DIILI

32 v. bisnes /eläke

Katsoin eilen pätkän diiliä, mikä se Harkimon neuvonantaja ollut mies oikein oli.
Jätkä oli vähän hukassa... naureskeli ja toljotti tyhmän näköisenä.
Huh, huh, mikä tyyppi.
Ja Leenalla luulin olevan enemmän järkeä kuin lähteä ruveta joidenkin reppanoinen tehtäviä arvostelemaan, luulisi että voisi käyttää älyään johonkin muuhun.

5

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vajausta on

      Oliko tossa kaikki, minkä sinä osaat!

    • nauratti kovin

      eikös se ollut se Antti, viime kerran voittaja.

      Mutta miten se poika yritti olla niin totinen ja vakava, oikeen virallisen oloinen.
      Se on kumma juttu, että suomalaiset luulevat olevansa asiallisia ja luotettavia,
      ammattimaisia kun oikeen rypistää otsaa ja yrittää olla vakavan näköinen.

      Huvittavaa enemmänkin kuin vakavasti otettavaa

    • Voihan ahdistus

      Itse Hjallis Harkimon käytös ohjelmassa aiheutti niin suunnatonta myötähäpeän tunnetta, että oli pakko vaihtaa kanavaa. Yritti kovasti esittää alkuperäisessä ohjelmassa olevaa kovaa ja tiukkaa yritysjohtajaa, mutta sortui lapsellisesti haukkumaan kilpailijoita. En katso jatkossa.

      • erinomainen..

        viime Diilin ja yllätyin iloisesti Hjalliksen jämäkkyydestä. Olin pitänyt Hjallista melkein nyhverönä mutta mieshän olki tyystin toista maata. Siitä pidän että Hjallis puuttuu napakasti ala-arvoisiin selkään puukottamisiin ym mitä oli viime kaudellakin ja arvaten uusissakin jaksoissa. Mielenkiintoinen sarja, yksi parhaista tosi-tv sarjoista.


      • eshhys
        erinomainen.. kirjoitti:

        viime Diilin ja yllätyin iloisesti Hjalliksen jämäkkyydestä. Olin pitänyt Hjallista melkein nyhverönä mutta mieshän olki tyystin toista maata. Siitä pidän että Hjallis puuttuu napakasti ala-arvoisiin selkään puukottamisiin ym mitä oli viime kaudellakin ja arvaten uusissakin jaksoissa. Mielenkiintoinen sarja, yksi parhaista tosi-tv sarjoista.

        oikeesti luulee olevansa?? tiuskii ja kiukuttelee kilpailijoille , niin kuin olisi heidän isä vähintään.
        Ei kyllä mulle yksikään jätkä tiuskisi tuohon sävyyn työpaikkahastattelussa, ei muuallakaan se on varmaa.
        Takasin tulisi ja täysillä. Miesporukka kun voitti edellisen kilpailun, ja alkoivat iloita, niin Hjallis sanoi heti jotain että ei saa iloita tms vastaavaa. Mieshän on kontrollifriikki. Lähtisin ovet paukkuen ulos heti jos mulle riehuisi noin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe