Uudesta Suurhallista.. " - Uusi areena luo paljon suuremmat mahdollisuudet jääkiekkobisneksen tekemiselle. Siellä on yleisökapasiteetti suurempi. Aitioiden määrä tuplaantuu ja aitioiden sekä koko hallin taso paranee huomattavasti. Se antaa mahdollisuuksia myös jääkiekon ulkopuoliselle toiminnalle. Ilves tulee olemaan yksi hallin osakkaista erittäin todennäköisesti kohtuullisen merkittävällä osuudella, Meskanen visioi."
..budjetista.. " Ilveksen pelaajabudjetti on nyt noin 1,5 miljoonaa euroa. Meskanen uskoo, että lähivuosina se saadaan nostettua kahden miljoonan tasolle nykyisellä hallikonseptilla. Hänen mielestään kuitenkin uudessa areenassa Ilveksellä on mahdollisuus pelaajabudjetissaan olla samalla viivalla Jokereiden, HIFK:n ja Kärppien kanssa.
- Kyllähän pelaajabudjetin koko on aika oleellinen. Jos siinä on merkittävä ero, niin pidemmällä tähtäimellä myös menestyksessä on merkittävä ero. Pienet erot pystytään kuromaan umpeen hyvällä toiminnalla. Mutta ei pelaajabudjetin koko ihan kaikki kaikessa ole kuten viime vuosiltakin TPS:n ja Ässien menestymiset osoittavat, Meskanen miettii. "
Meskasen mietteitä
4
190
Vastaukset
- kake 79
Koulukatu tai Lempäälän jäähalli riittää Ipalle mestikseen ??
- Ilveksenmiäs
ja taisi olla oikeassa, että.. " - Ilveksen ympärilla liikkuvat suuret tunteet. "
Tutkin asiaa ja tein sellaisen johtopäätelmän, että Ilves pelaa Sm-liigaa ja selvisi karsinnoista, ei minun käsittääkseni Ilves Mestiksessä pelaa ? - kake 79
Ilveksenmiäs kirjoitti:
ja taisi olla oikeassa, että.. " - Ilveksen ympärilla liikkuvat suuret tunteet. "
Tutkin asiaa ja tein sellaisen johtopäätelmän, että Ilves pelaa Sm-liigaa ja selvisi karsinnoista, ei minun käsittääkseni Ilves Mestiksessä pelaa ?mutta seuraavalla kaudella pelaa
- Ilveksenmiäs
kake 79 kirjoitti:
mutta seuraavalla kaudella pelaa
mutta en löytänyt mistään sellaista tietoa, että edelliskauden karsija tippuisi suoraan seuraavalla kaudella. Kyllä meillä nyt on eri tietolähteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891