Alku oli niin hermostunutta kuin oletinkin. Mailaa puristettiin tosi tiukasti. Ainoastaan kolmannen erän alku oli TPS:ltä vapautunutta ja siihen sitten tulikin heti 2 maalia.
Alku oli kuitenkin odotettu. Olen jo aikaisemmin puhunut siitä miten mestarin päänahkaa halutaan. Niin tapahtui nytkin. HPK pystyi painostamaan ajoittain tosi hyvin ja onnistuikin viemään pelin jatkoajalle ja lopulta rankkareihin. Tällä kertaa Plihal kuitenkin pystyi pelastamaan 2 pinnaa rankkareissa. Hyvä niin.
Täällä aina kitistään yleisömääristä ja siitä miten Turkuhallisssa ei muka käy väkeä. Ymmärrän kitinän kateellisten panetteluna. Avauskierroksen toiseksi paras yleisömäärä oli nimenomaan Turkuhallissa. Ainoastaan pääkaupunkiseuden paikallisottelu oli yleisömäärältään hiukan parempi.
Leimeen tulikokeen avaus kuitenkin päättyi nyt onnellisesti ja toivon musta-valkoisesta sydämestäni että se myös jatkuu onnellisissa merkeissä. Seuraava koitos on jo lauantaina Porissa.
Tsemppiä TPS!
Avaus uuteen kauteen
9
262
Vastaukset
- opoi
Ei tolla porukalla voi muuta ku tuuripisteitä saada, onneksi ei tarvitse odotella mitään mitaleita tänä vuonna, ei pety niin pahasti sitten.. snif
- Åboy
Toki uskon noin asiantuntevaa kommenttia. Ihmettelen vaan että HPK on sitten tosi surkee jengi kun ei tuurilla pelaavaa surkimusta pystynyt voittamaan. Siinä on nyt HPK:lla kriisipalaverin paikka, eikä siinä enää mitkään itkut auta.
- pelas...
Åboy kirjoitti:
Toki uskon noin asiantuntevaa kommenttia. Ihmettelen vaan että HPK on sitten tosi surkee jengi kun ei tuurilla pelaavaa surkimusta pystynyt voittamaan. Siinä on nyt HPK:lla kriisipalaverin paikka, eikä siinä enää mitkään itkut auta.
divarijoukkueella... ja melkein voitti töpselit!
- Åboy
pelas... kirjoitti:
divarijoukkueella... ja melkein voitti töpselit!
Kiitos tiedosta. Ymmärsi Rindell sitten laittaa sentään divarijoukkueen Turkuun. Hyvä ettei lähettänyt pitsinnyplääjiä.
Ei voi mitään jos ei hämeessä ymmärretä mikä on jääkiekon SM-liiga. Tyhmyydestä sakotetaan. - sen tiedätte!!!
Åboy kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Ymmärsi Rindell sitten laittaa sentään divarijoukkueen Turkuun. Hyvä ettei lähettänyt pitsinnyplääjiä.
Ei voi mitään jos ei hämeessä ymmärretä mikä on jääkiekon SM-liiga. Tyhmyydestä sakotetaan."Tyhmyydestä sakotetaan."
- kvkb
Eilen oli mestaruuden voittamisen jälkeen seuraava liigapeli. Tottakai tepsillä on faneja. Katsotaan niitä yleisömääriä sitten kun arki koittaa.
- Åboy
karvarintaiset miehet oli, jotka aina riisuvat paitansa ottelussa ja niiden rinnassa oli jotain kirjaimia (vissiin P, S ja T?)???
- Pupu.
Olin mä siel, välil oli housutki kintuis!!
- Åboy
Pupu. kirjoitti:
Olin mä siel, välil oli housutki kintuis!!
Mun homotutka olis huomannu sut heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370