Niin että kun tuossa Halloween (2007) kun ne kuvaa sen michaelin lapsuutta, niin miten siinä voi olla kaikkee modernia tavaraa jne, kun kerran michael on syntynyt 1957..?
En ymmärrä, Halloween (2007)
4
544
Vastaukset
- plää
kaikkee porukka kelaa..
- Irvoitus
Ai niinku esim?
- Fiola
http://horror-movies.wikia.com/wiki/Judith_Myers_(Remake_Timeline)
"On Halloween night, 1990..."
Vuoden 2007 versio kertoo vuodesta 1990. - halloween6
Mä oon aina kannattanu alkuperästä! Ja oon aina ollu sitä mieltä et toi alkuperänen halloween on parempi. Mut eilen ku katoin ne molemmat ni uusimmassa oli selitetty kaikki paljon paremmin ja kaikist isoin plussa tulee siinä et siiin kerrottii michaelin lapsuudesta! Ainoo huonompi asia uudemmassa oli se et päähenkilö oli paljon huonompi, pikemminki ärsyttävä. Rehellisesti sanottuna alkuperänen on TYLSÄ verrattuna uusintaversioon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248