IONITAIVAS

Tiedä häntä mistä on kyse ja onko vain kaupungin valojen heijastumaa, mutta - merkkejä tullaan näkemään

Eurajoella ...
http://kuvaton.com/k/jB6.jpg
Turussa ...
http://kuvaton.com/k/jBs.jpg

http://kuvaton.com/k/jTf.jpg
http://kuvaton.com/k/jTD.jpg

Totnoi ... pohjoisessa on ollut tuonkaltaisia merkkejä jo kauan.
Jeesus tarkoittaa varmaankin paljon jykevämpiä merkkejä kuin
ionisoihdut johtuen atomivoimaloista, edellä - tai maan navan magneettikentästä, tuossa alla

http://aurora.fmi.fi/public_service/
Revontulia reaaliajassa ...
http://aurora.fmi.fi/public_service/
http://www.polarimage.fi/video/vidAuro.htm

Tiivis infopaketti taivaasta, revontulitaivaasta
http://aurora.fmi.fi/public_service/

Luuk. 21:11
ja tulee suuria maanjäristyksiä,
tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin,
ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä
ja suuria merkkejä.

Taivastelija
antti

9

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietääkö kukaan, milloin on hirvaksen ja eepun seurakunnalla
      seuraava kokous ??? Aika ja paikka?

      http://personal.inet.fi/yhdistys/maran.ata-srk/page19.html

      Hepr. 10:25
      Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme,
      sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.

      Selkis osittain ... hirvaksen ja Markon kokoukset ovat lauantaisin
      klo 13 ja torstaisin klo 18 - ilmeisesti salaisessa paikassa ...
      http://kuninkaansoturit.org/SIVU6.htm


      • AnttiVKantola kirjoitti:

        "..Evoluutioteoria, joka opettaa ihmisen jalostuneen vuosimiljardien aikana vähitellen," --> http://www.sanansaattaja.com/SIVU100.htm

        Aika kovin sanoin tuolla tuomittiin evoluution epäuskoksi ja luopumukseksi (saatanalliseksi juoneksi) Luojaa kohtaan. Mutta onko asia nyt välttämättä ihan noinkaan? Miksei Jumala ole voinut käyttää evoluution kaltaista mekanismia luodakseen "omankuvaisen" ihmisluomuksen?? Ja sulkeeko se todellakin uskomisen Jumalaan ja Kristukseen pois. En ainakaan minä usko tuon linkin sanomaan, se on yksipuolinen ja hatara. Uskon tieteillä olevan tehtävänsä omalla paikallaan, eikä se ole välttämättä mikään saatanallinen juoni, jos ihmiset tutkii Jumalan luomaa maailmaa omilla välineillään.

        Toiseksi tuolla tuomittiin myös psykiatria saatanalliseksi juoneksi. Minusta psykiatria on lääketiedettä, joka on hyvällä asialla monessa asiassa, ja jokainen saa avun monenlaiseen sairauteen tämän kautta.

        Tuollaisesta kirjoittelusta voi joutua edesvastuuseen. Ajatellaanpa, että joku mielenterveyspotilas lopettaa psykiatrisen hoitonsa ( lääkityksensä, hoitohjelman),tästä seurauksena itsemurha. Vastaako antti tai tuo uskonlahko tuosta kohtalosta, ja kuinka paljon?
        Ja mitä mieltä itse Jumala on?


      • Hyvää ja pahaa
        Utulila kirjoitti:

        Aika kovin sanoin tuolla tuomittiin evoluution epäuskoksi ja luopumukseksi (saatanalliseksi juoneksi) Luojaa kohtaan. Mutta onko asia nyt välttämättä ihan noinkaan? Miksei Jumala ole voinut käyttää evoluution kaltaista mekanismia luodakseen "omankuvaisen" ihmisluomuksen?? Ja sulkeeko se todellakin uskomisen Jumalaan ja Kristukseen pois. En ainakaan minä usko tuon linkin sanomaan, se on yksipuolinen ja hatara. Uskon tieteillä olevan tehtävänsä omalla paikallaan, eikä se ole välttämättä mikään saatanallinen juoni, jos ihmiset tutkii Jumalan luomaa maailmaa omilla välineillään.

        Toiseksi tuolla tuomittiin myös psykiatria saatanalliseksi juoneksi. Minusta psykiatria on lääketiedettä, joka on hyvällä asialla monessa asiassa, ja jokainen saa avun monenlaiseen sairauteen tämän kautta.

        Tuollaisesta kirjoittelusta voi joutua edesvastuuseen. Ajatellaanpa, että joku mielenterveyspotilas lopettaa psykiatrisen hoitonsa ( lääkityksensä, hoitohjelman),tästä seurauksena itsemurha. Vastaako antti tai tuo uskonlahko tuosta kohtalosta, ja kuinka paljon?
        Ja mitä mieltä itse Jumala on?

        "Miksei Jumala ole voinut käyttää evoluution kaltaista mekanismia luodakseen "omankuvaisen" ihmisluomuksen??"

        On kovin monen sorttista evoluutioteroriaa ja ne mitä tällä palstalla
        on esitetty, niillä on pyritty sulkemaan Jumala pois ja ihminen muka
        sitten kehittyisi kohti jumaluutta, mitä ei muka ole olemassa.


      • !!??!!
        Utulila kirjoitti:

        Aika kovin sanoin tuolla tuomittiin evoluution epäuskoksi ja luopumukseksi (saatanalliseksi juoneksi) Luojaa kohtaan. Mutta onko asia nyt välttämättä ihan noinkaan? Miksei Jumala ole voinut käyttää evoluution kaltaista mekanismia luodakseen "omankuvaisen" ihmisluomuksen?? Ja sulkeeko se todellakin uskomisen Jumalaan ja Kristukseen pois. En ainakaan minä usko tuon linkin sanomaan, se on yksipuolinen ja hatara. Uskon tieteillä olevan tehtävänsä omalla paikallaan, eikä se ole välttämättä mikään saatanallinen juoni, jos ihmiset tutkii Jumalan luomaa maailmaa omilla välineillään.

        Toiseksi tuolla tuomittiin myös psykiatria saatanalliseksi juoneksi. Minusta psykiatria on lääketiedettä, joka on hyvällä asialla monessa asiassa, ja jokainen saa avun monenlaiseen sairauteen tämän kautta.

        Tuollaisesta kirjoittelusta voi joutua edesvastuuseen. Ajatellaanpa, että joku mielenterveyspotilas lopettaa psykiatrisen hoitonsa ( lääkityksensä, hoitohjelman),tästä seurauksena itsemurha. Vastaako antti tai tuo uskonlahko tuosta kohtalosta, ja kuinka paljon?
        Ja mitä mieltä itse Jumala on?

        kirjoittajalla mennyt psykiatri ja psykologi sekaisin. Nehän ei oo sama asia. Psykiatri on lääkäri, psykologi on kallonkutistaja.


      • !!??!!
        Hyvää ja pahaa kirjoitti:

        "Miksei Jumala ole voinut käyttää evoluution kaltaista mekanismia luodakseen "omankuvaisen" ihmisluomuksen??"

        On kovin monen sorttista evoluutioteroriaa ja ne mitä tällä palstalla
        on esitetty, niillä on pyritty sulkemaan Jumala pois ja ihminen muka
        sitten kehittyisi kohti jumaluutta, mitä ei muka ole olemassa.

        koska evoluutioon kuuluu oleellisesti kuoleman ja tappamisen periaate, joita ei ihmiskunnassa ollut olemassa ennen syntiinlankeemusta.

        Jos Jumala olisi luonut kaiken evoluution avulla, hän olisi impotentti jumala, joka ei osaa tehdä mitään oikein, vaan kokeilee ja sekoilee, kunnes vahingossa löytää neulan heinäsuovasta. Ei kiitos sellaiselle jumalalle.


      • !!??!! kirjoitti:

        koska evoluutioon kuuluu oleellisesti kuoleman ja tappamisen periaate, joita ei ihmiskunnassa ollut olemassa ennen syntiinlankeemusta.

        Jos Jumala olisi luonut kaiken evoluution avulla, hän olisi impotentti jumala, joka ei osaa tehdä mitään oikein, vaan kokeilee ja sekoilee, kunnes vahingossa löytää neulan heinäsuovasta. Ei kiitos sellaiselle jumalalle.

        Miksi noin ajattelet? Eikös lopputulos ole nyt ihan sama, onko se evoluutiossa tai yhdessä hetkessä aikaan saatu.. eli sama tulos.

        Nyt kuitenkin näkyy luonnosta merkkejä(=tiede) , että kaikki olisi luonnonlakien mukaisen prosessin kautta tullut. Toiselta näkövinkkeliltä siis katsottuna voidaan sanoa: -Jumalan alku luomana (alkusolu) ja kaitselemana kehittyvää (evoluutio) materiaalia. Ja tässä nyt ollaan kaikki. Kiitos ihmiselämästä!


      • !!??!! kirjoitti:

        koska evoluutioon kuuluu oleellisesti kuoleman ja tappamisen periaate, joita ei ihmiskunnassa ollut olemassa ennen syntiinlankeemusta.

        Jos Jumala olisi luonut kaiken evoluution avulla, hän olisi impotentti jumala, joka ei osaa tehdä mitään oikein, vaan kokeilee ja sekoilee, kunnes vahingossa löytää neulan heinäsuovasta. Ei kiitos sellaiselle jumalalle.

        >>> koska evoluutioon kuuluu oleellisesti kuoleman ja tappamisen periaate >>>

        Ei kuulu. Olet keksinyt asian omasta päästäsi. Kun luonnonvalinta muokkaa johonkin ekolokeroon lajin, niin luonnonvalinta ei sähellä, eikä sählää, vaan laji on ykkönen siinä, mitä siltä vaaditaan, eikä siihen tarvita välttämättä kuolemaa ja tappamista.

        Esimerkkinä kirahvi on oman ekolokeronsa valtias, ihan kasvissyöjänä, eikä sen tarvitse muita eläimiä tappaa tai tuhota pysyäkseen ykkösenä.

        Ja mitä tulee säheltämiseen, niin mitäs se Jumala teki kirjaimellisen tulkinnan mukaan:

        Ensin loi kuusi päivää, huilaili päivän, mutta olisi kannattanut jättää huilailematta ja käyttää sekin aika hyödyllisemmin, niin ei olisi vedenpaisumuksessa tarvinnut hävittää kaikkea luomaansa, jonka piti olla hyvää.

        Eli eipä Jumalakaan, ainakaan kirjaimellisen tulkinnan valossa kovin fiksulta vaikuta, vaan pikemminkin melkoinen säheltäjä kaikkivaltiaaksi.


      • 6000v right
        bushmanni kirjoitti:

        >>> koska evoluutioon kuuluu oleellisesti kuoleman ja tappamisen periaate >>>

        Ei kuulu. Olet keksinyt asian omasta päästäsi. Kun luonnonvalinta muokkaa johonkin ekolokeroon lajin, niin luonnonvalinta ei sähellä, eikä sählää, vaan laji on ykkönen siinä, mitä siltä vaaditaan, eikä siihen tarvita välttämättä kuolemaa ja tappamista.

        Esimerkkinä kirahvi on oman ekolokeronsa valtias, ihan kasvissyöjänä, eikä sen tarvitse muita eläimiä tappaa tai tuhota pysyäkseen ykkösenä.

        Ja mitä tulee säheltämiseen, niin mitäs se Jumala teki kirjaimellisen tulkinnan mukaan:

        Ensin loi kuusi päivää, huilaili päivän, mutta olisi kannattanut jättää huilailematta ja käyttää sekin aika hyödyllisemmin, niin ei olisi vedenpaisumuksessa tarvinnut hävittää kaikkea luomaansa, jonka piti olla hyvää.

        Eli eipä Jumalakaan, ainakaan kirjaimellisen tulkinnan valossa kovin fiksulta vaikuta, vaan pikemminkin melkoinen säheltäjä kaikkivaltiaaksi.

        Bushmanni kuvittelee olevansa Jumalaakin fiksumpi. Suuruudenhulluuden huippu hän on, niinkuin Lucifer.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe