Ohjelmapäällikkö Korpelaisen viimeviikkoisen lausunnon mukaan Salatut elämät loppuu kevään 2004 tuotantokauteen. Eli tänä vuonna tehdyt alkukevään jaksot kantavat syksyn loppuun saakka ja siten loppuvat. Kyse ei ole siitä, että sarja ei olisi ollut edelleenkin suosittu mutta liittyy kuulemma MTV3:n ohjelmauudistukseen, johon Salatut Elämät sarjalla ei ole sijaa. Asia lyötiin kuulemma lukkoon viimekuisessa ohjelmahankintapalaverissa. Mahdollisista uusinnnoista ei ole puhuttu.
SALATUT ELÄMÄT LOPPUU
11
2853
Vastaukset
- ukkeli
AIKAKIN!!! KAUAN SITÄ PASKAA KESTIKIN!! :)
- hyvä
Hyvä jos loppuu, sarjan luonne on "hieman sairasta" kuvausta elämästä.
Toinen virhe kun ei ole valittu hyviä näyttelijöitä, vaan on valittu henkilöitä jotka ovat jo luonteeltaan rooliin sopivia ja käyttäytyvät todennäköisesti ohjelmassa ja sen ulkopuolella suunnilleen samanlaisesti.
Moni on tietysti erimieltä, kysyisinkin mistä olette sen suuren viisauden hankkineet, tuskinpa koulun penkiltä. Minä olen hankkinut omani 3o vuoden avioliiton aikana, jona aikana olen saanut jo lapsenlapsetkin kouluun. Mielestäni elämä on ainoa oikea opettaja. - Juzzo
Salattujen elämien piti loppua ennen viime kesätaukoa. Sitten joku osti jonkun sopimuksen salkkareiden jatko-aikaan kevääseen 2006 saakka! Eli kyllä niitä vielä kaksi vuotta kestää. Ja ties vaikka tulisi taas jatkosopimus!
- neiti89
Voi kun loppuiskin! Sen sarjan tilalle vois tulla jotain PALJON järkevämpää!!!
- tosi on
Lähes 10 näyttelijää kirjoitettiin ulos tämän kevään aikana. Sehän on sanomattakin selvää, että sarja loppuu. Saa loppuakin jos ei parempia hahmoja kuin Ossi Paskapää osata kirjoittaa.
- mie
tuota 2006:han salkkarit loppuu joten äläpä puhu omias kukaan ei usko sua. ok??
- ruikkumuikku
Joo, näyttelijät näyttelee itseään. Onhan se jo nähty miten rastapää-Henna ei yhtään eroa hörhö-Aamusta...
- KaZZy
Kestetään sitten vielä 2 vuottanäitä hulluja uusia..
Vanhoja joissa oli hyvät hahmot..niitä ois voinu seurata kylä kauemminkin..mutta uudet jaksot SUCKS! - 123
loppuko salkkarit :( :( ei voi olla totta.
- EZZI
123 kirjoitti:
loppuko salkkarit :( :( ei voi olla totta.
JOO NE LOPPUU APUA! MÄ EN KESTÄ!!!!!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
EZZI kirjoitti:
JOO NE LOPPUU APUA! MÄ EN KESTÄ!!!!!!!!!!!
Ole huoletta Salatut elämät jatkuu vielä vuonna 2024 ja siihen on värvätty jatkuvasti uusia näyttelijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138