Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Help!

seonnut

Apua... mä oon pulassa! Mun ajatukset ei pyöri enää ollenkaan muualla kun TSH:ssa!! Mä en vaan voi yksinkertasesti ajatella mitään muuta! Aina kun joku puhuu näyttelijöistä, niin mulle tulee mieleen Orlando ja muut...

Mä haluun nähä Kuninkaan Paluunkin vielä monta kertaa! (siis ennenkun se tulee DVD:lle) Äiti sanoo, että 5 kertaa elokuvissa käynti, siis samaa elokuvaa katsoessa riitäisi jo, mutta mä haluun mennä kattoo sen vielä!! Se on vaan yksinkertaisesti PARAS!

Ollaan tässä ehkä lähössä johonkin ulkomaille, muttei tiietä vielä mihin... MÄ HALUUN UUTEEN-SEELANTIIN!!! Mä en haluu minnekkään niin paljoo kun Uuteen-seelantiin! Mut äiti ei vaan suostu!! >_< Ärsyttävää! Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa??

12

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinúviel

      Joo, eli mä sekosin siihen kun olin 10 vee. Luin kirjan. Mutta silloin ajattelin vai että 'vau'. Mutta 01 sit räjähti. Kuljin pää pilvissä (tai pitäiskö sanoo Keski-Maassa) monen monta päivää, no okie, viikko. Hooh, myönnetään, pilvissä mennään yhä edelleen. Mulla on kauheesti "oheiskrääsää" (standeja, kirjoja, lakanoita, videoita, julistetita, sormuksia, lehtileikkeitä!!!) vanhempani aikoo kuulemma vielä joku kaunis päivä passittaa mut hoitoon :). TSH on mun raamattuni, Tolkien, Frodo, Aragorn, Arwen, Sam, (näin muutamia mainitakseni) jumaliani, Sauron saatana. Paratiisini sijaitsee Konnussa, helvettini Mordorissa.
      Joo. Sekaisin olen :) Saa kaikki fantasia TODELLISET ystävät (ei vain elokuvan ihailijat) lähettää sähköpostia, [email protected].

      • just me....

        TOI MENEE OIKEESTI JO SAIRAAKS!!!!


    • just me...

      siis kyl mäkin tykkään tsh:sta,mut oikeesti on muutakin elämää!
      ja kyl määkin haluisin uuteen seelantiin,mutten vaan sen takia et siel on tehty ne leffat.ajattele,mitä sinä sieltä löydät?luultavasti et paljon mitään mikä viittaa niihin leffoihin!
      Oletko miettinyt miten paljon ne liput maksavat?voi tietysti olla et te ootte miljonäärei mut epäilen...!

      • Tinúviel

        Sä et nyt tajua. Musta ei ensinnäkään tule heti ekaks mieleen et hei joo, toi on ihan TSH hullu. Mä EN pälätä siitä koko ajan, MULLA TODELLAKIN ON MUUTAKIN ELÄMÄÄ!!! Siis sä saat ihan rauhassa olla toista mieltä, tää on ihan samanlaista fanitusta, kuin mikä tahansa muu. Elämäntapa vain. Mulla ei oo mikään hinku päästä katsomaan sitä elokuvaa enempää, kolme kertaa kuninkaan paluuta riittä, tuleehan se sentään parin viikon päästä (26.5) DVD-lle. Ja ihan tiedoksi, mielummin mä olen tälläinen, miten itse haluan, enkä mikään massateini, joka pelkää paljastaa oman mielipiteensä. Jos mun mielestä Frodo on oikee sankari, ja mä luen joka kesä TSH:n, se ei tee musta hullua tupajumia, joka nyhvää vaan kotona hokemassa Sormus runoa. Kun sä et OIKEESTI tiedä kuka mä olen, ja mitä harrastan ja teen, sä et voi tulla sanomaan mulle, miten mun pitäis olla ja elää. Koska jos sä oikeesti tuntisit mut, sä tietäisit, et mulla on ihan oikea elämä ja ihan tässä maailmassa. Mä nimittäin olen ilman mitään epäilyksiä tän maailman iloisin ja elävin ihminen. Joten mä ehdotan sulle et ÄLÄ MARISE ja ota Sormusten Herra kauniiseen käteen (tekstistäs ymmärsin, ettet TODELLAKAAN ole lukenut) ja ihmettele. Lopuks, jos saan sanoa, jos jollakin tässä ei ole elämää, on sinä. En sais sanoo noin, mut jos sä tuut mulle ulisee, et 'oi, voi. Ostakaa elämä. oikeesti. pot,pot,pot'
        Niin kyllä mullakin on oikeus sanoa sulle niin. Sillä se jos mikä osoittaa, et sulla ei oo muuta tekemistä, kuin arvostella kirjaa kansien perusteella.


      • just me...
        Tinúviel kirjoitti:

        Sä et nyt tajua. Musta ei ensinnäkään tule heti ekaks mieleen et hei joo, toi on ihan TSH hullu. Mä EN pälätä siitä koko ajan, MULLA TODELLAKIN ON MUUTAKIN ELÄMÄÄ!!! Siis sä saat ihan rauhassa olla toista mieltä, tää on ihan samanlaista fanitusta, kuin mikä tahansa muu. Elämäntapa vain. Mulla ei oo mikään hinku päästä katsomaan sitä elokuvaa enempää, kolme kertaa kuninkaan paluuta riittä, tuleehan se sentään parin viikon päästä (26.5) DVD-lle. Ja ihan tiedoksi, mielummin mä olen tälläinen, miten itse haluan, enkä mikään massateini, joka pelkää paljastaa oman mielipiteensä. Jos mun mielestä Frodo on oikee sankari, ja mä luen joka kesä TSH:n, se ei tee musta hullua tupajumia, joka nyhvää vaan kotona hokemassa Sormus runoa. Kun sä et OIKEESTI tiedä kuka mä olen, ja mitä harrastan ja teen, sä et voi tulla sanomaan mulle, miten mun pitäis olla ja elää. Koska jos sä oikeesti tuntisit mut, sä tietäisit, et mulla on ihan oikea elämä ja ihan tässä maailmassa. Mä nimittäin olen ilman mitään epäilyksiä tän maailman iloisin ja elävin ihminen. Joten mä ehdotan sulle et ÄLÄ MARISE ja ota Sormusten Herra kauniiseen käteen (tekstistäs ymmärsin, ettet TODELLAKAAN ole lukenut) ja ihmettele. Lopuks, jos saan sanoa, jos jollakin tässä ei ole elämää, on sinä. En sais sanoo noin, mut jos sä tuut mulle ulisee, et 'oi, voi. Ostakaa elämä. oikeesti. pot,pot,pot'
        Niin kyllä mullakin on oikeus sanoa sulle niin. Sillä se jos mikä osoittaa, et sulla ei oo muuta tekemistä, kuin arvostella kirjaa kansien perusteella.

        hauskaa...:)kyl sul varmaan elämä on mut mä en tajuu et sä pidät jotain frodoo jonain jumalana...hai haloo!!!
        sitä paitsi olen lukenut kirjan ja katsonut leffat ja lukenut kaikki muutkin kirjat mut en silti pidä frodoo minää jumalana...se on melkeen sama et joku pitäs vaik prinssi rohkeeta jumalana!


      • Tinúviel
        just me... kirjoitti:

        hauskaa...:)kyl sul varmaan elämä on mut mä en tajuu et sä pidät jotain frodoo jonain jumalana...hai haloo!!!
        sitä paitsi olen lukenut kirjan ja katsonut leffat ja lukenut kaikki muutkin kirjat mut en silti pidä frodoo minää jumalana...se on melkeen sama et joku pitäs vaik prinssi rohkeeta jumalana!

        Mä tarkoitinkin lähinnä vertauskuvallisesti. Onko siinä mitään outoa sit sun mielest, jos joku sanoo, et joku ihmeen Antti "en osaa laulaa" Tuisku on peto.. Tai jotain vastaavaa. Ihan sama. Onnee vaan.


      • Kasvakaa...
        Tinúviel kirjoitti:

        Mä tarkoitinkin lähinnä vertauskuvallisesti. Onko siinä mitään outoa sit sun mielest, jos joku sanoo, et joku ihmeen Antti "en osaa laulaa" Tuisku on peto.. Tai jotain vastaavaa. Ihan sama. Onnee vaan.

        Onko tuo todellakin niin suurellinen aihe että siitä pitää vetää herne nenään?.)
        "et oo ees lukenu varmaan sitä!"


      • Chihiro

        Ihan vaan tuosta Uudesta-Seelannista, että kyllä sieltä tosiaankin löytää paljon leffaan viittaavaa. Nimitäin leffaa varten rakennetut lavasteet ovat ainakin viimeisimpien tietojeni mukaan avoinna yleisölle, tai ainakin ne on tarkoitus avata matkailijoiden nähtäviksi. Siitä odotetaan suurta turistikohdetta. Ja kaitpa ne maisemat voi tuoda mieleen muistikuvia leffastaa.


      • samwise
        Tinúviel kirjoitti:

        Sä et nyt tajua. Musta ei ensinnäkään tule heti ekaks mieleen et hei joo, toi on ihan TSH hullu. Mä EN pälätä siitä koko ajan, MULLA TODELLAKIN ON MUUTAKIN ELÄMÄÄ!!! Siis sä saat ihan rauhassa olla toista mieltä, tää on ihan samanlaista fanitusta, kuin mikä tahansa muu. Elämäntapa vain. Mulla ei oo mikään hinku päästä katsomaan sitä elokuvaa enempää, kolme kertaa kuninkaan paluuta riittä, tuleehan se sentään parin viikon päästä (26.5) DVD-lle. Ja ihan tiedoksi, mielummin mä olen tälläinen, miten itse haluan, enkä mikään massateini, joka pelkää paljastaa oman mielipiteensä. Jos mun mielestä Frodo on oikee sankari, ja mä luen joka kesä TSH:n, se ei tee musta hullua tupajumia, joka nyhvää vaan kotona hokemassa Sormus runoa. Kun sä et OIKEESTI tiedä kuka mä olen, ja mitä harrastan ja teen, sä et voi tulla sanomaan mulle, miten mun pitäis olla ja elää. Koska jos sä oikeesti tuntisit mut, sä tietäisit, et mulla on ihan oikea elämä ja ihan tässä maailmassa. Mä nimittäin olen ilman mitään epäilyksiä tän maailman iloisin ja elävin ihminen. Joten mä ehdotan sulle et ÄLÄ MARISE ja ota Sormusten Herra kauniiseen käteen (tekstistäs ymmärsin, ettet TODELLAKAAN ole lukenut) ja ihmettele. Lopuks, jos saan sanoa, jos jollakin tässä ei ole elämää, on sinä. En sais sanoo noin, mut jos sä tuut mulle ulisee, et 'oi, voi. Ostakaa elämä. oikeesti. pot,pot,pot'
        Niin kyllä mullakin on oikeus sanoa sulle niin. Sillä se jos mikä osoittaa, et sulla ei oo muuta tekemistä, kuin arvostella kirjaa kansien perusteella.

        oon samaa mieltä...


    • Puristi

      Ota reippaasti rauhoittavia ja mene nukkumaan.

    • elijah fani

      mulla on samoja ongelmia!!! mut mä kävin uues seelannis.... vittu ku sinne ei jätetty mitää niit rakennuksii... oon myös kova elijah fani

    • Chihiro

      Kyllä määkin sekosin pikkasen kun eka osa tuli. En olis varmaan menny ees kattoo, ellei kaveri ois raahannu. Sen jälkeen innostuin lukee kirjan (josta en ollu varmaan kun joskus kuullu). Ekan osan kävin kattoo 3 kertaa, toisen 2 kertaa ja kolmannen yhden kerran. Niin kuin huomaat, innostus väheni ajan myötä. TSH kuuluu edelleen mun lemppareihin yhdessä Salaliittoteorian, Star warssien ja Henkien kätkemän kanssa. Mutta se on siinä. Mulla ei oo ollu julisteita seinällä varmaan pariin vuoteen. Ensin ne oli jotain leffajulisteita, sit ne käänty miesjulisteisiin. Siis joidenkin tähtien julisteisiin. Ny ei oo enää mitään. Kun kasvaa niin muuttuu. Kyl mä edelleen innostun hirveen helposti joistain asioista, mut ne innostukset lievenee ja joskus niit ei enää ees muista. Uudessa-Seelannissa ois kyl kieltämättä ihan kiva käydä. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe