Enkelivierailut ?

G. Taiga-aho

Onko kenelläkään kokemuksia kolmen enkelin vierailuista jotka vieraileat viisi päivää ja lähetetään sitten kolmeen seuraavaan kohteeseen?

Kirkkouskovaiset älkööt vaivautuko vastaamaan, pliis. Teidän vastuksenne perustuvat omaan pelkoonne eikä kokoemukseen.

20

2138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valosilta

      Enpä ole kuullut. Mitä tarkoitat?

    • T.Taapeli

      Onhan noista vain hyvää seurannut. Kyllä noita on.

      • Tais olla niitä!

        Jopas on keksitty ihka uusi ketjukirjevillitys, enkeleitä viiden päivän vierailulle, heheheh!
        Taitaa olla kyseessä balttialaiset vosut, jotka vierailevat kolmen koplassa poikamiesten luona viikon päivät ja sitten siirtyvät seuraavaan osoitteeseen jonka saavat ratki tyydytetyltä isännältään! Hehehhe, ei ne enkeleitä taida olla vaikka hyvää tekevätkin maksusta!


      • T.Taapeli
        Tais olla niitä! kirjoitti:

        Jopas on keksitty ihka uusi ketjukirjevillitys, enkeleitä viiden päivän vierailulle, heheheh!
        Taitaa olla kyseessä balttialaiset vosut, jotka vierailevat kolmen koplassa poikamiesten luona viikon päivät ja sitten siirtyvät seuraavaan osoitteeseen jonka saavat ratki tyydytetyltä isännältään! Hehehhe, ei ne enkeleitä taida olla vaikka hyvää tekevätkin maksusta!

        Eivät ole Balttialaisia, eivätkä ota rahaa. Puhdistavat talon ja asukkaat pyyteettömästi ja siunaavat vielä talon lähttiessään.

        Rauhaa!


      • Anonyymi
        Tais olla niitä! kirjoitti:

        Jopas on keksitty ihka uusi ketjukirjevillitys, enkeleitä viiden päivän vierailulle, heheheh!
        Taitaa olla kyseessä balttialaiset vosut, jotka vierailevat kolmen koplassa poikamiesten luona viikon päivät ja sitten siirtyvät seuraavaan osoitteeseen jonka saavat ratki tyydytetyltä isännältään! Hehehhe, ei ne enkeleitä taida olla vaikka hyvää tekevätkin maksusta!

        🤔🙄no just noin. Kiitos ja onnea elämääsi .


    • 3 Enkeliä

      Hei!

      Minulle tulee parin viikon kuluttua kolme enkeliä. Jos joku haluaa ottaa vastaan kolme enkeliä niin voin lähettää ne sinulle. Ilmoittele vaan alla mainittuun osoitteeseen, niin kirjoitan tarkemman ajankohdan ja lähetän tiedot jotka jo jotakuinkin ovatkin keskustelun yhteydessä olevassa yhdessä linkissä.

      [email protected]

      • m

        Minulle on myös tulossa enkelit kylään parin viikon kuluttua. Jos haluat vastaanottaa enkeleitä marraskuussa, laita viestiä osoiteeseen [email protected] ja voimme tarkemmat tiedot vaihtaa. Ohjeet tosiaan löytyvät jo aikalailla tuosta ylläolevasta linkistä, mutta saat ne myös minulta.


      • mie vaan
        m kirjoitti:

        Minulle on myös tulossa enkelit kylään parin viikon kuluttua. Jos haluat vastaanottaa enkeleitä marraskuussa, laita viestiä osoiteeseen [email protected] ja voimme tarkemmat tiedot vaihtaa. Ohjeet tosiaan löytyvät jo aikalailla tuosta ylläolevasta linkistä, mutta saat ne myös minulta.

        Jos joku marraskuun loppupuolella (24.11). vielä haluaisi toivottaa enkelit kotiinsa tervetulleiksi... Ota yhteyttä ennen 14.11. : [email protected]


      • aasro
        mie vaan kirjoitti:

        Jos joku marraskuun loppupuolella (24.11). vielä haluaisi toivottaa enkelit kotiinsa tervetulleiksi... Ota yhteyttä ennen 14.11. : [email protected]

        Jos haluaisit enkelit kylään joulukuun alussa (2.12) niin laitappa viestiä [email protected]


      • sakset ja liimaa

        Minullekkin tulee enkeleitä jos ostan ensin kiiltokuvat kaupasta, ja olen kirkkouskovainen, joten en siis saa vaivaantua kertomaan mitä mieltä minä niistä enkeleistäsi olen, eikä se johdu mistään peloista se syyni...!


