Alku oli niin hermostunutta kuin oletinkin. Mailaa puristettiin tosi tiukasti. Ainoastaan kolmannen erän alku oli TPS:ltä vapautunutta ja siihen sitten tulikin heti 2 maalia.
Alku oli kuitenkin odotettu. Olen jo aikaisemmin puhunut siitä miten mestarin päänahkaa halutaan. Niin tapahtui nytkin. HPK pystyi painostamaan ajoittain tosi hyvin ja onnistuikin viemään pelin jatkoajalle ja lopulta rankkareihin. Tällä kertaa Plihal kuitenkin pystyi pelastamaan 2 pinnaa rankkareissa. Hyvä niin.
Täällä aina kitistään yleisömääristä ja siitä miten Turkuhallisssa ei muka käy väkeä. Ymmärrän kitinän kateellisten panetteluna. Avauskierroksen toiseksi paras yleisömäärä oli nimenomaan Turkuhallissa. Ainoastaan pääkaupunkiseuden paikallisottelu oli yleisömäärältään hiukan parempi.
Leimeen tulikokeen avaus kuitenkin päättyi nyt onnellisesti ja toivon musta-valkoisesta sydämestäni että se myös jatkuu onnellisissa merkeissä. Seuraava koitos on jo lauantaina Porissa.
Tsemppiä TPS!
Avaus uuteen kauteen
9
247
Vastaukset
- opoi
Ei tolla porukalla voi muuta ku tuuripisteitä saada, onneksi ei tarvitse odotella mitään mitaleita tänä vuonna, ei pety niin pahasti sitten.. snif
- Åboy
Toki uskon noin asiantuntevaa kommenttia. Ihmettelen vaan että HPK on sitten tosi surkee jengi kun ei tuurilla pelaavaa surkimusta pystynyt voittamaan. Siinä on nyt HPK:lla kriisipalaverin paikka, eikä siinä enää mitkään itkut auta.
- pelas...
Åboy kirjoitti:
Toki uskon noin asiantuntevaa kommenttia. Ihmettelen vaan että HPK on sitten tosi surkee jengi kun ei tuurilla pelaavaa surkimusta pystynyt voittamaan. Siinä on nyt HPK:lla kriisipalaverin paikka, eikä siinä enää mitkään itkut auta.
divarijoukkueella... ja melkein voitti töpselit!
- Åboy
pelas... kirjoitti:
divarijoukkueella... ja melkein voitti töpselit!
Kiitos tiedosta. Ymmärsi Rindell sitten laittaa sentään divarijoukkueen Turkuun. Hyvä ettei lähettänyt pitsinnyplääjiä.
Ei voi mitään jos ei hämeessä ymmärretä mikä on jääkiekon SM-liiga. Tyhmyydestä sakotetaan. - sen tiedätte!!!
Åboy kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Ymmärsi Rindell sitten laittaa sentään divarijoukkueen Turkuun. Hyvä ettei lähettänyt pitsinnyplääjiä.
Ei voi mitään jos ei hämeessä ymmärretä mikä on jääkiekon SM-liiga. Tyhmyydestä sakotetaan."Tyhmyydestä sakotetaan."
- kvkb
Eilen oli mestaruuden voittamisen jälkeen seuraava liigapeli. Tottakai tepsillä on faneja. Katsotaan niitä yleisömääriä sitten kun arki koittaa.
- Åboy
karvarintaiset miehet oli, jotka aina riisuvat paitansa ottelussa ja niiden rinnassa oli jotain kirjaimia (vissiin P, S ja T?)???
- Pupu.
Olin mä siel, välil oli housutki kintuis!!
- Åboy
Pupu. kirjoitti:
Olin mä siel, välil oli housutki kintuis!!
Mun homotutka olis huomannu sut heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982528
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021967En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718