Avaus uuteen kauteen

Åboy

Alku oli niin hermostunutta kuin oletinkin. Mailaa puristettiin tosi tiukasti. Ainoastaan kolmannen erän alku oli TPS:ltä vapautunutta ja siihen sitten tulikin heti 2 maalia.
Alku oli kuitenkin odotettu. Olen jo aikaisemmin puhunut siitä miten mestarin päänahkaa halutaan. Niin tapahtui nytkin. HPK pystyi painostamaan ajoittain tosi hyvin ja onnistuikin viemään pelin jatkoajalle ja lopulta rankkareihin. Tällä kertaa Plihal kuitenkin pystyi pelastamaan 2 pinnaa rankkareissa. Hyvä niin.

Täällä aina kitistään yleisömääristä ja siitä miten Turkuhallisssa ei muka käy väkeä. Ymmärrän kitinän kateellisten panetteluna. Avauskierroksen toiseksi paras yleisömäärä oli nimenomaan Turkuhallissa. Ainoastaan pääkaupunkiseuden paikallisottelu oli yleisömäärältään hiukan parempi.

Leimeen tulikokeen avaus kuitenkin päättyi nyt onnellisesti ja toivon musta-valkoisesta sydämestäni että se myös jatkuu onnellisissa merkeissä. Seuraava koitos on jo lauantaina Porissa.

Tsemppiä TPS!

9

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opoi

Ei tolla porukalla voi muuta ku tuuripisteitä saada, onneksi ei tarvitse odotella mitään mitaleita tänä vuonna, ei pety niin pahasti sitten.. snif

• Åboy

Toki uskon noin asiantuntevaa kommenttia. Ihmettelen vaan että HPK on sitten tosi surkee jengi kun ei tuurilla pelaavaa surkimusta pystynyt voittamaan. Siinä on nyt HPK:lla kriisipalaverin paikka, eikä siinä enää mitkään itkut auta.

• pelas...
        Åboy kirjoitti:

Toki uskon noin asiantuntevaa kommenttia. Ihmettelen vaan että HPK on sitten tosi surkee jengi kun ei tuurilla pelaavaa surkimusta pystynyt voittamaan. Siinä on nyt HPK:lla kriisipalaverin paikka, eikä siinä enää mitkään itkut auta.

divarijoukkueella... ja melkein voitti töpselit!

• Åboy
        pelas... kirjoitti:

divarijoukkueella... ja melkein voitti töpselit!

Kiitos tiedosta. Ymmärsi Rindell sitten laittaa sentään divarijoukkueen Turkuun. Hyvä ettei lähettänyt pitsinnyplääjiä.
        Ei voi mitään jos ei hämeessä ymmärretä mikä on jääkiekon SM-liiga. Tyhmyydestä sakotetaan.

• sen tiedätte!!!
        Åboy kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Ymmärsi Rindell sitten laittaa sentään divarijoukkueen Turkuun. Hyvä ettei lähettänyt pitsinnyplääjiä.
        Ei voi mitään jos ei hämeessä ymmärretä mikä on jääkiekon SM-liiga. Tyhmyydestä sakotetaan.

"Tyhmyydestä sakotetaan."

• kvkb

Eilen oli mestaruuden voittamisen jälkeen seuraava liigapeli. Tottakai tepsillä on faneja. Katsotaan niitä yleisömääriä sitten kun arki koittaa.

• Åboy

karvarintaiset miehet oli, jotka aina riisuvat paitansa ottelussa ja niiden rinnassa oli jotain kirjaimia (vissiin P, S ja T?)???

• Pupu.

Olin mä siel, välil oli housutki kintuis!!

• Åboy
        Pupu. kirjoitti:

Olin mä siel, välil oli housutki kintuis!!

Mun homotutka olis huomannu sut heti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      198
      2528
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1967
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe