420
4
805
Vastaukset
- Buja
Jaa että kannabispuolue. En vastusta ajatusta. Tuo sama järjestää Radikaalimarssin.
- eräs stoori
..eräs tuttu juttu. Olen tuurijuoppo ja pystyyn ganjalla ohittamaan alkoholin tarpeen. En tarkoita, että tämä jokaiselle sopisi. Itse olen vetänyt sitä noin kerran kuussa, ja yleensä sen jälkeen pitkän aamulenkin. Nyt kävi kumminkin käry, eli ganja vaihtui kaljaksi, ja kiitos yhteiskunnan. Miksi helvetissä ihmisen pitää myrkyttää itseään alkoholilla, vaikka helpompi tie olisi? Kunto on kannabiksen tuomaa, vaikka brenkkua on mennyt kohta kaksi viikkoa. Helvetin kiva mieti tässä nyt miten saat putken poikki, ei meinaa raha riittää baareihin. No mut mä järjestän sitä, ehkä keväällä on pää jo täysi tohjo. Kannabis on niin vitun vaarallista, et siit voi joutua psykoosiin, tai ainakin kuvitella jos vetää 'överit' Alkoholi on turvallista, siitä ei seuraa korkeintaan kuin delirium dremes ... joo kahtellaan ;)
- Anonyymi
Tuleekohan kk2020 nyt menemään läpi, kun ilmestyy eduskunnan käsittelyyn? Veikkauksia? 420-aiheisia vaatteita löytyy http://www.420.fi -osoitteesta. Käy tsiigaamassa! Samalla sivustolla myös infoa http://www.420.fi/mita-420-tarkoittaa.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754301
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans974022Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582507Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1282014
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1371696- 561682