      • Aritta
        sakset ja liimaa kirjoitti:

        Minullekkin tulee enkeleitä jos ostan ensin kiiltokuvat kaupasta, ja olen kirkkouskovainen, joten en siis saa vaivaantua kertomaan mitä mieltä minä niistä enkeleistäsi olen, eikä se johdu mistään peloista se syyni...!

        Mistä sitten?


    • kävihän niitä

      "Onko kenelläkään kokemuksia kolmen enkelin vierailuista jotka vieraileat viisi päivää ja lähetetään sitten kolmeen seuraavaan kohteeseen?"


      Tuossa pari viikkoa sitten oli kolme viiden päivän vierailulla ja täytyy myöntää että vähän koville otti. Valvoivat ja möykkäsivät illalla myöhään ja pitivät telkkaria kovalla. Kaljaa vetivät niin paljon kuin jaksoi kantaa.

      Seuraavia kohteita niillä oli vaikka millä mitalla ja ne pohtivat kauppamatkustajan ongelmaa eli sitä miten niissä kaikissa saisi käydyksi niin että kuljettu matka minimoituu. Selitin niille että ongelma kuuluu NP luokkaan eikä sille ilmeisesti ole edes enkelien konstein helppoa ratkaisua. Jonkin reittisuunnitelman sitten saivat sen viiden päivän aikana kyhätyksi.

    • heinakuu22

      Toivoisin enkelivierailua! Voisiko joku jolla enkeleitä nyt ottaa yhteyttä?

      Kiitos!

      [email protected]

    • Kirkkouskovainen

      Ja mitäs hömppää tämä nyt sitten on? Vai lähettääkö Herra enkeleitään sähköpostien mukaan?

      Koettakaa nyt hyvät "enkeliuskovaiset" tai mitä olettekaan niin ymmärtää että tuskin Herra lähettää enkeleitään sähköpostien mukaan ja muita enkeleitä saakin sitten varoa... Eivät enkelit ole Herran veroisia!

    • meillä kävivät

      Meillä kävi kolme enkeliä kutsuttuna viime talvena. Nappasin valokuvan (jota en laita tänne). Pyysin siis enkeleitä asettumaan kuvaan ja kuvassa oli kuin olikin kirkas, paksu valojuova, jonka sisältä erottui kuvaa suurentamalla kolme valopalloa. Huoneessa ei ollut mitään valolähdettä, joka olisi voinut valojuovan aiheuttaa. Muutenkin aika outo "sattuma", että tuollainen juova ilmestyy ensimmäisen kerran ottamaani kuvaan juuri silloin, kun enkelit ovat saapuneet vierailulle ja olen pyytänyt heitä kuvaan. Myöskään tuon jälkeen en ole onnistunut saamaan kuviini valojuovia, valopalloja on kyllä usein.
      Vierailun jälkeen on tapahtunut paljon positiivisia, iloisia asioita, ongelmat ovat ratkenneet kuin itsestään ja asiat vaan lutviutuvat omalla painollaan juuri niinkuin pitää.

    • einari7

      Eivät ole tervetulleita nuo demonit minun kotiini.

      • Anonyymi

        Oho, ootko tyhmä . Enkelit ei ole demoneita 🤣😂🤣😂


    • Joodsdfawfe

      Oon kuullu mutten oo kokeillu.. Haittaaks jos ne kutsuu mut ei silti vältsit oo joka päivä iha 24 tuntii kotona? Ja jos unohtaa sanoo tervetuloa ja Näkemiin?

    • Anonyymi

      Kyllä on ja todella voin suositella . Haluaisin heidät kotiini, mutta en ole löytänyt sydämellistä enkelien lähettäjää. Varmaan moni nauraa asialle, mutta tämä oli voimistuttava kokemus ja koirillemme myös . Heidän vaistonsa ja kokemuksensa vahvisti sen, että eläimet tuntevat ja aistivat paljon enemmän kuin me ihmiset ❤kiitos enkelit ❤

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe