Kerro kokemuksestasi

tylsistynyt92

Onkos joku selvinnyt sellaisesta jännästä elämäntilanteesta kuin minulla on ollut jo noin kolmisen vuotta, että menet kouluun tulet takaisin syöt ja menet sänkyyn ja oot sängyssä silleen että ei saatana tää toistuu taas 5 kertaa viikossa ja viikonloppusin oot silleen että ei perkele 2 päivää seinientuijottelua?

Persuskoulun jälkeen kaikki kaverit kaikkosivat omille teilleen ja nyt ei kerta kaikkiaan ole kavereitakaan ja niitä on hyvin vaikea hankkia. Mitä tekis?

Onko vinkkejä mitä tekis ja miten olet selvinnyt yli-tylsyydestä ja tyhjyydestä? Rahaa kun ei mulla kans oo, ei mitään harrastus-juttuja sit ehdotella jos sopii. :)

5

540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fionatar34

Hei, olen kohta nelikymppinen ja sama jatkuu vieläkin....aamulla ylös ja kaupan kautta kotiin, koira kuselle ja kohta alankin tässä imuroimaan...

Tällästä se on pakko sopeutua, vai mikä olisi ratkaisu?

• the solution

Rupeet kiskoo ganjaa tai veät vaikka ittekses kännejä...se on ihan jees :) Kannattaa kokeilla.

• Toivoa on mies

Itse koin ankaraa yksinäisyyttä peruskoulun jälkeen ja se jatkui ihan työelämään 24 vuotiaaseen saakka, kunnes löysin elämäni ilon ja kauneuden ;) Vedin kanssa yksin kännejä ja touhusin aina yksin. Puhuin yksin himassa kun keitin kahvit ja nauroin omille jutuilleni. Heh. Aika säälittävää mutta sellaista se voi olla.

Kyllä asiat paranee varmaan sullakin.. Ehkä.

• fionatar34

Hetkinen, ei meillä ole ihan samaa kuitenkaan, sinulla ei ole Kavereita. Sinä tarvitset kavereita, etsi niitä vanhoja ystäviä vaikka facebookin kautta ja lähde kahville heidän kanssa.
      Itse löysin vanhoja koulukavereita jotka oli unholassa liki 20-vuotta ja oli mahtavaa jutella ja löytää heitä muutama ja taas ystävyys syttyi uudestaan.

Tai sitten hanki ihan uusia, täältäkin voit löytää ystäviä tuon gallerian kautta.

• Mosse Tapio Sulo

mitää oikeit kavereit oo, sen ainoot kamut on tuolla vankilat ja vankeinhoito muurilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      6907
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      42
      4281
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      19
      3581
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3430
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2477
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2435
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      26
      2004
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163