Vesirattaanmäki

tulevaespoo

Onkos muita sinne muuttajia?
Kiinnostais tietää onko tulossa lapsiperheitä!

19

5672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöpiii

ompahan paikka syrjässä tuleekohan enempi taloja?

• tulevaespoo

Rivarii ja pientaloo ja onko yks tai kaks kerrostaloa.
        ihan uus asuinalue ja kaavassa ois päiväkotikin mutta mun käsittääkseen ei oo alettu rakentaa.. että varmaan sit siinä vaiheessa kun on jo pulaa hoitopaikoissa.. no saas nähä.
        Ja ihan kivan syrjässä on, vähän jää tilaa hengittääkin

• Vesiratas

Rivari kolmio varattu jos se vielä joskus valmistuis :) Hienoa aluetta

• JAUU!

vesirattaanmäki 1 kutsuu 15.1. ;)

• alamäki koitti nopea

Varoituksena Vesirattaanmäkeä katsastaville, että vuokratalojen isännöitsijä on onnistunut pilaamaan alueen asuttamalla taloihin Lähi-idän maahanmuuttajamiesjengejä. Pysäköintialueiden autoihin murtaudutaan öisin, naisia ahdistellaan, irtainta omaisuutta varastellaan. Tosin taitaa samoja ongelmia alkaa olla pitkin Espoota. Kannattaa kuitenkin katsella läpi muutkin vaihtoehdot :)

• Moi900

Onko siinä alueella paljon siis matuja? Muuttoa suunnitteleva....onko muuten rauhallista? Luontoa näyttäisi olevan, ja metsää mihin koiran kanssa pääsee.

• 1B asukki

Edellinen viesti ehkä pienoista liioittelua! Eipä ole ainakaan minun autossa kukaan käynyt. Ja ulkonakin olen saanut kyllä kaikessa rauhassa liikkua ympäri vuorokauden. Vuokrataloissa suuri vaihtuvuus asukkaissa. Rivareissa näyttää olevan paljon lapsiperheitä :)

• eeeewr

No mitä jos olisit vain onnellinen, ettei omalle kohdalle ole osunut? Sinullako on mittarina se, että jos itse saa olla rauhassa, niin muillakaan ei voi olla mitään valittamista? Aiemmassa viestissä ei valitettavasti ole minkäänlaista liioittelua.

"Vuokrataloissa suuri vaihtuvuus asukkaissa" Arvaatko minkä takia? Poliiseille olivat yllätys yllätys tuttuja heppuja kun teimme rikosilmoituksia automurroista ja ahdistelutapauksista. Aso-asunnoissa on varmaan saanut olla paljon paremmin rauhassa.

• kateuttako?

Kotikyläntiellä on päinvastainen havainto.
      Kun somaliperheitä muutti alueelle, tuli
      rauhalliset viikonloput. Ei ole käynnyt po-
      liisiauto kertaakaan tänä vuonna. Eikä ma-
      koile verisiä humalaisia portaikossa.
      Siistejä ja raittiita ovat somalit.

• terä pulppa

Paskapuhetta, mutta uskon.

• Lamako 2013?

Täytyy tehdä joku laki että joka kerrostalossa vähintään 2 somaliperhettä, jos ei kaikkiin riitä niin Finnairilla nopea lentoyhteys ja 200 kulttuurin rikastuttajaa saadaan joka lennolla lisää! Ajatelkaa miten talous nousee kun ne tarvitsee tulkkauspalveluja ja kaikkee.

• tulevaomista

hei. onko yleinen pesutila vesirattaanmäessä 3?

• asukas41

ei ole pesutupaa. Pienen pieni kuivaushuone löytyy.

• onnetonta

Vesirattaanmäki 1B:ssä asutaan! Kiva kämppä, mutta puhelin ei toimi kun ei ole kenttää!

• Tulevaasukas

Nosto. Ollaan muuttamassa vesirattaanmäki 1, millaisia naapureita kyseisessä kerrostalossa asuu?

• Tervettä-väkeä

Täysin terveitä ja asekuntoisia miehiä siinä naapurustossa asuu. Turvallinen olo.

Tulevat mielellään leikkaamaan ruohikkonne ja pesemään autonne. Ihan ruokapalkalla tai sitten luonnon antimilla maksaen.

• Tulevaasukas

Kertoisitko tarkemmin?

• Ihmettelenvaan

Miten ootte viihtynyt Vesirattaanmäellä? Näyttäisi jatkuvasti olevan vapaana vuokra-asuntoja.

• Anonyymi

Hei, muakin kiinnostaisi tietää millaista alue nykyään on, onko vuokratalot rauhallisia? Saitko vastauksia/tietoa tästä tai muutitko sinne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      202
      1774
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1455
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70