Jopas jotakin

Voiko ihminen uskoa aivan mitä tahansa?

Jumaluskon erikoislaatuisista ilmenemismuodoista on keskusteltu paljonkin ateismipalstalla, mutta nyt on havaittu jotain lähes yhtä merkillistä!

Oletteko huomanneet vekkulin mainoksen tuossa näytön yläosassa?

>>Valkee kirkasvalokuulokkeet
Siitä ei tule musiikkia, ei pihahdustakaan. Siitä tulee valoa. Ja se valo menee lyhyintä tietä suoraan aivoihin. Siksi se ennalta ehkäisee ja poistaa masennusta. 8 minuuttia päivässä riittää.

11

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelija-1

helpompaa ja halvempaa teipata korville sellaiset otsalamput?

• O'ou

Taidan alkaa markkinoida kilpailevaa (ja tehokkaampaa) laitetta.
      Siitä ei tule musiikkia, ei pihahdustakaan. Siitä ei tule valoakaan. Siitä tulee Alfa 2hz aaltoa, joka menee suoraan neuronien välisiin synapseihin ja rentouttaa, poistaa masennusta, unettomuutta, tehoaa levottomiin jalkoihin ja migreeniin.

Hinta 350€.

Tarvitsen:
      -Stereokuulokket, mahd. halvat joissa piuha mukana
      -Kotelon, jossa paristo ja jokin (mikä tahansa) piirikortti sekä liittimen piuhalle
      -Pakkausmateriaalia mahd. näyttävään pakettiin.

• Minä ainakin ostan heti kaksi!

• O'ou
        Phoebus kirjoitti:

Minä ainakin ostan heti kaksi!

Olisiko mitenkään mahdollista, että sitten kun saan laitteen valmiiksi ja markkinointikampanjan käyntiin niin tulisit mukaan. Voisit kertoa myönteisiä käyttäjäkokemuksia jossain mainoskampanjassa. Vähän samaan tyyliin kuin noissa kuponkiuutisissa, joita tippuu aina postiluukusta. (Provikkaa tiedossa!) Toinen henkilö, jonka haluaisin mukaan olisi tarkastaja x. Hän kun juo aina paljon kahvia, niin voisi kertoa mainoskampanjassa kuinka kahvinhimo on huomattavasti vähentynyt laitteen ansiosta:)

Toisaalta olisiko parempi houkutella mukaan kampanjaan palstan uskiksia...
        Heiltä kun tuo "muunnetun totuuden" kertominen saattaisi sujua paljon paremmin;)

• O'ou kirjoitti:

Olisiko mitenkään mahdollista, että sitten kun saan laitteen valmiiksi ja markkinointikampanjan käyntiin niin tulisit mukaan. Voisit kertoa myönteisiä käyttäjäkokemuksia jossain mainoskampanjassa. Vähän samaan tyyliin kuin noissa kuponkiuutisissa, joita tippuu aina postiluukusta. (Provikkaa tiedossa!) Toinen henkilö, jonka haluaisin mukaan olisi tarkastaja x. Hän kun juo aina paljon kahvia, niin voisi kertoa mainoskampanjassa kuinka kahvinhimo on huomattavasti vähentynyt laitteen ansiosta:)

Heiltä kun tuo "muunnetun totuuden" kertominen saattaisi sujua paljon paremmin;)

Jos tuo menestyy, niin minäpä alankin tehdä kuulokkeita joista tulee Alfa 4hz -aaltoa! Kaksi kertaa tehokkaammat! (Ja vain 1,5 -kertainen hinta...)

• O'ou
        Schlechterwisser kirjoitti:

Jos tuo menestyy, niin minäpä alankin tehdä kuulokkeita joista tulee Alfa 4hz -aaltoa! Kaksi kertaa tehokkaammat! (Ja vain 1,5 -kertainen hinta...)

Tämä oli minun pisnisidea!
        Sitä paitsi alfa4hz aalto on aivan väärä taajuus. Humpuukia, sanon minä.

• "Muunnettu totuus"
        O'ou kirjoitti:

ja mikähän se mahtaisi olla ?

• O'ou kirjoitti:

Mukana ollaan, jos hinnasta sovitaan.

• gfjgkgkgkljlhlökjö
        "Muunnettu totuus" kirjoitti:

ja mikähän se mahtaisi olla ?

Esimerkiksi : jumala loi, kiristinusko ei ole uskonto, ei ollut aito kristitty, j.n.e.

• O'ou kirjoitti:

Tämä oli minun pisnisidea!
        Sitä paitsi alfa4hz aalto on aivan väärä taajuus. Humpuukia, sanon minä.

Juu, tiedän kyllä että 4hz nimenomaan aiheuttaa kaikkia mainitsemiasi vaivoja, eikä paranna niitä. Mutta minun kuulokkeeni ovatkin homeopaattiset! Niissä aallot potensoidaan niin voimakkaasti, että niitä ei käytännössä enää lähetetä ollenkaan. Paristojenkin käyttöikä moninkertaistuu!

• ...

nosto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe