Täten julistan avatuksi no 1. kilpailun palstaroolista.
Jokainen kirjoittaja kertoo millainen palstarooli on päällä ja syyt miksi.
Kertoo miksi joutuu feikkaamaan muuta kuin on.
Roolien moninaisuuskin antaa pisteitä
Esim.
Olen ujo ja ystävällinen, palstalla huoletivainen kanaemo aivan kuin olen kotonakin.
Olen havainnut pääseväni helpommalla jos vain myötäilen ihmisiä, enkä asetu poikkitloin.
Silti ärsytän roolillani muutamia ihmisiä, enkä ymmärrä miksi.
Keskustelisin mieluimmin lastenhoidosta ja ristipistoista.
Aika loppuu pe klo 20.00
Palkitaan paras juttu.Käyttäkää mielikuvitusta jos omaatte sitä.
Kilpailu
107
834
Vastaukset
- Vahvin lenkki
Olen väsynyt ja kurkkuani myöten täynnä vaimoani. Akka jaksaa räksyttää päivästä toiseen. Millon on nurmikko ajamatta, millon auto pestävä. Millon on ostokset tekemättä. Ei se perkele vieköön hiljene ksokaan. Aina on on millon mikäkin huonosti. Yhtenä aamuna mä heräsin kukon laulun aikaan, keitin kahvit, tein sämpylät, hain postilaatikosta aamun lehden ja kiikutin nämä tarjottimella vaimolleni. Eikös se ensimmäisenä alkanut määkymään, että sämpylät on väärin voideltu ja täytteet väärin lajiteltu. Kahvikin oli liian vahvaa.
Lähdin siitä sitten ulos sanaakaan sanomatta leikkaamaan nurmikkoa. Tää yks kampee perässä ja valittaa jostain saunan lauteiden huteruudesta. Ihmekö tuo, ylipainoinen kun on. Jätin siinä sitten nurmikon leikkuun kesken ja hain vasaran kaapista. Hakkasin uudet naulat lauteisiin ja teloin samalla sormeni. Huutelin siinä sitten muijalle, että viittitkö tuoda laastaria. Muija ei vastaa mitään vaan juoruaa puhelimessa. Pakkohan se oli sitten itse hakea verta lattialle valuen laastaria lääkekaapista. Sain sormen laastaroitua ja huomasin, että akkakin sai vihdoin lopetettua kotkotuksensa.
Muija seisoo tuimana keittiön kynnyksellä ja osoittaa sormella lattiaa. Siinä oli pari veripisaraa, jotka tippui mun sormesta. Ei auttanut muuta ku kaivaa talouspaperia ja kastella sitä vähän veteen ennen ku pyyhkäsin lattian puhtaaksi. Akka aloitti järkyttävän kaakatuksen siitä, kuinka saamatan p*skahousu mä olen. Kyllä naapurin Elsan mies on niin sitä ja tätä *bla bla bla*..... En viitsinyt enää mennä saunaan, vaan marssin takaisin pihalle ja käynnistin ruohonleikkurin. Akka jatkaa säksätystä ja narinaa vaikka ruohonleikkuri huutaa täysillä. Yhtäkkiä se hävis pihalta sisätiloihin ja huokasin helpotuksesta. Taivaallisen ihana hiljaisuus, vain ruohonleikkurin hurina kuului. Lopulta lähdin sisälle ja sielläkin oli hiljaista. Muija oli sulkeutunut saunatiloihin. Nyt on pari päivää kulunut ja muija on edelleen telkeytynyt saunatiloihin. Ei siinä muuten mitään, mutta kun haluaisin itse käydä peseytymässä.
Jaa, tämä palstarooli. Olen vahva ja fiksu sanataituri. Ne, jotka eivät minusta pidä, ovat vain kateellisia mun vahvalle olemukselleni. Pieksen mennen tullen tuulen huutelijat ja muut rivitanssijat.- Vahvin lenkki
Mieluiten keskustelisin palstoilla miehuudestani ja jakaisin mielelläni neuvoja, kuinka miehen tulee käyttäytyä.
- Meerkat18
Vahvin lenkki kirjoitti:
Mieluiten keskustelisin palstoilla miehuudestani ja jakaisin mielelläni neuvoja, kuinka miehen tulee käyttäytyä.
tässä
Olen vaatimaton tarkkailija, joka tahtomattaan astuskelee joskus humaanien varpaille.
- Meerkat18
tässä
- Marleenanen
Olen peräkylän vanhapiika, hiljainen hiiri, ujo ja väritön. Meikkaamaan en ole koskaan oppinut, enkä maallisista riennoista muutenkaan innostunut. Minulla ei ole yhtään ystävää, ei enää kun kaikki kouluaikaiset kaverit on avioituneet ja muuttaneet kaupunkiin. Miehiä vähän pelkään, vaikka haluaisin löytää jostakin itselleni vihdoin miehen, olenhan vielä neitsyt, neljäkymppisenä. Ujouteni kuitenkin saa minut änkyttämään ja punastumaan, sölkkäämään jotain käsittämätöntä, jos joudun pakosta puhumaan jollekin miespuoliselle. Väkisinkin ajatus silloin karkaa siihen miehen ja naisen yhteiseen...öh...*punastuu hiusmartoaan myöten*... lak...lak...lakanapuuhaan. *vapisee*
Päivät kulutan netissä, eihän täällä mitään muutakaan ole, ei työtä, ei ihmisiä, ei mitään. Sudet joskus ulvovat niin että veri tuntuu hyytyvän sisälläni. Neitissä tunnen eläväni, siellä en ole ujo hiirulainen, vaan verevä muotitietoinen rikas bisnesnainen jolla lappaa kosijaa ovista ja ikkunoista, rumimpia saa potkia pihalle. Flirttailen häpeämättömästi kaikkien miesten kanssa, sekoitan palstaa saaden miehet melkein kuristamaan toisensa mustasukkaisuudesta. Leikin tavoittelematonta, annan ymmärtää ja peräydyn, härnään. Palstan naiset kihisevät kiukusta ja puskissa käy kuhina. Nautin huomiosta, elän mielikuvituselämää.- Meerkat18
tässä Marleenanen
Siskon kummin kaiman tuttu ilmoitti mut täähän kisaan,missä on takaovi,mie lähen karkuun justiinsa
- Meerkat18
Kadunmies
- andaluussian yö
luonteeltani olen temperamenttinen ja huumorintajuinen älykkö. pidän kevyestä kenttäkeskustelusta ilman syvällisiä pohdintoja.
mielestäni chattailutyyppinen rupattelu palstoilla vastaa samaa kuin ristikoiden täyttö sohvalla pienen taustavalon äärellä.- Meerkat18
andaluussian yö
- Paras The Best
Haluan saada ääneni kuuluville siellä missä ikinä liikunkin.
Palstalla haluan olla se kaikista kadehtituin henkilö.
Live-elämässä kaipaan myös huomiota.
Palstalla osallistun kaikkiin mahdollisiin avauksiin vaikkei minulla olisi niihin oikeasti edes mitään sanottavaa.
Pääasia on, että minut huomataan.
Mikäli minä en kirjoittelisi, palsta kuolisi tylsyyteen.
Olen selvästi se vetonaula, joka saa muutkin tänne kirjoittelemaan.- Meerkat18
Paras the Beast
- MiinaMiellyttäjä
Mä vastailen kyl tutuille juttuihin mutta sanon jotain ympäripyöreetä ettei kukaan loukkaannu. Mä toivon et mut muistetaan palstoilla sellasena kivana neutraalijutskaajana. Vähä veetuttaa ettei mun nikkii oo noissa kaipailuketjuissa, mut toisaalta, mähän oon aina täällä. :=))
- Meerkat18
Miina
- riimilidia
en voi sietää runoja, ehkä siksi puran patoutumiani riimittelemällä.
elävässä elämässä olen hiljainen ja arka.
palstalla olen kova rääväsuu ja lausun totuuksia milloin kenestäkin
kasvotusten en saa sanaa suustani, kun taas palstalla sormeni näppäilevät vastauksia ihan tuosta noin vaan.
olen järjestelmällinen ja tarkka. palstalla pyrin olemaan huoleton ja epämääräinen.
olen täysin vastakohta elämässäni ulkomaailmassa ja palstalla.
palstoilla keskustelen ihan mistä vaan, koska olen nokkela ja minulla on aina sana sanottavana.
feikkaus on mielestäni tylsää, siksipä en ole moiseen ryhtynyt. aivokäyrältään pelkkää viivaa näyttävät alentuvat feikkaukseen.- Meerkat18
riimilidia
- erään sodan uhri
luen nykyään useita palstoja kommentoiden näille muutaman viestin päivässä
tätä palstaa seuraan kirjoittajista riippuen satunnaisesti
täältä sivusta näkee kaiken moniulotteisempana
meidän hiljaisten seuraajien ikäväksi samat manööverit toistuu määräajoin
lähes jokaista kommenttiani epäillään jonkun toisen tekemäksi
olen siis tällä palstalla olematon sillä mielipiteenikään eivät ole täällä milloinkaan omiani
jokaisen takaa-ajon jälkeen tämä palsta on taantunut
lukemaan ei kannata tulla ennen uutta elpymistä
menossa on ennalta tuhoon tuomittu selviytymistaistelu
kuolonkamppailussa yritetään uskotella itselle ja lukijoille kaiken olevan nyt verrattoman ensiluokkaisesti
sota vaatii aina uhrinsa, täällä niitä on jo enemmän kuin sotureita koskaan
joka sodassa on osallisena joukkojen johtajat, lietsojat, taistelijat, partisaanit, desantit, hyväksikäytetyt, uhrit ja viattomat siviilit; naiset ja lapset, marttyyreja unohtamatta, kaikki omissa rooleissaan huomioimatta sitä, että sotaa johdetaan aina turvallisesta bunkkerista käsin
uudet 'valloittajat' harvemmin jäävät palstalle muuta kuin hetken toviksi aiheuttamaan kärhämää jäljelle jääneiden keskuudessa
rettelöitsijät palaavat kaaoksen aikaan saatuaan juhlien kotipesäänsä suunnittelemaan uutta iskua
aistia voi kuinka riitojen ansiosta kukoistaa kauna, kostonhimo, katkeruus ja halveksunta
kiitos mielenkiinnostasi jos jaksoit lukea tämän pitkän sepustuksen
jatkan olematonta olemassaoloani suoden kunnian taas tästä tekstistäni jollekulle toiselle hylkiölle- Meerkat18
sodan uhri
Onhan noita rooleja ollut. Tuskin kaikkia edes muistan. P.Pikkarainen, joka oli täydellisen ärsyttävä pilkuttaja.
Madame Petruska, joka laati ennustuksia ja muuta hömppää.
Mallitoimiston Mami, joka hoiti pääasiallisesti MisterKisat.
T.Tökerö, joka kirjoitti väliaikaisia silakkakääre sanomia.
Aasi Barracuda, jota myönnän erityisesti itse rakastaneeni. Jotain saattaa listasta puuttuakkin.- Meerkat18
nainen kirjoittaa jonka aasin nimi oli Borrikiitto
- Tiutautinen
Tämän roolini sain jo syntymästäni,kun ensimmäisen kerran kiljaisin kurkku suorana.Sain silloin kuulemma huutaa niin kovaa kuin ääntä lähti,joten ei enään tarvitse viedä kitarisoja ulos tuulettumaan.
En ole kuitenkaan mikään myötäilijä enkä nuolijakaan.Kieleni säästän jätskille,sillä se maistuukin paremmalle kuin mikään tunkkainen perätila.Saatan kirjoittaa tosi vihaisestikkin,mutta koskaan en halua tosissani pahoittaa kenenkään mieltä.- Meerkat18
Tiutautinen
- Nettireilu
Vaikutan lyhyessä kanssakäymisessä fyysisesti, psyykkisesti ja älyllisesti normaalilta ihmiseltä.
Olen yleensä sosiaalisesti ulospäin suuntautunut, toimintakykyinen ja pyrkin erilaisiin
päämääriin hyödyntäen muita ihmisiä ja oman etuni huomioiden.
Minulla on kuviteltu vahva itsetunto, ja käytökseni on itsekeskeistä eli näen kaiken vain omasta näkökulmastani.
Jaan ihmiset hyviin ja pahoihin sen mukaan, miten he suhtautuvat minuun.
Kokoan samanmieliset ihmiset ympärilleni, sitä voisi kutsua hovin kokoamiseksi, eli sellaiset ihmiset, jotka myötäilevät minua.
En kykene luottamaan muihin, ainoastaan itseeni ja minulla on tyydyttymätön tunnustuksen saamisen tarve.
Olen kateellinen ja mustasukkainen niille, jotka koen uhkaksi omalle ylivertaisuudelleni.
En pysty vastaanottamaan kritiikkiä, koska oletan olevani ehdottomasti oikeassa.
Syyllistän jatkuvasti toisia ja olen anteeksiantamaton.
Tuon korostuneesti itseäni esille ja asetan itseni röyhkeästi toisten ihmisten yläpuolelle.
En koe todellista katumusta, vaan vaadin anteeksipyyntöä muilta ihmisiltä.
Aiheutan pelkoa toisille uhkailullani sanallisesti, ja itse käyttäydyn pelottomasti.
En tarvitse varsinaista syytä riitaan.
Aistin toisen ihmisen heikkoudet ja käytän niitä hyväkseni.
Nautin toistuvista valloituksista ihmissuhteissa, kuitenkin kyllästyn helposti.
En kykene tuntemaan vilpittömästi herkkyyttä, hellyyttä, pehmeyttä, empaattisuutta enkä rakkautta.
Pelkään yksinoloa ja ikävystyn helposti. Tarvitsen jatkuvasti erilaista toimintaa ja sitä kautta tarvitsemaani huomiota.
En tunne tarvitsevani terapeuttista ja/tai psykiatrista apua, vaan koen tehtäväkseni
ennemminkin auttaa muita täällä nettipalstoilla - nikkila
Nettireilu kirjoitti:
Vaikutan lyhyessä kanssakäymisessä fyysisesti, psyykkisesti ja älyllisesti normaalilta ihmiseltä.
Olen yleensä sosiaalisesti ulospäin suuntautunut, toimintakykyinen ja pyrkin erilaisiin
Minulla on kuviteltu vahva itsetunto, ja käytökseni on itsekeskeistä eli näen kaiken vain omasta näkökulmastani.
Kokoan samanmieliset ihmiset ympärilleni, sitä voisi kutsua hovin kokoamiseksi, eli sellaiset ihmiset, jotka myötäilevät minua.
En kykene luottamaan muihin, ainoastaan itseeni ja minulla on tyydyttymätön tunnustuksen saamisen tarve.
Olen kateellinen ja mustasukkainen niille, jotka koen uhkaksi omalle ylivertaisuudelleni.
En pysty vastaanottamaan kritiikkiä, koska oletan olevani ehdottomasti oikeassa.
Tuon korostuneesti itseäni esille ja asetan itseni röyhkeästi toisten ihmisten yläpuolelle.
Aiheutan pelkoa toisille uhkailullani sanallisesti, ja itse käyttäydyn pelottomasti.
En kykene tuntemaan vilpittömästi herkkyyttä, hellyyttä, pehmeyttä, empaattisuutta enkä rakkautta.
Pelkään yksinoloa ja ikävystyn helposti. Tarvitsen jatkuvasti erilaista toimintaa ja sitä kautta tarvitsemaani huomiota.
En tunne tarvitsevani terapeuttista ja/tai psykiatrista apua, vaan koen tehtäväkseni
ennemminkin auttaa muita täällä nettipalstoillalöytyy ihan diagnoosikin mutta se maksaa.
Saa vain asiantuntijoilta, pyytämällä,
mutta sinnehän sinä et mene :))
Miten löysitkin nuo just. - 5+7
Nettireilu kirjoitti:
ennemminkin auttaa muita täällä nettipalstoillareilujen kerhosäännöt?
- fggghhööö
5+7 kirjoitti:
reilujen kerhosäännöt?
Ei, vaan reilukerhon pääjehun narsistinen itsekehu
- pieniä kirjaimia
fggghhööö kirjoitti:
kirjainsankarin isoin kirjaimin.
- MKat18
Nettireilu kirjoitti:
ennemminkin auttaa muita täällä nettipalstoillaNettireilu
- MKat18
pieniä kirjaimia kirjoitti:
kirjainsankarin isoin kirjaimin.
...............
- MKat18
fggghhööö kirjoitti:
epäasiallisena
- MKat
nikkila kirjoitti:
löytyy ihan diagnoosikin mutta se maksaa.
Saa vain asiantuntijoilta, pyytämällä,
mutta sinnehän sinä et mene :))
Miten löysitkin nuo just.tai tulee turpiin
Jenit pöytään. Tässähän suvereenisuuteni aivan hermostuu vitkastelusta.
- Mkat18
judge.cooper
Ei mulla ole tässä näytelmässä mitään roolia. Jos tämä on joku muppet-show, olen niistä aition ukoista se oikeanpuoleinen....
- MKat18
yohuuhkaja
Olen kohtalaisen omapäinen kotioloissa, kait täälläkin.
- MKat18
TaikisN
- Kuunkulkija-
mulla tähän hommaan silloin harvoin kun on aikaa. Kaikki omituisuudet kiinnostavat jos eivät ole sellaisia millä ei ole mitään sanottavaa. Parhaimmillaan olen vuosien mittaan saanut rehevät naurut, järkytyksiä ja uusia ideoita eri juttuihin, jopa ystäviä vaikka pari kaveriani sanoo ettei minulla ole kavereita. Suurin osa kirjoittajista on mahtavaa porukkaa sanan paremmassa merkityksessä.
Jotta tästä kyhäelmästä ei tulisi sisälletön niin sanonpa vaan että 7000km sähköautolla takana ja on eto peli. En suosittele kenellekään koska jos nämä yleistyvät niin keksivät jotain kauheita veroja päälle. Ja korjaamoilla ei riittäisi hommat. Eikä varaosakauppa kävisi. Ja huoltoasemat kuihtuisivat, kaikki ne joilla ei ole kahvilaa. Siispä en suosittele siis näitä kenellekään.- MKat18
Kuunkulkija-
- Aina Oikein
Minä teen pistämättömän oikeaan osuvia analyysejä muista kirjoittajista. Tieteen kuvalehdestä sekä 7 päivää lehdestä ammennetulla asiantuntemuksella osun viiltävän oikeaan. Loppututkintoni analyyttisestä palstalukemisesta olen suorittanut Dr Phill Opistossa.
Olen pelätty ja kunnioitettu. Tämän analyysin olen tehnyt kanssakirjoittajien kirjoituksia lukemalla joten sitä ei ole syytä epäillä.- MKat18
AinaOikein
- Aina Okeassa
MKat18 kirjoitti:
AinaOikein
Tiedän melkoisen tarkkaan ne ihmiset, jotka tietävät tuon kijrotusvihereen ja sen liittymisen minuun.
Tähän asti annoin asian olla, mutta nyt en. Ken oletkin, en pidä sinusta. - MeerKat18
Aina Okeassa kirjoitti:
Tiedän melkoisen tarkkaan ne ihmiset, jotka tietävät tuon kijrotusvihereen ja sen liittymisen minuun.
Tähän asti annoin asian olla, mutta nyt en. Ken oletkin, en pidä sinusta.kukka ei tykkä sustakka..
- vasso-Q
MeerKat18 kirjoitti:
kukka ei tykkä sustakka..
Haha. Tasoissa ollaan. Kukka ei tykkää minusta. Kuoli ikkunalle pelkästä pettymuksestä.
- MKat18
lähenee.
Viimoinen pinnitys! joku muu kuin allekirjoittanut saisi palkintoja, helevetin hyviä vastineita! Todella
- MeerKat18
koko homman liialla rehellisyydellä.
Kisa is over.
Ei enempää, hajjantukaa, tää on ohi.
Ee mittään nähtävää, menkee pois- MeerKat18
on viety parempaan talteen,menkee kottiin.
MeerKat18 kirjoitti:
on viety parempaan talteen,menkee kottiin.
epistä. Mä ainakin äänestän ehdokasta numero yksi.. Mainio tarina, voisi olla tottakin.
- MKat18
TaikisN kirjoitti:
epistä. Mä ainakin äänestän ehdokasta numero yksi.. Mainio tarina, voisi olla tottakin.
narise, kisa on over
Ee, mittään voittajii, menkee kotiin, ei mittää nähtävää Me? sössimme?
Ei suinkaan. Nythän (tai parin minuutin päästä) olisi alkanut sinun osuutesi. Jonka siis sössit.
Mutta ei mitään uutta täällä...- MKat18
yohuuhkaja kirjoitti:
Me? sössimme?
Ei suinkaan. Nythän (tai parin minuutin päästä) olisi alkanut sinun osuutesi. Jonka siis sössit.
Mutta ei mitään uutta täällä...älä valita. sössijä
MKat18 kirjoitti:
älä valita. sössijä
Pelle vaihtoon. Vihree sammakko tilalle, se kelpaa ainakin ranskalaisille...
- MKat189
yohuuhkaja kirjoitti:
Pelle vaihtoon. Vihree sammakko tilalle, se kelpaa ainakin ranskalaisille...
soon Kermit
- kisavisailija
meerkat jaksoi vetää hienosti kisan läpi, suuri kiitos siitä hänelle.
kuitenkin äänestysvaihe olisi ollut upea päätös tälle kisalle.
mikäli meerkat ei jaksa tätä vaihetta viedä loppuun asti, niin sopisiko, että taikis jatkaisi äänestyspuolen järjestelyä. *ehdottaa varovasti*- MKat8
ee käy,menkkee kottii
Over, ei aasii tällää - *tuohtunut*
MKat8 kirjoitti:
ee käy,menkkee kottii
Over, ei aasii tällääHAISTA SINÄ PITKÄ VITTU.
- MKat18
*tuohtunut* kirjoitti:
HAISTA SINÄ PITKÄ VITTU.
asiaton
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
- vasso-Q
Onnea sinulle. Minä taas valitettavasti sain turvalleni. No, mitä uutta siinä sitten olisi.
- MKat18
e kukkan voittan. menkee kottiin. tampiot
vasso-Q kirjoitti:
Onnea sinulle. Minä taas valitettavasti sain turvalleni. No, mitä uutta siinä sitten olisi.
mahtuu. Tänne vaan. Ilman taka-ajatuksia. Voimma tehdä aaltoja. Yksin ei onnistu.
- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
mahtuu. Tänne vaan. Ilman taka-ajatuksia. Voimma tehdä aaltoja. Yksin ei onnistu.
Ai niin, perävaunu aina mukana. Aaltoja.
MKat18 kirjoitti:
Pistän haifaiffin kannustajajoukolleni. Voitto oli ja on magee. Kiitos kakkosille hyvästä vastuksesta. Kohtalaisestakin kiitän. Olenhan kiitollinen. Kiitos myös suolelle ja skabailun järjestäjälle. Myös Seiska-lehti ja Hymy saa kiitokset. Ja rospuutto.
vasso-Q kirjoitti:
Ai niin, perävaunu aina mukana. Aaltoja.
sophinisti. Mutta tunnustan verbaalivirtuoosin. Joten ... pokkaan ja kumarran.
- MeerKat18
judge.cooper kirjoitti:
Pistän haifaiffin kannustajajoukolleni. Voitto oli ja on magee. Kiitos kakkosille hyvästä vastuksesta. Kohtalaisestakin kiitän. Olenhan kiitollinen. Kiitos myös suolelle ja skabailun järjestäjälle. Myös Seiska-lehti ja Hymy saa kiitokset. Ja rospuutto.
voittann midä, turha tääl messoo..
mee kottiis ja ole hiljja--mikä lie äälliö... MKat18 kirjoitti:
....tää ei jää tähän,palkinto kuuluu minulle,olin ainoa joka ei pursunnut omakehua ja mainostanut kaunisteltuina luonteenpiirteitään..Ja etenkään en langennut vedätykseesi,joten siksikin palkinto kuuluu vain ja ainoastaan minulle.
- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
Minä sen pokkaan ja kumarran meidän vedättäjällemme. Hän on virtuoosi alallaaan. Odotan vain tunnustusta. Monta vinkkiä heitti ja luulinpa olleeni oikeassa. Ja eipä mitä, kun taas vedätti. Syönpä hattuni jos minulla olisi hattu, jos olen väärässä.
- MKat18
judge.cooper kirjoitti:
et humanisti.
Turhha polemiiki, mee kottii säääki, ny! - vasso-Q
vasso-Q kirjoitti:
Minä sen pokkaan ja kumarran meidän vedättäjällemme. Hän on virtuoosi alallaaan. Odotan vain tunnustusta. Monta vinkkiä heitti ja luulinpa olleeni oikeassa. Ja eipä mitä, kun taas vedätti. Syönpä hattuni jos minulla olisi hattu, jos olen väärässä.
Sen sijaan..... piti kirjoittamani.
- MKat118
Kadunmies kirjoitti:
....tää ei jää tähän,palkinto kuuluu minulle,olin ainoa joka ei pursunnut omakehua ja mainostanut kaunisteltuina luonteenpiirteitään..Ja etenkään en langennut vedätykseesi,joten siksikin palkinto kuuluu vain ja ainoastaan minulle.
nii surkke tapaus, meee kottis ny, äläkä ruikuta. palkino o viety paremppa taltte..
Pala assiija kolme vuoden pääst...ko olet kypsyny MKat118 kirjoitti:
nii surkke tapaus, meee kottis ny, äläkä ruikuta. palkino o viety paremppa taltte..
Pala assiija kolme vuoden pääst...ko olet kypsyny....tommonen peli,vittu mä lähde mihkään jos mä en saa sitä palkintoo,kohta alkaa meikältä huumori loppuu
- MeerKat18
Kadunmies kirjoitti:
....tommonen peli,vittu mä lähde mihkään jos mä en saa sitä palkintoo,kohta alkaa meikältä huumori loppuu
siinnä sitä nähdä sun todellinen luonto.
Mee sine sisälle maksaa se sun tánkkaus, kun e kortti kelppa..
Automaatti!
sentään. Numero yksi on jo saanut yhden äänen, mitäs nyt tehdään.
- MKat18
ääne, mitädöidä, mee kottiis...
MKat18 kirjoitti:
ääne, mitädöidä, mee kottiis...
peräkylän vanhapiika kostaa vielä jollain opilla !! Teen kisan !
- MKat18
TaikisN kirjoitti:
peräkylän vanhapiika kostaa vielä jollain opilla !! Teen kisan !
ny ole hiljja!
Ettei palstanukkujat herrää-
Soon hssssssh....ny MKat18 kirjoitti:
ny ole hiljja!
Ettei palstanukkujat herrää-
Soon hssssssh....ny*huitoo ryhmysauvalla* Mikä satakaheksankymmentäkaksvuotias MustaKissa ite oot. Vaadin palkinnon roolisuorituksen roolisuorituskirjoituksesta.
- MKat18
TaikisN kirjoitti:
*huitoo ryhmysauvalla* Mikä satakaheksankymmentäkaksvuotias MustaKissa ite oot. Vaadin palkinnon roolisuorituksen roolisuorituskirjoituksesta.
kottiis ja ole ny jo vihdoikki hiljja!
Shhhhh
silence
vaiti
mennekö perille?
Ollenkka?
Tääny ollu teitä vatrtte vaan sponsorit! MKat18 kirjoitti:
kottiis ja ole ny jo vihdoikki hiljja!
Shhhhh
silence
vaiti
mennekö perille?
Ollenkka?
Tääny ollu teitä vatrtte vaan sponsorit!ei ol vielä loppunut :/ Aiiiiiiiiii, tää olikin niitä palkattuja juttuja, sisäänvetotuotteita.S24:n soluttautujien aikaansaannoksia *pälyilee MKatt18aa suurennuslasin kans*
- meerkat_1
TaikisN kirjoitti:
ei ol vielä loppunut :/ Aiiiiiiiiii, tää olikin niitä palkattuja juttuja, sisäänvetotuotteita.S24:n soluttautujien aikaansaannoksia *pälyilee MKatt18aa suurennuslasin kans*
-klasin mustaks.
tilattu kameli
kun et omin marsimakalikoin kerran pääse puis
hush
- p.z
saamastani yhdestä pisteestä, jolla voitin tämän kisan. Nyt iltapuuhiin ja elokuvan pariin, adios. :)
niin ja kiitos kisan järjestäjälle, vaikkei loppuosa nyt oikein mitään kiitosta ansaitsekaan, hmph !
- MKat18
TaikisN kirjoitti:
niin ja kiitos kisan järjestäjälle, vaikkei loppuosa nyt oikein mitään kiitosta ansaitsekaan, hmph !
räksytä, mee kotttis, hajaantukaa!
vide, tana, kele, koko kilpailu oli vedätystä ja minä kun ajattelin vetää voittotekstin ihan viimeminuuteilla, mutta kaikki paljastui jo ennenmin. Onneksi en tuhlannut mustetta tähän kisaan. Onnea Peezetille!!
- MKat18
räksytä, et ees meinannu osallistuu,kun aika oli viel, eikä mittä panost!
puhutaan hiljaa ettei MustaKissa kuule. *kuiskaa* Mä eppäilen että sillä loppui ammattitaito kisojen järkkäämisessä. Kisastahan tuli kisanen, kananlento, torso. Ei päätä eikä häntää. Tai oli pää, mutta häntä, naps, poikki.
TaikisN kirjoitti:
puhutaan hiljaa ettei MustaKissa kuule. *kuiskaa* Mä eppäilen että sillä loppui ammattitaito kisojen järkkäämisessä. Kisastahan tuli kisanen, kananlento, torso. Ei päätä eikä häntää. Tai oli pää, mutta häntä, naps, poikki.
näytti käyvän, se on tuo ammattitaito asiassa kuin asiassa, mitä kunnioitetaan. Nyt myös suomen virallinen taho on sen huomannut ja kohta saa paiskia töitä 70:nen vuoden ikään saakka päästäkseen eläkkeelle. Toisin kuin ennen, kun 55:n oli liian vanha työelämään ja uudelleen koulutettavaksi. Odotan mielenkiinnolla, kun 65:set pannaan vielä uudelleen koulutettavaksi. Katson jopa onnen hymyilleen itselleni, kun pääsin tuosta oravanpyörästä pois ajoissa :)))
- MKat18
kerbiili62 kirjoitti:
näytti käyvän, se on tuo ammattitaito asiassa kuin asiassa, mitä kunnioitetaan. Nyt myös suomen virallinen taho on sen huomannut ja kohta saa paiskia töitä 70:nen vuoden ikään saakka päästäkseen eläkkeelle. Toisin kuin ennen, kun 55:n oli liian vanha työelämään ja uudelleen koulutettavaksi. Odotan mielenkiinnolla, kun 65:set pannaan vielä uudelleen koulutettavaksi. Katson jopa onnen hymyilleen itselleni, kun pääsin tuosta oravanpyörästä pois ajoissa :)))
va raunioil hääritää
vaiks
talo palo jo.
Menkke pois ! Hus !
Taunoki meni kerbiili62 kirjoitti:
jollain keinolla saada eläkkeidenmaksuaika kohtuullisemmaksi. Lääketieteen huiman kehityksen vuoksi suomalaisen elinikä on pidentynyt niin paljon, ettei aikoinaan eläkelakeja sorvatessa ole varmastikaan osattu ottaa huomioon. Jos mä olisin edeuskunnassa, esittäisi mietittäväksi miten työtä voisi porrastaa kevyemmäksi tuolla uran loppupäässä. Lyhentämällä työaikaa, tai keventämällä fyysistä rasittavuutta. Eläkepommihan tikittää yhä lähempänä ja lähempänä.
Miten tämä nyt sitten liittyy aloituksen aiheeseen ? Vastaan ennenkuin kysytään, ei mitenkään :))- näinsennäin
TaikisN kirjoitti:
jollain keinolla saada eläkkeidenmaksuaika kohtuullisemmaksi. Lääketieteen huiman kehityksen vuoksi suomalaisen elinikä on pidentynyt niin paljon, ettei aikoinaan eläkelakeja sorvatessa ole varmastikaan osattu ottaa huomioon. Jos mä olisin edeuskunnassa, esittäisi mietittäväksi miten työtä voisi porrastaa kevyemmäksi tuolla uran loppupäässä. Lyhentämällä työaikaa, tai keventämällä fyysistä rasittavuutta. Eläkepommihan tikittää yhä lähempänä ja lähempänä.
Miten tämä nyt sitten liittyy aloituksen aiheeseen ? Vastaan ennenkuin kysytään, ei mitenkään :))kuinka moni kuolee ennen eläkeikää tai juuri sen kynnyksellä, kuitenkin he ovat maksaneet eläkkeitään saamatta niitä takaisin missään muodossa. Syy siihen miksei muka ole rahaa maksaa eläkkeitä on vain ja ainoastaan siinä, että rahat ovat sijoiteltu maailman pörsseihin, missä ne ovat haihtuneet taivaan tuuliin.
näinsennäin kirjoitti:
kuinka moni kuolee ennen eläkeikää tai juuri sen kynnyksellä, kuitenkin he ovat maksaneet eläkkeitään saamatta niitä takaisin missään muodossa. Syy siihen miksei muka ole rahaa maksaa eläkkeitä on vain ja ainoastaan siinä, että rahat ovat sijoiteltu maailman pörsseihin, missä ne ovat haihtuneet taivaan tuuliin.
työnantaja maksaa työeläkekassaan vähän reilut 20%.Samoin yrittäjä omasta palkastaan. Jos tekee töitä 40v niin sillä karttuu noin 10-15 vuoden eläkemaksut, riippuen siitä paljonko eläke on prosentteina työssäoloajan palkasta. Kansaneläkettä saa vaikka ei olisi tehnyt päivääkään palkallista ansiotöitä eikä kerryttänyt eläkekassaa työeläkemaksuiilla. Mistä ne rahat sitten otetaan? Varmaan niitten ennen eläkeikää kuolleitten eläkekertymistä?
Jos jää eläkkeelle kuusikymppisenä, niin omat "rahat" pitäisi riittää tuonne 70-75 vuotiaaksi. Entä jos sattuukin elämään ysikymppiseksi :)
Senverran vielä viitaten viestiisi, ihmisenhän kannattaisikin elää jokainen päivänsä niin kuin se olisi viimeinen, kuitenkin samalla ottaen huomioon että voi olla hyvinkin pitkäikäinen. Siis nauttia hetkistä eikä ajatella alkavansa nauttimaan elämästä sitten kun pääsee eläkkeelle :) Kun ei meistä kukaan tiedä päiviensä lukumäärää.
Olen myös kuullut että sijoittajat ovat tunaroineet eläkemaksujen kanssa ja siksipä tuleva eläkepommi on sitäkin hankalampi. Kunpa olisi olemassa iso kello jolla aikaa voisi hurauttaa jokusen vuoden taaksepäin, ja korjailla ksikki myöhemmin havaitut virheet niin henkilökohtaisissa, kuin julkisissa talouksissa.
Mutta nyt en enempää uskalla viestitellä aiheen vierestä tähän aloitukseen, jokuhan voisi tehdä oman aloituksen aiheesta jos keskustelua halutaan aiheesta jatkaa.
nimissä ja muissa tärkeissä dokumentaarisissa ynnä lautakunnallisissa ja laillisuuspykäälissä, olemme sangen huolisamme tälläisen tynkä kisan järjästämisestä. Kuten Taikkis kommentissaan selkeästi totesikin: Pää oli mutta häntä puuttui. Tässä tapauksessa, ottaen huomioon kaikki mahdolliset seikat, jotka liityvät kisailun ja osallistuvien panostuksen yhteneväysyyden ja keskinäisen kamppailun loppuhuipennukseen johdonmukaiseen libidoon...aktiin ja sen puuttumiseen. Kisailijoilla on oikeus ja kohtuus kuluttajalautakunnan julistuksella vaatia kohtuullista korvausta ja uusintaa. Vaihto-oikeus on suoranainen kansallisoikeutemme.
Tätäten pystytänkin barrikaadin tänne kisa-aukiolle.
Kohta tulee teltta. Kakofooni, hernkeitto, ja ajokoirat.
Tämä kutsuna ilmoitettakoon.
Sana on vapaa!!!!- meerkat_1
mokomakin akankutale
sinustai se kiusanhenki tuli.
Soppakattilaas nakkaan hevonlannan, oikkei polliissihbone oli hää.
Johan mie sanoin
palakinnot on korjattu parempaan tarppeessee.
Teille sössijöille mittä anneta.
Hurmanhenkkii, hullui, menkkä puis. - luijonansilmä
meerkat_1 kirjoitti:
mokomakin akankutale
sinustai se kiusanhenki tuli.
Soppakattilaas nakkaan hevonlannan, oikkei polliissihbone oli hää.
Johan mie sanoin
palakinnot on korjattu parempaan tarppeessee.
Teille sössijöille mittä anneta.
Hurmanhenkkii, hullui, menkkä puis.Teilläe on palstoilla poikakaveri, topohanta, muistaakseni. Lyhköset jutut.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Manx_(kissa) - meerkat_1
luijonansilmä kirjoitti:
Teilläe on palstoilla poikakaveri, topohanta, muistaakseni. Lyhköset jutut.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Manx_(kissa)häntien olla rauhas.
Minäkkä teitin peräpäätä tutki.
Hush jatkamaan. Tästähän näyttää tulevankin pitkähäntäinen kisa, ei loppua lähelläkään.
joko äänestetään?- meerkat_1
TaikisN kirjoitti:
jatkamaan. Tästähän näyttää tulevankin pitkähäntäinen kisa, ei loppua lähelläkään.
joko äänestetään?sortin perverssie kans sitä tulkaan alotettuu
Näit ei kiinnosta ko hännät!!
mokomatkii
Mie mään kohta ite puis TaikisN kirjoitti:
jatkamaan. Tästähän näyttää tulevankin pitkähäntäinen kisa, ei loppua lähelläkään.
joko äänestetään?Miten on, pitäisikkö tuo teltta siirtää omaan aloitukseen? Hännillä kiikkuminen käy voimille. *puhaltelee sormia lämpimäksi* Samalla vois järjästää myyntikojut ja tuoda puhepöntöt ynnä muut.
Alkasitko barrikkaadi telttakahvion emännäksi?- meerkat_1
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Miten on, pitäisikkö tuo teltta siirtää omaan aloitukseen? Hännillä kiikkuminen käy voimille. *puhaltelee sormia lämpimäksi* Samalla vois järjästää myyntikojut ja tuoda puhepöntöt ynnä muut.
Alkasitko barrikkaadi telttakahvion emännäksi?irrottaka te se ote mun hännäst.
Kalju jo
..kele.. - MiinaMiellyttäjä
meerkat_1 kirjoitti:
sortin perverssie kans sitä tulkaan alotettuu
Näit ei kiinnosta ko hännät!!
mokomatkii
Mie mään kohta ite puisOlet hauska ja rento. *tykkää*
- meerkat_1
MiinaMiellyttäjä kirjoitti:
Olet hauska ja rento. *tykkää*
ja ny, menkke puis.
Hopi hopi NainenKirjoittaa kirjoitti:
Miten on, pitäisikkö tuo teltta siirtää omaan aloitukseen? Hännillä kiikkuminen käy voimille. *puhaltelee sormia lämpimäksi* Samalla vois järjästää myyntikojut ja tuoda puhepöntöt ynnä muut.
Alkasitko barrikkaadi telttakahvion emännäksi?täytyy sannoo että olen ollut niin paljon äänessä viime päivinä, että alakaa varmaan kovahermoisimmillakin meneen hermot. Väistyn hetkeksi takavasemmalle :))
On tänään vähän kiireitä täällä liven puolella.
Minusta näyttää ettei tästä kisasta tuu sen valmiimpaa vaikka häntää kuinka koettaisi kiskoa pidemmäksi *nauraa*TaikisN kirjoitti:
täytyy sannoo että olen ollut niin paljon äänessä viime päivinä, että alakaa varmaan kovahermoisimmillakin meneen hermot. Väistyn hetkeksi takavasemmalle :))
On tänään vähän kiireitä täällä liven puolella.
Minusta näyttää ettei tästä kisasta tuu sen valmiimpaa vaikka häntää kuinka koettaisi kiskoa pidemmäksi *nauraa*Tuo barrikaadi telttakahvio olisi saattanut olla mukava. Mutta jatkoot hännänveto täällä:-D En taitaisi itsekkään kokopäiväisesti täänään ehtiä täällä päivystämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013