikia, joilla on mulkku kovana, niin tervetuloa Mamma Kovaltschukin hoitoon!
MAMMA KOVALTSCHUKILLA ON ASIAA!
16
239
Vastaukset
- mulkku sojottaa
Meitsiä panettaa! Mä tulen sun luo ihan kohta. Meinaan vaan että jos siellä on oven takana muita jätkiä niin anna niiden vaan odottaa. Kai meitsi pääsee ihan ekaks panolle?
- lääkärisetä
huumeet teettää. Mene katkolle!
- .
tällaista se alkoholi-huume teettää.
- Herra Keissilä
Nimeni on Herra Keissilä ja mielestäni on ihmeellistä, että tuollaiset Mamma Kovaltschukit saavat jakaa persettään kaiken maailman nuorille kundeille, joilla ei edes ole rahaa maksaa panostaan.
Mielestäni nussiminen pitää varata vain meidän tasokkaiden ja varakkaiden herrasmiesten yksinoikeudeksi.
Nuoret jätkät runkatkoot munaansa siihen saakka että lompsassa on kunnolla fyffeä.- Herrasmies.
Tosin pillusta ei kannata maksaa liikaa ja ns. pissikset voisivat harjoitella, harmaantuvien herrasmiesten kanssa, tulevaan ammatiinsa pientä korvausta vastaan.
- Rotary-veli Amos
Me Rotary-veljet olemme myös sitä mieltä, että lompsassa pitää olla fyffeä, ennen kuin mies menee panemaan naista. Nuoret kollit voivat masturboida katsellessaan videopätkiä, jotka on kuvattu meidän Rotary-veljien kokoksista. Niissä juomme aina ensin korkealuokkaista alkoholia ja sitten yhdymme ämmiin, ensin vitttuun ja sitten perrsereikään eli anukseen.
Viimeksi meillä on huorrana Mamma Kovaltschuk ja saimme hyvää hoitoa. Ensi viikolla pidämme uuden kokouksen ja kutsumme myös sinne Mamma Kovaltschukin.
- henkilökohtainen.
Sun vittuasi rakastan, oi Mamma Kovaltschuk!
- RANSUKO
SE SIELLÄ TAAS HUUTELEE. KOTONA NAISTEN VAATTEISSA ISTUT JA RUNKKAAT MUNAA.
- herra töönteiböl
Viime jouluna kävin panemassa Mamma Kovaltschukia. Onneksi kohta tulee uusi joulu. Sitten taas panen.
- LääkäriSetä
herra töönteiböl kirjoitti:
Viime jouluna kävin panemassa Mamma Kovaltschukia. Onneksi kohta tulee uusi joulu. Sitten taas panen.
HESPERAN SULJETULLAKO MAJAILET?
- LääkäriSetä
LääkäriSetä kirjoitti:
HESPERAN SULJETULLAKO MAJAILET?
HESPERIAN SULJETULLAKO?
- yökerhon portsari
LääkäriSetä kirjoitti:
HESPERIAN SULJETULLAKO?
Ennen Mamma Kovaltschuk aina etsi jätkiä Hotelli Hesperian yökerhosta, mutta nyt se tykkää vain semmosista tosi nuorista kundeista, jotka ei vielä edes pääse sisään yökerhoon.
On se ihme Mamma!
- nobel-runoilija
Rakas Mamma!
Sä mulle pillua anna!
Kun vittuun liukuu molo,
on meillä hyvä olo!- Mamma Kovaltschuk
Ooh, nobel-runoilija on kaunosielu! Ooh! Hälle pillua tahdon mä antaa, ooh!
- HOMO-RANSU
SINÄ OLET!
ELLOKSESTA TILAAT NAISTEN VAATTEITA
JA RUNKKAAT NIISSÄ.
SÄÄLITTÄVÄ PELLE, SE SINÄ OLET! - Jippuku
Rakas Mamma Kovaltschuk! Nimeni on Jippuku ja rakastan vitttuasi. Voisimmeko tavata tänään klo 12.00 Stokkan kellon alla? Tunnistat minut siitä, että olen avannut sepalukseni ja runkkkaan kovana seisovaa kyrrpääni.
Haluan yhtyä sinuun, rakas Mamma Kovaltschuk, sillä perusteella että minua panettaa.
PS. En mene tänään kouluun, koska haluan vain sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477