SALATUT ELÄMÄT LOPPUU

TIEDOTUS

Ohjelmapäällikkö Korpelaisen viimeviikkoisen lausunnon mukaan Salatut elämät loppuu kevään 2004 tuotantokauteen. Eli tänä vuonna tehdyt alkukevään jaksot kantavat syksyn loppuun saakka ja siten loppuvat. Kyse ei ole siitä, että sarja ei olisi ollut edelleenkin suosittu mutta liittyy kuulemma MTV3:n ohjelmauudistukseen, johon Salatut Elämät sarjalla ei ole sijaa. Asia lyötiin kuulemma lukkoon viimekuisessa ohjelmahankintapalaverissa. Mahdollisista uusinnnoista ei ole puhuttu.

11

2853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkeli

AIKAKIN!!! KAUAN SITÄ PASKAA KESTIKIN!! :)

• hyvä

Hyvä jos loppuu, sarjan luonne on "hieman sairasta" kuvausta elämästä.
      Toinen virhe kun ei ole valittu hyviä näyttelijöitä, vaan on valittu henkilöitä jotka ovat jo luonteeltaan rooliin sopivia ja käyttäytyvät todennäköisesti ohjelmassa ja sen ulkopuolella suunnilleen samanlaisesti.

Moni on tietysti erimieltä, kysyisinkin mistä olette sen suuren viisauden hankkineet, tuskinpa koulun penkiltä. Minä olen hankkinut omani 3o vuoden avioliiton aikana, jona aikana olen saanut jo lapsenlapsetkin kouluun. Mielestäni elämä on ainoa oikea opettaja.

• Juzzo

Salattujen elämien piti loppua ennen viime kesätaukoa. Sitten joku osti jonkun sopimuksen salkkareiden jatko-aikaan kevääseen 2006 saakka! Eli kyllä niitä vielä kaksi vuotta kestää. Ja ties vaikka tulisi taas jatkosopimus!

• neiti89

Voi kun loppuiskin! Sen sarjan tilalle vois tulla jotain PALJON järkevämpää!!!

• tosi on

Lähes 10 näyttelijää kirjoitettiin ulos tämän kevään aikana. Sehän on sanomattakin selvää, että sarja loppuu. Saa loppuakin jos ei parempia hahmoja kuin Ossi Paskapää osata kirjoittaa.

• mie

tuota 2006:han salkkarit loppuu joten äläpä puhu omias kukaan ei usko sua. ok??

• ruikkumuikku

Joo, näyttelijät näyttelee itseään. Onhan se jo nähty miten rastapää-Henna ei yhtään eroa hörhö-Aamusta...

• KaZZy

Kestetään sitten vielä 2 vuottanäitä hulluja uusia..
        Vanhoja joissa oli hyvät hahmot..niitä ois voinu seurata kylä kauemminkin..mutta uudet jaksot SUCKS!

• 123

loppuko salkkarit :( :( ei voi olla totta.

• EZZI
        123 kirjoitti:

loppuko salkkarit :( :( ei voi olla totta.

JOO NE LOPPUU APUA! MÄ EN KESTÄ!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        UUSI
        EZZI kirjoitti:

JOO NE LOPPUU APUA! MÄ EN KESTÄ!!!!!!!!!!!

Ole huoletta Salatut elämät jatkuu vielä vuonna 2024 ja siihen on värvätty jatkuvasti uusia näyttelijöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe